b86dtm Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Camasa rulmentului de jos de la jug pana unde trebuie presata??,acolo sunt 2 cote,una unde vine camasa rulmentului si a doua ceva mai larga. care incepe imediat sub camasa.La mine se vad 2mm din cota unde vine camasa privind de jos,este corect asa? Pun intrebarea aceasta deoarece in urma cu un an am schimbat ambii rulmenti de jug intr-un service si dupa un sezon in care am facut maxim 6000km am joc in rulmentul de jos al jugului,rulmentul se prezinta in stare optica buna,nu are camasa deteriorata,vaselina este alba si nu are praf sau impuritati. Multumesc anticipat pentru orice parere sau raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Camasa rulmentului de jos de la jug pana unde trebuie presata??,acolo sunt 2 cote,una unde vine camasa rulmentului si a doua ceva mai larga. care incepe imediat sub camasa.La mine se vad 2mm din cota unde vine camasa privind de jos,este corect asa? Pun intrebarea aceasta deoarece in urma cu un an am schimbat ambii rulmenti de jug intr-un service si dupa un sezon in care am facut maxim 6000km am joc in rulmentul de jos al jugului,rulmentul se prezinta in stare optica buna,nu are camasa deteriorata,vaselina este alba si nu are praf sau impuritati. Multumesc anticipat pentru orice parere sau raspuns. Ti-au fost pusi rulmenti conici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 16, 2014 Autor Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Ti-au fost pusi rulmenti conici? Multumesc ca m-ai facut atent...mi-am luat o mare tzeapa,rulmentii mei de jug sunt de orice numai de honda 1100xx nu sunt. Am bagat mobra intr-un service cu nume..... pentru inlocuit rulmentii de jug,simeringurile si uleiul din furci si placute fata/spate,in urma cu 2 saptamani am vazut ca una din furci curge,joc in rulmetii din jug si cand m-am uitat acum nici placutele nu au fost schimbate (erau uzate undeva la 30% cand am dus-o in service si doar mi-a luat banii, placutele sunt aceleasi,nu aveau cum sa se duca de tot dupa numai 6000 km in regim turing). Editat Iunie 16, 2014 de b86dtm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 (editat) Camasa rulmentului trebuie presata pana la capat,daca nu poti vizualiza masoara inainte cotele si in timpul presarii faci masuratori,mai departe nu se pot duce.Nu au cum sa fie de XX la cote sa fie si nu conteaza daca sunt cu role sau cu bile,din fabrica vin si si depinde unde a fost ansamblata. Editat Iunie 16, 2014 de Indian73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Nu exista "rulment de 1100XX". La un magazin de rulmenti serios te intreaba pt. ce aplicatie sint si daca spui ca-s pt. jug iti recomanda cu role. Am impresa ca sint cu bile si stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avb Postat Iunie 16, 2014 Share Postat Iunie 16, 2014 Nu exista "rulment de 1100XX". La un magazin de rulmenti serios te intreaba pt. ce aplicatie sint si daca spui ca-s pt. jug iti recomanda cu role. Am impresa ca sint cu bile si stock. DACA TE UITI ATENT UNA DINTRE CAMASI E MAI MICA CU CATEVA ZECIMI DE MM .ESTE UN STANDARD PT RULMENTII DE PRESIUNE ,VA TREBUI SA MASORI CU SUBLERUL COTA INTERIOARA DIN SASIU .SI SA POZITIONEZI CAMASA CORESPUNZATOARE..CARE O SA SE DUCA PANA LA CAPATUL ALEZAJULUI UNDE ARE SI O SUPRAFATA DE ASEZARE.CEALALTA AREDIAMERTUL INTERIOR PUTIN MAI MARE ,ADICA ARE UN USOR JOC PE PIVOT ,CA SA PERMITA BILELOR SA SE ASEZE PERFECT PE CALEA DE RULARE.STRANGEREA O FACI SA I II PERMITA GHIDONULUI SA PIVOTEZE USOR .SI APOI ASIGURI STRANGEREA CU CONTRAPIULITA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 16, 2014 Autor Share Postat Iunie 16, 2014 Multumesc mult de raspunsurile prompte,am reusit sa-i schimb mai devreme, nu a durat nici 20 de minute inlocuirea lor.Maine ma apuc sa-i schimb simeringurile de la furca..mai trebuie sa comand si placute de frana si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 dupa prima schimbare, ai facut restrangerea dupa 500 km? ca daca nu ai facut-o de aia e posibil sa ai joc si rulmentii sa nu aibe nici o vina. oricum si acum daca i-ai schimbat, trebuie sa faci o restrangere dupa aprox 500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 17, 2014 Autor Share Postat Iunie 17, 2014 dupa prima schimbare, ai facut restrangerea dupa 500 km? ca daca nu ai facut-o de aia e posibil sa ai joc si rulmentii sa nu aibe nici o vina. oricum si acum daca i-ai schimbat, trebuie sa faci o restrangere dupa aprox 500 km. Dupa aproximativ 1000km am fost la un alt service mai apropiat de mine sa-i stranga,si oricat de putin strangea piulita bloca,se invartea foarte greu ghidonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Multumesc mult de raspunsurile prompte,am reusit sa-i schimb mai devreme, nu a durat nici 20 de minute inlocuirea lor.Maine ma apuc sa-i schimb simeringurile de la furca..mai trebuie sa comand si placute de frana si gata. 20 de minute? cred ca ti-au schimbat rulmentii cum ti-au schimbat placutele prima data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 17, 2014 Autor Share Postat Iunie 17, 2014 20 de minute? cred ca ti-au schimbat rulmentii cum ti-au schimbat placutele prima data Daca am facut o lucrare proasta macar am facut cu mana mea..ramane de vazut,desi nu cred ca am gresit nimic in montarea lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Rulmentii de jug se preseaza/bat pana la capat: exterioarele de pe sasiu si interiorul de pe tripla. Rulmentii cu bile sunt mult mai putin sensibili la strangere decat cei conici. Strangerea se face la mana pana se preia jocul. Dupa montaj, si rularea a putin km este posibil sa fie nevoie de refacerea jocului. Rulmentii de jug de Honda sunt putin deosebiti, cel superior are o dimensiune atipica - interior 26mm. Cel de jos e cod international 32006 daca nu ma insel. Majoritatea hondelor au aceeasi rulmenti de jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 17, 2014 Autor Share Postat Iunie 17, 2014 Rulmentii de jug se preseaza/bat pana la capat: exterioarele de pe sasiu si interiorul de pe tripla. Rulmentii cu bile sunt mult mai putin sensibili la strangere decat cei conici. Strangerea se face la mana pana se preia jocul. Dupa montaj, si rularea a putin km este posibil sa fie nevoie de refacerea jocului. Rulmentii de jug de Honda sunt putin deosebiti, cel superior are o dimensiune atipica - interior 26mm. Cel de jos e cod international 32006 daca nu ma insel. Majoritatea hondelor au aceeasi rulmenti de jug. Din ce spui este posibil sa fie vina mea deoarece am mers prea multi km pana la reglarea lor...sau a fost vina celor de la service ca i-a strans prea tare,tu spui ca strangerea se face la mana..cand am fost sa-i stranga am stat langa motor si cum strangea putin piulita de pe jug bloca..se misca foarte greu ghidonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Cei conici cu role sunt mai sensibili la strangere puternica. Chiar si stransi la mana, cineva care are o mana puternica, poate face directia sa se miste greu Mai conteaza si cantitatea de vaselina pusa la montaj si tipul acesteia la senzatia de blocaj. La rulmentii cu bile nu e la fel de valabila treaba cu strangerea ins, daca la o usoara strangere la mana, directia se misca greu, e posibil ca, bilele sa fi pierdut deja cementarea si camasile rulmentilor sa aiba amprenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Daca am facut o lucrare proasta macar am facut cu mana mea..ramane de vazut,desi nu cred ca am gresit nimic in montarea lor. eu nu inteleg cum i-ai schimbat in 20 minute, sau ce mai exact ai schimbat tu in 20 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 17, 2014 Autor Share Postat Iunie 17, 2014 Si numele serviceului cu pricina...? Nu are rost sa fac reclama negativa unui service pentru un angajat al lor care a facut o lucrare proasta,asta cu rulmentii de jug..poate a gresit poate nu,cu schimbarea simeringurilor la furci si-a batut joc clar deoarece la scurt timp am constatat ca una din ele este foarte moale iar cealalta era beton...dar ce m-a deranjat cel mai tare a fost cu placutele..acolo se vede clar,a fost furt pe fata..in 6000 km de mers pe strada nu ai cum sa termini placutele de fata. » Post actualizat in 17 Jun 2014 08:08 Cei conici cu role sunt mai sensibili la strangere puternica. Chiar si stransi la mana, cineva care are o mana puternica, poate face directia sa se miste greu Mai conteaza si cantitatea de vaselina pusa la montaj si tipul acesteia la senzatia de blocaj. La rulmentii cu bile nu e la fel de valabila treaba cu strangerea ins, daca la o usoara strangere la mana, directia se misca greu, e posibil ca, bilele sa fi pierdut deja cementarea si camasile rulmentilor sa aiba amprenta. Cu rulmentii a fost cum a fost ..dar acum am incercat sa-i schimb simeringurile la furci si surubul cu cap de imbus din partea de jos a amortizorului are hexagonul facut muci,scapa si nu poate fi desfacut...orice idee este bine venita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Poti sa incerci in continuare singur sau.... la service Se foloseste un torx cu 12 colturi sau spline. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Nu are rost sa fac reclama negativa unui service pentru un angajat al lor care a facut o lucrare proasta,asta cu rulmentii de jug..poate a gresit poate nu,cu schimbarea simeringurilor la furci si-a batut joc clar deoarece la scurt timp am constatat ca una din ele este foarte moale iar cealalta era beton...dar ce m-a deranjat cel mai tare a fost cu placutele..acolo se vede clar,a fost furt pe fata..in 6000 km de mers pe strada nu ai cum sa termini placutele de fata Gandeste-te ca si altii vor nimeri pe mana lui si iti pica ceva in caz de urgenta. Nu e reclama proasta, daca managerului ii pasa de clienti te va suna dupa va afla si iti va propune sa iti refaca operatiunile. Si nu asta nu e SF asta e bun simt si managementul afacerii. Sunt de parere ca noi clientii putem "educa" service-urile daca ne coalizam si colaboram. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 17, 2014 Autor Share Postat Iunie 17, 2014 Poti sa incerci in continuare singur sau.... la service Se foloseste un torx cu 12 colturi sau spline. Daca m-am apucat de ea o fac singur acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Si mie mi se pare absolut normal ca in momentul in care nu esti multumit de calitatea serviciilor prestate in primul rand sa te duci sa vorbesti , poate nu a fost rea intentie, poate a fost o greseala, sau poate intr-adevar cel care a facut lucrarea este un habarnist si sau hot dar poate seful/patronul lui este om OK si va dori sa rezolve problema. Daca in urma unei discutii civilizate nu se ajunge la o solutie atunci e bine sa faci povestea publica cu toate detaliile ca sa stim unde sa nu ne ducem. Cum spunea si csman printr-o astfel de practica va creste calitatea serviciilor si se vor imputina teparii. Referitor la surubul buclucas, un pistol cu impact ar putea face minuni in colaborare cu o scula pe care reusesti sa o intepenesti in fosta gaura de imbus. (spline-ul de care zicea cezar s-ar putea sa mearga la fix) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 17, 2014 Autor Share Postat Iunie 17, 2014 Am incercat si cu spline-ul ,este decalibrat mult si scapa..rade material de acolo...Prin interior nu se poate slabi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Da ai incercat cu pistol cu impact sau la mana? Poti sa te duci la o vulcanizare daca nu ai acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Mai complicat cu pistolul de impact pe hexagonul deteriorat Daca se gaseste scula care sa se infiga bine in fostul hexagon, ar trebui sa se elibereze la mana. Daca totusi nu merge si nu merge, elimina fizic capul surubului cu o bormasina si un burghiu bun. Am fost nevoit o data sa recurg la aceasta metoda. E ceva chinuiala dar reusesti sigur. Din interior e practic imposibil sa-l desfaci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Asta o sa aduca niste replici amuzante, dar daca nu reusesti exista o metoda de a scoate simeringurile fara sa desurubezi surubul ala (nu cu surubelnita). Umpli amortizorul cu ulei si-l presezi cu un cric. Ies garantat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Iunie 17, 2014 Autor Share Postat Iunie 17, 2014 Multumesc la toata lumea pentru ajutor,in sfarsit am rezolvat ..la unul care era distrus hexagonul complet l-am montat pe freza si i-am alezat capatul,al doilea era pe aproape si l-am desfacut cu pistolul folosind un imbus cu multi dinti mici si foarte ascutiti,s-a infipt imediat si a desfacut surubul fara sa scape deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.