florinvlad Postat Mai 18, 2014 Share Postat Mai 18, 2014 Mai multe poze aici: http://lowcostevents.ro/foto/evenimente/legendele-pe-doua-roti-la-sun-plaza/#prettyPhoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 foarte frumos, ok organizarea si misto si prezentarile care ruleaza pe ecrane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Vazu si eu.Impresionant ,adevarata istorie, ceva de vis. Felicitari organizatorilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Felicitari organizatorilor pentru efortul depus.A iesit ceva frumos sper sa apuc sa o vad si pe viu. Din pacate la capitolul text prezentare moto sunt si inexactitati, se cam bate campii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 da, am remarcat si eu asta, da am zis ca merita sa punctam doar partile bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belogerer Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Jalnic...daca asta e nivelul la Bucuresti restul tarii pb ca nu exista. 3 fiare ruginite unsuroase si descompletate pe post de mari relicve...ma baieti mai cetiti...mai sapati pe net...poate va luminati ce inseamna restaurari si modele de epoca....ghenele de la expozitie nu au nici o legatura cu ce visati voi.... Inainte sa va ofuscati ca doar e marea expozitie poate ne lamuriti si pe noi cate din motocicletele prezentate sunt apte sa mearga macar 5 km pe strada..... Editat Mai 19, 2014 de belogerer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz1 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Se bate campii e cam dur spus, sunt doar niste inexacticati dar pe de alta parte textele sunt facute pentru publicul larg nu pentru cunoscatori. Publicul larg are doar o idee vaga despre motocicletele din epoca dar in fine asta nu conteaza, conteaza ca oamenii sa aiba ce vedea. Ar fi ideal daca expozitia aceasta s-ar organiza si in alte orase ale tarii, nu toti au timp sau posiblitatea sa vina in Bucuresti, dar asa ceva nu este asa simplu de facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Jalnic...daca asta e nivelul la Bucuresti restul tarii pb ca nu exista. 3 fiare ruginite unsuroase si descompletate pe post de mari relicve...ma baieti mai cetiti...mai sapati pe net...poate va luminati ce inseamna restaurari si modele de epoca....ghenele de la expozitie nu au nici o legatura cu ce visati voi.... Inainte sa va ofuscati ca doar e marea expozitie poate ne lamuriti si pe noi cate din motocicletele prezentate sunt apte sa mearga macar 5 km pe strada..... Hai ca ne-ai spart! Esti un mare fan al clasicelor! Mergi mult prin paduri si pe coclauri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Tudor am sa te rog sa muti ghena din cadrul expozitional. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Uralul verde si mezeul rosu sigur pot parcurge si au parcurs kilometri mai multi decat visezi tu. Pe celelalte nu le cunosc in amanunt,proprietarii lor probabil nici nu urmaresc acest lucru. E doar o problema: daca poti intelege sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 @belogerer Cu siguranta sunt motociclete mai scumpe si mai deosebite in colectiile private, dar este destul de greu sa ajungi la asemenea oameni. In patria lui R6 si a lui F4i, ceea ce e expus in Sun e deja mult prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TudorG Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Cine este pasionat de cazane din astea, o sa aprecieze si unele reconditionate si unele aflate in conservare. Personal eu nu sunt de acord cu acest "conservat", dar fiecare cu posibilitatile proprii. Acum despre rabufnirile astea de fetita, din nou, fiecare cu posibilitatile proprii. ps, Aleku, vezi ca atitudinea asta a ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Felicitari organizatorilor pentru efortul depus.A iesit ceva frumos sper sa apuc sa o vad si pe viu. Din pacate la capitolul text prezentare moto sunt si inexactitati, se cam bate campii. da, am remarcat si eu asta, da am zis ca merita sa punctam doar partile bune Radu, in cazul lui Ciprian am stabilit ca asa zisele inexactitati reprezinta punctul lui de vedere, referitor la prezenta BMW R61 in Africa. Fotografiile de pe ebay.de sau pe unele forumuri din Germania arata faptul ca si in Africa au fost si R61/R71, motociclete rechizitionate de armata germana (idee la care Ciprian a achiesat in final). In cazul tau, care sunt inexactitatile pe care le-ai sesizat (vreau ca discutia sa nu fie purtata pe un trend peiorativ), feedback-ul ma intereseaza in mod direct. Textele au fost intocmite de mine si imi asum continutul acestora, iar in mare parte au fost discutate si cu proprietarii,pentru a nu exista discutii ulterioare. Jalnic...daca asta e nivelul la Bucuresti restul tarii pb ca nu exista. 3 fiare ruginite unsuroase si descompletate pe post de mari relicve...ma baieti mai cetiti...mai sapati pe net...poate va luminati ce inseamna restaurari si modele de epoca....ghenele de la expozitie nu au nici o legatura cu ce visati voi.... Inainte sa va ofuscati ca doar e marea expozitie poate ne lamuriti si pe noi cate din motocicletele prezentate sunt apte sa mearga macar 5 km pe strada..... In sociologie, conflictul nu este altceva decat o dezbatere distructiva sau constructiva de idei. @Belogerer, hai sa vedem partea constructiva a ceea ce ai scris tu aici. Spune-ne unde sa cetim, si o sa citim. Spune-ne unde sa mai sapam pe net si vom sapa. Lumineaza a noastra minte, lucruri bune in privinta restaurarilor sa invatam, perfectionismul ne caracterizeaza. Cat despre cei 5 km de parcurs, mai mult de jumatate fac treaba asta in marsarier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
belogerer Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Ca sa nu va mai basicati inutil imi fac mea culpa si recunosc ca am formulat gresit. Macar 5 km mai merg acum prin forte proprii motocicletele expuse? Nu impinse de proprietari sau la vale de la big in jos si nici nu ma intereseaza cate milioane de km au la activ. Vb azi/acum. Din punctul meu de vedere sunt doar cateva fiare incomplete, multe dintre ele tziganite in cel mai pur stil mioritic. De fapt sunt doar conservate. Nici vorba de restaurare... un search la misto pe google arata cu totul altceva decat am vazut eu la mall cand vine vb de restaurari : https://www.google.ro/search?q=old+motorcycle+restoration&client=firefox-a&hs=P4&rls=org.mozilla:ro:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=_mZ6U5OVF8KE4gT05IDoBw&ved=0CFEQsAQ&biw=1600&bih=740 Mai bine recunoasteti ca asta e nivelul si gata...marele retroclub atat poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Ca sa nu va mai basicati inutil imi fac mea culpa si recunosc ca am formulat gresit. Macar 5 km mai merg acum prin forte proprii motocicletele expuse? Nu impinse de proprietari sau la vale de la big in jos si nici nu ma intereseaza cate milioane de km au la activ. Vb azi/acum. Din punctul meu de vedere sunt doar cateva fiare incomplete, multe dintre ele tziganite in cel mai pur stil mioritic. De fapt sunt doar conservate. Nici vorba de restaurare... un search la misto pe google arata cu totul altceva decat am vazut eu la mall cand vine vb de restaurari : https://www.google.ro/search?q=old+motorcycle+restoration&client=firefox-a&hs=P4&rls=org.mozilla:ro:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=_mZ6U5OVF8KE4gT05IDoBw&ved=0CFEQsAQ&biw=1600&bih=740 Mai bine recunoasteti ca asta e nivelul si gata...marele retroclub atat poate... Niste vorbe in vant... Arata ne ce ai tu, ce proiecte ai finalizat, in cat timp cu cu cati bani investiti. Iar daca nu prea ai ce arata... despre ce vorbim? Unele mobre apartin unor oameni care si au bagat si sufletul printre acele fiare si au facut ce au pututut cu resursele si banii pe care i au avut si sa stii ca, voit sau nu jignesti gratuit. Arata ne totusi ceva concret nu pose de pe desktop... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Aceasta este una dintre motocicletele pe care tu ni le indici in link ca fiind material de studiu privitor la restaurare. Noi nu ne basicam cu nimic, oamenii care si-au expus motocicletele sunt mandrii de ceea ce au realizat. De habarnisti pe care ii ia gura pe dinainte inca nu ne-am saturat, ne bucuram sa le citim ineptiile expuse pe forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) @belogererdaca dai o privire la misto pe forumurile de profil straine o sa observi ca nu vine mucea cu 2 ani de permis sa puna lucrurile la punct cu punctul lui de vedere. Bun acum ca am stabilit care este locul fiecaruia ai avea foarte multe de invatat si degeaba stii sa ghidonezi mouse-ul. Pentru inceput o sa-ncerc sa-ti gadil procesorul, mi se pare ca nu te ajuta atitudinea. Vezi ca desi e motociclism.ro pe coltul asta si la comuniste e alt aer, mai tihnit.Nu toate motocicletele vechi lucioase din lume sunt perfect functionale. Din fericire prin eforturi mari financiare, timp si creier ,cu propriile maine nu angajand pe altii precum fac colectionarii bogati din vest mai mult de jumatate din motocicletele expuse sunt bune de drum si strabat km, fiind totodata restaurate fidel. Altele ar avea nevoie de ceva investitii in aspect sau unele retrofituri cu piese originale, eliminarea imbunatatirilor - dar sunt functionale si chiar sunt conduse des tot prin grija proprietarilor. Mai raman unele motociclete la expozitie care sunt interesante doar pentru ca inca exista fie ca restaurarea nu a fost finalizata fie ca poarta aspectul chiar vopseaua originala cu patina, au supravietuit miraculos fara sa intre in pamant, fara sa devina donatoare pentru alte motociclete sau sa ajunga la topit in 90 de ani.Iar motocicletele din Mall Sun Plaza nu sunt nici pe departe singurele motociclete clasice din Romania, din cate mi-a spus organizatorul doar atatea a dorit mall-ul sa primeasca.Este o selectie foarte frumoasa din mai multe epoci Editat Mai 19, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 In bunul stil romanesc, hamaitorii hamaie. Pana la urmatorul ostracizat, ma bucur de motocicletele expuse la Sun Plaza. De maine, si la Promenada o sa fie o expozitie de motociclete HD (dureaza 5 zile). Sursa fotografiilor: Paula Rotaru (facebook). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aran Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Expozitie de bijuterii moto. Mi-a placut cum a fost facuta si prezentarea pentru fiecare motocicleta Felicitari proprietarilor, organizatorilor si tuturor celor care au muncit sa ne putem bucura de aceasta expozitie. Editat Mai 19, 2014 de Aran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Radu, in cazul lui Ciprian am stabilit ca asa zisele inexactitati reprezinta punctul lui de vedere, referitor la prezenta BMW R61 in Africa. Fotografiile de pe ebay.de sau pe unele forumuri din Germania arata faptul ca si in Africa au fost si R61/R71, motociclete rechizitionate de armata germana (idee la care Ciprian a achiesat in final). In cazul tau, care sunt inexactitatile pe care le-ai sesizat (vreau ca discutia sa nu fie purtata pe un trend peiorativ), feedback-ul ma intereseaza in mod direct. Textele au fost intocmite de mine si imi asum continutul acestora, iar in mare parte au fost discutate si cu proprietarii,pentru a nu exista discutii ulterioare. Imi pare rau ca nu m-am exprimat complet, si intentia mea nu era deloc sa supar: nu m-am referit la textele de prezentare de langa motociclete, alea mi s-au parut foarte ok si oricum cunostintele mele actuale nu-mi permit sa le contest Eu m-am referit la materialele proiectate pe televizoarele din mall, unde am vazut un bk 350 prezentat ca fiind Es 250 (dar presupun ce doar o eroare de montaj). Inca odata, felicit organizatorii si organizarea, sustin evenimentele de genul asta, care nu fac altceva decat sa deschida ochii si apetitul publicului pentru vechi si frumos, si sper ca la anul sa pot sa am si eu una printre ele. deocamdata se lucreaza la cateva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Felicitări, s-a muncit la organizarea expoziţiei, au muncit şi posesorii la restaurare. Noi am venit să le privim gratis, unii şi-au bucurat sufletul, alţii au criticat. Tata a fost încântat, s-a minunat de diverse soluţii tehnice folosite pe vremuri şi şi-a adus aminte de fiarele pe care le călărea în tinereţe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wer_buksi Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Ca sa nu va mai basicati inutil imi fac mea culpa si recunosc ca am formulat gresit. Macar 5 km mai merg acum prin forte proprii motocicletele expuse? Nu impinse de proprietari sau la vale de la big in jos si nici nu ma intereseaza cate milioane de km au la activ. Vb azi/acum. Din punctul meu de vedere sunt doar cateva fiare incomplete, multe dintre ele tziganite in cel mai pur stil mioritic. De fapt sunt doar conservate. Nici vorba de restaurare... un search la misto pe google arata cu totul altceva decat am vazut eu la mall cand vine vb de restaurari : https://www.google.ro/search?q=old+motorcycle+restoration&client=firefox-a&hs=P4&rls=org.mozilla:ro:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=_mZ6U5OVF8KE4gT05IDoBw&ved=0CFEQsAQ&biw=1600&bih=740 Mai bine recunoasteti ca asta e nivelul si gata...marele retroclub atat poate... Ma oameni buni chiar todeauna tre sa se trezeasca cineva cu vorbe aiurea fiecare motocicleta expusa e o particica de istorie ce mai avem plus cred ca proprietari nu au gasit asa motocicletele dupa fiecare se ascunde cateva ore bune de lucru nopti nedormite vise etc eu respect fieru si pe cel care le sterge macar prafu de pe ele asa ca cine are de comentat dau eu berea mai bine sa nu jigneasca pe alti. respect pentru cei care au expus motoarele , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Orice motocicleta restaurata sau chiar conservata are in spate ani de vise si ani de munca si cei care si-au expus motocicletele acolo si-au expus o parte din suflet. Felicitari! Belogerer e invidios pentru ca dupa ce sperie animalele din padure ramane fara public. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Mai 22, 2014 Share Postat Mai 22, 2014 Daca era unul dintre ai nostri mai ziceam, dar asa arunca cu vorbele aiurea. Personal stiu 4 din cele expuse care te vor lasa uimit, pentru ca merg si inca bine. De veneai pe la intruniri de profil te puteai convinge singur. Din motive obiective ce nu fac cadrul discutiei de aici nu am putut ajunge sa prezint motocicleta la expozitie, dar am trimis un inalt reprezentant din breasla. ....si apoi cand ruleaza in dreptul tau un BMW R1200 si iti face semn de profunda admiratie in timp ce eu rulam cu "vechitura" cu 120km/h , crede-ma ca ti se umezesc ochii de lacrimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Mai 23, 2014 Share Postat Mai 23, 2014 am sa te sun pentru niste sfaturi daca binevoiesti sa-mi lasi un numar de telefon lucrez la un rt 125 si la un es 250 care e in familie de multi ani si pe care l-am incalecat prima data acu vreo 25 de ani... si on topic: motoarele de la expo sunt chiar frumoase si lucrate, dar sunt diferite stadii de restaurare, dupa sufletul fiecaruia: unii vor doar sa le scoata la expozitii, altii sa le foloseasca ocazional, altii sa le foloseasca zilnic, evident ca si tipul de restaurare va fi in concordanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.