Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bagati atunci unu de 650cc. Vrem sa ne apucam de desfacut blocul motor si avem nevoie de indici din manualul service!

@Dstar nu imi trebuie pentru 1100 ca-l am deja, multumesc.

@bizzah multumesc de info.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagati atunci unu de 650cc. Vrem sa ne apucam de desfacut blocul motor si avem nevoie de indici din manualul service!

@Dstar nu imi trebuie pentru 1100 ca-l am deja, multumesc.

@bizzah multumesc de info.

 

Nu reusesc sa uploadez...da-mi o adresa de mail

 

Aproposito, Lordule, daca va vin idei nastrusnice am pistoane+bolturi si camasi de 650, le donez cu draga inima, camasile trebuiesc honuite insa una peste alta e un punct de plecare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!!! Astazi mi-am pornit si eu vulturul , nepornit din noiembrie 2012 (conservat pe timp de iarna).

Vreau sa spun ca a trecut cu brio peste iarna....sunt super fericit, a luat-o la a doua cheie.

Acum nu ramane decat sa ne intalnim pe drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti idee de ce cuzinetii de la biela pt dragstaru de 650 sunt de 4 tipuri (vin pe culori: blue, black, brown, green)? Am fost la mecanic si mi-a spus ca sunt cuzietii de vina pentru bataie si as vrea sa stiu de care sa iau.

 

PS: piesa 9 din schema atasata.

Am vb cu un mecanic azi si mi-a spus in felul urmator:

Cuzinetii vin pe culori. Aceste culori au rolul de a preciza gradul de uzura la vibrochen si in functie de nr de km se schimba si cuzinetii. dau un exemplu: la 50mii cuzinetii verzi, la 100mii cuzinetii rosii si tot asa!

 

Repet!! am spus doar ce mi-a explicat acest mecanic. ps mecanic de motociclete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, mecanicul are perfecta dreptate, am sarit peste introducere pentru ca in situatia in care apare bataia, zic eu c-a sarit de mult din cotele de uzura. Ideea e ca, pana nu desfaci si pui comparatorul pe el nu ai cum sa vezi exact ce ti trebe. In general piesele se achizitioneaza dupa constatare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu de aici am luat manual manualul de reparatii.

Multumesc l-am gasit la cel de 650cc

 

Nu reusesc sa uploadez...da-mi o adresa de mail

 

Aproposito, Lordule, daca va vin idei nastrusnice am pistoane+bolturi si camasi de 650, le donez cu draga inima, camasile trebuiesc honuite insa una peste alta e un punct de plecare...

Facem asamblarea deja, dar inainte de a o face total ne mai jucam si cu ambreajul un pic. Multumesc de info!

 

Apropo de vanzare are cineva un bloc motor de dragstar de 650cc? Ne gandim ca incape pe cadrul la unu de 400cc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce ti trebe bloc de 650?!? Cred ca poti pune cilindrii de 650 pe cater-ul de 400 cu modificari minore.

No la asta nu m-am gandit, trebuie sa-i sugerez la propietar.

Si partea interesanta e ca nu mai trebuie sa te joci cu partea de acte si omologari.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce ti trebe bloc de 650?!? Cred ca poti pune cilindrii de 650 pe cater-ul de 400 cu modificari minore.

 

Banuiam io ca la asta-i trebe .... mult mai ok 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No la asta nu m-am gandit, trebuie sa-i sugerez la propietar.

Si partea interesanta e ca nu mai trebuie sa te joci cu partea de acte si omologari.

Multumesc!

 

Teoretic e destul de simplu, practic singurul dezavantaj ar fi ca nu scoti un 650cc curat, motorul va avea circa 566,83cc dat fiind faptul ca nu poti sa maresti cursa pistonului - stiu, frustrant, eu cu pistoane de 1100 am scos 900cc din 650....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic e destul de simplu, practic singurul dezavantaj ar fi ca nu scoti un 650cc curat, motorul va avea circa 566,83cc dat fiind faptul ca nu poti sa maresti cursa pistonului - stiu, frustrant, eu cu pistoane de 1100 am scos 900cc din 650....

Ce chestie !!!! :scratch: Se simte clar marirea de putere???

Pistoanele au cursa mai scurta, marind astfel volumul din camera de ardere?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nope, pistoanele au exact aceeasi cursa pe care o are 650-ul, respectiv 63mm dat fiind ca am folosit vilbrochenul si bielele de 650. Despre putere n-am comentarii, momentan asamblez :D

Ma bagasi complet in ceata .... pai atunci de unde diferenta de cilindree ? Sunt totusi,125 cmc per cilindru ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic e destul de simplu, practic singurul dezavantaj ar fi ca nu scoti un 650cc curat, motorul va avea circa 566,83cc dat fiind faptul ca nu poti sa maresti cursa pistonului - stiu, frustrant, eu cu pistoane de 1100 am scos 900cc din 650....

Observ ca iti place sa te joci cu ele un pic :tempted: . Ca sa vezi cat se poate juca omul cu jucariile astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D din diametrul pistonului (alezaj), respectiv 95mm - piston de 1100 de la 81mm - piston de 650

 

Observ ca iti place sa te joci cu ele un pic :tempted: . Ca sa vezi cat se poate juca omul cu jucariile astea.

 

da, se pare ca este un REAL player !!! Bravos!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca o sa simti diferenta de putere cu adevarat, oricum tu te mai poti juca si cu hyperul ca am vazut ca ai unu @fast_joe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios daca o sa simti diferenta de putere cu adevarat, oricum tu te mai poti juca si cu hyperul ca am vazut ca ai unu @fast_joe .

Si pe mine ma intereseaza sa Montez un hyper pe ea .... nu stiu inca de costuri.

@redrad parca a cumparat un DStar cu hyper montat deja pe ea ... creste si puterea putin. Nu stiu cum se comporta la praful de la noi , daca afecteaza ceva mai repede motorul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe mine ma intereseaza sa Montez un hyper pe ea .... nu stiu inca de costuri.

@redrad parca a cumparat un DStar cu hyper montat deja pe ea ... creste si puterea putin. Nu stiu cum se comporta la praful de la noi , daca afecteaza ceva mai repede motorul ...

Iti trebuie si o evacuare custom, in plus trebuie un Dyno test. Acolo vezi daca creste sau nu puterea, si poti sa te bagi la joc de hyper si esapament....Desigur iti trebuie si filtru sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hyper-ul mi se pare sincer cam pistol cu apa, aduce si el un aport prin prisma faptului ca asigura o admisie mult mai permisiva , absolut in combinatie cu jicloarele aferente si totodata o evacuare, asa cum spunea si lordu', pe masura. Nu este altceva decat un filtru K&N montat intr-o carcasa ornamentala, draguta ce-i drept insa fara dyno si reglaje fine risti sa pierzi mai mult decat castigi. Dupa cum spunea cineva, "there's no replacement for displacement" ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...