Sari la conținut

Probleme Harley


Postări Recomandate

Deoarece e motocicleta unui client,n-am sa postez fotografii cu motocicleta integral.Dar,iti cumperi motocicleta visurilor,noua,in 2012,Harley,faci 8000 km cu ea si incep zgomotele in furca.

Te duci cu ea la mecanic,care nu se gandeste sa desfaca jugul unei motociclete noi,si cauta problema la telescoape.Intr-un final,se desface jugul si,surpriza...rulmentii ruginiti si sparti,fara strop de ungere,de la asmblare,asa cum se vede in poza de mai jos.Nu e chiar calitativa fotografia,dar rulmentul de jos,din jug,era ruginit si spart.Iar jugul,acum a fos desfacut prima data de la cumparare...

post-14640-0-32955700-1399799160_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu are rost sa se transforme si asta intr-un Topic de aruncat cu noroi in Harley, pentru ca nu sunt motive.

 

Am vazut si eu Harley nou, nici 2000km, nedesfacut niciodata, ruginit tot.

Explicatia:

2 ani nemiscat, tinut afara, in caldura, ploaie, zapada, sub o prelata de carpa, care a tinut bine umezeala pe motocicleta.

Cu un astfel de tratament, nu este de mirare ca motociclete noi, cu putini kilometri, ajung in ultimul hal.

 

Si este valabil pentru orice motocicleta. Realitatea este ca in Romania motocicletele nu sunt intretinute. Si, cand spun "intretinere", nu ma gandesc la o intretinere cu piese de origine, la grija pentru calitate atunci cand se face o lucrare la motocicleta, pentru ca deja cer prea mult. Ma gandesc la faptul ca unii nici macar nu-si spala motocicletele. Sunt oameni care-si spala motocicleta odata pe an si chiar se mandresc cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era uns putea sa stea 20 de ani in ploaie.

Nu asta este problema... Problema este ca se insinueaza ca asa ar fi venit din fabrica, iar eu nu cred asta. Cine stie cine si de ce a mai umblat acolo. Pare asa, treaba romaneasca, mai degraba.

Eu sunt curios de cate ori a trecut pe la service aceasta motocicleta in cei 2 ani si 8000km. Si, daca a beneficiat de service, unde a fost efectuat: la Reprezentanta Harley, alt atelier autorizat, care sa fi eliberat si ceva documente sau intr-o curte la un nene?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tind sa cred ca asa e plecat din fabrica. Nu te agita aiurea, nu a aruncat nimeni cu noroi in Harley, cat despre problema prezentata, revin ... Cine stie ce ametit a uitat sa greseze zona inainte de montare, se numeste eroare umana si sunt sigur ca nu-s prezente numai la Harley. Daca marcel_tm zice ca nu s-a umblat acolo inainte, nu vad de ce ar minti sau cum s-ar putea insela, se vede foarte usor daca fost sau nu umblat acolo inainte.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu asta este problema... Problema este ca se insinueaza ca asa ar fi venit din fabrica, iar eu nu cred asta. Cine stie cine si de ce a mai umblat acolo. Pare asa, treaba romaneasca, mai degraba.

Eu sunt curios de cate ori a trecut pe la service aceasta motocicleta in cei 2 ani si 8000km. Si, daca a beneficiat de service, unde a fost efectuat: la Reprezentanta Harley, alt atelier autorizat, care sa fi eliberat si ceva documente sau intr-o curte la un nene?

Nu se insinueaza nimic.Omul a cumparat motocicleta de noua,din Ungaria.Nu a umblat nimeni in ea,doar schimb de ulei si consumabile,chestiile normale,de garantie si tot in Ungaria.A venit la mine ca avea probleme cu furca.A venit cu simeringuri si ulei,pentru ca nu mai voia sa o duca in Ungaria.S-a plictisit sa o poarte pe acolo si sa nu se rezolve problema.Nici eu nu m-am gandit sa controlez rulmentii de jug la o motocicleta noua.Am ajuns sa desfac jugul,ca ultima varianta.Nici mecanicii din Ungaria nu sunt de vina,nici ''fuseristi''.Asa a venit motocicleta,asa a fost asamblata!

Si nu e normal,sa platesti o caruta de bani,pe o motocicleta asamblata ''in dorul lelii''!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca nu are rost sa se transforme si asta intr-un Topic de aruncat cu noroi in Harley, pentru ca nu sunt motive.

 

Am vazut si eu Harley nou, nici 2000km, nedesfacut niciodata, ruginit tot.

Explicatia:

2 ani nemiscat, tinut afara, in caldura, ploaie, zapada, sub o prelata de carpa, care a tinut bine umezeala pe motocicleta.

Cu un astfel de tratament, nu este de mirare ca motociclete noi, cu putini kilometri, ajung in ultimul hal.

 

Si este valabil pentru orice motocicleta. Realitatea este ca in Romania motocicletele nu sunt intretinute. Si, cand spun "intretinere", nu ma gandesc la o intretinere cu piese de origine, la grija pentru calitate atunci cand se face o lucrare la motocicleta, pentru ca deja cer prea mult. Ma gandesc la faptul ca unii nici macar nu-si spala motocicletele. Sunt oameni care-si spala motocicleta odata pe an si chiar se mandresc cu asta.

Hai frate, daca spui ca omul are probleme cu furca pentru ca nu a spalat motocicleta, ori esti fanatic Harley,ori...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta probabil a fost o eroare "unicat" si e posibil sa nu aiba legatura directa cu fabrica harley. Din cate stiu eu motocicletele noi se livreaza la dealeri la cutie cu multe chestii demontate, probabil ca sa economiseasca la transport si manopera, iar pregatirea motocicletei inainte de vanzare cade in sarcina dealerului.

E posibil ca in cazul asta motocicleta sa fi venit cu furca demontata iar cei care s-au ocupat cu asamblarea finala sa fi uitat sa greseze rulmentii. Erori poate face oricine important e sa si le asume :)

Legat de harley eu am "patit" o alta chestie ciudata , am fost la un testdrive acum cativa ani si m-am plimbat cu un v-road care tragea puternic intr-o parte....L-am intrebat si pe fratemiu care s-a dat cu acelasi motor si constatase si el acelasi lucru. Aparent nu avea urme de cazaturi si nici km nu avea multi, parca in jur de 2-3 mii.

I-am spus unui nene de la harley , organizator, si-mi zice ca nu are cum, ca nu-s eu obisnuit cu stilul asta de moto ca bla bla....

 

Pe mine ma ingrijoreaza o alta chestie legata de motoarele noi in general, sunt frumoase , sclipitoare si performante cand sunt noi dar calitatea e din ce in ce mai slaba pt a stimula consumatorismul si cedeaza mult mai repede decat cele de generatie mai veche. Iti iei un motor nou, dai o caruta de bani si dupa 5-6 ani te trezesti ca-i mai degradat decat cel vechi pe care l-ai avut inainte care avea +20ani si cine stie cati proprietari si km dar care avea inca vopseaua originala in stare ok, suruburi neruginite, plastice ok etc.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu e normal,sa platesti o caruta de bani,pe o motocicleta asamblata ''in dorul lelii''!

E, vezi... ?! De aici deducem ca Harley sunt niste motociclete pe care dai o caruta de bani si sunt asamblate in dorul lelii.

Pentru ca, daca nu vroiai sa sune asa, gaseai alt titlu pentru Topic sau pentru a te exprima. Puteai sa spui de exemplu "Un V-Rod cu probleme". Numai ca tu esti putin rau intentionat si generalizezi.

De fapt, daca nu erai rau intentionat, nu deschideai acest Topic.

 

Si eu am vazut JAPONEZA cu cadrul fisurat pe sudura, dar nu m-am apucat sa fac un Topic pentru asta, desi este un lucru mult, mult mai grav. Dar nu cred ca trebuie sa generalizam, se mai intampla si nasoleli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi daca o fost fabricata prin India sau mai nou prin Taiwan, sigur "mecanicii" de pe acolo au furat vaslina sa-si unga rotile la tiriboastele alea de le trag ei cu mainile.

Am avut si eu un Kawasaki, de prin 94 si la o verificare a rulmentilor de la jug, vaslina era intacta, din belsug, tin sa precizez ca nu a mai fost umblat la jug,.... numai ca motoreta asta era fabricata in Japonia.

 

P.S. Am auzit ca prin Asia se face trafic de vaslina....cine stie la ce le-ar folosi.....asa ca grija mare cu motoretele fabricate in India.

Editat de catas_him
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, vezi... ?! De aici deducem ca Harley sunt niste motociclete pe care dai o caruta de bani si sunt asamblate in dorul lelii.

Pentru ca, daca nu vroiai sa sune asa, gaseai alt titlu pentru Topic sau pentru a te exprima. Puteai sa spui de exemplu "Un V-Rod cu probleme". Numai ca tu esti putin rau intentionat si generalizezi.

De fapt, daca nu erai rau intentionat, nu deschideai acest Topic.

 

Si eu am vazut JAPONEZA cu cadrul fisurat pe sudura, dar nu m-am apucat sa fac un Topic pentru asta, desi este un lucru mult, mult mai grav. Dar nu cred ca trebuie sa generalizam, se mai intampla si nasoleli.

Da,mai,sunt rau intentionat,daca asa iti place tie!Daca ai fi in locul omului,te-ai distra la fel pe aici?Ti se pare normal sa se intample asa ceva la o motocicleta noua?Eu nu am vazut asa rulmenti ruginiti nici la motociclete din anii '90!

Si inca ceva,la mine vin cam 5-6 motociclete/zi.Si inca nu am vazut un client care sa nu aiba grija de motocicleta,asa cum ai spus mai sus ca se ''practica la romani''.In general,oamenii au grija de lucrul lor,indiferent ce parere ai tu de romani.Tu nu esti tot roman?

Si,ca sa revin la subiect,DA,ar trebui,cand promovezi un brand de renume si,cand 50% din pretul produsului e ''numele'',sa fii mai constiincios si sa oferi si calitate.La pretul acelei motociclete nu ar trebui sa existe probleme de genul celei de mai sus.

Nu sunt sigur 100%,dar nu cred ca motocicleta a fost asamblata la reprezentanta din Ungaria.Dar am o banuiala ca a venit asamblata pentru piata de ''Est'',la fel ca multe alte produse,ceea ce e rusinos pentru firma respectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, vezi... ?! De aici deducem ca Harley sunt niste motociclete pe care dai o caruta de bani si sunt asamblate in dorul lelii.

Pentru ca, daca nu vroiai sa sune asa, gaseai alt titlu pentru Topic sau pentru a te exprima. Puteai sa spui de exemplu "Un V-Rod cu probleme". Numai ca tu esti putin rau intentionat si generalizezi.

De fapt, daca nu erai rau intentionat, nu deschideai acest Topic.

 

Si eu am vazut JAPONEZA cu cadrul fisurat pe sudura, dar nu m-am apucat sa fac un Topic pentru asta, desi este un lucru mult, mult mai grav. Dar nu cred ca trebuie sa generalizam, se mai intampla si nasoleli.

De aici deducem ca orice om care deschide un tipic vizavi de o problema care nu ar trebui sa fie la o motocicleta, e rau intentionat si vrea sa denigreze numele marcii ...

Gen Suzuki M1800 care a avut o serie prin 2007 la care pica releele de incarcare, unele ajungand chiar cu calculatoare prajite din cauza asta; gen BMW R 1200 RT la care pica un rulment in grup; Gen Honda cu releele de incarcare ... exemplele pot continua, nu te mai agita atata aiurea, nu cred ca tragi nici din vreun neam de Harley, nici de Davidson si nici American nu esti sa te simti asa ofensat.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rusinos pentru o firma cu staif sa lase sa plece asa ceva din fabrica cred nici macar coreeni si chinezi nu si-ar fi permis asa ceva. Ar trebui facut un clip si pus pe youtube.

Din cate stiu eu mobrele la pachet vin cu furca montata trebuie sa le pui doar roata ,aparatoarea si ghidonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se insinueaza nimic.Omul a cumparat motocicleta de noua,din Ungaria.Nu a umblat nimeni in ea,doar schimb de ulei si consumabile,chestiile normale,de garantie si tot in Ungaria.

 

Cred ca aia rosie e problema. Si eu am luat o masina noua (suzuki ignis) asamblata tot in Ungaria. Dupa 6 ani si 72.000 km se oprea in drum ca o coaja de Dacie 1300. Am dus-o la 3 reprezentante Suzuki si nu i-au dat de cap deoarece nu aparea pe testerele originale Suzuki nici un cod de eroare, asta in timp ce pe "testerele universale" un parametru indica prezenta unui "aer fals"...masina am vandut-o cu defect (l/am informat pe client) cu un pret de rahat...

 

Morala??? probabil mecanicii din vecini sunt mai priceputi la produs gulas, salam, paprika...io unu cumpar cu placere carnati din Hu dar ceva din fier NEEEVEEERRRRR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

 

Nu.Mecanicii din reprezentante,la auto/moto aflate in garantie,au un normator dupa care fac reviziile.Nu au voie sa faca ceea ce fac eu,de exemplu,in service.Si e normal asa,vorbim de produse noi,la care nu se strica ...chestii,in mod normal.De aia cumperi produsul nou,sa nu umbli din service,in service.

 

''Cred ca aia rosie e problema. Si eu am luat o masina noua (suzuki ignis) asamblata tot in Ungaria. Dupa 6 ani si 72.000 km se oprea in drum ca o coaja de Dacie 1300. Am dus-o la 3 reprezentante Suzuki si nu i-au dat de cap deoarece nu aparea pe testerele originale Suzuki nici un cod de eroare, asta in timp ce pe "testerele universale" un parametru indica prezenta unui "aer fals"...masina am vandut-o cu defect (l/am informat pe client) cu un pret de rahat...

 

Morala??? probabil mecanicii din vecini sunt mai priceputi la produs gulas, salam, paprika...io unu cumpar cu placere carnati din Hu dar ceva din fier NEEEVEEERRRRR''

Editat de marcel_tm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am vazut asa rulmenti ruginiti nici la motociclete din anii '90!

...cand 50% din pretul produsului e ''numele'',sa fii mai constiincios si sa oferi si calitate... rusinos pentru firma respectiva.

Da, rau intentionat, exact asa cum am banuit.

 

Daca niste rulmenti ruginiti (despre care nu avem certitudinea ca asa au venit din fabrica) ti s-au parut o chestie atat de grava incat sa deschizi un Topic prin intermediul caruia sa arunci cu noroi intr-o marca, dspre un cadru rupt ce mai spui?

post-54267-0-00584100-1399838627_thumb.jpg

post-54267-0-08791200-1399838639_thumb.jpg

post-54267-0-22368500-1399838651_thumb.jpg

post-54267-0-07547700-1399838670_thumb.jpg

post-54267-0-54804800-1399838681_thumb.jpg

post-54267-0-45140900-1399838799_thumb.jpg

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, rau intentionat, exact asa cum am banuit.

 

Daca niste rulmenti ruginiti (despre care nu avem certitudinea ca asa au venit din fabrica) ti s-au parut o chestie atat de grava incat sa deschizi un Topic prin intermediul caruia sa arunci cu noroi intr-o marca, dspre un cadru rupt ce mai spui?

Pai,na...m-ai prins!Chiar am deschis acum,in fundul gradinii,o fabricuta de motociclete,care va deveni cel mai mare concurent al Harley-Davidson!!!Si le fac reclama negativa,ca sa pot eu sa vand ce o sa produc! :funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum daca vine unul cu nick, sa zicem "suzuki" si face ce faci tu, ce zici?

 

acum, pe bune, omul a zis ce a gasit, mie si la multi altii de pe aici nu mi se pare rau intentionat deloc. ce mi se pare mie ciudat e cat de tare te ataci tu, de parca ai avea cota parte din profitul HD.



Da, rau intentionat, exact asa cum am banuit.

 

Daca niste rulmenti ruginiti (despre care nu avem certitudinea ca asa au venit din fabrica) ti s-au parut o chestie atat de grava incat sa deschizi un Topic prin intermediul caruia sa arunci cu noroi intr-o marca, dspre un cadru rupt ce mai spui?

Editat de yoyo_man
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acum daca vine unul cu nick, sa zicem "suzuki" si face ce faci tu, ce zici?

 

acum, pe bune, omul a zis ce a gasit, mie si la multi altii de pe aici nu mi se pare rau intentionat deloc. ce mi se pare mie ciudat e cat de tare te ataci tu, de parca ai avea cota parte din profitul HD.

Problema nu este ce fac eu. Problema este ce face initiatorul Topicului.

Nu eu am inceput sa arunc cu noroi in vreo marca. Ba, mai mult, nu arunc deloc nici acum, pentru ca, asa cum am mai spus, se mai intampla si lucruri nasoale si nu putem generaliza.

In concluzie, daca se intampla lucruri nasoale in general, toate marcile avand diferite modele cu diferite probleme, nu inteleg rostul acestui Topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai,na...m-ai prins!Chiar am deschis acum,in fundul gradinii,o fabricuta de motociclete,care va deveni cel mai mare concurent al Harley-Davidson!!!Si le fac reclama negativa,ca sa pot eu sa vand ce o sa produc! :funny:

Tot nu inteleg rostul Topicului.

In cariera ta de mecanic, Harley-ul asta este motocicleta cu cele mai mari probleme, de a necesitat deschiderea unui Topic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, rau intentionat, exact asa cum am banuit.

 

Daca niste rulmenti ruginiti (despre care nu avem certitudinea ca asa au venit din fabrica) ti s-au parut o chestie atat de grava incat sa deschizi un Topic prin intermediul caruia sa arunci cu noroi intr-o marca, dspre un cadru rupt ce mai spui?

Si ca sa iti explic inca o data,poate intelegi!

Omul asta,posesorul de Harley,a cumparat o motocicleta noua,pentru ca nici nu se pricepe la mecanica si nici nu vrea sa mearga o data pe saptamana la service.Asa a considerat el ca scapa de probleme.In schimb,are probleme mai mari,decat cu o motocicleta second hand.Poate tie ti se pare un fleac jugul ala cu rulmenti ruginiti si sparti,dar mie mi se pare un mare pericol,asa,dupa vreo 40 de ani de motociclit...Si,daca la motocicleta lui e problema asta,oare care e probabilitatea sa mai fie inca multe altele asamblate la fel,in acelasi lot?

Si asta cu reaua intentie,serios!!!Oare care ar fi interesul meu?O sa-si piarda aia de la HD clientii si o sa vina toti la mine?Sau o sa se sperie fabrica lor de Marcel din Timisoara,nu?Si o sa...ceva....pffffffffffffffffff!

 

Tot nu inteleg rostul Topicului.

In cariera ta de mecanic, Harley-ul asta este motocicleta cu cele mai mari probleme, de a necesitat deschiderea unui Topic?

Eu nu am ''cariera de mecanic''.Si,da,cand o motocicleta noua are asemenea probleme,necesita un topic!Pentru ca motocicleta aia are probleme pe care NU ar trebui sa le aiba.Si pentru ca s-ar putea sa nu fie singura cu probleme.S-ar putea sa fie un lot intreg compromis si nu cred ca asta e chiar o joaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...