nutreț Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 (editat) Salut. Motocicleta e un CBR600 din '95. Am facut cam 3000 km sezonul acesta. Deja grosimea placutelor e la jumatate(poate mai putin) fata de cand erau noi. Pe spate sunt ok. Am condus-o si in regim de touring, si sportiv, insa mai putin. In oras, la frane usoare foloseam si fata si spatele. Placutele sunt TRW. In ritmul asta o sa raman fara frane pana sa dea frigul. Sau e normal uzajul? Editat August 3, 2014 de nutreĂž Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Nu e deloc normal. Dar trw nu folosesc nici la scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 (editat) Ia-ti niste Carbon Lorraine sa vezi ce inseamna pe franare sa ai placute de calitate. Si tin si un sezon intreg, cred ca peste 10.000 km. Editat August 3, 2014 de anonymous Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 cu trw-urile am avut si eu aceeasi problema,pune-i ce spune inspectoru' si o sa vezi diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 curata si pistonasele cand mai schimbi placutele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 In general cu placutele de frana slabe calitativ ai rezultate de genu ... costa putin, nu franeaza cine stie ce si se mai si uzeaza super repede ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Cum a fost zis si mai sus,treci pe CL.Pe mine m-au tinut in jur de 18000 un set pe gsxr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pe mine m-au dus cam 10 000 SBK5-urile de la CL, dar am mers si prin Bucuresti cu ele destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 De unde rezulta ca TRW e o marca proasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 din titlu aveti grija ce TRW-uri cumparati. Poate scria pe ambalaj TRV ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 daca-s organice nu tin mult. acum treaba poate fi si din alt motiv. ai curatat vreodata etrierii? dar roata fata cum e monata? nu fac misto. e o ordine de strangere ce trebuie respectata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Eu pe Kawa (900cmc, 250kg) am tot organice (Vesrah Organic), alceva nu imi permite material din care sunt facute discurile. Au vreo 9mii de km, facute majoritate prin Bucuresti, si inca sunt foarte ok. Pe Guzzi am montat CL (A3+ parca) si am impresie ca au o rata de uzura mai mare, dupa o saptamana de mers am roata si aripa plin de praf de la placute. Dar fata de Kawa are doar un singur disc pe frnaa fata, si placute sunt mult mai mici, deci banuiesc ca sunt solicitate mult mai mult. Poate motoreta ta intradevar merge usor infranata din cauza etrierele care au nevoie de intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mony Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Daca sunt placute moi, se uzeaza mai mult placutele si mai putin discul. La placutele dure, se uzeaza mai greu placutele si putin mai repede discul de frana. Cel mai important este ca motorul sa franeze eficient in toate cazurile posibile (si cand placutele sunt fierbinti - nu supraincinse). Daca cu placutele moi fata de cele dure, scade eficienta franarii la temperaturi mari, atunci e problema. Daca mobra franeaza ok... doar schimbi placutele mai des si discurile putin mai rar (aici nu cred ca este asa de mare diferenta). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 discurile cum arata? sunt in stare buna? eu ca si firma am mers exclusiv pe SBS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Nu e deloc normal. Dar trw nu folosesc nici la scuter Pe masina folosesc de cativa ani trw si discuri si placute si sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pe masina folosesc de cativa ani trw si discuri si placute si sunt ok. Nu compara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 majoritatea masinilor au abs si nu dau cu tine de pamant cand pierd aderenta...pe moto nu e de joaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Acelasi lucru l-am patit si eu, tot cu o pereche de placute sinterizate TRW pe spate, nu m-au tinut nici macar un sezon, cum pe fata am SBS si inca sunt bune, am pus si pe spate varianta SBS Street Excell sinterizate, inca se aseaza pe discuri. De mentionat e ca sunt mai scumpe, insa cat dai atata face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nutreț Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 costa putin, nu franeaza cine stie ce si se mai si uzeaza super repede ... Ba, ca nu au costat deloc putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Pune un set de la CL; era un topic pe aici cu lichidare de stoc la varianta A3+. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 (editat) Folosesc la masini placute TRW de vreo 7ani si nu am avut problema asta. Sunt chiar foarte bune, peste medie. Dar pentru moto exista mai multe tipuri, cine stie ce tip ai tu.. » Post actualizat in 05 Aug 2014 20:00p.s. - poate franezi tu prea des, la asta te-ai gandit? Editat August 5, 2014 de Cucciolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
klausu25 Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Pe masina folosesc de cativa ani trw si discuri si placute si sunt ok. Si eu am asta acum, pe fata (la masina, vreau sa zic); isi fac treaba, dar... eu am nimerit placute tari pe discuri moi. Nu-mi place combinatia, asa ca schimb, o sa pun altceva. Folosesc la masini placute TRW de vreo 7ani si nu am avut problema asta. Sunt chiar foarte bune, peste medie. Dar pentru moto exista mai multe tipuri, cine stie ce tip ai tu.. » Post actualizat in 05 Aug 2014 20:00 p.s. - poate franezi tu prea des, la asta te-ai gandit? buna asta cu franatul des.. Dar nici TRW-urile nu se mai fac cum se faceau. Si daca raman in urma pe un segment, cu siguranta e afectat si celalalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 cumpara CL si asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 Pe masina am avut placute de textolit home-made by mosu fostul proprietar. Erau ok cat timp nu sa incalezeau prea tare. Asta am aflat pe DN1a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc Marquez Postat August 6, 2014 Share Postat August 6, 2014 de ce-ai face asta in secolul 21... nu stiai ca sunt asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.