Sari la conținut

Postări Recomandate

Am rezolvat cu success treba cu suruburile de la rezervor.

Mai exact, am gasit respectivul surub cu capul putin mai mare ca originalul. Astfel, intra putin mai greu pe sant, dar este mai stabil ... 2,5 lei de la Dedeman, 10 bucati la cutie ...

dau 8 ... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi, astazi speram sa termin motor si n-am reusit :( . A aparut o promblema electrica, in momentul cand am pus rezervorul cu ''ceasul'' si cand am contactat mufa de moto si am pornit semnalizarea mergea pe avarie, dar eu n-am avarie si ma gandesc ca undeva face scurt. A-ti patit asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,am si eu o nelamurire la un dragstar de 1100 (an 2000)poate ma puteti ajuta cu un sfat,dupa ce pun contactul si pornesc la vreo 20-30 de secunde se aprinde becul la ulei,ulei este la nivel maxim motorul merge foarte bine,am deconectat senzorul si la fel se aprinde,chiar daca pun numai contactul fara sa pornesc motorul apare becul la ulei,ce ar putea fi in neregula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...dupa ce pun contactul si pornesc la vreo 20-30 de secunde se aprinde becul la ulei,ulei este la nivel maxim motorul merge foarte bine...

Posibil senzor presiune ulei decalibrat. Scula specializata pentru verificare - reductie cu manometru - montat in locul sondei.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceeace ma gandesc credca pe firele de la respectivul bec iti face contact undeva! @ Free Rider, ai verificat traseul la fir?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ceeace ma gandesc credca pe firele de la respectivul bec iti face contact undeva! @ Free Rider, ai verificat traseul la fir?

Nu am verificat insa m-am gandit si eu la lucrul asta,dar becul ala mai poate semnaliza si alte probleme in afara de ulei, oare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am verificat insa m-am gandit si eu la lucrul asta,dar becul ala mai poate semnaliza si alte probleme in afara de ulei, oare?

Nu, ala e doar exclusiv ca martor.

 

Apropo am gasit solutia problemei mele cu semnalizarea, se pare ca semnalizarile pe led creaza un consum mai mic si CDI-ul il detecteaza, ca urmare Luni ma duc la un electricean auto si impreuna adaugam ceva rezistente si sper ca asta imi rezolva problema.

 

Pana atunci sa va incant cu 2 poze facute astazi - post-25613-0-20978600-1367011383_thumb.jpg post-25613-0-05242100-1367011390_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Aseara am mai pus cate ceva pe ea si azi am facut primi 75 de km pe sezonul asta si eram cu zambatul pana la urechi in plus ape-ul asta e senzational pe curbe, nu ma pot satura de a merge pe ele.....

 

Poze noi:

1.post-25613-0-38996200-1367094425_thumb.jpg

2.post-25613-0-50119400-1367094439_thumb.jpg

3.post-25613-0-93273600-1367094459_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate lordule e genial ... a meritat munca

 

In alta ordine de idei l amine continua odiseaa busonului de la rezervor. Desi eu nu prea stiu sa tin nici macar o surubelnita in mana azi m-am incumetat sa dau rezervorul jos si sa scot piesele care cazusera in el (am constat ca era acolo jumatate de service). Ok, dupa ce le-am pus pe toate la loc... in momentul in care pun contactul se aude pomba de benzina care caraie ca si cum s-ar amorsa... in rezervor am bagat 5 litri de benzina. Problema este ca se opreste dupa vreo 10 sec ca s azic asa...neamorsata. Daca dau la demaror motorul pleaca dar in paralel pleaca si caraitul ala d ela pompa de benzina... aveti idee ce naiba poate sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi, multumesc de compliment. Cu siguranta ai varsat niste benzina cand ai scos rezervorul si in momentul in care l-ai conectat rezervorul inapoi pompa a simtit ca nu era benzina pe traseu si a inceput sa suga din rezervor. Dupa o astfel de procedura ea suge benzina pana umple acel gol!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frate lordule... nu am scos niste benzina ci am scos toata benzina din rezervor ca s apot scoate piesele cu pricina... insa dupa ce am remediat problema, inclusiv busonul, am baga 10 litri d ebenzina... asa ca putea sa se amorseze... numai ca cee observ eu este ca in momentul in care incerc sa o accelerez... moare motorul... asta inseamna ca nu ajunge suficienta benzina in pompa... zic eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ridica putin rezervorul astfel incat sa poti scoate furtunul din filtrul de benzina si pune-i contactul. evident, furtunul scos il bagi intr-o sticla. daca dupa ce pui contactul nu curge benzina, inseamna ca sunt probleme pe traseul rezervor-pompa banzina-filtru. probabil mizerie. de asemenea, uita-te si la filtrul de benzina sa nu fie imbacsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc!

Aseara am mai pus cate ceva pe ea si azi am facut primi 75 de km pe sezonul asta si eram cu zambatul pana la urechi in plus ape-ul asta e senzational pe curbe, nu ma pot satura de a merge pe ele.....

 

Poze noi:

1.attachicon.gifIMG_0463.jpg

2.attachicon.gifIMG_0464.jpg

3.attachicon.gifIMG_0461.jpg

 

Aripa spate ai fixat-o de bascula sau de cadru?

Daca ai prins-o de cadru nu-si mai are rost suportul ala pentru sa. Ii cam strica linia. Era misto cand o facusei in stil bobber, dar acum, cu aripile alea evazate....

Oricum, arata bestial. Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

@fast_joe nu mai are nevoie prietenul meu de toate cele ce am vorbit in legatura cu dragstarul de 400cc.

 

@steliadis incearca solutia spusa de @alin_zbr. Poate ti-a curs mizerie din rezerov pe traseu. Filtru de benzina e sub sea in partea stanga cum stai calare pe motor (la xvs 1100 - al meu). Spor la treaba.

 

@Dstar Aripa spate am fixat-o pe bascula in partea interioara a basculei, acolo unde e anvelopa. Suportul ala in timp o sa incerc sa-l ascund sau sa-l mai modific.

Dar seaua a fost refacuta de @Darian si e prea confortabila ca sa o mai scutrez sau sa fac altfel de modificari la ea.

Apoi m-am saturat sa merg la calatorii lungi si sa plind cate o ploaie si sa mai trec pintr-un balegar proaspat si sa ma trezesc ca tot sunt plin de balegar, inclusiv vizor. Pur si simplu mo dezgustat faza aia si in plus imi place stilul classic mai mult ca cel de bobber.

 

Multumesc de complimente, urmeaza un sisbar mai diferit ca sa pot duce si eu cate un bagaj!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Steliadis, ai pornit robinetul de benzina?

Eu exact la fel am patit. Mi-a schimbat un prieten stutzurile de admisie si dupa ce a montat totul inapoi nu a mai dat drumu la robinet.

So... check it

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ... am ceva probleme la aprindere si mecanucul meu nu ii da de dap ...Are cineva un manual pentru DStar 1100 din 2004 ?



Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ... am ceva probleme la aprindere si mecanucul meu nu ii da de dap ...Are cineva un manual pentru DStar 1100 din 2004 ?

 

Multumesc.

Eu am manualul din 99. Cred ca se potriveste pentru ca nu s-a schimbat nimic la motocicleta.

Are vreo 7 mb si nu prea merge sa il pun aici. Daca imi dai o adresa de mail ti-l trimit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ... am ceva probleme la aprindere si mecanucul meu nu ii da de dap ...Are cineva un manual pentru DStar 1100 din 2004 ?

 

Multumesc.

Ahoi!

In paginile anterioare a postat cineva link catre manuale, acolo il gasesti.

Daca nu il fac bucati si il trimit pe mail, ca e 110 mb cel de service!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...