gigis Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Need help! Ajunge foarte repede la Hi. S-a stricat termostatul, in fine, l-am trecut pe manual, la 105-110 il pornesc manual, cum pornea in mod normal (tre sa vina si un termostat bun/nou). Incepe sa fasaie capacu de la radiator, cand stau pe loc la semafor. Singurul indiciu pe care as putea sa il dau si sa-l cred ar fi ca nivelul apei din sistem si borcanas este prea sus, aporape de capac, in rest nu stiu ce ar putea sa aiba, de-asta intreb aici. Mutumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 la 105-110 cam fierbe apa aia nici racirea numai e eficienta ceva nu-i in regula acolo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Termocupla sau termostatul s-a stricat ? Daca tot il pornesti manual, de ce nu-l pornesti mai devreme ? Daca fasaie capacul, probabil se deschide supapa de presiune. Pierzi pe undeva lichid de racire ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Pierzi pe undeva lichid de racire ? posibil pe la garnitura de la chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 arsa garnitura de chiulasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 18, 2014 Autor Share Postat Iulie 18, 2014 (editat) Termocupla sau termostatul s-a stricat ? Daca tot il pornesti manual, de ce nu-l pornesti mai devreme ? Daca fasaie capacul, probabil se deschide supapa de presiune. Pierzi pe undeva lichid de racire ? nu pierde pe nicaieri. dar banuiesc ca ar da pe afara din moment ce fasaie busonul de la radiator. ii dau drumul mai devreme iti dai seama, dar tot nu scade. Deci cu motorul pornit nu scade. Doar in mers de la aer... termocupla, nu aceeasi chestie cu termostatul? Editat Iulie 18, 2014 de gigis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 18, 2014 Autor Share Postat Iulie 18, 2014 Verifica uleiul, daca are culoarea de lapte cu cacao inseamna ca ai fisurata garnitura de chiulasa. Dupa ce schimbi termostatul cumpara un buson nou. Daca nu etanseaza cum trebuie iarasi ai o problema. Ideea este ca busonul de la radiator nu ar trebui sa fasaie sau sa il auzi tu. uleiul l-am completat pentru ca era sub nivel cu mult. motocicleta a stat pe bara 2 ani si anul trecut i-am schimbat tot sau cel putin pentru asta am dat banii... i-am schimbat, ulei, filtru de ulei, antigel, bujii. de papat n-avea cum sa pape atat ca n-am facut nici 1500km sezonu asta... de cand am schimbat cele mentionate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Sageata neagra- termocupla (part number 27010-1304 ) Sageata rosie - Termostat (part number 49054-1067 ) Ambele piese sunt "comune" pentru ca sunt folosite pe foarte multe modele Kawasaki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 18, 2014 Autor Share Postat Iulie 18, 2014 Sageata neagra- termocupla (part number 27010-1304 ) Sageata rosie - Termostat (part number 49054-1067 ) Ambele piese sunt "comune" pentru ca sunt folosite pe foarte multe modele Kawasaki. deci termocupla este in cazul meu. aia e moarta pe aparatul de masura. deocamdata e pe manual, o pornesc la maxim 100 grade. am mai vorbit cu cineva la telefon acum, imi zice cam acelasi rezultat garnitura de chiulasa, s-ar putea sa se fi ciupit din cauza ca am mers cu ea asa. daca ar fi sa fie asa. cat m-ar costa o garnitura si cat ar fi manopera? ca sa nu imi iau tepe cu preturi bagate pe gat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 (editat) deci termocupla este in cazul meu. aia e moarta pe aparatul de masura. deocamdata e pe manual, o pornesc la maxim 100 grade. am mai vorbit cu cineva la telefon acum, imi zice cam acelasi rezultat garnitura de chiulasa, s-ar putea sa se fi ciupit din cauza ca am mers cu ea asa. daca ar fi sa fie asa. cat m-ar costa o garnitura si cat ar fi manopera? ca sa nu imi iau tepe cu preturi bagate pe gat... Pana sa desfaci motorul sa verifici garnitura de chiuloasa,nu vrei tu sa probezi termostatul intr-o cratita de apa cu un termometru in ea,sa vezi de ti-l deschide.....Vezi ca nu-ti deschide termostatul,poti pune tu 7 ventilatoare circuitul total de racire e blocat de termostat. Mai pe scurt schimba si termocupla si termostatul,lasa garnitura de chiuloasa in pace, asta daca nu ai incins-o indeajuns pana acum. Editat Iulie 18, 2014 de catas_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 18, 2014 Autor Share Postat Iulie 18, 2014 Pana sa desfaci motorul sa verifici garnitura de chiuloasa,nu vrei tu sa probezi termostatul intr-o cratita de apa cu un termometru in ea,sa vezi de ti-l deschide.....Vezi ca nu-ti deschide termostatul,poti pune tu 7 ventilatoare circuitul total de racire e blocat de termostat. Mai pe scurt schimba si termocupla si termostatul,lasa garnitura de chiuloasa in pace, asta daca nu ai incins-o indeajuns pana acum. ok. o sa incerc si asa initial. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Sau poti sa scoti de tot termostatul, vei avea circulatie de apa prin radiator , nonstop. Daca si atunci se supraincalzeste, ai probleme: Cind e rece moto, desfa busonul radiatorului si completeaza cu apa, e posibil acum sa aimult aer. Cind e ciupita garnit de chiulasa, la turatii mtorul sufla gaze in inst de racire si fierbe instant, arunca apa in vasul de expasiune, da pe afara. Problema cu garnitura e foarte comuna la Kawa Ninja, 250, 600, 750. Deaia mi-am si vindut prima moto sport, un zzr 250, pina la 7-8000ture merge ok, cum bagam mina in gaz, baga aer in instal e racire, si ramineam fara lichid in motor. Tin minte ca intr-o seara, era un Ninja pe banda de urgenta de pe A2 cu toata apa pe asfalt, fierbea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Sau poti sa scoti de tot termostatul, vei avea circulatie de apa prin radiator , nonstop. Daca si atunci se supraincalzeste, ai probleme: Cind e rece moto, desfa busonul radiatorului si completeaza cu apa, e posibil acum sa aimult aer. Cind e ciupita garnit de chiulasa, la turatii mtorul sufla gaze in inst de racire si fierbe instant, arunca apa in vasul de expasiune, da pe afara. Problema cu garnitura e foarte comuna la Kawa Ninja, 250, 600, 750. Deaia mi-am si vindut prima moto sport, un zzr 250, pina la 7-8000ture merge ok, cum bagam mina in gaz, baga aer in instal e racire, si ramineam fara lichid in motor. Tin minte ca intr-o seara, era un Ninja pe banda de urgenta de pe A2 cu toata apa pe asfalt, fierbea. si atunci astea fiind circumstantele ai trecut pe YAMAHA.,..stiam eu ca yamaha rulz!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 si atunci astea fiind circumstantele ai trecut pe YAMAHA.,..stiam eu ca yamaha rulz! ) Dupa kawa a mai "fript" cateva honde ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Dupa kawa a mai "fript" cateva honde ) Da, evident. F2, F4, 600RR 2003, CBR954, CBR600RR2007. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Da, evident. F2, F4, 600RR 2003, CBR954, CBR600RR2007. aaaa...deci trecerea la Yamaha este perfect justificata....asa-i...Yamaha e pentru cei cu experienta care si-au dat seama ca motociclismul inseamna YAMAHA...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 19, 2014 Autor Share Postat Iulie 19, 2014 Sau poti sa scoti de tot termostatul, vei avea circulatie de apa prin radiator , nonstop. Daca si atunci se supraincalzeste, ai probleme: Cind e rece moto, desfa busonul radiatorului si completeaza cu apa, e posibil acum sa aimult aer. Cind e ciupita garnit de chiulasa, la turatii mtorul sufla gaze in inst de racire si fierbe instant, arunca apa in vasul de expasiune, da pe afara. Problema cu garnitura e foarte comuna la Kawa Ninja, 250, 600, 750. Deaia mi-am si vindut prima moto sport, un zzr 250, pina la 7-8000ture merge ok, cum bagam mina in gaz, baga aer in instal e racire, si ramineam fara lichid in motor. Tin minte ca intr-o seara, era un Ninja pe banda de urgenta de pe A2 cu toata apa pe asfalt, fierbea. salut. apa n-am cum sa ii mai pun. dupa cum ziceam si mai sus, este aproape de capac in vasul de expansiune... si daca o pun dreapta probabil tre sa mai scot 100ml ca sa ajunga la gradatia de max... o sa incerc si cu termostatul scos. banuiesc ca termostatul este sub rezervor, sub carburatoare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 19, 2014 Admin Share Postat Iulie 19, 2014 (editat) Ca sfat adiacent, scoate-i exact atat lichid din vas cit sa stea nu peste, nu sub ci intre semne. Termostatele sunt comune cu multe modele de auto, nu cauta musai pt.modelul tau de motocicleta (important sa aiba aceleasi valori). Editat Iulie 19, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Repetam : SCOATE BUSONUL DE LA RADIATOR, si completeaza cu apa, daca e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 aaaa...deci trecerea la Yamaha este perfect justificata....asa-i...Yamaha e pentru cei cu experienta care si-au dat seama ca motociclismul inseamna YAMAHA... )) Motociclism si muzica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 claaarr..)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 claaarr.. )) Daca nu am bani de RSV4 sau BMWS1000RR, e buna si Yamaha. Nu vorbim de fiabilitate aici, ci doar de elementara problema de la Ninja, cea cu arderea garniturii de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Daca nu am bani de RSV4 sau BMWS1000RR, e buna si Yamaha. Nu vorbim de fiabilitate aici, ci doar de elementara problema de la Ninja, cea cu arderea garniturii de chiulasa. why so serious?))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 Repetam : SCOATE BUSONUL DE LA RADIATOR, si completeaza cu apa, daca e cazul. salutare din nou. azi am zis sa ma apuc sa fac pe rand sfaturile voastre. am inceput prin verificarea busonului care nu mi se pare deloc etans, garnitura e ok, dar sistemul de inchidere mi se pare cam prost, in fine. AM PUS APROPE 1.5 L DE APA IN RADIATOR!!! cam nasol a? din recipentul de apa am scos cam 1 paharel sa zic ca sa fie intre min si max... am pornit-o, am lasat-o pornita in soare, am si turat-o chiar pana la 6-7000 sa se incalzeasca mai repede, parea ca e stabila temperatura, ba chiar scadea cate 2-3 grade, daca o lasam la relanti... hmmm?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Iulie 21, 2014 Autor Share Postat Iulie 21, 2014 Raspunsul ti l-ai dat singur. In radiator intra cam 2L +/- de lichid de racire in functie de marimea lui. Mare minune ca nu ai calat motorul ala. Acum schimba si busonul de la radiator (desi iti vei da seama daca este sau nu etans) in cazul in care vrei sa fii 100% sigur si apoi pandeste uleiul + lichidul de racire: De urmarit: fum alb cu un miros dulce (mananca antigel =>garnitura de chiulasa arsa/ciupita) ulei in vasul de expansiune/radiator (acelasi lucru) , lichid de racire in ulei => ulei de o culoare ciocolatie, bule in radiator (pentru asta desfaci capacul radiatorului cand este RECE. apoi pornesti motorul si urmaresti daca ies bule de gaz din lichidul de racire. Asta ca sa te asiguri ca garnitura de chiulasa este in regula. Schimba apa pe care o ai tu cu un lichid de racire in combinatie cu apa distilata (50-50) si nu apa de robinet. sa-mi omor mecanicul? care mi-a luat si bani pentru operatiunea asta... cica?! :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.