derkleine Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Azi când am.revenit acasă am.găsit asta din.poze sub motor. arata ca un capac de pix dar e plin de.vaselina. Când am plecat am plecat în graba și nu l-am observat. Cred ca a.căzut de.ieri pana azi. Are cineva idee ce poate fi? Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Cred ca e un glont din al doilea razboi mondial.sau un supozitor folosit.!!!!!!!!!nu te supara .nu m-am putut abtine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerozen Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Posibil sa fie de la carcasa filtrului de aer,a iesit mai de mult a stat pe la pinion si in final a cazut,Cred ca este cel montat pe partea stg,sus la carcasa de filtru de aer spre spate. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Cred ca e un glont din al doilea razboi mondial.sau un supozitor folosit.!!!!!!!!!nu te supara .nu m-am putut abtine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 Nu ma supăr )) Motoru încă mere. Aia e bine da nu vream sa ma lase și sa nu știu ce sa le zic la service. O sa merg mâine ca încă mai am 2 luni de garanție Mulțam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Sau posibil de la un furtun de drenaj. Offtopic: din 3 posturi , doua deja sunt aiurea, tipic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Anafurisitu Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Stiu ca-mi iau ban dar: Te ai bine cu vecinii? Ca poate-ti pune cineva chestii sub motor doar sa vada cum te chinui.... Mi s-ar parea un trolaj foarte reusit: azi un capacel, maine un surub...poimaine o piulita....plus o pata de ulei pentru efect artistic. Oricum eu cand gasesc cate-un surub sub masina....il iau si-l pun in torpedou cu celelte suruburi pe care le-am gasit sub masina....La un moment dat se elucideaza si misterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 Hahaha. La asta nu m-am gândit. Motorul sta în garaj.Garajul nu e închis din nefericire. Nu va zic unde stau sa nu dau idei.) adevărul e ca azi noapte am.auzit niște zgomot deci nu-i rea ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gioni Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 app legat de vecini ,recent am avut o problema cu motorul si am fost nevoit sa il dezasamblez si asamblez iar ,dupa vreo 2 saptamani apare o cutie langa motorul meu ,prima reactia a fost" stiu ca sta pe tusa de vreo 6 luni dar totusi nu e cazul ca lumea sa isi depoziteze chestii pe langa motorul meu ,avand in vedere ca sta in spatele blocului" ma duc jos intr-o seara sa ii dau o cheie ,dau sa arunc cutia de langa motor ,cand pun mana pe ea vad ca e grea,curios desfac cutia ,aparent parea o piesa formata dintr-o pompa cu un fel de ventilator ,era doar jumatate de piesa si o garnitura de forma piesei ,pe moment m-am panicat ,am crezut ca o fi uitat tipu care s-a ocupat de motorul meu o piesa si s-a gandit sa o lase langa motor,ajung in casa ma uit pe google [gasesc o serie de pe piesa respectiva] era o parte din pompa de apa de la un opel corsa ,eram ceva de genu wtf?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Stiu ca-mi iau ban dar: Te ai bine cu vecinii? Ca poate-ti pune cineva chestii sub motor doar sa vada cum te chinui.... Mi s-ar parea un trolaj foarte reusit: azi un capacel, maine un surub...poimaine o piulita....plus o pata de ulei pentru efect artistic. Oricum eu cand gasesc cate-un surub sub masina....il iau si-l pun in torpedou cu celelte suruburi pe care le-am gasit sub masina....La un moment dat se elucideaza si misterul. )))) ce idee mi-ai dat ...vai de colegu meu , care isi tzine mobra in garaju blokului la 30 m de mine , asa sa mai rad la munca si asa ne intzepam cum putem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miru Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 este vorba despre un capac de drenaj de la carcasa filtrului de aer...si daca e plin de ulei inseamna ca si carcasa filtrului e unsa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 este vorba despre un capac de drenaj de la carcasa filtrului de aer...si daca e plin de ulei inseamna ca si carcasa filtrului e unsa Bun asa . Dar e de rau asta sau de bine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Cred ca e un glont din al doilea razboi mondial.sau un supozitor folosit.!!!!!!!!!nu te supara .nu m-am putut abtine. Daca un supozitor folosit are culoarea aia, trebe mers la doctor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Este in capatul unui furtun, posibil si de la supraplin de la rezervor. Furtunasele alea care atarna pe sub motor au asa ceva in capat. Parerea mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 E masiv sau e gol ? Daca e gol, ca un capac de pix e posibil sa fie un dop de la stuturile de sincronizare. Daca e asa motorul nu va functiona tocmai ok, fara el, va trage aer fals pe acolo. In mod normal alea nu sar de acolo , dar se mai intampla cand ai rateuri in admisie.(nu e nevoie sa fie prea evidente rateurile ca sa sara dopul.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 9, 2014 Autor Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) E gol. Rateuri in admisie sunt cand face asa "poc,poc poc" din cand in cand ? Ca am observat ca o inceput sa faca asa de vreo saptamana . Multumesc Oricum maine sunt cu ea la service. Editat Iunie 9, 2014 de derkleine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 E masiv sau e gol ? Daca e gol, ca un capac de pix e posibil sa fie un dop de la stuturile de sincronizare. Daca e asa motorul nu va functiona tocmai ok, fara el, va trage aer fals pe acolo. In mod normal alea nu sar de acolo , dar se mai intampla cand ai rateuri in admisie.(nu e nevoie sa fie prea evidente rateurile ca sa sara dopul.) E prea mare sa fie de la stuturile de sincronizare. E dopul de la gaura de drenaj de la airbox. E tot ca un capac de pix si vine peste o tevusca care iese din airbox, nu e chiar o gaura.. e o gaura cu o teava de 1-2cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 E gol. Rateuri in admisie sunt cand face asa "poc,poc poc" din cand in cand ? Ca am observat ca o inceput sa faca asa de vreo saptamana . Multumesc Oricum maine sunt cu ea la service. deci tie iti da rateuri motorul de o saptamana dar tu intrebi despre un dop? manual ai? citeste-l ! totusi pare a dop de la air-box, nu-i bine sa mergi cu el scos ca trage aer ne-filtrat pe acolo, dar nu-i mare problema in CH, daca e de pe admisie nu-i bine deloc sa mergi fara dansul. atat lucru poti sa verifici si singur, ridica rezervorul si localizeaza stuturile de sincronizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Pare dop de pe un stut de admisie (cum zice si binox). La mine a sarit odata la un rateu foarte puternic in admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 deci tie iti da rateuri motorul de o saptamana dar tu intrebi despre un dop? manual ai? citeste-l ! totusi pare a dop de la air-box, nu-i bine sa mergi cu el scos ca trage aer ne-filtrat pe acolo, dar nu-i mare problema in CH, daca e de pe admisie nu-i bine deloc sa mergi fara dansul. atat lucru poti sa verifici si singur, ridica rezervorul si localizeaza stuturile de sincronizare Nu ma certa asa tare!!. Nu face tot timpul , habar naveam ca ala e rateu. Si motorul trage si mere normal. Am manual dar nu de service . Nu e domeniul meu asta! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 anumite informatii sunt acoperite si in manualul de utilizare, cel putin la japoneze, e domeniul tau din momentul in care ti-ai luat mobra poate nu ti-ai dat inca seama dar motocicletele au nevoie de mentenanta constanta, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Pare dop de pe un stut de admisie (cum zice si binox). La mine a sarit odata la un rateu foarte puternic in admisie Un dop de la stutul de sincronizare nu e asa mare, e de doua ori mai mic si in nici un caz nu e plin cu "vaselina". E de la airbox, de la tevusca de drenaj, cum am mai zis o data. In plus, multe motorete nici macar nu au stuturi, au gaura din gatul carburatoarelor infundata cu un surub - pt sincronizare se inlocuieste cu un stut. Stut de obicei exista la primul carburator - dar de el e legat un furtunas care duce la robinet - pt vacuum. - Nu la toate modelele.. dar in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 In 15 minute ma duc la service cu ea. Servicele e la 500 de m de unde stau Si apoi o sa revin cu informatii. Multumesc tuturor . N-am carburator. E pe injectie, nu e japoneza E Englezoaica . Mentananta am facut-o anul asta in Martie . Ii fac service in fiecare an, si intre timp eu verific in fiecare zi, lichidele ( ce se poate vedea), pneurile si luminile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Un dop de la stutul de sincronizare nu e asa mare, e de doua ori mai mic si in nici un caz nu e plin cu "vaselina". E de la airbox, de la tevusca de drenaj, cum am mai zis o data. In plus, multe motorete nici macar nu au stuturi, au gaura din gatul carburatoarelor infundata cu un surub - pt sincronizare se inlocuieste cu un stut. Stut de obicei exista la primul carburator - dar de el e legat un furtunas care duce la robinet - pt vacuum. - Nu la toate modelele.. dar in general. Bine, am vorbit, ca fiecare de aici, din exerienta mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 In 15 minute ma duc la service cu ea. Servicele e la 500 de m de unde stau Si apoi o sa revin cu informatii. Multumesc tuturor . N-am carburator. E pe injectie, nu e japoneza E Englezoaica . Mentananta am facut-o anul asta in Martie . Ii fac service in fiecare an, si intre timp eu verific in fiecare zi, lichidele ( ce se poate vedea), pneurile si luminile. vezi sa ne zici si noua de unde era acel capacel, ca avem aicisa un "internal debate". )) Mecanicii de tastatura de pe motoretism.ro. Sa nu uiti cumva ce zice mecanicul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.