Sari la conținut

Adventure bike ... ieftin, ieftin


Postări Recomandate

Adica sa inteleg ca iei in batjocura munca omului ala ce si modificat Guzzi-ul ? Aveam o impresie mai buna despre tine .

 

pai de la utilitate la aspect cam asa iese ce-a facut. a nu se intelege ca guzzi e caruta. dar restul... e tiganie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...

Pe acolo pe unde merge un "adventure bike" (mai ales unul de 250 cmc), intalnesti foarte putine masini...

 

Uitati aici aventuroaica facuta dintr-un TDM 850: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?s=f309e80be6f103b64560d2ee42d32e37&t=158911&highlight=Adventurer

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are vreo 25 de cai si vreo 170 kg din cate am inteles. Top speed-ul probabil e undeva pe la 130-140 km/h. Acu ceva ani am batut tara in toate directiile cu un 200 cmc si nu pot sa zic ca a fost chiar rau :)

Pentru un incepator sau pt noile categorii de permis cred ca poate fi o optiune dat fiind si costul mic de achizitie. Acum depinde ce va iesi si dpdv calitativ, sa nu pierzi carenele pe drum...

Mai multe poze cu ea am vazut aici https://rideapart.com/articles/new-3000-adv-motorcycle-yes-please

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

175 kg la 250 cmc si 25 cai ......wow

650GS are 178 kg 650 cmc si 50 de cai, nu are 6 viteze insa.

 

Toate "specificatiile" sunt la misto. Nu am reusit sa aflu curse la suspensii de exemplu insa am aflat ca are "Cool led lights" wow si de asemenea "Siemens chip LCD smart speedometer" wow again.

 

http://californiascooterco.com/csc_cyclone_rx-3.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are vreo 25 de cai si vreo 170 kg din cate am inteles. Top speed-ul probabil e undeva pe la 130-140 km/h. Acu ceva ani am batut tara in toate directiile cu un 200 cmc si nu pot sa zic ca a fost chiar rau :)

Pentru un incepator sau pt noile categorii de permis cred ca poate fi o optiune dat fiind si costul mic de achizitie. Acum depinde ce va iesi si dpdv calitativ, sa nu pierzi carenele pe drum...

Mai multe poze cu ea am vazut aici https://rideapart.com/articles/new-3000-adv-motorcycle-yes-please

Nu are de unde sa aiba 170kg. Nici cu plinul facut + ulei+ lichid de racire, nu are atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are de unde sa aiba 170kg. Nici cu plinul facut + ulei+ lichid de racire, nu are atat.

175 chiar. Asa scrie la ei pe site la specificatii. Evident fiind specificatii nu se specifica daca la gol sau la plin.

 

 

varza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are de unde sa aiba 170kg. Nici cu plinul facut + ulei+ lichid de racire, nu are atat.

Uite-te cate kg are un vradero de 125. Cred ca abia se taraie la 14 cai.

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_xl125v_veradero%2007.htm

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xl_varadero_125_2012.php

Deci se poate sa aiba kg alea.

Editat de mezutu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

hp2 nu vreau....ca e urata :)....

Si plus de asta am gasit raspunsul la tot ceea ce a urmarea topicul asta.

Fratilor....cea mai buna motocicleta este a mea! :)

Este o africa twin din 89...fara carene, fara rezervorul original -- cu unul de transalp in schimb, fara fara parbriz -- dar cu topcase ca sa am unde sa tin fasolea.

tre sa fie musai alba, dar sa aibe cauciucuri negre! Mai tre sa va mai zic ceva -- sau ati prins ideea?

post-45149-0-97054300-1415107917_thumb.jpg

post-45149-0-02255800-1415107928_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...

De ceva vreme ba tot batea gandul la un adventure bike, dar ieftin..cat mai ieftin si rezistent. Am tot analizat modele si modele de motoare, am cautat pe piata, am probat si in cele din urma m-am opri la o Honda XLR250 BAJA din 93 (e de fapt un XR250 inmatriculat, facut pt piata din Japonia).

Ce m-a determinat sa-l cumpar:

- PRETUL - 1.700 de lei, adica ROON..adica vreo 370 de euro.

- faptul ca era inmatriculat si cu actele in regula!

- simplitatea - nu are demaror, nu are baterie, doar pedala;

- motorul - 250 cc, 28 de caluti in 6 viteze...

-radiator de ulei sub jug

- greutatea - 125 de kg cu plinul

- farurile..amandoua :)))

- suspensiile...lungi mai sunt

- fostul proprietar, care a laudat motocicleta prezentand toate defectele..si nu erau putine!!!

- aaaa..si pornea la prima pedala..bine, daca stii in ce pozitie sa o pui!

Asa arata motoreta la cumparare:

post-43386-0-48089500-1432290134_thumb.jpg

 

Avea multe probleme:

- curgea uleiul intr-o veselie din ea. toate suruburie din capacul chiulasei erau duse. A necesitat helicoil la toate, ganitura noua etc....s-a rezolvat!

- carburatie la pamant: garnituri, piese lipsa etc...s-a rezolat!

- frane-dezastru...schimbat disc si placute fata, garnituri etrie noi fata/spate, tot felul de suruburi si surubele, lichid etc..stiti voi..de la zero..s-a rezolva!

-instalatie electrica improvizata- refacuta ok!

- anvelopa fata varza..schimbata cu un K60..urmeaza spatele cu un MITAS eo7

-rulmenti roti schimbati

- schimburi de lichide..ca e ceva normal!

- cred ca mai sunt..am fisa de la service cu o groaza de chestii facute

Reparatiile m-au dus la vreo 2.500 de lei, poate, facute la service ca eu efectiv nu am avut timp de ea!

post-43386-0-94349200-1437030355_thumb.jpg

 

Adaosuri:

- protectie faruri home made din palete de cartofi prajiti de la Careffour - vreo 30 de lei (cred)

post-43386-0-02180700-1437123151_thumb.jpgpost-43386-0-69361600-1437123163_thumb.jpg

post-43386-0-74825600-1437123639_thumb.jpg

 

- cutie pt masca de gaze ca trusa de scule..vreo 50 de lei

post-43386-0-93129900-1437123624_thumb.jpg

 

- genti laterale facute din ruscaci militari impermeabili de la kaki.ro..24 de lei bucata (48 lei perechea)

post-43386-0-62550600-1437123369_thumb.jpgpost-43386-0-91109300-1437123401_thumb.jpg

 

- suporti de bagaje custom made la atelier...inca nu stiu cat costa

post-43386-0-94352400-1437123447_thumb.jpg

 

- saua modificata..adaugat burete si tapiterie aderenta - 150 de lei.

 

O sa mai urmeze si altele...probabil

 

Motocicleta se comporta surprinzator de bine (sper sa o tina tot asa).

Am facut ziele trecute o tura Bucuresti-Turnu Magurele cu enduro prin lunca Dunarii:

- viteza de croaziera asfalt Bucuresti-Turnu - 100-110, i-am dat maxim 130 in depasire. consum 3.75/100 km

- endureala-soft enduro vreo 200 de km-consum 4/100 km...

 

Ce nu-mi place: rezervorul!!

Are doar 9 litri cu tot cu rezerva si imi da o autonomie de vreo 250 de km in conditii ideale.

Am luat o canistra de plastic de 5 litri. Exisata si varinta unui rezervor Acerbis de 22l dar nu am de gand sa dau vreo 250 de dolari/euro pe el!

 

Sper ca in august sa reusesc sa fac un traseu off road prin muntii Apuseni...ca de aia am si luat-o!

 

Oricum..va mai tin la curent cu detalii si poze. Acum astept sa vina suportii de bagaje de la vopsit!

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Meserie motorul!

Distractie faina impreuna!

Nu am vazut asa ceva in Romania pana acum. Good finding :)


» Post actualizat in 17 Jul 2015 10:42

Al meu e un XL600LMF, 1986, 3k RON a costat, cu aproape inca o motoreta bucati in pretul asta.

A stat juma de an pana am inmatriculat-o.

155kg la gol, rezervor 28l, kick+electric, racire aer.


» Post actualizat in 17 Jul 2015 10:43

.

post-14284-0-93372800-1437129816_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M

Al meu e un XL600LMF, 1986, 3k RON a costat, cu aproape inca o motoreta bucati in pretul asta.

A stat juma de an pana am inmatriculat-o.

155kg la gol, rezervor 28l, kick+electric, racire aer.

Pff.. cat am cautat si eu un XL in mintile lui..bine, ma interesa mai mult XL500, dar eram multumit cu oricare...chair si un 200.

Rezervorul ala cred ca te tine vreo 500-600 de km, nu?

 

Sunt curios daca nu s-ar potrivi si la mine rezervorul..ca din cate stiu au cam acelasi sistem de prindere....hmmm

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E prea mare asta pentru tine, ar fi bun unul de XL600RMG parca ii zice. E un XL la dezmembrat in Timisoara, vezi pe Olx, si cred ca aveau rezervorul inca, am fost la ei acum o saptamana sa iau una alta pentru motorul meu.

Q: ce ulei bagi in astea racite pe aer?

Editat de arcgotic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q: ce ulei bagi in astea racite pe aer?

15W50 semisintetic pentru monocilindricele racite pe aer dupa anii 90.

Pentru cele de dinainte de anii 90 pun 20W50 mineral, cu schimbul un pic mai des decat intrevalul normal. Adica la vreo 3.000 km.

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...