Sari la conținut

Bataie la motor ?!?!


Postări Recomandate

Nu a trecut mult timp si revin cu trei probleme !

 

Una dintre ele e cea mai grava si ma sperie de moarte ! Pornesc motoreta si cand o turez se acentueaza bataia parca clincaie nu stiu ce sa zic initial am crezut ca atinge bujia dar i-am mai pus un distantier si lafel.... Ambielaju cand am pus pistonu l-am miscat stanga dreapta si nu are nici macar 1 mm joc su-jos stanga dreapta si nu stiu ce si cum sa mai verific !

 

A doua problema este ca , garnitura de la baza cilindrului era cam obosita si nici nu i-am pus silicon ca nu am avut de unde am montat set-ul motor tot si cand am vrut sa i pun apa cu antigel am incercat sa verific daca toate sunt cum trebuie si a inceput sa "pise" apa pe la cilindru unde are scurgerea in carter.... Sa fie garnitura de vina ? nu vreau sa dau banii sa iau alta si sa se repete problema !

 

Si ultima nu prea grava....e normal sa pun bateria pe redresor sa apas de 4 ori butonu de pornire si sa nu mai aibe curent in ea ? Se descarca foarte repede bateria.....sa nu mai fie buna ??

 

Eu astept niste pareri ce ar putea fi in neregula cu apa pe la cilindru si cu bataia din motor ? O singura data o desfac si daca mai apare ceva o duc la mecanic si daca reparatia sare coarda de banii aia iau benzina si o aprind !

 

Multumesc in continuare pe aceasta cale celor care imi acorda atentie sa rezolv mobra !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/714029-recomandae-motocicleta-a2/&do=findComment&comment=3771480

 

Exact cum spuneam. 1000 euro dai, mergi 1000m, si gata, poc.

 

E vorba de o motocicleta pe care o am de ceva timp poti sa nu mai fi asa rau ? Sa faci rau e usor dar sa faci bine....

Editat de shoby13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam greu sa gasesti un ghicitor cu glob de cristal care sa vada de la distanta ce motor ai tu, pe unde-ti curge lichid sau ce bate in motorul tau....

La detaliile pe care le-ai dat, tu sincer care crezi tu ca-s sansele sa primesti raspunsuri pertinente?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cagiva planet/raptor 125 2t 1999 !

 

Kit piston segmenti 0 km ! Din moment ce topicul este la clasa 125 si am mai avut 1-2 deschise pe problemele motoretei ma gandeam ca se stie despre ce discut ! O sa imi trec la profil mobra poate mai apare ceva si o sa uit data viitoare iar sa scriu despre ce motoreta e vorba si mai diminuez din carcotasi sau din cei care alearga sa faca posturi !

 

Deci set-ul este nou nu bate in bujie pentru ca i-am mai pus un distantier ambielajul nu se misca sus-jos stanga-dreapta si totusi e ceva legat de motor pentru ca daca accelerez cand creste in rpm cresc si batail ! Ce sa verfic ? Nu stiu cu ce sa incep...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cagiva planet/raptor 125 2t 1999 !

 

Kit piston segmenti 0 km ! Din moment ce topicul este la clasa 125 si am mai avut 1-2 deschise pe problemele motoretei ma gandeam ca se stie despre ce discut ! O sa imi trec la profil mobra poate mai apare ceva si o sa uit data viitoare iar sa scriu despre ce motoreta e vorba si mai diminuez din carcotasi sau din cei care alearga sa faca posturi !

 

Deci set-ul este nou nu bate in bujie pentru ca i-am mai pus un distantier ambielajul nu se misca sus-jos stanga-dreapta si totusi e ceva legat de motor pentru ca daca accelerez cand creste in rpm cresc si batail ! Ce sa verfic ? Nu stiu cu ce sa incep...

1 Boltul sau iti bate pistonul in chiuloasa ... pana desfaci sa vezi ne putem da doar cu presupusul.

 

2 Daca zici ca garnitura e veche si ca pe acolo curge nu e clar ca garnitura e problema ?

 

3 Daca redresorul e de auto cu cat o pui mai des/mult cu atat strici bateria mai repede/tare. Daca iti facea si inainte sa o pui pe redresor e bateria pe duca. Daca iti face si la rece si la cald e bateria si incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ma....nu fiti rai....daca imi curge ciocolata din veceu oare e spart veceul?:))...ma dezamagiti...sa nu fiti in stare sa-i ghiciti omului problema..????azi maine apare vreunul cu topic asa "nu merge motoru..ce are?":)))))))))))))))))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Usor mai aruncati cu rahat, cliseele clasice, arunca unu si vin dupa inca 100 sa arunce si ei ...

A dat cateva detalii legate de problema, a zis ce s-a priceput sa faca pana acum incercand sa rezolve problema, e vina lui ca nu stie/poate sa fie mai specific legat de simptome? Se poate la fel de simplu intreba mai multe detalii gen, ce fel se aude bataia(cloncanit, metalica, metalica ascutita), din ce zona a motorului, etc.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi presupuneti gresit ca toti suntem la fel, ori nu e asa. De multe ori ceea ce unuia i se pare evident anormal, altuia i se poate parea atat de normal incat nu observa. Daca omul nu a descris in detaliu poti foarte bine sa intrebi, asta daca vrei intradevar sa il ajuti, daca nu poti la fel de bine sa te abtii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi presupuneti gresit ca toti suntem la fel, ori nu e asa. De multe ori ceea ce unuia i se pare evident anormal, altuia i se poate parea atat de normal incat nu observa. Daca omul nu a descris in detaliu poti foarte bine sa intrebi, asta daca vrei intradevar sa il ajuti, daca nu poti la fel de bine sa te abtii.

un fel de Legiuitor al topicurilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si oare nu a zis un adevar mai sus?

nici nu am negat....eu cel putin recunosc ca sunt rautacios....recunosc...

 

in fine...imi cer scuze initiatorului acestui topic pentru ironia si sarcasmul de mai sus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din moment ce topicul este la clasa 125 si am mai avut 1-2 deschise pe problemele motoretei ma gandeam ca se stie despre ce discut !

Nu stiu unde ai deschis tu topicul dar eu l-am cititi la service. Cel mai bine precizezi de la inceput despre ce motor e vorba ca sa nu existe confuzii, poate intrebi de motorul unui prieten etc.

Deci set-ul este nou nu bate in bujie pentru ca i-am mai pus un distantier ambielajul nu se misca sus-jos stanga-dreapta si totusi e ceva legat de motor pentru ca daca accelerez cand creste in rpm cresc si batail !

Nu inteleg de ce insisti cu distantierul la bujie, in mod normal trebuie sa mearga fara distantier. Pistonul poate bate in bujie doar daca nu ai bujia care trebuie sau daca ai facut ceva modificari la motor. In ambele cazuri ar fi trebuit sa precizezi pt ca e important.

Nu ai spus cand a inceput sa bata, asa de o data , bataia s-a accentuat in timp, sau a aparut dupa o interventie?

Ai spus ceva de kit nou. Ai pus piese originale? Le-ai comparat macar ochiometric cu cele vechi? AI facut ceva modificari la motor gen alezari rectificari etc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi presupuneti gresit ca toti suntem la fel, ori nu e asa. De multe ori ceea ce unuia i se pare evident anormal, altuia i se poate parea atat de normal incat nu observa. Daca omul nu a descris in detaliu poti foarte bine sa intrebi, asta daca vrei intradevar sa il ajuti, daca nu poti la fel de bine sa te abtii.

 

Multumesc frumos am sa scriu la sfarsit mai multe , dar iti multumesc mult pentru sfaturi !

 

nici nu am negat....eu cel putin recunosc ca sunt rautacios....recunosc...

 

in fine...imi cer scuze initiatorului acestui topic pentru ironia si sarcasmul de mai sus...

 

Nu este nimic apreciez ca ti-ai cerut scuze !

 

Nu stiu unde ai deschis tu topicul dar eu l-am cititi la service. Cel mai bine precizezi de la inceput despre ce motor e vorba ca sa nu existe confuzii, poate intrebi de motorul unui prieten etc.

Nu inteleg de ce insisti cu distantierul la bujie, in mod normal trebuie sa mearga fara distantier. Pistonul poate bate in bujie doar daca nu ai bujia care trebuie sau daca ai facut ceva modificari la motor. In ambele cazuri ar fi trebuit sa precizezi pt ca e important.

Nu ai spus cand a inceput sa bata, asa de o data , bataia s-a accentuat in timp, sau a aparut dupa o interventie?

Ai spus ceva de kit nou. Ai pus piese originale? Le-ai comparat macar ochiometric cu cele vechi? AI facut ceva modificari la motor gen alezari rectificari etc?

 

Treaba sta in felul urmator : Motoreta a venit la mine fara segmenti am stat cu ea pe bara din februarie cand am decis sa o fac pentri mine , dupa indelungi cautari am gasit pe net in oradea un magazin cu ce imi trebuia am luat kit pisotn segmenti ( cu bolt si sigurante ) totul nou , am intampinat cateva probleme in incercarea de a porni mobra ba cu alimentarea ba la partea de scanteie insa s-au rezolvat si am pornit mobra intr-un final ! La montaj am verificat ambielajul la joc si nu avea bataie am uns bolt-ul de la piston bolt-ul ambielajului de la bratul bielei si segmentii ca atunci cand o sa porneasca sa nu porneasca pe uscat ! In ciuda faptului ca mi-a pornit am fost foarte entuziasmat si am observat acel tacanit Cilindru nu a fost alezat pentru ca este din nicasil deci trebuie bucsat nu alezat si nu am facut-o nici nu trebuie de rectificat nu am rectificat nimic alte interventii nu au fost facute asupra motorului ! Fostul propietar este prea "smecher" sa imi spuna de unde vine bataia pentru ca noi am avut niste discutii a fost neserios si dupa ce i-am pus banii in mana nici atat nu am mai facut treaba cu el !

 

La bujie am pus un distantier pentru ca ma gandeam ca bate in piston este bujia lui originala NGK dar nu vine de la bujie , bataia este defapt un sunet care ar atinge in ceva metalic si cred eu ca vine din dreapta motorului jos ! Exista vre-o posibilitate sa bata ceva la ambreiaj pentru ca inca nu e reglat si cand trag ambreiajul la maxim inca mai tine putin !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu in primul rand nu ai spus de ce s-au topit/lipit segmentii de piston prima oara, de fapt nu cred ca stii. Ai tratat efectul nu si cauza. Ai verificat/masurat daca cilindrul mai este bun inainte sa pui noul kit?

Noul kit era special pentru Cagiva ta, exact modelul tau, sau ai luat un kit de piston doar tinand cont de diametru? Avea acelasi profil noul piston? Poate iti lovesc valvele in piston...

 

Si scoate naibii distantierul ala de la bujie .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da mai, ai dreptate, tot uit ca e 2T...a mai zis baiatul dar am uitat. Am ramas setata pe 4T ca tocmai ce am lucrat la XV exact la povestea asta cu segmenti, pistoane....

oh well...

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Valve nu are , kit-ul de reparatie este special pentru cagiva , distantierul este scos si se sunet-ul este metalic ! Cilindrul este ok pentru ca am pus segment-ul pe el si am verificat sa nu fie ovalizat ! In curand o sa desfac iar set-ul pentru rezolvarea problemei cu garnitura ! Ce ulei ar trebui sa iau pentru motor pentru ca vreau sa scot uleiul din el si sa desfac capacu de la aprindere si de la ambreiaj si o sa curga uleiu ala.... Uleiul pentru ardere stiu ca astea merg bine cu Motul full syntetic dar pentru cutie/ambreiaj ? As desface sa vad ce nu e bine pe acolo si daca nuo sa rezolv nimic nimic si nu o sa imi dau seama de unde provine bataie o sa il duc la un mecanic ca sa nu imi mai scoata peri albi desi am sunat la un service simi-au spus in felul urmator 100 lei - transport catre service 160 lei - constatarea si urmeaza manopera + piese daca o sa fie nevoie si o sa inebunesc.... Am un numar de telefon al unui baiat care are lafel un service si am inteles ca e mai prieteneos la capitolul preturi o sa il sun si pe el sa il intreb !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar fi mai bine s-o vinzi altui fraier? In cazul in care o vei repara, mai mult de 1000-2000km nu va tine, se prajesc foarte repede motoarele astea. Tin numai daca mergi maxim 60-80km/h.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...