Jorge Lorenzo Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 1) ar trebui si intrebarea, exact cum a fost formulata, e clar ca omu' nu a inteles clar intrebarea. poate si tu ai formulat-o aiurea. 2) Acum revedeam cursa de la Jerez (de pe torrente - engleza) si comentatorii urla ca idiotii ca "great start from Jorge Lorezo" .. cand....de fapt in primul viraj era pe locul 5. Sa nu mai aruncati cu pietre in vorbele de la digi. 1) Hai ca am gasit mail-ul "Aveti cumva informatii cu privire la numarul de cilindri pe care il vor avea motoarele de 250cc de anul viitor?" - Era in timpul transmisiunii antrenamentelor de la Clasa 125, si chiar se vorbea despre trecerea la Moto3 cu motoare in 4 timpi. Clasa 250 deja nu mai exista, deci "anul viitor" doar o singura clasa urma sa aiba 250cc, si anume Moto3. Cred ca Vlad Haralambie a facut confuzia fiindca Ovidiu nu a citit complet mesajul meu... a intrebat de detalii tehnice despre motoarele de 250. Oricum, dupa aia am revenit cu alt e-mail si le-am spus ca pe mine ma interesa numarul de cilindri de la motoarele de 250cc in 4 timpi de la clasa Moto3. 2) Mi-ai adus aminte de ultimele curse WSBK ... la fel si acolo... "Great start from Loris Baz", si ala saracul pierduse vreo 3-4 pozitii la start Si dupa aia au dres-o, ca defapt a plecat foarte bine dar a pierdut dupa cativa metri din nu stiu ce cauza Vrajeala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Acum revedeam cursa de la Jerez (de pe torrente - engleza) si comentatorii urla ca idiotii ca "great start from Jorge Lorezo" .. cand....de fapt in primul viraj era pe locul 5. Sa nu mai aruncati cu pietre in vorbele de la digi. Sa-mi spui si mie cand or sa arunce comentatorii aia englezi aiurea cu titulaturi ca team manager, tehnician sau inginer spre piloti sau fosti piloti de teste. Ori cand or sa confunde in mod consecvent afisarea comparatiei intre timpii pe tur cu inregistrarea timpilor intermediari pe fiecare sector de circuit. Ori cand or sa-ti prezinte diferentele de timp pe tur de circuit ca ecartul intre pilotii comparati. Critica e sanatoasa, si orice fel de public sau audienta ar trebui incurajat sa se exprime critic pt a determina o evolutie. Dar imi aduc aminte ca tu ai niste dificultati mai vechi in a intelege aceste lucruri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 sau sa incurce cu ce tipuri de cauciucuri au pilotii..cum au facut acum la jerez ....a zis de rossi ca are medium pe fata ....sau de lorenzo ca are hard nici eu nu mai stiu exact dar lea incurcat la 10 min dupa ce a fost afisat fiecare cu ce concureaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 nu-ti mai aduce aminte.... Vrei tot felul de detalii si comparatii? Sunt momente cand sunt afisate multe informatii, vreo 10 secunde, timp in care doar un ochi format le poate citi si extrage informatia utila. Oricum detaliile fine sunt observate de cei cu experienta pe circuit, probabil vreo 30-40 oameni din RO, dintre care poate vreo 5-6 se uita la digi in momentul ala. Eu nu ma stresez atat, nu savurez cuvintele lu' X sau Y, ci incerc sa fiu cu ochii la ce se intampla pe sticla. La cursa din Argentina au fost vorbe ca "a cazut pedrosa"...si comentau motociclenii de se dadeau destepti. Si, ca sa vezi, pe comentariul in lb englea BT, fix asta au spus si aia! Nu zic ca ai nostri comentatori sunt extraordinari, dar se poate gresi oricand, nimeni nu le stie pe toate. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Eu le-am trimis mail legat de cauciucuri, abia ce fusese ditamai grafica pe ecran unde erau aratate pneurile posibile SEZONUL asta, din care dispareau HARD si Super-Soft pt etapa JEREZ si ei imediat dupa aia se intrebau ca oare de ce merge Marquez acum cu Medium pe spate si nu a pus tot Hard... pai ma (cuvant jignitor), pentru ca HARD nu e disponibil etapa asta, de aia!!!! Abia ce ti-au arata mare cat tot ecranul. O maica domnului ce idioti.!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 @warlok.....exact ce spune BB sa intamplat si acum la jerez si ei dupa 10 min incurca oalele....asta nu e detaliu si nici comparatie.....adica o comparatie este dar in alt sens iar la fazas cu cazutu` lui pedrosa si eu unu la fel am fost pacalit ptr ca si unghiul de unde era filmat te pacalea sa vazut ceva portocaliu care a cazut si pedrosa era mai in spate pe 4 sau 5 ....nu se ia nimeni de erori de genul fireste ca se si greseste...dar cum zice si BB aia iti arata ca la scoala pe tabla si tu dupa 10 min dai gherla....plm daca nu esti atent macar taci si nu mai zici ...sau verifici inainte daca nu esti sigur....dar la ei parca prea multi porumbei sau scos asa gratuit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rultdy Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Cred ca diferenta mare e ca noi ne uitam din pasiune la aceste curse iar ei ( cei doi ) sunt obligati de job sa o faca si de aici toate dudele pe care le scot.(sa nu ma intelegeti gresit nu vreau sa le iau apararea). ca tot vorbeam de pasiune cred ca nu vreti sa stiti ce motor are Haralambie("fost pilot de moped sau..) ( sper sa nu gresesc dar a fost intrebat de motor si a zis ca are SV650 pe care a laudat-o pana la cer si inapoi,nu zic ca e un motor rau dar cand zici ca esti cu pretentii...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) ca tot vorbeam de pasiune cred ca nu vreti sa stiti ce motor are Haralambie ( sper sa nu gresesc dar a fost intrebat de motor si a zis ca are SV650 pe care a laudat-o pana la cer si inapoi,.......) pai d'aia e suparat pe Ducati.. ca el are versiunea saracului Editat Mai 7, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 N-am auzit de atatea SV-uri stricate cat despre ducati-uri, versiunea aia a saracului e de N ori mai fiabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 N-am auzit de atatea SV-uri stricate cat despre ducati-uri, versiunea aia a saracului e de N ori mai fiabila. In afara de celebrul 748-ul reparat toti mecanicii europeni, nici eu n-am mai auzit de altul sa se strice. Acum mai depinde si de propietar, daca doar comenteaza curse.. clar ca nu se va strica vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Eu am avut de-a face cu 5 ducati-uri - aleator, adica nu le-am ales eu... cu 4 proprietari, din toate 5 nici unul nu mergea calumea. Sa zici.. uite o motocicleta care merge de la A la Z, ii functioneaza tot, te poti baza pe ea. In schimb tot asa cunosc vreo 6-7 insi cu honde si alte japoneze la care ale dracu' nu se strica nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Eu am avut de-a face cu 5 ducati-uri - aleator, adica nu le-am ales eu... cu 4 proprietari, din toate 5 nici unul nu mergea calumea. Sa zici.. uite o motocicleta care merge de la A la Z, ii functioneaza tot, te poti baza pe ea. In schimb tot asa cunosc vreo 6-7 insi cu honde si alte japoneze la care ale dracu' nu se strica nimic. Italienii fac opere de arta, japonezii fac motociclete. Cine spunea ca Dumnezeul motocicletelor este japonez, bine a mai grait. Pentru mine, singurii producatori care conteaza sunt Honda, Yamaha, Suzuki si Kawasaki, restul sunt neinteresante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 pai voi ce ati vrea sa aibe haralambie kawasaki zx 10 r 2013...are si el o varsta.... cat despre restul imi dau seama de cultura voastra motociclistica......hai sa va zic una cand sau apucat japonezii de facut moto au cam luat ingineri din europa de bine ce se descurcau si cu timpul sau desteptat si ei....dar in fine ......eu vad motoretele japoneze ca pe nevestele alea hepatice plictisitoare si fara viata in ele care mai si zgarie cu dintii... pentru BB sa stii ca toate ducatiurile sunt stricate nici una nu merge cum trebuie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Oricum, cei de la Ducati sunt pe drumul cel bun... au descoperit si ei lantul de distributie si ambreiajul in ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) pentru BB sa stii ca toate ducatiurile sunt stricate nici una nu merge cum trebuie.... Eu stiam ca Ducati sunt super motorete inainte sa am de-a face cu ele sau sa ating vreunul, doar tara de provenienta in producea ceva indoieli. Apoi din experienta mea directa mi-am format parerea.. nu a fost nimic preconceput. Eu chiar doresc sa existe Ducati-uri care merg mai mult de 6 luni sau 10.000 km fara sa le duci la primul service. Putin imi pasa de ce crezi tu sau alti pasionati, eu unul nu-s pasionat de nici o marca, nu-s fanul nimanui, zic doar ce stiu. Oricum, cei de la Ducati sunt pe drumul cel bun... au descoperit si ei lantul de distributie si ambreiajul in ulei Pe mine ma uimesc si acum niste lucruri... de ex de ce draciile alea de curele se schimba la 30.000km cand ele sunt puse cate 1 pe cilindru pe doua axe cu came si 4 supape care nici macar nu au arcuri, deci nu cine stie ce forta de invins! Pai sunt masini, japoneze, la care cureaua de distributie se schimba o data la 250.000km si aia saraca invarte doua axe cu came care imping arcurile la 16 supape. Si pana mea, e aceiasi curea, la fel de lata, acelasi material. Editat Mai 7, 2014 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) si mai crede ca eu cu al meu am facut un tur al europei peste 10mii de km fara sa schimb o siguranta ....doar uleiul....si cu cel dinainte la fel doar revizii....orice trotineta se strica si conteaza f mult cum o intretii daca iti bati joc orice trotineta se duce xdreq.....asa ca nu mai vb ca nu stii... joege lorenzo.....ambreiaj in ulei exista de mult la ducati ....doar la modelele de cilindree mai mica....nu s daca ati vazut da si yamaca si honda la gepeu au ambreiaj uscat asta asa ca o paranteza.... si ia mai dale dreq de ducati cas panarame ...sa nu va luati.... ca sa nu fim off......florin ion cateodata trancane ca un ambreiaj uscat... Editat Mai 7, 2014 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Atunci e posibil sa fi intalnit eu doar janghine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Eu stiam ca Ducati sunt super motorete inainte sa am de-a face cu ele sau sa ating vreunul, doar tara de provenienta in producea ceva indoieli. Apoi din experienta mea directa mi-am format parerea.. nu a fost nimic preconceput. Eu chiar doresc sa existe Ducati-uri care merg mai mult de 6 luni sau 10.000 km fara sa le duci la primul service. Putin imi pasa de ce crezi tu sau alti pasionati, eu unul nu-s pasionat de nici o marca, nu-s fanul nimanui, zic doar ce stiu. Pe mine ma uimesc si acum niste lucruri... de ex de ce draciile alea de curele se schimba la 30.000km cand ele sunt puse cate 1 pe cilindru pe doua axe cu came si 4 supape care nici macar nu au arcuri, deci nu cine stie ce forta de invins! Pai sunt masini, japoneze, la care cureaua de distributie se schimba o data la 250.000km si aia saraca invarte doua axe cu came care imping arcurile la 16 supape. Si pana mea, e aceiasi curea, la fel de lata, acelasi material. La ducati invarte o singura axa cu came pentru amandoi cilindrii.Se schimba curlele la 24000 de km din cauza distributiei,care trebuie reglata foarte precis,altfel bulesti motorul,pentru ca la turatie mica supapele nu se inchid de tot,de-aia se si balbaie motorul,apoi pe masura ce creste turatia ,supapele se inchid perfect din presiunea din cilindru,pe cand la cele pe arcuri,este exact invers,de-aia la curse folosesc supape pneumatice ceilalti.Si gandeste-te ka diferenta de turatie,dintre o masina si un motor ,normal ca toate se duc mai repede...p.s.mi-am cumparat motorul (ducati ST 2 nou on 2003 ,in 4 ani am facut 94000 km,fara probleme,si da am bulit cuzinetii,da aveam 94000 km bine zic eu.... Scuze,sunt 2 axe cu came... Editat Mai 8, 2014 de Le Mertois Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 s-a dus de copca topicul! comentatoriloooor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 s-a dus de copca topicul! comentatoriloooor! Ai dreptate,ar trebui sa spun cate prostii au zis astia de ducati de cand comenteaza...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) La ducati invarte o singura axa cu came pentru amandoi cilindrii. Scuze,sunt 2 axe cu came... Testastretta are 4 axe in total Doua pe un cilindru, doua pe celalalt. Fiecare, cu propria curea. Nu stiu daca alea mai vechi au cate o singura axa pe cilindru. Scuze de off-topic. ____________________ EDIT: Intr-adevar, exista motoare Ducati care au si cate o singura axa cu came pe cilindru. Editat Mai 8, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Toate au 2 curele, cate una pe fiecare cilindru si fiecare curea invarte 2 axe cu came. Toate motoarele au 4 supape si 2 axe cu came pe cilindru. La ducati invarte o singura axa cu came pentru amandoi cilindrii.Se schimba curlele la 24000 de km din cauza distributiei,care trebuie reglata foarte precis, Curelele de distributie nu se intind in timp, nu se lungesc, nu se scurteaza. Deci nu are ce sa se deregleze. Exista doar riscul sa se rupa, atat. Daca curelele alea risca sa se rupa in 24.000km inseamna ca-s facute din kakat. Am schimbat si eu distributia la Ducati si stiu exact cum se regleaza si cum arata curelele si rolele, nu e nici un rocket science. Editat Mai 8, 2014 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) tot nu va opriti sa va etalati cunostintele despre curele? sau poate credeti ca va fi sursa de informare pentru comentatorii digi? moderatorii astia o freaca si sug la greu...d-aia ajung toate topicurile un talcioc cu mizerii! Editat Mai 8, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Toate au 2 curele, cate una pe fiecare cilindru si fiecare curea invarte 2 axe cu came. Toate motoarele au 4 supape si 2 axe cu came pe cilindru. Nu toate. Sunt motoare ducati si cu o singura axa pe cilindru: tot nu va opriti sa va etalati cunostintele despre curele? sau poate credeti ca va fi sursa de informare pentru comentatorii digi? moderatorii astia o freaca si sug la greu...d-aia ajung toate topicurile un talcioc cu mizerii! Trebuie sa lamurim chestia cu curelele, si revenim la comentatorii digi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Trebuie sa lamurim chestia cu curelele, Da' ducati ce ulei foloseste? care e mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.