Cesar Postat Mai 30, 2017 Share Postat Mai 30, 2017 Rog un moderator sa faca curatenie printre postarile acestui talentat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 3, 2017 Share Postat Iulie 3, 2017 Ce urmaresc este sa imi fac suspensiile mai ferme, mai sport, dar sa am posibilitatea de a regla mai multe la ele, sa fie bune si pentru touring (incarcare mai mare - bagaje+pasager). Racetech sunt intr-adevar renumiti si la fel si Daugherty Motorsports, insa ambii sunt in SUA. Din alte discutii, am inteles ca ideea de a face tuning la suspensiile stoc (inlocuind piese din ele), are cel mai bun raport performanta/pret, ceea ce urmaresc si eu. Sunt convins ca montarea unur suspensii noi Ohlins sau alte marci de renume, ofera mai multa performanta, insa pretul este mult mai mare si in cazul meu, nu renteaza. Revin intr-un PM cu mai multe detalii. Multumesc. Fac eu un update in locul lui Radu Furca fata a primit arcuri liniare de 10N/mm si service complet. S-a pastrat furca originala si sistemul linked braking Honda. Acum furca nu se mai afunda la franare puternica si handling-ul este mult imbunatatit. Amortizorul spate s-a inlocuit cu un amortizor stoc de F4i si arc liniar de 170 N/mm fata de 150N/mm fata de arcul stoc. Amortizorul a fost revalvat cu Gold Valves Racetech si servisat complet. Trei trepte de preload. Spatele e mai sus decat in versiunea stoc, reglaj intern din amortizor. Unghiul basculei e mai bun si motocicleta are manevrabilitate buna si la mersul cu pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 4, 2017 Share Postat Iulie 4, 2017 Taman buna pt circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Mare atentie la nivelul de ulei la servisarea suspensiei fata. Trebuie respectat ca referinta air-gap specificat in manual. Se poate face fine tuning in jurul acestei referinte (mai progresiv-mai liniar) dar nu se umple tubul ochi cu ulei pentru ca se ajunge la un fenomen extrem de periculos - bottoming hidraulic. Consecinta e ca roata fata se blocheaza la franare si cazatura e garantata 99%. Pt cine serviseaza furca fara manual, sau la nivel amator, e foarte important sa verifice ca exista cursa a suspensiei inainte sa plece la drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Sa înțeleg că ai găsit furci pline ochi cu ulei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Da. Prima pe sezonul asta. Anul trecut a mai fost una. Doar ca nu au fost facute in regim hobby, ci la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 5, 2017 Share Postat Iulie 5, 2017 Nu au zis la ce service?macar sa ne ferim de ei,așa ceva e atentat la siguranța proprie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 (editat) E irelevant sa aducem in discutie cine a efectuat lucrarea. In cazul de fata a fost clar lipsa de competenta. Furca a fost servisata (probabil doar simeringurile de ulei schimbate) de "importatorul" de motociclete SH. Relevant este ca, numarul celor care sunt dispusi sa cheltuie bani la pretul corect, celor care stiu ce fac, nu este tocmai mare. Cei mai multi prefera schema saraciei: cat mai ieftin, cat mai SH, cat mai gratis. In felul asta, toata lumea are de pierdut. Revenind la aspectele tehnice: o furca prea moale, prea rapida nu este periculoasa (la mers civilizat). O furca blocata este PERICULOASA (indiferent de stilul de mers) Editat Iulie 6, 2017 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 22, 2017 Share Postat Iulie 22, 2017 (editat) Poate cineva sa-mi zica dupa uzura gumei daca suspensia motoretei lucreaza ok? E vb de un hornet 600. Mie mi se pare ca se balanseaza un pic prea usor cand trag si las gazul. Editat Iulie 22, 2017 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Uzura tipica de Tg. Secuiesc pentru SS2. Ce vezi tu acolo este o supraincalzire din sesiunile de dupa amiaza, cand pista e foarte incinsa si guma trece de temperatura optima la care e facuta sa lucreze. Nu vei vedea niciodata cold tear pe o anvelopa de strada, rulata pe pista. Nici hot tear nu vei vedea, asa cum se vede pe slick-uri. Am mers acum o luna la Secuiesc pe un SRAD cu acelasi tip de anvelope si poti crede ca totul e in regula si sa ai surpriza unui high side tocmai pentru ca nu te previne nimic ca anvelopa spate se supraincalzeste. Ce se vede clar e ca revenirea nu e buna - amortizorul de hornet insa nu se serviseaza. Furca nu e stralucita. Nici sasiul back-bone nu te ajuta foarte mult. Cel mai probabil din cauza asta ai simtit balansul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Nu l-ar ajuta niste preload in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 In sens negativ, da. Cu gumele de strada, mai ales pe hornet, risti un high-side de toata frumusetea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iulie 28, 2017 Share Postat Iulie 28, 2017 Pe 2-3 Horneturi pe care m-am suit, aveau suspensia moale. Nu prea au rebound. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Și fata și spatele au arcuri moi. Nu le-am măsurat dar sunt cam cu 30% sub ce are nevoie un rider de 85 de kg. Furca fata se poate revalva pt modelele noi dar tot nu are reglaje de low. Amortizorul spate e foarte slab. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Citeam cu cateva posturi mai sus ca ai montat un amortizor de F4i pe o motoreta ce nu avea amortizor reglabil, ar fii asta o solutie la hornet pentru spate? Iar pe fata din vascozitatea uleiului si din nivelul uleiului nu se poate regla nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 30, 2017 Share Postat Iulie 30, 2017 Amortizor spate de F4i pe VFR800. Pe furca fata nu faci nimic din ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 1, 2017 Share Postat August 1, 2017 Mai pe romaneste, vrei pe pista, dar Hornetul nu prea e ce trebuie. Poate 1-2 iesiri, dupaia mergi mai repede si suspensiile nu mai fac fata.Schimbi motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Salut,nu stiu unde sa postez.cine indreapta jambe in AG sau bucuresti,pt un chopper.Multumesc.PM sau 0722318215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Da-mi PM. Doar sa știi că nu vor ieși perfect și decizia de a le îndrepta iti apartine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Da-mi PM. Doar sa știi că nu vor ieși perfect și decizia de a le îndrepta iti apartine. Nu pot PM.0722318215.mssa vb pe inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 8, 2017 Share Postat Decembrie 8, 2017 Las și eu un tutorial de service pentru amortizoare spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 23, 2017 Share Postat Decembrie 23, 2017 Cel mai frumos cadou de Craciun ! Ma gandeam sa cumpar un 954 pana in vreo 3000 de euro sa am cu ce ma juca pe circuit insa m-am gandit ca e mai ok sa upgradez suspesia pentru Africa Twin de banii astia. Apropo, mai sunt posesori de Ohlins pe aici sa aud ceva comparatii intre stock si cum e cu suspensia celor de la Ohlins ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 26, 2017 Share Postat Decembrie 26, 2017 Cel mai frumos cadou de Craciun ! Ma gandeam sa cumpar un 954 pana in vreo 3000 de euro sa am cu ce ma juca pe circuit insa m-am gandit ca e mai ok sa upgradez suspesia pentru Africa Twin de banii astia. Apropo, mai sunt posesori de Ohlins pe aici sa aud ceva comparatii intre stock si cum e cu suspensia celor de la Ohlins ? 25531947_10156521755578273_6569631188577081868_o.jpg Cred ca glumesti cu suspensii Ohlins la Africa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Decembrie 26, 2017 Share Postat Decembrie 26, 2017 Cred ca glumesti cu suspensii Ohlins la Africa. Chiar nu glumesc. Cele din poze chiar e comanda mea sosita, mai astept arcurile si e gata. (Fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui la urma urmei, nu ?) Tu ce suspensie Ohlins ai avut pana acum si la ce motorete ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovi_ice Postat Decembrie 26, 2017 Share Postat Decembrie 26, 2017 Da' de ce-s doua shock-uri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.