Marc87 Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 (editat) una dintre marile insusiri ale prostului e ca nu stie cand sa se opreasca. desigur, de aceea n-am sa ma opresc, continuam lectiile. stay tuned. nu tu, tu stai jos. deocamdata weekend placut! Partea cu preloadu am inteles-o si pentru asta iti multumesc. Poti sa ne dai mura-n gura si pentru partea de dumping? macar mai invat si eu ceva. Momentan sunt in faza de teste si vreau sa-mi fac un set-up cat mai ideal. merci. P.S intre timp am gasit un video foarte misto in care se vede clar ce si cum, banuiesc ca se aplica si pt. moto: Editat August 10, 2016 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 eu am suspectat mereu si o "mica" problema hidraulica ,sper sa nu fie si asta Bogdane » Post actualizat in 08 Aug 2016 18:19 Cazurile cele mai "fericite" pe finalul zilelor ,in rest teroare . Am incercat si cu presiune mai mica si cu presiune mai mare in ele la rece/cald ,cum scadeam presiunea in ele se accentua V`ul si asperitatile erau foarte mari si se termina si mai rau,cum o cresteam putin la cald aratau mai bine dar tot se supraincalzeau flancurile dupa 7-8 lapuri. IMG_6300.JPGIMG_6280.JPG IMG_6281.JPGIMG_6297.JPGIMG_6298.JPGIMG_6299.JPG » Post actualizat in 08 Aug 2016 18:36 JAGI "Posted 48 minutes ago dar fata lucreaza 100%? » Post actualizat in 08 Aug 2016 17:36 Bascula mai lunga, power livrabil la iesirea din viraj." Bogdane,are super power livrabil la iesire din viraj si este foarte stabila pe tot parcursul virajului pana se supraincalzeste anvelopa insa fata se extinde cand incerci sa accelerezi pt ca se lasa spatele face un fel de squash down si ramane acolo ,cand scadeam presiunea din anvelopa spate se accentua feelingul de squash down pe accelerare mai ales cu pirelli care are carcasa moale ,cu dunlopul nu era asa simtitor daca scadeam presiunea in el pt ca are carcasa mai tare . Despre fata nu pot sa zic nimic eu compensam treaba asta cu extinderea suspensie fata din pilotaj si o tineam cu nasul jos mutand capul si corpul mai in fata ,am mai scos si ceva din preloadul de pe fata in ziua 2 si a fost OK ,cauciucul de fata nu-mi placea cum arata insa fiind 2 pe o motocicleta si el avand incredere in fata cum era setata nu am mesterit prea mult ca sa nu-i scad incredere in ea ,dar cu siguranta se poate si mai bine ! Revin cu informatii despre respectiva motocicleta. Este in perfecta stare dar... merge rau Cum e posibil asa ceva? Foarte simplu - sasiul complet dezechilibrat si gresit reglat. In speta arcurile: atat spatele cat si fata. Spatele: preloadul strans la maximum - rezultatul era ca, arcul nu lucra aproape deloc si toata amortizarea revenea carcasei anvelopei si asta era motivul pentru care guma se supraincalzea. Fata: avea preload prea mult si la fel, nu lucra suficient. Modelul de uzura pe guma fata indica clar o problema de sasiu (arcuri + preload + geometrie). Nu am facut poze dar poate face proprietarul si le pune aici. Amortizarea: revenirea era foarte foarte lenta si e mare lucru ca nu a cazut pana acum. Compresia: de asemenea era prea amortizata si suprasolicita anvelopele. Atentie la reglajele suspensiilor stoc: acestea nu sunt independente. Reglajele de compresie si de revenire low velocity se influenteaza unele pe altele. Cand se regleaza o componenta este obligatorie si verificarea celeilalte si daca e necesara ajustarea, sa fie facuta. Inca un aspect legat de pozitia axului spate: fiind prea in spate, motocicleta are prea mult pro-squat, adica e prea "lenesa", ii scade agilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 13, 2016 Share Postat August 13, 2016 Cum adica ... "preload-ul strans la maxim" pe spate? Pai si "sag" static, dinamic, alea, alea? Tu descrii o motocicleta (aproape) imposibil de controlat... mai ales pe pista?!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 (editat) Din ce vad in poze, e pb de reglaj hidraulica. Petre Pop , cind a debutat in ROSBK, rupea in draci anvelopele. Usor , usor, cineva i-a dat de cap la reglajeLe hidraulicii si anvelopele au devenit netede. Din hidraulica este tot spilul. Desfa amortizorul spate si fa-i o vizita lu' Olteanu. Editat August 14, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 14, 2016 Share Postat August 14, 2016 Haide sa vorbim despre ce cunoastem. Daca nu aveam "obiectul" pe mâna taceam. Despre Olteanu pot sa zic un singur lucru: omul traieste in lumea lui, de cele mai multe ori fantasmagorica. Si tu Bogdane stii asta. Amortizorul spate Showa nici cand functioneaza prost nu rupe anvelopa spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Nu mi place sa intru in polemici, mai ales cu tine Cesar. Nu sint un fan Olteanu, dar stiu ca la suspensii, omul e meserie. Am stat pe la Adancata destul, am vazut rideri care au "explodat" de-a dreptul la timpii pe tur in urma unor reglaje de suspensie. Enescu Andrei a fost printre primii. Actualmente, Bogdan Vrajitoru are suspensiile servisate si reglate de Olteanu. Adi Teodorescu-1.48 cu R6 reglata tot de Olteanu. Si mai sint exemple, nu le enumer pe toate. Ca fapt divers, acum 2 luni am avut un meci nasol cu personajul, in mod normal ar trebui sa-i bag numa strimbe peste tot, dar ma bate Dzeu. VorbestI de Showa. Nu uita am am avut 954 si 600rr2007. Cum desfiletam compresia, pac, apareau rupturile pe cauciucul spate. Si pe fata la fel, cum compresia era data spre soft, aparea shleau pe lateralele cauciucului fata. Daca hidraulica nu mai lucreaza, ai compresie soft. De ce nu mai lucreaza? Cel mai simplu, se scot arcurile si se actioneaza manual, se simte instant daca cu reglajele la maxim, diferenta e minima. Si sint destule exemple de suspensii "garantate "perfecte, aveau hodraulica spre sfirsitul vietii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Stii cu siguranta ca reglajele la suspensiile stoc sunt in zona 0 - 2 ture out. Tot pt SHOWA, mult timp am crezut ca 10W este numarul magic... Total gresit. Numarul magic este 35.48 cSt Mai pe scurt un 7-7.5W. Repet, eu am deja o opinie formata. Omul a fost in stare sa conteste ca instalatia care echilibreaza arbori de turbomotoare e defecta. Aceeasi instalatie pe care i-am echilibrat dinamic un arbore cotit.... cu buletin de laborator cu tot. Si iti mai zic ceva - slefuitul shim-urilor pe smirghel nu este servisare hidraulica Editat August 16, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 Bogdane,oamenii au explodat pt ca stiu cu ce sa mananca mersul pe pista,au ani buni de ex + au stiut ce sa-i spuna omului ca se intampla cu motocicleta si cum o vor pentru ei,80% din toti care merg la Adancata sau pe alt circuit si mai sunt si la inceput de drum nu inteleg ce se intampla sub ei,nu accepta sa modifice 1 click la motocicletele lor ,pe aceia nici Florin Calin,nici Cesar,nici Tng ,nici tu ,nici eu nimeni nu-i poate ajuta pentru momentul acesta la modul acela de care vorbesti . Cei care au potential sa explodeze au experienta de parte lor si sunt cei care se intorc cu motocicleta de pe pista si ii spun cu lux de amanunte mecanicului ce se intampla ,ala are incredere in pilot si modifica ce trebuie si e "gata" treaba dupa cateva sesiuni ,cand baza e gata raman lucrurile de finete si ecuatia e rezolvata in mare parte. Pot sa le dau 10-15 oameni pe mana lui Olteanu,Cesar,samd sa vezi ca nu explodeaza nici macar 1( la nivelul de care vorbesti tu ) datorita suspensiilor setate de ei ,chiar si daca motocicleta e buna pe suspensii nu merg ei bine pt momentul acesta. » Post actualizat in 16 Aug 2016 12:02Olteanu e foarte bun pe suspensii si ce mai face el pe acolo,stiu despre ce vorbesti si asa este,nu contest meritul lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 La a mea am ajuns intr-un punct in care nu stiu ce sa-i mai fac. Am reusuit sa o setez in asa fel incat sa stea ok pe curbe, sa vrea sa culce singura, dar am ajuns sa am probleme pe franare, nu incarca fata. Pe compresie am adus-o 4 rotatii catre soft, revenirea 1 rotatie: manevrabilitate super ok dar probleme pe franare, banuiesc ca am dus-o prea pe soft pe spate. Apoi am zis ca ar fii ok sa o aduc la setarile stock: 1 rasucire revenirea si o rasucire compresia, doar ca culca greu pe curbe, trebuie sa o ajut mult, nu-i naturala miscarea, pe franare in schimb e ok. Ma gandeam sa incerc doua rasuciri spre soft la compresie iar revenirea sa o las asa ca parea ok. Ceva sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 16, 2016 Share Postat August 16, 2016 (editat) Bogdane,oamenii au explodat pt ca stiu cu ce sa mananca mersul pe pista,au ani buni de ex + au stiut ce sa-i spuna omului ca se intampla cu motocicleta si cum o vor pentru ei,80% din toti care merg la Adancata sau pe alt circuit si mai sunt si la inceput de drum nu inteleg ce se intampla sub ei,nu accepta sa modifice 1 click la motocicletele lor ,pe aceia nici Florin Calin,nici Cesar,nici Tng ,nici tu ,nici eu nimeni nu-i poate ajuta pentru momentul acesta la modul acela de care vorbesti . Cei care au potential sa explodeze au experienta de parte lor si sunt cei care se intorc cu motocicleta de pe pista si ii spun cu lux de amanunte mecanicului ce se intampla ,ala are incredere in pilot si modifica ce trebuie si e "gata" treaba dupa cateva sesiuni ,cand baza e gata raman lucrurile de finete si ecuatia e rezolvata in mare parte. Pot sa le dau 10-15 oameni pe mana lui Olteanu,Cesar,samd sa vezi ca nu explodeaza nici macar 1( la nivelul de care vorbesti tu ) datorita suspensiilor setate de ei ,chiar si daca motocicleta e buna pe suspensii nu merg ei bine pt momentul acesta. » Post actualizat in 16 Aug 2016 12:02 Olteanu e foarte bun pe suspensii si ce mai face el pe acolo,stiu despre ce vorbesti si asa este,nu contest meritul lui! Ia-o mai usurel. Reglajele incep in primul rind cind se constata ca se rup anvelopele. Enescu mergea 1.12 pe Amck, dupa citeva reglaje, a scazut la 1.09, in doar 1 zi. Si nu se mai rupea nici guma spate. Asta a fost experienta live. Daca citesti cu atentie, e vorba de compresie. Si mai e amanuntul cu viscozitatea uleiului, ce zice Cesar e pe bune. Exemplele date de mine sint tocmai pt a evidentia reglarea suspensiilor. Normal ca sint unii care indiferent de reglaje, merg la fel. PS: Era un K5/1000 care nu avea cursa la furci, eu o tineam int-una ca e nivel de ulei prea mare, voi, nuuuuuu, e prea tare arcu'. Editat August 16, 2016 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) Ai dreptate Bogdane ,nu te contrazic , cu siguranta si tu ai inteles perfect ce am vrut sa spun. Eu va multumesc oricum pt sfaturi ,noi chiar avem nevoie de voi pt a progresa in sportul acesta. Editat August 17, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Oameni buni, pun si eu o intrebare de habarnist ce sunt: Context: fz1s modificat cu furca fata de R1 08 (servisata conform manual cu ulei ohlins, viscozitate 19 la 40 grade, 5 scrie pe bidon), amortizor spate tot R1 08, suspensii lasate pe standard. Pentru mers la drum lung, cu pasagera si bagaje, uneori in ritm un pic mai alert, ar mai avea vreo importanta reglajele facute pe sag-ul meu, etc? Sau sa las totul pe standard? (ca feedback, dupa cateva sute de km, o singura data am simtit un usor voblaj pe accelerare puternica, iesind dintr-o curba, la o viteza undeva in jur de 160/h) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 La a mea am ajuns intr-un punct in care nu stiu ce sa-i mai fac. Am reusuit sa o setez in asa fel incat sa stea ok pe curbe, sa vrea sa culce singura, dar am ajuns sa am probleme pe franare, nu incarca fata. Pe compresie am adus-o 4 rotatii catre soft, revenirea 1 rotatie: manevrabilitate super ok dar probleme pe franare, banuiesc ca am dus-o prea pe soft pe spate. Apoi am zis ca ar fii ok sa o aduc la setarile stock: 1 rasucire revenirea si o rasucire compresia, doar ca culca greu pe curbe, trebuie sa o ajut mult, nu-i naturala miscarea, pe franare in schimb e ok. Ma gandeam sa incerc doua rasuciri spre soft la compresie iar revenirea sa o las asa ca parea ok. Ceva sugestii? Salut! Incearca, te rog, sa descrii comportamentul motocicletei, in special ceea ce te nemultumeste si voi incerca sa te ajut. Modelul, anul motocicletei, ce arcuri are, cand au fost servisate amortizoarele, cate kg ai si stil de mers. » Post actualizat in 17 Aug 2016 09:00 Oameni buni, pun si eu o intrebare de habarnist ce sunt: Context: fz1s modificat cu furca fata de R1 08 (servisata conform manual cu ulei ohlins, viscozitate 19 la 40 grade, 5 scrie pe bidon), amortizor spate tot R1 08, suspensii lasate pe standard. Pentru mers la drum lung, cu pasagera si bagaje, uneori in ritm un pic mai alert, ar mai avea vreo importanta reglajele facute pe sag-ul meu, etc? Sau sa las totul pe standard? (ca feedback, dupa cateva sute de km, o singura data am simtit un usor voblaj pe accelerare puternica, iesind dintr-o curba, la o viteza undeva in jur de 160/h) Salut! Din pacate nu putem vorbi despre un standard vis-a-vis de reglaj suspensii-sasiu pentru ca exista foarte multe variabile de luat in calcul. Ai arcurile de R1? Daca da, pentru suspensia fata, nu strange preloadul mai mult de 30% din totalul disponibil iar pe spate iti recomand sa lasi preload-ul intre minim si 10%. Atentie foarte mare la reglajele de revenire. Cu acestea nu te pot ajuta in scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) Salut! Din pacate nu putem vorbi despre un standard vis-a-vis de reglaj suspensii-sasiu pentru ca exista foarte multe variabile de luat in calcul. Ai arcurile de R1? Daca da, pentru suspensia fata, nu strange preloadul mai mult de 30% din totalul disponibil iar pe spate iti recomand sa lasi preload-ul intre minim si 10%. Atentie foarte mare la reglajele de revenire. Cu acestea nu te pot ajuta in scris. Prin standard ma refer la setarile de fabrica, cum le da manualul: Fata: preload: standard 5 (min 8, max 0) rebound: standard 10 (min 26, max 1 clicks out) compression: standard 10 (min 25, max 1 clicks out) Spate: preload: standard 5 (min 1, max 9) rebound: standard 12 (min 20, max 3 clicks out) compression: standard 3 (min 4, max 0 click out) Deci tu spui sa reglez preload-ul la 3 pe fata si 1-2 pe spate. PS: arcurile sunt de R1 Editat August 17, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 In primul rand spune-mi te rog anul motocicletei si cate kg ai. In al doilea rand...repet, nu exista standard Daca vei continua sa gandesti "standard" se va intampla un fenomen despre care am mai vorbit: sclavia numerelor. O zic din colegialitate si sper sa fiu inteles corect. Momentan e posibil sa ai prea mult preload si revenirea prea amortizata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 (editat) eu am 85 kg, FZ1S din 2009. Furca si amortizorul spate R1 2008. Dar... dupa cum specificam de prima data... Merg cu pasagera cam 95% cazuri (85+65+10kg echipament). Ocazional si bagaje (inca 10-20 kg). Intrebarea mea era pentru mers in doi in regim sport-touring, nu are nicio treaba cu mine singur. Deci, cum ar fi mai bine sa am reglate suspensiile in situatia data? Editat August 17, 2016 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Cel mai bine ar fi sa iti cumperi alta motocicleta pentru mers cu pasagera si bagaje Voblajul s-a petrecut probabil din cauza ca era prea incarcat spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Off: m-ai spart. Ca fazer-ul a fost inventat pt circuit. On: totusi, sa las reglajele pe standard sau sa le fac cum mi-ai zis inainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Te ajut cu mare drag, pe cat posibil sa faci in linii mari niste ajustari pentru mers solo. Un reglaj in adevaratul sens al cuvantului nu pot face de la distanta. Daca tu crezi ca am glumit referitor la bagaje, pasager si voblajul despre care aminteai, ma tem ca o continuare a discutiei este inutila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Nu credeam ca glumesti, si nu trebuie sa am cunostinte aprofundate in dinamica suspensiilor ca sa-mi dau seama ca responsabil pt voblaj este fata descarcata datorata greutatii mari pe spate. Nu inteleg de ce insisti pe acest subiect. Am gresit eu ca am mentionat asta. De voblaj am sa ma ocup pe viitor cu un amortizor de directie. Ce vreau sa stiu, a mia oara, (si daca mai trebuie sa specific inca o data, o las balta), este: pt un mers un pic mai sportiv (atat cat se poate), cu pasager... sa-mi bat capul in a face vreun reglaj altul decat standard? Da sau nu? Daca da, de la distanta (intrucat nu o sa vin pana in Bucuresti cu pasagera pt asta), imi puteti da un sfat? Daca da, care este? Pt mers solo, facusem reglajele conform filmului de la postul 117, despre care tu spuneai ca e incomplet, dar care pt mine a facut o diferenta. De mai mult de atata nu am nevoie... nu merg pe circuit, nu cunosc termenii de specialitate, nu ma intereseaza o secunda in minus. Poate ca acest topic este dedicat circuitului si nu mi-am dat seama. Daca este asa, imi cer scuze, ignorati-mi posturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 imi puteti da un sfat? Daca da, care este? Cel mai bine ar fi sa iti cumperi alta motocicleta pentru mers cu pasagera si bagaje Voblajul s-a petrecut probabil din cauza ca era prea incarcat spatele. O motocicleta cu ampatament mai mare pentru a nu mai avea astfel de evenimente. Stiu ca nu este ceea ce vrei tu sa auzi dar e cel mai corect lucru pe care te pot sfatui sa il faci avand in vedere ca ai trecut printr-un voblaj la 160 cu pasager... mergi putin cam prea entuziast FZ1 e cam scurta intre roti ca sa elimini riscul de voblaj la mersul cu pasager iar iluzia ca ti-ai reglat singur suspensiile si sasiul poate mari de cateva ori acest risc. Cheers! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 ok, merci pt sfat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat August 17, 2016 Share Postat August 17, 2016 Salut! Incearca, te rog, sa descrii comportamentul motocicletei, in special ceea ce te nemultumeste si voi incerca sa te ajut. Modelul, anul motocicletei, ce arcuri are, cand au fost servisate amortizoarele, cate kg ai si stil de mers. » Post actualizat in 17 Aug 2016 09:00 Salut, Moto: Honda VFR 750 din 96 Kg pilot: 78 Gume: Pirelli angel GT in stare ok. Still de mers normal, mers agresiv destul de rar. Arcuri stock atat fata cat si spate. Furca servisata recent, culiseaza frumos, amortizorul spate nu este servisabil. Tinand cont ca in manual nu scrie nimic legat de reglajele pentru amortizor, credeam ca nu pot sa-i fac nimic, asa ca am mers cu ea asa cum am luat-o, adica cu el reglat pe maxim la compresie (hard). In orice caz...am gasit detalii in manualul utilizatorului, acolo scrie ca: daca vreau sa o aduc la stock, trebuie sa duc compresia si revenirea la maxim (hard) si apoi sa revin 360 de grade, deci o rasucire inapoi (revenire si compresie). Zis si facut, doar ca motor nu-i deloc manevrabil, nu-i place deloc sa se culce pe curbe, trebuie sa o ajut destul de mult si nu-i nici stabila odata inclinata. Din ce am testat cel mai ok e cu revenirea setata stoc dar cu compresia de la hard spre soft 4 rasuciri complete; asa se manevreaza super ok dar nu-i eficenta franarea fata. Banuiesc ca din cauza faptului ca spatele e prea lasat. Se poate sa-i fac ceva fara compromisuri? Iar ce mi se pare ciudat, e ca guma spate are suprafata neutilizata sub 1 deget, pe cand guma fata are suprafata neutilizata peste 1 deget, e normal? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 Salut,situatia sta in felul urmator : avem o motocicleta 600 rr 2007 echipata cu suspensii oem,riderul are 62kg,amortizorul spate a fost strans de el aproape de ultima pozitie ,parca este 8/9 si asta nu e bine pt ca nu are cursa ,rider sag 20mm,cu orice alta setare a preloadului pe spate chiar si cu mai mult suport hidraulic pe compresie se ridica fata cand accelereaza la iesirea din viraj(presiunea in anvelopa spate este ok nu este moale),am incercat si cu mai putin preaload pe fata si cu amortizorul spate mai pe soft dar fara rezultat,el zice ca tot se ridica fata la iesire din viraj si coboara spatele. Motocicleta are kitul de lant nou (asa a fost cumparata) insa pozitia axului spate in bascula este foarte foarte in spate(vezi foto) ceea ce cred ca accentueaza comportamentul motocicletei la iesire din viraj cand vrei sa accelerezi combinata cu amortizorul soft se lasa spatele fiind prea multa greutate pe spate. Problema este urmatoarea: nu conteaza cu ce cauciuc spate este incaltata motocicleta acesta se supraincalzeste pe flancuri si se termina prematur pe orice circuit,cand cauciucul este nou cateva sesiuni bune nu se intampla nimic cu el vizibil,cum se mai duce din carne imediat apare supraincalzirea lui pe flancuri,am incercat sa mai crestem putin presiunea in ele dar fara rezultat. Ma gandeam ca inainte sa cumpere un alt arc mai tare dupa cum vrea el sa lasam amortizorul spate mai spre mid settings ca sa avem cursa pe amortizor si sa cumpere o za de legatura pt lant ca tot este nou si sa-l mai scurtam putin,kitul de lant nu are nici 500km insa asa a fost montat cu pozitia axului mult prea in spate. Cu siguranta in relatare am uitat sa mai trec cateva lucruri dar le mai adaug pe viitor aici. Ceva pareri ? Multumesc ! IMG_5962.JPGIMG_5961.JPG » Post actualizat in 08 Aug 2016 09:20 IMG_6274.JPG » Post actualizat in 08 Aug 2016 09:27 Asa a venit montat de nou ,cred ca sunt prea multe zale pe lant. eu am suspectat mereu si o "mica" problema hidraulica ,sper sa nu fie si asta Bogdane » Post actualizat in 08 Aug 2016 18:19 Cazurile cele mai "fericite" pe finalul zilelor ,in rest teroare . Am incercat si cu presiune mai mica si cu presiune mai mare in ele la rece/cald ,cum scadeam presiunea in ele se accentua V`ul si asperitatile erau foarte mari si se termina si mai rau,cum o cresteam putin la cald aratau mai bine dar tot se supraincalzeau flancurile dupa 7-8 lapuri. IMG_6300.JPGIMG_6280.JPG IMG_6281.JPGIMG_6297.JPGIMG_6298.JPGIMG_6299.JPG » Post actualizat in 08 Aug 2016 18:36 JAGI "Posted 48 minutes ago dar fata lucreaza 100%? » Post actualizat in 08 Aug 2016 17:36 Bascula mai lunga, power livrabil la iesirea din viraj." Bogdane,are super power livrabil la iesire din viraj si este foarte stabila pe tot parcursul virajului pana se supraincalzeste anvelopa insa fata se extinde cand incerci sa accelerezi pt ca se lasa spatele face un fel de squash down si ramane acolo ,cand scadeam presiunea din anvelopa spate se accentua feelingul de squash down pe accelerare mai ales cu pirelli care are carcasa moale ,cu dunlopul nu era asa simtitor daca scadeam presiunea in el pt ca are carcasa mai tare . Despre fata nu pot sa zic nimic eu compensam treaba asta cu extinderea suspensie fata din pilotaj si o tineam cu nasul jos mutand capul si corpul mai in fata ,am mai scos si ceva din preloadul de pe fata in ziua 2 si a fost OK ,cauciucul de fata nu-mi placea cum arata insa fiind 2 pe o motocicleta si el avand incredere in fata cum era setata nu am mesterit prea mult ca sa nu-i scad incredere in ea ,dar cu siguranta se poate si mai bine ! Si rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 22, 2016 Share Postat Septembrie 22, 2016 nu se vede poza ta * eu as pune poza cu cupa castigata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.