Sari la conținut

Probleme pornire BMW R1100S


Postări Recomandate

Poate va trece si voua ceva prin cap ca eu nu mai am idee:

 

Inca din sezonul trecut a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu. Mai mult la rece, dar usor s-a generalizat. Acum, nu mai pleaca decat impinsa, la orice temperatura.

 

- Pompa de benzina se aude la contact, insa nu am scanteie la bujie.

- Bujiile le-am schimbat, nici o diferenta.

- Odata pornita prin impingere, merge perfect, pastreaza turatia, absolut nici o problema.

 

Bine de stiut: Power Commander 3, Laser Exhaust

 

Asa ca am lasat-o la service autorizat BMW. Care ma suna si imi spun ca nu gasesc problema si ma intreaba daca sa mai incerce o ora...pe banii mei bineinteles.

Le-am sugerat sa verifice Senzorul de efect Hall, dar au spus ca e ok.

 

Recunoaste cineva simptomele?

 

Multumesc!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, din pacate asa nobil cum suna asociatia de nume, nu inseamna nimic. In majoritatea cazurilor in care am avut de a face cu service-uri aici, impresia generala este incompetenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit, dar nu sunt f priceput si era o intreaga matzaraie acolo.

In plus daca PC-ul e problema, e normal sa fi avut asa o evolutie? N-ar fi trebuit sa se manifeste destul de brusc? ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is cateva chestii care se bat cap in cap, in descrierea ta. Daca nu ai scanteie la bujie, cum de porneste impinsa? Ar trebui sa ai scanteie si cand dai la automat.

 

Apoi, ce intelegi tu prin porneste greu? Daca tragi putin de gaz, nu porneste? Ai incercat asta?

 

Porneste greu... in sensul ca invarte greu electromotorul? Bateria cum e? Electromotorul e ok? Vezi ca magnetii aia de mai dezlipesc de pe stator.

Editat de Dan Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai inca de la inceput,trebuie sa elimini PC-ul sa revii la stok in felul acesta scoti din incidenta o posibila cauza.

Dupa care daca si stok face probleme,incearca un test compresie la rece,si o diagnoza live pentru a verifica funtionarea IAT,TPS,etc.

Incearca si o incalzire cu feonul termic zona senzorului de vibroken inainte de pornire ca si test,cat si prezenta de pilituri metalice pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca magnetii aia de pe stator sa se fi dezlipit si sa frece pe infrasurarile rotorului. Aia ar putea fi o cauza.



Pai inca de la inceput,trebuie sa elimini PC-ul sa revii la stok in felul acesta scoti din incidenta o posibila cauza.
Dupa care daca si stok face probleme,incearca un test compresie la rece,si o diagnoza live pentru a verifica funtionarea IAT,TPS,etc.
Incearca si o incalzire cu feonul termic zona senzorului de vibroken inainte de pornire ca si test,cat si prezenta de pilituri metalice pe el.

Ce zici tu nu e rau, numai ca nu se prea aplica aici. Diagnoza nu il ajuta foarte mult, ca motorul e vechiut si nu stie atatea. Apoi daca avea hibe la senzorii hall, nu ar fi pornit deloc. Pilitura nu se aduna ca e in afara baii, e curat acolo si uscat, nu e in ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clarific:

 

Cand dau la automat nu are scanteie. La inceputul incercarilor mele avea scanteie slaba, neregulata, pornea dupa 7-8 incercari. Asa ca am suspectat bateria. Am eliminat-o din calcul dupa ce am incercat cu alte baterii. Cu timpul scanteia a disaparut de tot la automat, iar pornirea impina a devenit si ea din ce in ce mai dificila (nu prea mai da rateuri la care "simti" scanteia...

 

Am incercat toate variantele cu trasu gazului, nici o diferenta...



Am incercat si incalzitul cu foenul...nici o diferenta. Ceea ce se intelege si din faptu ca dupa ce o opresc, tot nu da nici un semn desi motoru e cald

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Verificare senzor Crankshaft(la orborele cotit) - asigura semnal la ECU privind pozitia arborelui, responsabil de aprindere, distanta/fanta fata de rotor este esentiala, posibil distanta sau senzor defect. De asemenea, verifica si senzorul Camshaft(la axul cu came).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m-am gandit si la magneti, dar electromotrul suna bine, nu e lenes si nu are sunete ciudate...



Senzorii zic ei ca i-au verificat la Service si ca nu gasesc nicio problema

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Electromotorul (demarorul)

suge prea mult curent la actionare. :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, asta ar explica si faptul ca a evoluat inspre mai rau. Pana acu am verificat doar voltajul la baterie in timp ce dau la automat, si nu scade sub 10,5.

 

Multumesc tuturor pt sugestii deocamdata. Astept sa ma sune din nou cei de la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as verifica tensiunea pe circuitul de aprindere (alimentarea acestuia) cand dai la automat. Banuiesc un contact oxidat.

Asa am patit eu la Guzzi. Aveam un contact slab in circuitul de alimentare de la aprindere (modul de aprindere si bobine), si combinat cu scadere de tensiune cauzat de electromotor, nu mai aveam scanteie la pornire.

 

Ai de verificat alimentarea 12V spre ecu, dar si pamantare spre bloc de la baterie si de la ecu, si plus-ul spre electromotor daca cumva contactul de + de la electromotor distribuie mai departe plus de la baterie spre alte componente electrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve. Eu am un SUZUKI INTRUDER 1500 LC si aceleasi simtome le avea si a mea.REZOLVARE;Am schimbat Cititorul sau uni ai zic Pikup-ul de la volanta. Acum porneste la sfert! Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se numeste Crankshaft Sensor, am spus mai sus functia si ce defectiuni apar la acesta. Functioneaza pe baza modificarii reluctantei magnetice, semnal transmis la ECU , acesta da comnda de aprindere.

Bafta,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un caz in care motorul pornea doar cand voia el si a fost de ajuns sa curat senzorul care intr-adevar avea pilitura adunata. Dupa curatare porneste perfect fara ezitari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

(... ...) Apoi daca avea hibe la senzorii hall, nu ar fi pornit deloc. Pilitura nu se aduna acolo ca e in afara baii, e curat acolo si uscat, nu e in ulei.

Am avut un caz in care motorul pornea doar cand voia el si a fost de ajuns sa curat senzorul care intr-adevar avea pilitura adunata. Dupa curatare porneste perfect fara ezitari.

@stfan, citeste ce am subliniat in postul de mai sus

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-l gasesti sub denumirea de Hall Effect Sensor Plate sau Crankshaft Sensor, se poate depista rapid pozitia in manual. Acolo iti da si rezistenta in ohm si-l poti verifica din exterior cu un ohmmetru daca se incadreaza in parametrii. Recomand demontarea, verificarea, curatarea si pozitionarea corecta !



Verifica aici ! Sper ca ai manualul descarcat ?!

post-74268-0-35065500-1399329653_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@stfan, citeste ce am subliniat in postul de mai sus

Crede-ma ca am citit dar in momentul cand ajungi la un blocaj eu as cauta chiar si acolo unde nu crede nimeni ca ar fi posibil...... nu costa nimic !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...