Alfred Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 De ce sa coste bujia 40 de ron ? poti folosi linistit BR7ES si pentru 200, care e mai ieftina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 in cartea motoretei ai un tabel in care iti spune ce jigloare,ce ac,etc..trebuie sa ai la inaltimea la care te dai in general.iti spun din proprie experienta ca toate astea conteaza al naibii de mult. desfa carbul si vezi ce ai acolo..ce calibru au jigloarele,ce ac ai ,etc.si eu am 200 exc si in 2 ani de folosinta nu mi-a ancrasat nici macar o singura bujie. daca nu ai tabelul..da-mi un PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 alfredo, bajetii merg cu BR8EG, ca e raceing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 http://www.ktmforum.co.uk/off-road-enduro/48175-ktm-200-exc-jetting-gearing.html aici gasesti ceva info despre ce jiglere sa folosesti...dar e posibil sa mai trebuiasca sa mai cauti si pe alte forumuri. In prima faza ar trebui sa dai jos carbul si sa vezi cu ce setari mergi acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 De asemenea THUMPERTALK sectiunea ktm-2stroke este o sursa inepuizabila de informatii si nici nu necesita login.cauti jettings 200 exc si gasesti absolut toot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2014 Autor Share Postat Iulie 10, 2014 Totusi as vrea sa fiu convins ca reglajul prost al carburatiei este cauza distrugerii bujiilor. Nu e cazul de ancrasare la mine pt ca in 2 ore de functionare nu se depune nici o calamina/zgura. Tabelul il cunosc, bujia racing e recomandata in owner's manual, carburatorul poate ca e varza, stilul meu de mers 4T poate fi prea subturat, dar de ce sa se distruga bujiile?..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Ai tensiune mica pe bujie (scanteie alba sau galbena si zgomotoasa) si cand dai gaz crescand presiunea si temperatura in cilindru ai nevoie de tensiune mare pentru aprindere. Incearca sa tii o bujie "moarta" cu electrodul in acetona si verifica dupa aceea daca da scanteie, de preferat pe intuneric. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Pfuu ce complicata e treaba cu bujia la 2t,eu stiu doi baieti cu cross si ambi au avut ceasi problema,poate ca metoda care ti'am zis-o nu e prea 'ortodoxa' dar nu ami au probleme niciunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 10, 2014 Autor Share Postat Iulie 10, 2014 Ai tensiune mica pe bujie (scanteie alba sau galbena si zgomotoasa) si cand dai gaz crescand presiunea si temperatura in cilindru ai nevoie de tensiune mare pentru aprindere. Incearca sa tii o bujie "moarta" cu electrodul in acetona si verifica dupa aceea daca da scanteie, de preferat pe intuneric. Succes! Am doua bujii moarte care nu sunt ancrasate (distruse ambele intr-o singura iesire). Sunt curate. Nu vad rostul acetonei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 Pentru a fi sigur ca nu are nici o depunere cat de mica, care sa dea la "masa". Spune-mi te rog ce culoare are scanteia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_bursuc Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 La 2t trebe reglat carburatoru si daca schimbi altitudinea nu mai virbiti prosti cu aprinderi si acetona si nebuni. Regleaza carburatoru si fa amestecul ca la carte. Daca mergi cu ea subturata poti sa pui si alta bujie nu ce scrie in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi200exc Postat Iulie 10, 2014 Share Postat Iulie 10, 2014 hmm...daca bubuie bujiile,incep sa cred si eu ca nu e de la amestec...daca ai pe cineva,vreun prieten sa iti de bobina sa o pui pe a ta sa vezi daca se intampla iar beleaua.trebuie sa le iei prin excludere.daca nici de acolo nu e...atunci mai ramne doar cdi-ul sau rotorul-magnetoul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Explicati-mi si mie pentru ca "omul cat traieste invata", cum e traba cu amestecul dereglat , ce fenomen fizic, chimic , sau de orice alta natura se petrece in cilindru la 2t si distruge iremediabil bujia si mai ales cum este afectata aceasta bujie(cifra termica, rezistenta electrica, rezistenta mecanica,etc). Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Autoaprinderea, o detonaţie care fisurează izolatorul. Poate fi şi de la avans prea mare, chiar dacă e cu CDI pot fi probleme la pana rotorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 11, 2014 Autor Share Postat Iulie 11, 2014 Ce si unde se autoaprinde? Diesel? Explozie cand e pistonul jos, sau cand? Si unde? In cilindru? Ce izolator? Deasupra chiulasei? In aer? Se aprinde bujia in interiorul ei? N-am inteles nimic din explicatia ta. Din principiu, bujiile nu sunt construite sa suporte explozii in cilindru? Bineinteles, exploziile sunt de diverse feluri, in functie de amestec. Ce autoaprindere? Pt probleme de avans mai degraba suspectam componentele electronice ale CDI-ului decat pana rotorului. In fine. La semi-intuineric, cu bujie noua, am scanteie albastruie si foarte slaba. Sa zicem ca se rezolva cu curatat de contacte si de mase. Dar de ce se distruge bujia de la scanteie slaba?..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Bujia nu se distruge ,nu crapa asa usor si nu isi schimba rezistenta interna . Exact bujie br8eg folosesc eu dar nu am putut porni motorul pana nu am schimbat fisa clasica(cu sirma) cu fisa siliconica . Dupa schimbare functioneaza motorul perfect si la 2t si la 4t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Autoaprinderea e pre sau post-aprindere, explozie care dăunează motorului, nu strică doar bujia, La accelerări bruşte se aude o bătaie, "ţăcăne avansul" ziceau bătrânii. Era motorul încins, avansul mare sau benzină proastă şi accelerare bruscă la turaţie mică. La funţionare normală nu se produce explozie, e o ardere progresivă de la bujie spre marginile camerei de ardere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 11, 2014 Autor Share Postat Iulie 11, 2014 Am verificat carburatorul. Jicloarele sunt: - relanti - 42 - soc - 50 - principal - 162 Cuiul e NOZH Pozitia sigurantei pe cui - a 4-a de sus in jos. Doar la plutitor nu am gasit nici o informatie concreta despre reglajul lui si nu stiu daca e setat corect. Surubul de aer deschis 2 ture juma. Totul era stas mai putin surubul de aer (1 tura ar fi stasul) si, poate plutitorul. Cred ca de la surubul de aer deschis prea mult combinat cu mersul subturat sau pe frana de motor gaseam bujia uda. Stie cineva CAT (nu cum) se regleaza plutitorul la Keihin PWK 36S AG? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu2000v Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Uite cum se face la Keihin pentru 4T. Plutitorul trebuie sa fie paralel cu corpul carburatorului atunci cand incepe sa inchida. Nu cred sa fie diferit reglajul, principiul este acelasi. Poate iti gasesti manual de reparatii, acolo o sa ai sigur informatia. reglaj carburator.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iulie 12, 2014 Autor Share Postat Iulie 12, 2014 Dupa 2003 nu se mai gasesc pe net manuale de reparatie pt KTM. In manualul utilizatorului este desenata o paralela la corpul carbului ce trece prin varful plutitorului. Adica varful plutitorului trebuie sa fie paralel cu corpul carbului! WTF, un punct sa fie paralel cu o dreapta! Normal, n-am inteles nimic. Exista vreo cota clara pt PWK 36S AG FK0211? Nu principii de baza pt reglat si valori concrete, numerice? Treaba cu nivelul benzinei in furtunul transparent de la surubul de golire a carbului era sfanta. Iti arata nivelul benzinei in carb indiferent de formele plutitorului sau carbului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 M-as bucura sa fie de la carburatie. Asta se poate regla relativ ieftin. Doar schimbatul de niscavai jicloare ar costa. Tinand cont ca, de fiecare data cand am scos bujia, aceasta era uda, tind sa cred ca amestecul e prea bogat. Si, a naibii bujie, la mine costa 40 lei, nu 15 lei ca la 250 si 300. Apropos, cati mm e reglajul plutitorului la Keihin PWK 36S AG? Ca n-am gasit pe net. Si nici manual de reparatie, pt cote piston, cilindru, etc..... Cand am cumparat KTM-ul 250 2T/2000 acu ceva ani trebuia sa am bujie de schimb la mine. Intotdeauna imi omora cel putin o bujie , mai ales la pornire sau cand o dadeam peste cap si se ineca. M-am chinuit asa ceva timp pana i-am dat de cap. De atunci nu am mai schimbat bujia decat in anumite cazuri mai speciale (cazut in balta, rau etc...) Am citit ca ai pozitia 4 din 5 de sus in jos la cuiul principal. Asa era si la mine si dadea un amestec bogat in benzina. Joaca-te cu el si ridica pozitia sigurantei. Eu am pus siguranta la 1 din 5 si am scapat de belea. Spor la surubarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Nu cred sa fie problema din benzina, daca era din cauza la benzina se ineca, mergea rau, si daca curatai bujia tot mai puteai sa pornesti motoru cu ea . Dar tu zici ca se distrug iremediabil. Cred ca tu ai o problema la curent, cel mai bine faci in felul urmator. Cauti pe cineva care este aproape de tine si te apuci de inlocuit,bobina,cd,etc, si vezi unde este buba. Inca un argument ca nu ii din cauza la benzina ii urmatorul: Odata ce pornesti, el merge,mai bine sau mai rau, dar merge, eu nu am vazut motor sa se inece in mers si sa se opreasca brusc,sau sa se arda bujia din mers de atatea ori ca are prea multa benzina..., probabil tu ai ceva dereglat sau care nu mai controleaza curentu si baga prea mult, si da curent la bujie prea tare de o arde. Maine o sa il sun pe un prieten care probabil stie ce problema ai avea, si o sa iti dau un PM . Te salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_b Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 ovistein,fi baiat dragut si spune-ne si noua ce iti zice prietenul tau. Posteaza aici,e un topic urmarit de multa lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Aceiaşi treabă mi s-a intîmplat la Wartburg (motor in 2 timpi) şi pînă nu am inlocuit bobina nu am scăpat de belea! Am motocicletă in 2 timpi şi merg cu bujia pînă se topeşte efectiv electrodul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tedted Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 Verifica uleiul in cutia de viteze. Daca e uzat simeringul dintre motor si cutia de viteze intra ulei in carter iar uleiul din cutie, de 4t, ancraseaza bujia. In plus risti sa ramai fara ulei in cutia ded vitez si strici si ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.