B.B. Postat Mai 6, 2014 Share Postat Mai 6, 2014 Eu le-am trimis mail legat de cauciucuri, abia ce fusese ditamai grafica pe ecran unde erau aratate pneurile posibile SEZONUL asta, din care dispareau HARD si Super-Soft pt etapa JEREZ si ei imediat dupa aia se intrebau ca oare de ce merge Marquez acum cu Medium pe spate si nu a pus tot Hard... pai ma (cuvant jignitor), pentru ca HARD nu e disponibil etapa asta, de aia!!!! Abia ce ti-au arata mare cat tot ecranul. O maica domnului ce idioti.!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rultdy Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Cred ca diferenta mare e ca noi ne uitam din pasiune la aceste curse iar ei ( cei doi ) sunt obligati de job sa o faca si de aici toate dudele pe care le scot.(sa nu ma intelegeti gresit nu vreau sa le iau apararea). ca tot vorbeam de pasiune cred ca nu vreti sa stiti ce motor are Haralambie("fost pilot de moped sau..) ( sper sa nu gresesc dar a fost intrebat de motor si a zis ca are SV650 pe care a laudat-o pana la cer si inapoi,nu zic ca e un motor rau dar cand zici ca esti cu pretentii...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) ca tot vorbeam de pasiune cred ca nu vreti sa stiti ce motor are Haralambie ( sper sa nu gresesc dar a fost intrebat de motor si a zis ca are SV650 pe care a laudat-o pana la cer si inapoi,.......) pai d'aia e suparat pe Ducati.. ca el are versiunea saracului Editat Mai 7, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 N-am auzit de atatea SV-uri stricate cat despre ducati-uri, versiunea aia a saracului e de N ori mai fiabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 N-am auzit de atatea SV-uri stricate cat despre ducati-uri, versiunea aia a saracului e de N ori mai fiabila. In afara de celebrul 748-ul reparat toti mecanicii europeni, nici eu n-am mai auzit de altul sa se strice. Acum mai depinde si de propietar, daca doar comenteaza curse.. clar ca nu se va strica vreodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Eu am avut de-a face cu 5 ducati-uri - aleator, adica nu le-am ales eu... cu 4 proprietari, din toate 5 nici unul nu mergea calumea. Sa zici.. uite o motocicleta care merge de la A la Z, ii functioneaza tot, te poti baza pe ea. In schimb tot asa cunosc vreo 6-7 insi cu honde si alte japoneze la care ale dracu' nu se strica nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Eu am avut de-a face cu 5 ducati-uri - aleator, adica nu le-am ales eu... cu 4 proprietari, din toate 5 nici unul nu mergea calumea. Sa zici.. uite o motocicleta care merge de la A la Z, ii functioneaza tot, te poti baza pe ea. In schimb tot asa cunosc vreo 6-7 insi cu honde si alte japoneze la care ale dracu' nu se strica nimic. Italienii fac opere de arta, japonezii fac motociclete. Cine spunea ca Dumnezeul motocicletelor este japonez, bine a mai grait. Pentru mine, singurii producatori care conteaza sunt Honda, Yamaha, Suzuki si Kawasaki, restul sunt neinteresante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 Oricum, cei de la Ducati sunt pe drumul cel bun... au descoperit si ei lantul de distributie si ambreiajul in ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 7, 2014 Share Postat Mai 7, 2014 (editat) pentru BB sa stii ca toate ducatiurile sunt stricate nici una nu merge cum trebuie.... Eu stiam ca Ducati sunt super motorete inainte sa am de-a face cu ele sau sa ating vreunul, doar tara de provenienta in producea ceva indoieli. Apoi din experienta mea directa mi-am format parerea.. nu a fost nimic preconceput. Eu chiar doresc sa existe Ducati-uri care merg mai mult de 6 luni sau 10.000 km fara sa le duci la primul service. Putin imi pasa de ce crezi tu sau alti pasionati, eu unul nu-s pasionat de nici o marca, nu-s fanul nimanui, zic doar ce stiu. Oricum, cei de la Ducati sunt pe drumul cel bun... au descoperit si ei lantul de distributie si ambreiajul in ulei Pe mine ma uimesc si acum niste lucruri... de ex de ce draciile alea de curele se schimba la 30.000km cand ele sunt puse cate 1 pe cilindru pe doua axe cu came si 4 supape care nici macar nu au arcuri, deci nu cine stie ce forta de invins! Pai sunt masini, japoneze, la care cureaua de distributie se schimba o data la 250.000km si aia saraca invarte doua axe cu came care imping arcurile la 16 supape. Si pana mea, e aceiasi curea, la fel de lata, acelasi material. Editat Mai 7, 2014 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Atunci e posibil sa fi intalnit eu doar janghine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Eu stiam ca Ducati sunt super motorete inainte sa am de-a face cu ele sau sa ating vreunul, doar tara de provenienta in producea ceva indoieli. Apoi din experienta mea directa mi-am format parerea.. nu a fost nimic preconceput. Eu chiar doresc sa existe Ducati-uri care merg mai mult de 6 luni sau 10.000 km fara sa le duci la primul service. Putin imi pasa de ce crezi tu sau alti pasionati, eu unul nu-s pasionat de nici o marca, nu-s fanul nimanui, zic doar ce stiu. Pe mine ma uimesc si acum niste lucruri... de ex de ce draciile alea de curele se schimba la 30.000km cand ele sunt puse cate 1 pe cilindru pe doua axe cu came si 4 supape care nici macar nu au arcuri, deci nu cine stie ce forta de invins! Pai sunt masini, japoneze, la care cureaua de distributie se schimba o data la 250.000km si aia saraca invarte doua axe cu came care imping arcurile la 16 supape. Si pana mea, e aceiasi curea, la fel de lata, acelasi material. La ducati invarte o singura axa cu came pentru amandoi cilindrii.Se schimba curlele la 24000 de km din cauza distributiei,care trebuie reglata foarte precis,altfel bulesti motorul,pentru ca la turatie mica supapele nu se inchid de tot,de-aia se si balbaie motorul,apoi pe masura ce creste turatia ,supapele se inchid perfect din presiunea din cilindru,pe cand la cele pe arcuri,este exact invers,de-aia la curse folosesc supape pneumatice ceilalti.Si gandeste-te ka diferenta de turatie,dintre o masina si un motor ,normal ca toate se duc mai repede...p.s.mi-am cumparat motorul (ducati ST 2 nou on 2003 ,in 4 ani am facut 94000 km,fara probleme,si da am bulit cuzinetii,da aveam 94000 km bine zic eu.... Scuze,sunt 2 axe cu came... Editat Mai 8, 2014 de Le Mertois Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 s-a dus de copca topicul! comentatoriloooor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 s-a dus de copca topicul! comentatoriloooor! Ai dreptate,ar trebui sa spun cate prostii au zis astia de ducati de cand comenteaza...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) La ducati invarte o singura axa cu came pentru amandoi cilindrii. Scuze,sunt 2 axe cu came... Testastretta are 4 axe in total Doua pe un cilindru, doua pe celalalt. Fiecare, cu propria curea. Nu stiu daca alea mai vechi au cate o singura axa pe cilindru. Scuze de off-topic. ____________________ EDIT: Intr-adevar, exista motoare Ducati care au si cate o singura axa cu came pe cilindru. Editat Mai 8, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Toate au 2 curele, cate una pe fiecare cilindru si fiecare curea invarte 2 axe cu came. Toate motoarele au 4 supape si 2 axe cu came pe cilindru. La ducati invarte o singura axa cu came pentru amandoi cilindrii.Se schimba curlele la 24000 de km din cauza distributiei,care trebuie reglata foarte precis, Curelele de distributie nu se intind in timp, nu se lungesc, nu se scurteaza. Deci nu are ce sa se deregleze. Exista doar riscul sa se rupa, atat. Daca curelele alea risca sa se rupa in 24.000km inseamna ca-s facute din kakat. Am schimbat si eu distributia la Ducati si stiu exact cum se regleaza si cum arata curelele si rolele, nu e nici un rocket science. Editat Mai 8, 2014 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) tot nu va opriti sa va etalati cunostintele despre curele? sau poate credeti ca va fi sursa de informare pentru comentatorii digi? moderatorii astia o freaca si sug la greu...d-aia ajung toate topicurile un talcioc cu mizerii! Editat Mai 8, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Toate au 2 curele, cate una pe fiecare cilindru si fiecare curea invarte 2 axe cu came. Toate motoarele au 4 supape si 2 axe cu came pe cilindru. Nu toate. Sunt motoare ducati si cu o singura axa pe cilindru: tot nu va opriti sa va etalati cunostintele despre curele? sau poate credeti ca va fi sursa de informare pentru comentatorii digi? moderatorii astia o freaca si sug la greu...d-aia ajung toate topicurile un talcioc cu mizerii! Trebuie sa lamurim chestia cu curelele, si revenim la comentatorii digi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Trebuie sa lamurim chestia cu curelele, Da' ducati ce ulei foloseste? care e mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9fingers Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Toate au 2 curele, cate una pe fiecare cilindru si fiecare curea invarte 2 axe cu came. Toate motoarele au 4 supape si 2 axe cu came pe cilindru. Desmodue, se cheama asa pt ca au cate doua supape pe cilindru (cate un ax cu came in fiecare chiulasa). Si cred ca sunt mult mai multe motoare Ducati desmodue si desmotre, decat motoare cu 4 supape/cil si cate doua axe cu came/cil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Desmotre e numai una...ST 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Bun, deci am lamurit problema asta. Warlock, ce ziceai despre uleiuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
P T R Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 Ce va place sa porciti topicurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 8, 2014 Share Postat Mai 8, 2014 (editat) Vezi daca ai ras de comentatorii Digi? ups acum vazusi ca am facut o eroare mam pierdut in scris ....o vedeti voi plm daca nu esti atent macar taci si nu mai zici ...sau verifici inainte daca nu esti sigur.... Editat Mai 8, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 Eu stiam ca Ducati sunt super motorete inainte sa am de-a face cu ele sau sa ating vreunul, doar tara de provenienta in producea ceva indoieli. Apoi din experienta mea directa mi-am format parerea.. nu a fost nimic preconceput. Eu chiar doresc sa existe Ducati-uri care merg mai mult de 6 luni sau 10.000 km fara sa le duci la primul service. O sa ti l prezint pe al meu si pe inca alte 30 in care propietarii si au intretinut bunurile precum scrie in manualul de reparatii. Reviziile obligatorii sunt curele(120-180 cu manopera), consumabile, eventual pastile daca mergi animalic (lant, ulei, cauciucuri, placute, rulmenti, becuri si alte d'astea nu se pun), restul sunt povesti Si ti o spun acum cand sunt la al doilea model cu 60.000km. Cine isi baga nasul intr un ducati precum face intr-o japoneza nu va functiona, in schimb japonezele dupa manutele unuia sau altuia dau impresia ca merg. Totusi.. pana acum Ducati nu a scos vreun model care intre anumite ture sa tremure si sa scoata sunete dubioase, macar italiencele fac continuu. Mwhahahhahahahhah Asta ca sa afle si Halalblabie cu ce se mananca un ducati, folclorul e la sat sau pe motociclism.ro cum ar veni mai batut cu vorbele mele...... ti ar despartirea sa ti fie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Mai 10, 2014 Share Postat Mai 10, 2014 moderatorii astia o freaca si sug la greu...d-aia ajung toate topicurile un talcioc cu mizerii! Topicurile ajung cum ajung din cauza voastra, nu din cauza moderatorilor. Iar de supt, grija mare la amigdale, sa nu patesti ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.