Sari la conținut

Adventure bike ... ieftin, ieftin


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sigur nu e ieftin ,dar arata bine

http://www.motorzine.nl/honda-xl700v-transalp-custom/

Dragut rau, Transalpul asta ! ... place !

Aduce putin cu un BMV X-Country 650

post-10224-0-88869900-1403094356_thumb.jpgpost-10224-0-75870700-1403094423_thumb.jpg

... din pacate nu sunt variante ieftine ! :(

 

Ia priviti ce Africane si-au tras astia ! :D

post-10224-0-33726700-1403094806_thumb.jpgpost-10224-0-61536100-1403094817_thumb.jpg

 

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si asa era urata dupa gustul meu, acuma este urata cu spume

 

 

parerea mea sincerat este ca ura fata de BMW te face sa nu gandesti clar :))

scrambleru' ala din video e ce trebuie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi a readus discutia cu picioarele pe pamant si sincer mie imi pare ca alea sunt niste variante super seriose de adv bikes.

Sau si mai simplu cumpara un transalp cat ma ieftin si functional...de preferat carene in stare ok etc...

vinde tot ce poti de pe el si transforma l in ce ai vazut prin poze pe aici:

- scapa de far masca fata bord etc

- aripa fata

- carene laterale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Apropos de Transalpuri,care e cea mai recomandata generatie (vis a vis de lipsa de probleme,fiabilitate si consum ?)

 

Presupun ca sunt multi cititori in topicul asta posesori sau fosti posesori de Transalp..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropos de Transalpuri,care e cea mai recomandata generatie (vis a vis de lipsa de probleme,fiabilitate si consum ?)

 

650u cu faru mai ciudatel mi se pare cel mai echilibrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

650u cu faru mai ciudatel mi se pare cel mai echilibrat.

 

ala ce seamana cu Pegaso 650 ? Cred ca-i modelul 2000-2007 ,nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

650u cu faru mai ciudatel mi se pare cel mai echilibrat.

Asta din punctul tau de vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Care veniti cu pareri,argumentati va rog :) Ca sa stiu daca va exprimati parerea dpdv al animozitatii / simpatiei fata de respectivul model in functie de chestii/aspecte concrete :) si nu doar ca nu v-a picat cu tronc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta din punctul tau de vedere.

 

da, am zis: "mi se pare"... m-am dat si cu faru patrat dinainte si cu 700... mie mi s-a parut cel mai ok asta... bine, nu pt mine ca am dimensiuni ciudate, dar cam la nici un transalp nu se pupa alea. ah, si-mi place mono, adica daca e sa fie 2v ar fi lc8 :D.

» Post actualizat in 18 Jun 2014 21:42

poate o avea 600 vs 650 si treaba cu vechimea si kilometrajul troastelor cu care m-am dat... aici tre sa apelezi la aia care stiu mai multe. eu m-am simtit mai ok pe 650 si cel mai prost pe 700... care nu-l inteleg, dar poate-s io ciudat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca doua Africane de p[e plaiuri mioritice:

 

attachicon.gifIMG_0747.jpgattachicon.gifIMG_0750.jpg

Arata chiar bine Aficanele ! ... in special prima !

Rezervorul, saua si plasticele laterale sunt de Transalp, cumva ?! ... ca de Africa nu sunt sigur !

» Post actualizat in 19 Jun 2014 06:48

... sau de ce nu, enduro cu GoldWing-u' ?! :D

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata chiar bine Aficanele ! ... in special prima !

Rezervorul, saua si plasticele laterale sunt de Transalp, cumva ?! ... ca de Africa nu sunt sigur !

La cel gri, rezervorul si plasticele laterale spate sunt de Transalp. codita si lateralele fata sunt hand made. Saua e de Transalp scurtata si ingustata. Furca e WP de 50mm, farul de la un CRF 450X

La cel alb cu galben la fel rezervorul si plasticele laterale spate, codita de la un KTM saua de Husqvarna, lateralele fata de la DRZ (dar cioplite), toba de CRF 450, furca e Marzzochi Magnum de 50mm, roata fata de Husqvarna, la fel si aripa fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cel gri, rezervorul si plasticele laterale spate sunt de Transalp. codita si lateralele fata sunt hand made. Saua e de Transalp scurtata si ingustata. Furca e WP de 50mm, farul de la un CRF 450X

La cel alb cu galben la fel rezervorul si plasticele laterale spate, codita de la un KTM saua de Husqvarna, lateralele fata de la DRZ (dar cioplite), toba de CRF 450, furca e Marzzochi Magnum de 50mm, roata fata de Husqvarna, la fel si aripa fata.

Faine rau ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Transalp pana in 94 e cel mai bun.

 

am rugat mai sus, daca se poate, sa si argumentati cand faceti o afirmatie....de genul.

 

Nu de alta, dar si eu pot sa ma aflu in treaba sa zic ca XXXXX e cel mai bun.....dar fara sa aduc argumente, nu pare prea valida informatia.

 

Iar argumentele trebuie sa fie cat de cat obiective.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare chiar nu intelegeti ca nu exista "cel mai bun" ? Totul e subiectiv. Fiecare din noi isi face in minte un raport optim intre pretul de achizitie, fiabilitate, simplitate si performate, conform cu asteptarile lui. Apoi trece orice motocicleta prin acest filtru.

 

Nu m-am bazat niciodata pe parerile altuia referitor la o motocicleta, am preferat sa o calaresc si apoi sa imi dau cu parerea, normal, raportat la sistemul meu de referinta. Cred ca prea multi dintre cei ce isi exprima pareri pe forumul asta se refera la ce au vazut la altii ca pot face cu o motocicleta, nu la ce pot face ei cu motocicleta aceea. Aici as putea sa va dau exemplul cu Alain Duclos, care la tabara de rally raid de la Craiova i-a spart pe toti cu un amarat de Transalp stock. Daca ii dadeau un CB750 cu roti de cross sunt convins ca demonstra la toti ca CB-ul e un adventure bike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Good point!

Nu exista motor perfect...ci exista perfect pentru mine, sau potrivit pentru mine....poate o fi un KLR mai bun ca un f650...dar daca ai 1,60 is vorbe goale...la fel cum un 1200 gs o fi mai bun pentru 500 + km/zi...dar nu mai bun pentru cineva care face single trail, si o face si putin mai agresiv pe drz-400.

Poate pare simplu sa vezi pe net ce se distreaza cineva cu un KTM 990 Adventure, dar nu stii nivelul lui de experienta si indeminare, pt ca aia e o capra mare si grea.

 

Alegerea unui Dual Sport/ Adventure/Enduro...este un compromis in functie de rider, pt ca bine zicea cineva...ca motoarele astea, nu exceleaza in niciun domeniu, si nici nu-s proaste in orice domeniu...au doar calitati si limitari.

1. Fii sincer cu tine, cu nivelul tau de experienta, daca esti incepator nu ai ce cauta pe vreo capra care e si grea, si inalta de nu ajungi jos si eventual e si prea puternica. Super Tenere, GS1200, KTM 1100

2. Gandeste-te bine ce vrei sa faci cu ea...oricat visezi ca o sa umbli pe dealuri si o sa faci extreme offroad, 50% vei merge pe asfalt prin oras, si 50% vei merge pe drumuri neasfaltate "de tara" si eventual un forestier ceva mai complicat...pe care orice allrounder le va face cu brio. Daca ai planuri de concedii pe moto, nu ar strica sa te uti la ceva comfortabil...si cum alea mici is pt offroad tare si is jalnice la drum lung...nu te mai uita la 250 cc, 300...sau chiar dr/drz 400-450. Vezi mai bine un KLR650, F650 GS, XT600/XT660 R, Transalp sau Africa Twin, DR 650...daca acel 50/50 va inclina spre un 60/40 off/on road.

3. Pretul! Cat esti dispus sa bagi in motor. Daca nu simti 20 000 pe un GS, nu te doare inima cand il zgarii....dar daca nu faci parte din acei 10%...ceva SH cu care sa inveti sa te dai...la 2-3000 de euro...care trece testul, " kick it down...and don't want to commit suicide" :D

Atentie la an, si la km...mai nou inseamna mai putin timp in garaj si mai mult calare...iar km pe afara nu se prea dau inapoi...asa ca eu sunt adeptul acelui 500 de euro in plus , pentru un motor din it, gr..dar care e mult mai bine intretinut, si care nu are km dati inapoi.

 

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@ cstelia: de acord cu tine,cu mici precizari: Si eu ma mir de unii pe forum cand intreaba ce motor sa-si ia, daca tii minte tipul de la adventure touring care a sfarsit prin a-si lua Super Tenere 1200 parca, si facuse un topic de XX pagini, si toti ii sugerau ce credeau ca li se potriveste lor,putini incercau sa filtreze prin preferintele si specificatiile omului..


Eu de ex,daca intreb pe un forum (fie asta sau altul) info despre un motor, ma intereseaza caracteristicile la care lumea nu e subiectiva. De ex daca intreb de consum, sau chestii concrete, la alea e greu sa fii subiectiv. Incerc sa evit intrebarile la care oamenii dau raspunsuri subiective,pt ca ei vor raspunde prin prisma perceptiei lor.


@ Fanu: Nu stiu daca postul tau imi este adresat, dar raspund pt ca oarecum,pe viitor,sunt si eu interesat de un adventure-enduro-touring (un struto-camila).


La mine e simplu,am luat-o prin eliminare, gen: tai de pe lista alea scumpe (peste 3500 eur ies din schema), alea grele ( 1100/1200 GS, KTM 950/990/1190 Adv, Super Tenere 750/1200 etc), BIne,astea enumerate is si alea scumpe.

Sunt sincer cu mine si stiu ca nu o sa vreau sa fac vreodata hardcore enduro cu motoreta vizata. Adica vreau sa ma bag peste TOT si ORIUNDE cu ea,dar nu in stilul in care se aventureaza baietii cu KTM 450 sau DRZ 400 etc...

 

Am scos de pe lista si mobrele gen V Strom, sau BMW GS cu jantele turnate,as prefera ceva cu jante spitate.

Cum am mai zis si in alte parti, batalia (pt mine) se da intre un mono de 600/650 si un V2 de 600/650. Pe hirtie ambele au avantaje si dezavantaje. Cel mai mare dezavantaj pt v2 (gen transalp) pt mine ar fi masa la gol (motorul precedent nu era usor, avea 187 la gol,dar era speed si in mers era ca o pana. La adv-touring masa "cantareste" mult,daca il dau des pe o parte, lucru inevitabil in noroi/offroad).

Iarasi, nu voi umbla dupa o mobra cu plastice intacte,probabil vor zbura aproape toate de pe ea. As baga-o la un regim de slabire (tot ce nu are un rost,jos). Sa fie cat mai RAW si sa faca fata contactului cu asfaltul fara sa lase daune nasoale...

 

De asemenea nu ma impac deloc cu ghidoanele clasice de enduro,as pune ceva mai jos pe ea (asta e o preferinta personala,pe care 90% din enduristi/adv-toureri nu ar agrea-o).

 

Un aspect important o constituie fiabilitatea motocicletei (a motorului mai ales, ca in rest, subansamblele se mai serviseaza ele......).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...