Gnraloo Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Salutare, Dupa 4 ani de motociclit apare si la mine prima pana, un cui in roata fata. Momentan sta bine si etans acolo dar nu il las prea mult. Intrebare: Ati folosit careva kitul de pana cu dopuri de la Louis http://www.louis.de/_30f162edc8b5f85d25708c9bc21834f2ed/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10032076 ? Ei spun ca e doar pt reparatii de urgenta, cat sa ajungi la prima vulcanizare. Numai ca acolo tot cu ceva de genul asta ti-o repara, cel putin la masina iar cum vulcanizarile sunt 99% doar pt auto... Asadar, tine bine dopul pt un drum lung? Sau schimbam cauciucurile la fiecare intepatura? PS: In spray-uri de pana nu am incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 am luat un surub in roata a doua zi dupa ce pusese-m cauciucuri noi. am pus snur si acolo a ramas 25000 pana am schimbat cauciucul. am mai facut si altora pana cu snur si nimeni nu a avut nici o problema. eu zic ca daca nu e taietura ci doar o gaura de surub poti pune linistit snur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 a ramas 25000 pana am schimbat cauciucul. De curiozitate, ce guma era aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 metzeler tourance Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Eu am avut surub in roata spate. Snur nu pun nici daca ma pici cu ceara. La 200+ nu vreau sa ma intreb daca tine snuru' lu' peste sau ma duc pe copca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Eu am un spray care teoretic baga in pneu un lichid ce astupa gaura. Nu prea am incredere in el. A folosit careva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 Eu am avut surub in roata spate. Snur nu pun nici daca ma pici cu ceara. La 200+ nu vreau sa ma intreb daca tine snuru' lu' peste sau ma duc pe copca La 200+, la o frana de urgenta sunt multe cauciucuri "intregi" care pun semne de intrebare. Daca nu tine snurul, ce sanse poate sa aiba un film de cauciuc in interior de grosimea unui balon pt copii (cum lasa sprayul)? Vitezele astea nu intra in discutie, eu ma refer la mers normal, viteze maxime de 120-130 km/h, sunt constient ca am un cauciuc peticit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Eu am un spray care teoretic baga in pneu un lichid ce astupa gaura. Nu prea am incredere in el. A folosit careva ? spray-u e bun la gauri mici , snurul merge si la gauri mai mari, u surub de ex. eu n-as merge pe roata fata cu snur , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Metoda cu pus petic in interiorul cauciucului e mai fiabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Metoda cu pus petic in interiorul cauciucului e mai fiabila? asta e ok, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pepsz Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Printr-o problema similara trec si eu acum, dupa ce am revenit dintr-o mica excursie prin tara m-am trezit cu un cui de 4/5 cm in roata. L-am scos si i-am pus snur la o vulcanizare de cartier. Ideea e ca nu ma simt prea bine cu el acolo si din pacate in perioada urmatoare nu prea vad buget pentru un cauciuc nou pe spate. Asadar, care este cea mai buna varianta ? Exista vreo vulcanizare moto in Bucuresti ? Exista vreo metoda sigura de a mai intinde guma asta cativa km ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 daca a-ti vedea cum se face snurul in interior nu ati avea nici o teama. dar nestiind v-i se face frica. snurul ia o forma turtita si nu are cum sa iasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubermuri Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Eu am avut anul trecut un cui mic in roata si i-am pus petec la vulcanizare (55 lei). Apoi am luat un cui de potcoava pe undeva pe sau inainte de Transfagarasan si i-am pus un snur la o vulcanizare din Curtea de Arges (9 lei). Nici cu unul nici cu altul n-am pierdut aer si n-am avut probleme. Acum am gume noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Story: Anvelopa 40%, luat cui, pus snur -> mers fara probleme pana a ajuns pe la 0% carne Anvelopa 0%, prea tocita sa mai tina snurul, bagat spray de pana, rezolvat problema pana am schimbat anvelopa (inca vreo 200 km). Recomand snur fara probleme, am mers si cu 200 linistit. Si sprayul e ok, dar nu vreti sa stiti cum e cand dai guma jos dupa asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 cea mai buna solutie e dat cauciucul jos si pus petic pe interior(tot vreo 55 de lei m'a costat + dat roata jos si pus inapoi). Spray/snur doar pana acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.