Schnecke Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 Salut, superba motocicleta, cred ca o sa optez si eu pentru asa ceva. O singura intrebare, cum crezi ca se preteaza pentru cineva de 190cm inaltime si 100 de kg? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Noiembrie 18, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2015 Salut, superba motocicleta, cred ca o sa optez si eu pentru asa ceva. O singura intrebare, cum crezi ca se preteaza pentru cineva de 190cm inaltime si 100 de kg? Motocicleta e relativ mica, pare 3 sferturi, cantareste doar 185 kg cu plinul facut. Eu am 1.85 si 83 kile si initial parea inghesuita putin, trebuia sa-mi relaxez genunchiul dupa fiecare ora din cauza unghiului. Insa odata ce am instalat shocku de mai sus problema s-a rezolvat. Am ridicat spatele cu cativa cm si acum e ergonomic ideala. La kilele tale s-ar putea sa ai probleme cu suspensia fata care e cam moale, mai ales pe varianta non-R care nu e reglabila. Te-ai uitat la Yamaha mt-09? Rival direct Street triple cu ergonomica diferita. Mai inalta, mai incapatoare, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schnecke Postat Noiembrie 18, 2015 Share Postat Noiembrie 18, 2015 Sunt mai mult decat incepator, carnetul il am de 2 luni, si nu prea am avut legatura cu motociclete. Toata lumea imi spune la gabaritul meu, sa imi iau un cruiser ceva. Eu sunt capos si vreau naked, iar modelul Street\speed triple mi se par niste motociclete extraordinar de frumoase, sincer modelul cu farurile rotunde mi se pare chiar mai frumos. O sa incep sa ma duc sa fac cateva drivetest-uri, dar neavand cu ce sa compar, nu stiu sigur daca imi pot face o parere pertinenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Noiembrie 21, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2015 Da, speed triple e probabil mai potrivit pt tine, mai încăpătoare, mai puternică însă nu as recomanda 1000cc pt prima motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foyosu' Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 @Schnecke: Lasa care-i mai frumoasa... Nu are importanta acum cat de penibil arati pe un 250-500cc... Atat iti trebuie daca vrei sa nu ai 80% sanse sa-ti rupi oasele si sa-ti pierzi membrele... Incepe cu ceva cat mai mic macar un sezon, apoi poate un 600cc daca te simti inca in stare. Dupa mine, macar doua sezoane full pana la un 1000cc Si asa e destul de tras de par... Ai nevoie de multi kilometri si de multe "OH SHIT" moments pana sa ai reflexe si finete in incheietura pentru un 100cc. Crede-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Sunt destui si peste 1,90 care merg pe Street Triple. GPaul ti-a spus ce tebuie sa faci cu privire la suspensie ca sa ti-o ajustezi eu as adauga si pentru el si pentru tine niste scarite reglabile si teoretic toate problemele se rezolva. Motoreta este destul de puternica, sunt mai multe piese pe piata datorita derivarii din Daytona 675, oricum pentru un incepator prea puternica, in sensul ca sigur un 1000 nu ar fi un upgrade ci ar fi o frana sau o bomba cu ceas pentru tine. Esti in Germania sau Austria? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schnecke Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Sunt cateva modele care sunt printre primele ca preferinta, dar asta ar fi pe primul loc. Cum arat pe motocicleta, sincer nu ma intereseaza foarte tare, nu e ca si cum merg prin fata oglinzi sau ma apuc sa imi fac selfiuri. Ma intereseaza mai mult pozitia care o sa o am pe motocicleta si sa nu imi iasa scolioza prin ceafa. Tot ma uit pe forumuri pentru informatii, nu pot sa merg nici sa fac un test drive, azi a nins in germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Noiembrie 23, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2015 Ideal ar fi să mergi la următorul show moto şi să te urci pe fiecare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 30, 2016 Autor Share Postat Mai 30, 2016 Dat jos oglinzile originale, sunt prea eficiente si le-am inlocuit cu Oberon Performance care sunt nici jumatate. Nu mi-au placut niciodata oglinzi tip antena, imi place un ghidon curat, cred ca mi se trage de la ciclism. Before n after: Urmeaza inca o componenta inutila, dar o vreau: quickshifter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Mă descumpănește un aspect: stai în UK însă motocicleta este tot timpul curată și uscată... Mai și mergi cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 30, 2016 Autor Share Postat Mai 30, 2016 Mă descumpănește un aspect: stai în UK însă motocicleta este tot timpul curată și uscată... Mai și mergi cu ea? Hai ca nu e asa de nasol aici. Nu fac naveta cu ea, nu ies pe ploaie, are sub 13.000 km/5 ani si e tinuta in garaj. Asa trebuie sa arate un motor in conditiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 30, 2016 Share Postat Mai 30, 2016 Asa trebuie sa arate un motor in conditiile astea. De acord, dar cum de te poți abține să mergi doar ~2500km/an cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 30, 2016 Autor Share Postat Mai 30, 2016 Am facut 11.000 km in 2 ani de cand o am daca tot imi tii evidenta. As fi facut mai mult, dar stii, aici in UK ploua constant. » Post actualizat in 10 Jun 2016 23:32Instalat si quickshifter. Pe cat e de inutil pe atat e de amuzant! https://www.youtube.com/watch?v=taWjNaR-tf8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat Septembrie 3, 2016 Share Postat Septembrie 3, 2016 Salut, vad ca ai tobe Arrow si filtru sport, i-ai schimbat si harta ecu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Septembrie 6, 2016 Autor Share Postat Septembrie 6, 2016 Salut, vad ca ai tobe Arrow si filtru sport, i-ai schimbat si harta ecu? Filtru e standard. Au incercat unii de pe forum filtre K&N apoi au pus motorul pe dyno si nici o diferenta. Ba mai mult, se pare ca e mai probabil sa-ti treaca impuritati prin el, deoarece are flux de aer mai mare deci implicit nu poate fi asa dens ca cel original. Harta trebuie sa fie 20590 daca ai twin Arrow pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.