Sari la conținut

Triumph America Crestere de putere


Postări Recomandate

Salutare,

 

Am un Triumph America, motor 865 cmc 61 Cai . Injectie. an 2012.

"problema" care o am eu, este ca o simt cam slaba dupa 110 km/h.E si turata. Daca vreau sa schimb banda pe autostrada e cam aiurea, daca vreau sa depasesc. Pana in 110 merge fain de tot. Eu am 1,90 si 120 Kg.

 

Ce vream sa aflu este cum pot sa ii cresc puterea . Am citit multe pe internet despre ce as putea face ca sa ii cresc puterea si sa scada numarul de rpm.

1. Sa schimb pinionul din fata de la lant .Daca are unul de 16 care cred ca e standard sa pun unul de 18 sau 19.

2. Sa ii schimb filtrul de aer cu unul K&N si evacuarea. Cere si remapare - Se castiga 5-6 CP.

3, Sa ii pun ceva kit. In Engleza se numeste Bore Kit, cu care se poate duce pana in 904. cmc. Am citit ca se poate duce si pana in 1200 :) Dar nu stiu daca asta merge doar la carburatoare sau si la injectie.

4. Sa slabesc 20 de kg :)

 

Intrebarea mea este . Cat de adevarate sunt chestiile astea? Adica daca le-as face m-ar costa ceva bani. Si vreau sa vad daca merita investitia sau merita sa imi cumpar ceva mai mare. Triumphul inca nu face de 1200 pe genul acesa de cruiser. Urmatoare ar fi T-bird de 1600.

 

Ideea e ca mi place foarte mult motocicleta si de aceea daca s-ar putea face ceva sa castig undeva la 20 de CP ar fi extraordinar.

 

Multumesc mult de idei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vream sa aflu este cum pot sa ii cresc puterea . Am citit multe pe internet despre ce as putea face ca sa ii cresc puterea si sa scada numarul de rpm.

1. Sa schimb pinionul din fata de la lant .Daca are unul de 16 care cred ca e standard sa pun unul de 18 sau 19.

Nu ai cum sa cresti puterea si sa scazi turatia din schimbul de pinioane transmisie, daca pui mai mare pe fata scazi turatia dar si puterea si viceversa.

Metode trebuie sa existe, totusi sa urci 20cp e mult, nu stiu, orice ai face, daca poti castiga atat. Ca fapt divers, unele dynojet-uri iti ofera 6-8cp in plus dar se simt din plin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 de CP nu cred ca sunt posibil la upgrade pe benzina cu smenurile alea dar cum zice si colegul 6-8 cai daca i bagi cu dynojet + consum si ceva filtre e posibil si se simte .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are cilindree mare, dar nu are cine stie ce turatie si putere. Daca il compari cu un 600 sportiv care ajunge la 100-120CP la 12-14.000 rpm cred ca ai fix puterea pe care o poti obtine la turatie mica.

 

Daca maresti cilindreea (bore kit), ceea ce inseamna sa majorezi cilindrii si sa pui pistoane mai mari, obtii ceva putere, poate chiar 20CP, dar nu e prea simplu si nici prea ieftin. Cu filtrul si evacuarea mai castigi cativa cai, dar la turatie mare, nu mica, nu o sa reduci in nici un caz turatia.

 

Dracia aia de motocicleta nu e facuta sa fuga, e facuta sa arate cum arata si sa transforme cat mai ineficient benzina in zgomot. Vrei ceva mai rapid? Ia alta motocicleta. Oricum nu stiu daca ciclistica permite viteze prea mari in conditii de siguranta si nici aerodinamica nu e grozava. Daca zici ca mai ai si tu profil de parasuta (de-aia de te franeaza cand cazi din cer) atunci ai combinatia ideala pentru a merge ... incet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am un Triumph America, motor 865 cmc 61 Cai . Injectie. an 2012.

"problema" care o am eu, este ca o simt cam slaba dupa 110 km/h.E si turata. Daca vreau sa schimb banda pe autostrada e cam aiurea, daca vreau sa depasesc. Pana in 110 merge fain de tot. Eu am 1,90 si 120 Kg.

 

Ce vream sa aflu este cum pot sa ii cresc puterea . Am citit multe pe internet despre ce as putea face ca sa ii cresc puterea si sa scada numarul de rpm.

1. Sa schimb pinionul din fata de la lant .Daca are unul de 16 care cred ca e standard sa pun unul de 18 sau 19.

2. Sa ii schimb filtrul de aer cu unul K&N si evacuarea. Cere si remapare - Se castiga 5-6 CP.

3, Sa ii pun ceva kit. In Engleza se numeste Bore Kit, cu care se poate duce pana in 904. cmc. Am citit ca se poate duce si pana in 1200 :) Dar nu stiu daca asta merge doar la carburatoare sau si la injectie.

4. Sa slabesc 20 de kg :)

 

Intrebarea mea este . Cat de adevarate sunt chestiile astea? Adica daca le-as face m-ar costa ceva bani. Si vreau sa vad daca merita investitia sau merita sa imi cumpar ceva mai mare. Triumphul inca nu face de 1200 pe genul acesa de cruiser. Urmatoare ar fi T-bird de 1600.

Daca schimbi pinionul de la transmisie cu unul mai mare,vei avea demaraj mai slab dar vei avea viteza de varf mai mare,deci ture mai putine.Dar nu vad asta ca pe o solutie,pt ca astfel ii cam tai picioarele.Cei care se dau pe circuit practica -1/+3 tocmai pt a imbunatati raspunsul pe toata plaja de turatii si a sacrifica vit de varf care e f mare la ss.

Poti sa-i schimbi filtrul de aer,dar cred ca cele mai bune rezultate le vei obtine cu o evacuare aftermarket.

Decat sa-i maresti cilindreea,mai bine il vinzi si iti iei altceva.Ca de ex un V-Rod.Care e power-cruiser si cred ca ti-ar rezolva problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult pentru raspunsuri . Peste 110 deja incepe sa nu se mai simta OK . Turbulente . In Elvetia limita maxima e 120 , deci mere si 110 :) Aveam nevoie daca vreau sa merg si in alte parti pe autostrada. Sau cand depasesc ceva.

Vrod nu vreau. Am cautat si alte motoare, De 3-luni ma tot uit si ma tot gandesc , dar am ajuns la concluzia ca tot la Triumph o sa raman. O sa ii pun evacuare, ca oricum suna ca o masina de cusut cu esapamentul standard :). In rest o sa si slabesc:) Multumesc tuturor !

Editat de derkleine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai motorul de nou? Esti sigur ca nu are vreo problema/setare daca e luat SH? M-am dat pe motoare de ~60 de cai (chiar si mai putini, iar CC pana in 650) si macar 130-140 trageau decent (inclusiv pegaso monocilindru). E si greutatea o problema, dar nu o vad ca fiind asa de mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raportul greutate/ putere adica nr de kg/1CP este estential, un amic spunea ceva mai sus de greutatea ta ! Daca reduci cu 30kg din greutate, vei avea un plus de putere simtitor la motor si un consum mai bun de combustibil. O dieta corecta si in 2 saptamani zbori cu motorul....sincer nu este gluma. Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat motorul la 163 km . Era motor de demo. Speedmasterul nu mi-o placut cand am ales motorul .E mai sporty :) Acum am cam 4200 de km cu el. Trage mai bine ca la inceput:) E putin in 2 ani dar in anul in care l-am cumparat so nascut si copila . Si n-am mai avut vreme. Acu am inceput sa umblu iara cand permite timpul , ca nu imi vine sa merg 50 de km pe autostrada prin ploaie - cand ma duc la munca. Azi iar , pana in 110 Ok, peste deja incepea sa nu mai fie asa stabil.

 

Oricum habar nu am ce turatii am ca nu am turometru .

 

Rocket III e ok pe autostrada, dar asta e super ok si in oras . Mi se pare o combinatie perfecta cruiser/oras.

 

Legat de consum , azi am facut 300 Km cu 15 litri . Deci nu am dece sa ma plang :) 5% e ok

Editat de derkleine
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai exact asta e problema mea, ca imi place foarte mult . Daca ar fi avut mai multa putere ar fi fost perfect pentru mine :)

Si cu turele- in fiecare zi pana la servici fac 55 km . Dintre care cam 45 pe autostrada (doar dus) , 40 de minute . Daca ma duc pe drum national e 1h.

 

Am auzit azi un zvon prin comunitatea Triumph de pe facebook ca vor sa scoata la anul motor de 1200 pe Bonneville . Si poate il pun si pe America. Atunci problema este rezolvata.!


» Post actualizat in 21 Aug 2014 08:18

Bon , deci am fost ieri la reprezentata.

1. Tobe si fitru aer ar fi un pic de putere si ar merge motorul mai Smooth.

2. De umblat la motor nici vorba. Eu tre sa ii fac "ITP" , si daca se umbla la motor pa si pu. Omologarea ar costa undeva la 5k, daca se face .

3. Motor de 1200 nu prea in viitorul apropiat.

 

Deci mai raman 2 variante.

1. minus 20 30 de kg :)

2. Upgrade la T-bird :) ( care e mai probabila) in viitor .

 

 

Multumesc tuturor de sfaturi .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...