cip789 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Buna @cip789 sa fiti sanatosi impreuna si sa faceti cat mai multi km impreuna fara evenimente!Ne gasesti si pe www.star.forumers.ro Salut, Multumesc pentru gandurile bune. Ma bucur ca exista un cadru organizat al Drag Star-istilor. Voi accesa si eu forumul. Nevedem pe-acolo! Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Salut, Multumesc pentru gandurile bune. Ma bucur ca exista un cadru organizat al Drag Star-istilor. Voi accesa si eu forumul. Nevedem pe-acolo! Toate cele bune. Nu de mult a fost realizat de baieti, e chiar foarte bun. Numa bine si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip789 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Salut, De cateva luni m-am alaturat si eu fericitilor posesori de Yamaha DragStar ( de prin toamna lui 2010). Am un DragStar XVS 650 Classic din 2000. Am atasat si o poza de anul asta de prin ianuarie insa din pacate m-am grabit asa de tare sa ies incat nu am mai avut grija sa curat si eu dupa iarna care inca nu trecuse. Sper sa ne intalnim si noi intr-un cadru organizat la o drumetie si nu numai. Toate cele bune, Ciprian Salut, Mai jos niste poze mai recente si cu motocicleta cat de cat curata: http://img36.imageshack.us/img36/2676/p1040474o.jpg http://img269.imageshack.us/img269/2329/p1040475d.jpg http://img857.imageshack.us/img857/7457/p1040476.jpg http://img651.imageshack.us/img651/2548/p1040477d.jpg http://img846.imageshack.us/img846/911/p1040478.jpg http://img17.imageshack.us/img17/2804/p1040479ff.jpg http://img576.imageshack.us/img576/5483/p1040480s.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 poate cea mai grea etapa din intreg procesul de transformare a dragstrarului, modificarea cardanului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Imi place @Boriss_s ca esti harnic, se pare ca o sa iasa o lucrare faina! Apropo observ ca motorul la care lucrezi e un Yamaha Dragstar Classic de 1100cc si cu asta iti adresez o intrebare: - te-ai "bagat" in aripi ? Nu de alta dar mie imi plac mult aripile de classic si daca nu le mariti a-si fii eu interesat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Imi place @Boriss_s ca esti harnic, se pare ca o sa iasa o lucrare faina! Apropo observ ca motorul la care lucrezi e un Yamaha Dragstar Classic de 1100cc si cu asta iti adresez o intrebare: - te-ai "bagat" in aripi ? Nu de alta dar mie imi plac mult aripile de classic si daca nu le mariti a-si fii eu interesat ! e 650.... nu stiu daca a facut bine..... sa taie o parte din cadru foarte important. am impresia ca o sa pierzi "randament" fiind motor mic cu roata mare .. daca roata din spate e facut din otel e mai rau, cu duraluminiu e ok. cu cardan modificat? hmmmm iar o sa pierda cuplu (zici ca e motor de 250 ccm) daca punea pe curea e alta treaba io-s mai rezervat in privinta "performantelor" bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 e 650.... nu stiu daca a facut bine..... sa taie o parte din cadru foarte important. am impresia ca o sa pierzi "randament" fiind motor mic cu roata mare .. daca roata din spate e facut din otel e mai rau, cu duraluminiu e ok. cu cardan modificat? hmmmm iar o sa pierda cuplu (zici ca e motor de 250 ccm) daca punea pe curea e alta treaba io-s mai rezervat in privinta "performantelor" bafta E logic ce zici tu, dar omul poate nu cauta putere si cuplu ci doar LOOK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 E logic ce zici tu, dar omul poate nu cauta putere si cuplu ci doar LOOK tre sa ne gandim la curbe, depasiri... conteaza f mult. se schimba radical ciclistica (sper sa nu fie rau... dar..... hmmm) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Imi place @Boriss_s ca esti harnic, se pare ca o sa iasa o lucrare faina! Apropo observ ca motorul la care lucrezi e un Yamaha Dragstar Classic de 1100cc si cu asta iti adresez o intrebare: - te-ai "bagat" in aripi ? Nu de alta dar mie imi plac mult aripile de classic si daca nu le mariti a-si fii eu interesat ! as vrea eu sa pot face astfel de lucrari , "nanasul" meu de cununie e actorul principal in aceasta lucrare, eu doar va tin la curent cu stadiul lucrarii. CryAngel are dreptate, e un Dragstar de 650 pe care incearca sa il modifice. e 650.... nu stiu daca a facut bine..... sa taie o parte din cadru foarte important. am impresia ca o sa pierzi "randament" fiind motor mic cu roata mare .. daca roata din spate e facut din otel e mai rau, cu duraluminiu e ok. cu cardan modificat? hmmmm iar o sa pierda cuplu (zici ca e motor de 250 ccm) daca punea pe curea e alta treaba io-s mai rezervat in privinta "performantelor" bafta tot acest proiect a plecat de la o joaca, a vrut sa vada daca poate face modificari mai mult decat un nr lateral, un rezervor modificat sau alte lucruri pe care le intalnesti destul de des la choppere. Nu il intereseaza foarte mult performanta ci mai mult aspectul. Cu toate acestea au fost luati in calcul si parametri tehnici. Roata spate e facuta din duraluminiu. bafta! p.s: pe youtube, printre filmele postate de el este si unul in care modifica un Opel Monterey destul de vechi, rezultatul a fost unul spectaculos atat estetic cat si tehnic(parerea mea ), asteptam acum sa vedem cum va iesii Dragstarul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adante05 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salut lume, schimb aripa fata inox si filtru aer custom - vezi poza - cu unele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Multumesc de info @Boriss_s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir. Kid Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Sal baieti! Sunt un nou mandru posesor de Yamaha Dragstar 650! Pentru ca am fost si pe la intalnirile de pe academia militara cu o parte din voi ma cunosc personal! M-ar interesa niste tobe finale foale sau ma rog galagioase pentru noua mea jucarie! Vreo recomandare? a-si vrea doar finalele pentru a pastra heat-shildurile de pe restul tevilor! Poate vreo idee... sugestie... link? toate cele bune Kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir. Kid Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Sal baieti! Sunt un nou mandru posesor de Yamaha Dragstar 650! Pentru ca am fost si pe la intalnirile de pe academia militara cu o parte din voi ma cunosc personal! M-ar interesa niste tobe finale foale sau ma rog galagioase pentru noua mea jucarie! Vreo recomandare? a-si vrea doar finalele pentru a pastra heat-shildurile de pe restul tevilor! Poate vreo idee... sugestie... link? toate cele bune Kid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Ai citit postul 1064? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sir. Kid Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Ai citit postul 1064? da l-am citit! el vinde tobele originale... asa ceva am si eu! eu caut ceva afermarket sau ceva care sa sune puternic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 Ahoi! Am adaptat la dragstar-ul meu din 1999 un alt releu decat cel original si acuma nu mi se incarca cum trebuie bateria (care e noua) voltajul la relanti e intre 12.90 - 13.10 si din cate stiu eu trebuie sa fie undeva la 13.50-14.20, iar daca accelerez scade sub 12.90. Asa ca va intreb cam la ce pret se ridica unul nou? Multumesc Anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 poate cea mai grea etapa din intreg procesul de transformare a dragstrarului, modificarea cardanului Ai rezolvat problema cu modificarea cardanului? Ideia care ti-o dau e una simpla, nu-s teoretician de net, lucrez si eu la modificarea totala a cadrului tot pt un motor pe cardan. Scoate stalpii cadrului, unul deja l-ai taiat, vezi modelul de stalpi de la Honda fury, iti poti face altii dupa acel model, cardanul va trece prin interiorul celui din stanga. Totusi, nu inteleg, trebuie sa modifici lungimea cadranului, ca nu mi-e clar de ce, .....daca da. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) Ai rezolvat problema cu modificarea cardanului?Ideia care ti-o dau e una simpla, nu-s teoretician de net, lucrez si eu la modificarea totala a cadrului tot pt un motor pe cardan. Scoate stalpii cadrului, unul deja l-ai taiat, vezi modelul de stalpi de la Honda fury, iti poti face altii dupa acel model, cardanul va trece prin interiorul celui din stanga. Totusi, nu inteleg, trebuie sa modifici lungimea cadranului, ca nu mi-e clar de ce, .....daca da. Salutari. dupa cum spuneam, nu pot sa imi atribui eu meritele pentru modificarea motorului ci un prieten foarte bun, eu doar il asist . A trebuit sa taie cardanul pentru ca roata pe spate a fost modificata complet in sensul ca a fost pus anvelopa de 280 pe o janta de mercedes de 19 adaptata. Deasemenea toata prinderea s-a modificat si a fost montat si un etrier de frana (modelul initial avea frana pe tambur pe spate). Cardanul a fost modificat prin montarea unei cruci cardanice ce face posibila legatura dintre cutie si prinderea pe roata spate. A fost de munca ca la balamuc cu materiale care mai de care. bafta bratul cardanului a fost facut dintr-o planetara de mercedes Editat Aprilie 6, 2011 de Boriss_s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 da l-am citit! el vinde tobele originale... asa ceva am si eu! eu caut ceva afermarket sau ceva care sa sune puternic! pai le iei pe alea originale si le tai se aud cam asa:http://www.youtube.com/watch?v=kqdSmjrzMxY daca umbli in carburatoare scapi si de rateurile pe decelerare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) Ahoi! Am adaptat la dragstar-ul meu din 1999 un alt releu decat cel original si acuma nu mi se incarca cum trebuie bateria (care e noua) voltajul la relanti e intre 12.90 - 13.10 si din cate stiu eu trebuie sa fie undeva la 13.50-14.20, iar daca accelerez scade sub 12.90. Asa ca va intreb cam la ce pret se ridica unul nou? Multumesc Anticipat! Ahoi, am gasit la dual motors releu de incarcare cu 99 euro plus tva. Ce parere aveti, e decent pretul?Mesaj completat O lucrare de o zi cu ajutorul unui prieten! Mesaj completat Tot nu am reusit sa gasesc releu de incarcare . Va rog sa ma ajutati, si va rog pe cei care au Yamaha Dragstar 1100cc sa masoare volatajul la relantii! Multumesc! Editat Aprilie 6, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scaurus Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 (editat) @ IceLord http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...07+-122266.html Editat Aprilie 8, 2011 de scaurus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 @ IceLord http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-...07+-122266.html Multumesc domnu' raman dator Oricum cu ajutorul lui @Darian am gasit unu nou in america la acelasi pret http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...1&viewitem= sa vad eventual daca ma lasa din pret cel de la Severin! Multumesc mult si raman dator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucath Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Sunt interesat sa cumpar un switch stop frana fata pentru Dragstar 650 (cel de sub maneta de frana) Are cineva idee cu ce alte modele se paote inlocui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Aprilie 24, 2011 Share Postat Aprilie 24, 2011 De vanzare: maneta frana nichelata Dragstar 650 cred ca merge si la 1100, suport numar lateral nichelat, se monteaza pe axul rotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 1, 2011 Share Postat Mai 1, 2011 (editat) Ahoi!, mi s-a unflat (bombat, dilatat) acumulatorul pe gel in locasul lui, deci e clar ca e ceva bai cu incarcarea am comandat releu de incarcare nou sper sa fie asta buba! Voi a-ti mai patit asa ceva? Editat Mai 1, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.