Sari la conținut

Postări Recomandate

Baaaiiii...! Arata superb,asa...Eu,dupa ceva ani de motociclism,m-am cam saturat de mobre,majoritatea numa' negre... Drept sa fiu, in locul tau,nu i-as schimba culoarea.Cel mult,i-as mai adauga ceva,ca s-o "masculinizez" nitzel.Sau,as face-o mai haioasa.Gen adaugat niste stickere cu Pantera Roz... :) .Pe bune,nu fac misto de tine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baaaiiii...! Arata superb,asa...Eu,dupa ceva ani de motociclism,m-am cam saturat de mobre,majoritatea numa' negre... Drept sa fiu, in locul tau,nu i-as schimba culoarea.Cel mult,i-as mai adauga ceva,ca s-o "masculinizez" nitzel.Sau,as face-o mai haioasa.Gen adaugat niste stickere cu Pantera Roz... :) .Pe bune,nu fac misto de tine !

 

:)) Tnx. Sincer deocamdata chiar nu stiu cum vreau sa o fac. Oricum uite ceva ce-mi place (apropos de saua de care vorbeam)

YAMAHA_XVS650_DRAGSTAR.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar, arata foarte bine motorul. Nici eu nu as revopsi-o ci poate doar cateva retusuri/adaugiri.

Ca idee, motocicleta mea e mov, culoarea din fabrica. Mai exact 2 tones - "silver and purple". Mie mi-a placut tocmai ca nu e neagra iar de la faza cu "flacara violet" movul a devenit o culoare foarte la moda :)

 

Sa iti face Darian cum vrei tu daca nu iti place saua pe care o ai. Ne-a aratat de-a lungul timpului ca e supermeserias. Numai sa ai grija ce iti doresti. Trebuie sa te gandesti si la fundul tau nu numai la aspect

 

 

Pasta de la Louis? La care din ele te referi? Eu am luat una pentru vopsea si una pentru crom. Isi fac treaba amandoua, cu conditia sa ai rabdare si sa freci la motor pana nu mai poti. Daca dai pe deasupra si cu ceara de masina (din nou cu frecatul de rigoare) o sa poti spune "la soare te poti uita dar la motocicleta mea ba" atat de stralucitoare va fi.

 

 

Cu patchurile... ideea era sa avem cat mai multi membri STAR in Romania :)

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) ) Tnx. Sincer deocamdata chiar nu stiu cum vreau sa o fac. Oricum uite ceva ce-mi place (apropos de saua de care vorbeam)

YAMAHA_XVS650_DRAGSTAR.jpg

 

Da,e frumoasa...dar nu neagra !!!! Io-s satul de mobre negre...Ce dracu',parc-ar fi ca pe vremuri,toti cu uniforme... Ok,seile sunt interesante,si pot sa-ti fac complet,inclusiv plasticul (fundul) aleia de pasager.Dar,asa cum a zis si sefu' @DSTAR (mersi pt. aprecieri,apropo...)tre' sa te gandesti si la confort.Cu asa un model,doar pt. oras,de scos ochii la pitzipoance... :) .Sfatul meu ar fi sa-ti iei inc-o sea de pilot,pe care s-o modifici, asa, fatzoasa.E plin ebay-ul,cu sei de Drag...Si nu-s scumpe.Practic,sa ai o sea confortabila,pt. drumuri mai lungi si inca una,mai subtire si dichisita,pe care s-o folosesti doar pt. plimbari scurte sau drumuri intra-urbane.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te la ce-a facut @rados,pt. DragStarul lui @xvs650 (in fine ,e pt. un Drag de 1100 :) ...).Am vazut crash-bars-ul ala in realitate,si pot sa-ti spun c-arata senzational.Si e din teava de inox.Evident,a fost facut la comanda,dupa specificatiile clientului.Si nici n-a fost scump.Deci,poti sa-ti faci la ei,asa cum il vrei tu.

Mesaj completat

Am posibilitatea s-aduc etichete (patch-uri),cu modelele astea.Daca sunt doritori,o sa postez si dimensiunile si preturile fiecaruia.Gama de etichete,este mult mai mare.Sunt destule modele care se preteaza la genul chopper/cruiser...

post-2143-1296248978.jpg post-2143-1296248996.jpg post-2143-1296249032.jpg post-2143-1296249056.jpg post-2143-1296249073.jpg post-2143-1296249090.jpg post-2143-1296249103.jpg

Ahoi! Cam cat ar costa sa mi-l faca pe ultimul din dreapta (ala cu V-ul si Star) la dimensiunea de Lungime 10cm Latime 5cm mai exact 10/5?

Mesaj completat

Merci,

Deocamdata cam asa arata... multe sunt de facut la ea. vopsit, schimbat sa, curatat.

A folosit careva pasta aia de la Luis? (ceva pe la 30 ron am inteles)

Deocamdata hiberneaza frumos in hol. Cea mai faina mobila de iarna :)

 

DSC02335.JPG

Ahoi!

Bun venit in gasca celor care au Star......parerea mea personala e sa o faci cum vrei si iti place tie si nu asculta de ceilalti.

Nu stiu daca ai vazut Virago-ul si Dragstar-ul meu dar eu le-am facut exact cum vreau eu (la dragstar mai am de muncit) la Virago sau gasit oameni care sa zica ca e motor de politie, altii ca sisibar-ul ala inalt e aiurea ....etc

La dragstar comenteaza multi ca vor sa-i pun apehanger si imi zic ca il stric etc...dar eu nu dau importanta lor ci doar gandurilor mele!

Numa bine si sanatate!

Mesaj completat

Si daca DStar nu ti-a recomand formul nostru ti-l recomand eu http://star.forumers.ro/ Bafta si sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Icelord: patch-ul ala,are 14,9/5,6 cm si costa 33 ron. Astea,asa sunt facute,nu se pot face la ce dimensiune vrei tu...probabil c-ar face ce model vrei tu,dar pt. cel putzin 50 sau 100 exemplare.Caz general,pt. firme de genul asta. Daca vrei ceva unicat,vorbeste cu @dkid.Face ce model vrea muschiu' tau...Evident,treaba asta,costa mai mult decat astea,facute de serie... :) .Oricum,el lucreaza ieftin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am primit spre vanzare,3 articole pt. Dragstar de 650:crash-bar,sissy-bar si suporti pt. coburi.Noi-noutze,posesorul mobrei,are Dragstar de 1100 si nu i-i s-au potrivit (evident...).Nu sunt chinezarii ,sau facute artizanal.La pachet,le da cu 250 euro.Daca e cineva interesat,o sa le fac si poze.Cel putzin sissy-bar-ul,arata intr-un mare fel...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare... Dragstar 650 la 5 minute dupa ce este pornit toba de sus frige (cea de la piston spate) iar cea de jos este rece. Este normal?

Si dupa inca 5-10 minute tot asa e?

Daca da se poate ca una dintre bujii sau fisa nu iti functioneaza si merge doar intr-un cilindru!

Incearca sa schimbi bujia la cel din fata (recomandat la amandoua)

si incearca asa... :)

Sa revii cu detalii daca nu merge metoda asta....

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut suportul de numar pentru mobra mea un Dragstar 650 Classic din 2000. Mi s-au rupt ambele semnalizari , de unde se prind de suportul de numar. Vreau si un pret, va rog. Nou sau SH.

Mesaj completat

Salut,

 

Caut suportul de numar pentru mobra mea un Dragstar 650 Classic din 2000. Mi s-au rupt ambele semnalizari , de unde se prind de suportul de numar. Vreau si un pret, va rog. Nou sau SH.

 

 

Ma poate ajuta cineva?

Macar daca si unde pot sa-l repar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui o poza sa vedem exact ce s-a rupt?

 

Da un telefon la Motodynamics si intreaba cat costa piesa. Ei sunt importatorii Yamaha in Romania si teoretic au preturile cele mai bune pentru piese originale first-hand. Am pus datele de contact un pic mai sus.

Macar iti faci o idee si vezi cam de unde pleci.

 

Mai e varianta cu eBay pentru o piesa second-hand. Tot second, gasesti pe la cei care se ocupa cu dezmembrari. Sunt cativa aici pe forum care au anunturi. Doar sa ii cauti. Dar inainte afla care e pretul la piesa noua ca sa stii cum sa te negociezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Laurentiu...si sa ne spui, daca se poate, si rezolvarea. Am observat ca f. multi intreaba de tot eflul, dar putini mai revin sa povesteasca si cum au rezolvat-o, daca au rezovlat-o. Pe viitor si altii ar putea avea nevoie. Multumim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Laurentiu...si sa ne spui, daca se poate, si rezolvarea. Am observat ca f. multi intreaba de tot eflul, dar putini mai revin sa povesteasca si cum au rezolvat-o, daca au rezovlat-o. Pe viitor si altii ar putea avea nevoie. Multumim.

 

Asa e. O observatie excelenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinzi istoria? :bigstar:

 

2 Patchuri DRAGSTAR pt Vesta/Geaca 10,79x2,54 cm = 35LEI/buc. (prin Posta sau Curier)

th_file_123328_phpyIACON.jpg

 

 

Mesaj completat

Salut!

Ti am lasat pe private nr meu de tel si ceva detalii.

Pentru ceilalti - Posibil sa postez si anunt in forum cat de curand.

 

Salutare!Cumpar Dragstar 1100,astept ofertele dvs.Multumesc!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Caut suportul de numar pentru mobra mea un Dragstar 650 Classic din 2000. Mi s-au rupt ambele semnalizari , de unde se prind de suportul de numar. Vreau si un pret, va rog. Nou sau SH.

Mesaj completat

 

 

 

Ma poate ajuta cineva?

Macar daca si unde pot sa-l repar.

Ahoi!

Nou

http://www.motoleather.com/moac--motorcycl...ate-frames.html

Second

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=motorcycl...6.c0.m270.l1313

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze ca va intrerup sirul discutiilor baieti, am o intrebare.. daca nu era evident:) .

Din ce an este un dragstar a carui serie de sasiu incepe cu: JYAV4R ?

Thx

 

1.Locate the VIN on your Yamaha. The VIN is typically found below the handlebars and located on the steering stem. If you do not find the VIN on the steering stem, check the vehicle frame for a small metal plate that will display the VIN.

2.Decode the meaning of your Yamaha motor vehicle VIN by breaking down the unique pattern of numbers and letters. For example, if the VIN starts with "4" or a "1" then your Yamaha was made in America, a "2" stands for Canada and "3" stands for Mexico. Vehicles made in Korea, Japan, England, Germany, Italy and Brazil would have vehicle identification numbers beginning with "K", "J", "S", "W", "Z" and "9", in that order. The secondary character of the VIN reflects the motor vehicle manufacturer, which would be a letter "C" for all Yamaha motor vehicles.

3.Locate the third VIN digit. This stands for the manufacturer division that produced the motor vehicle.

4.Notice VIN numbers four through eight. These 5 digits reflect the features found on the motor vehicle.

5.Observe the ninth figure on the VIN. This particular digit is unique and used as security to guarantee a valid VIN number.

6.Look at the 10th figure of the VIN. This stands for the year of the vehicle model. From the years 1988 to 2000, the tenth VIN figure would be "J" to "Y" and thereafter the 10th figure was changed to reflect a number.

7. Decode the last seven figures of the VIN following these rules: the 11th digit is the plant facility where the vehicle was assembled. Digits twelve through seventeen stand for the order that the vehicles were assembled.

 

Deci, de abia a 10a cifra iti arata anul de fabricatie. Daca stii toata seria, mai bine faci o verificare

 

Mesaj completat

The secondary character of the VIN reflects the motor vehicle manufacturer, which would be a letter "C" for all Yamaha motor vehicles.

 

M-am uitat la mine in talon si e "Y" nu "C" si am impresia ca toate sunt "Y". Probabil e o greseala de litera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...