Sari la conținut

Postări Recomandate

Ahoi!

 

Sper din tot sufletul sa nu treceti prin ce am trecut eu saptamanile astea.

 

Daca la pornire aveti urmatoarea problema: - un CLANK mare metalic si se aprinde becul de compresie sa stiti ca sunteti aproape de ceeace am patit eu.

 

Ca cireasa de pe tort sa fie si mai faina in motor a mai fost umblat dinainte de a fii eu proprietar si au dereglat toate marcajele, si nu se potriveau nici de a nabii cu manualul. O gramada de nervi credeti-ma:

- post-25613-0-76543000-1369255468_thumb.jpg o nepotrivire

- post-25613-0-33097500-1369255508_thumb.jpg alta

- post-25613-0-30440900-1369255529_thumb.jpg alta

- au mai fost si altele dar cumva le-am rezolvat cu ajutorul catorva oameni priceputi si pe aceasta cale le multumesc.

 

Vreau sa-i multumesc si lui Razvan de la (metricmotion) un om de nota +++10 care m-a ajutat mult, nespus de mult. Ma bucur ca in sunt in tara si oameni de calitate.

 

Liviu (cel cu anvelopele fara dot) un om care are topic cu vanzari de anvelope AICI - /index.php?/topic/693353-vand-cauciucuri-moto-noi-si-sh/ si credeti-ma ca nu sunt oameni nemultumiti (cel putin eu asta am constatat) in plus deja am multe anvelope cumparate de la el si n-am ce sa-i reprosez. El mi-a mentionat ca el asa le achizitioneaza cu DOT-ul deja taiat, iar anvelopele care mi le-a trimis sunt intr-o stare decenta si la preturi decente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi!

 

Sper din tot sufletul sa nu treceti prin ce am trecut eu saptamanile astea.

 

Daca la pornire aveti urmatoarea problema: - un CLANK mare metalic si se aprinde becul de compresie sa stiti ca sunteti aproape de ceeace am patit eu.

 

Ca cireasa de pe tort sa fie si mai faina in motor a mai fost umblat dinainte de a fii eu proprietar si au dereglat toate marcajele, si nu se potriveau nici de a nabii cu manualul. O gramada de nervi credeti-ma:

- attachicon.gif13050096.jpg o nepotrivire

- attachicon.gif13050098.jpg alta

- attachicon.gif13050100.jpg alta

- au mai fost si altele dar cumva le-am rezolvat cu ajutorul catorva oameni priceputi si pe aceasta cale le multumesc.

 

Vreau sa-i multumesc si lui Razvan de la (metricmotion) un om de nota +++10 care m-a ajutat mult, nespus de mult. Ma bucur ca in sunt in tara si oameni de calitate.

 

Liviu (cel cu anvelopele fara dot) un om care are topic cu vanzari de anvelope si credeti-ma ca nu sunt oameni nemultumiti (cel putin eu asta am constatat) in plus deja am multe anvelope cumparate de la el si n-am ce sa-i reprosez. El mi-a mentionat ca el asa le achizitioneaza cu DOT-ul deja taiat, iar anvelopele care mi le-a trimis sunt intr-o stare decenta si la preturi decente.

Salutare, pana la urma ce ai patit ca eu ma uit in pozele alea ca curca-n lemne? de la ce venea clank-ul?

 

Edit:

 

Nu sunt puse corect pinioanele si distributia? daca da, cum a mers pana acum?

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, pana la urma ce ai patit ca eu ma uit in pozele alea ca curca-n lemne? de la ce venea clank-ul?

 

Edit:

 

Nu sunt puse corect pinioanele si distributia? daca da, cum a mers pana acum?

Ahoi!

Clank-ul vine de la faptul ca rulmentul post-25613-0-25924000-1369307651_thumb.jpg care e la kitul de pornire (starter clutch ii zice in engleza parca) e pe duca, nu vreau sa va sperii dar e un semn ca ii se apropie sfarsitul si se aprinde lumina de la compresie (bec-ul galben/portocaliu care e situat in bord din rezervor).

 

La mine in motor a mai fost umblat de catre fostul propietar (un italian) si nu stiu ce mecanici au lucrat in italia ca au bulversat toate aceste semne si nu au tinut cont de ele cand l-au asamblat la loc si acuma cand am avut eu de furca cu el mi-a dat multe batai de cap pentru ca nu reuseam sa potrivesc punctele respective conform manualului de reparatie si nu reuseam sa facem syncron intre cilindri si lanturile de distributie si pornire ca toate sunt legate intre ele, plus ca sunt roti zimtate intermediare. Iar toate acestea ne-au dat ceva de furca, mai avem putin si desfaceam complet motorul ca sa-l refacem pentru a corespunde totul. Intr-un final am gasit cum ar veni fara sa respectam punctele si l-am montat si a functionat perfect.

 

Va salut!

Un nou posesor de dragstar 1100 classic,as vrea sa aduc ghidonul mai aproape,cam ce risere credeti ca s-ar potrivi?(ghidonul este cel stock)

Ahoi!

Bun venit in randul posesorilor de dragstar.

Cu privire la problema ta cea mai simpla solutie ar fii sa-ti iei un alt ghidon si in acelasi timp cea mai ieftina. Din moment ce vrei sa pui risere trebuie sa iti cumperi alte cabluri de acceleratie, furtune de frana, cablu de ambreaj si choke (asta e valabil si pentru ghidon daca e mare modificarea). Prima oara iti recomand sa faci niste masuratori ca sa vezi cam cat iti permit cablurile sa le intinzi, mai ales cand virezi stanga si dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Bun venit in randul posesorilor de dragstar.

Cu privire la problema ta cea mai simpla solutie ar fii sa-ti iei un alt ghidon si in acelasi timp cea mai ieftina. Din moment ce vrei sa pui risere trebuie sa iti cumperi alte cabluri de acceleratie, furtune de frana, cablu de ambreaj si choke (asta e valabil si pentru ghidon daca e mare modificarea). Prima oara iti recomand sa faci niste masuratori ca sa vezi cam cat iti permit cablurile sa le intinzi, mai ales cand virezi stanga si dreapta.

Am inteles,multumesc!

Am cautat un pic pe net si am gasit niste risere cu care nu trebuie modificate cablurile

http://www.moto-gear.ro/inaltator-ghidon-motocicleta-dt-style-produs-107282.html

 

Si o poza cu dragstar-ul ,imi este un pic cam mare,sper sa ma acomodez cu el

 

post-40192-0-12517100-1369308939_thumb.jpg

Editat de six_6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles,multumesc!

Am cautat un pic pe net si am gasit niste risere cu care nu trebuie modificate cablurile

http://www.moto-gear.ro/inaltator-ghidon-motocicleta-dt-style-produs-107282.html

 

Si o poza cu dragstar-ul ,imi este un pic cam mare,sper sa ma acomodez cu el

 

attachicon.gifP4280083.JPG

Arata fain, dar ai incercat sa te joci cu ghidonul slabind prinderile ghidonului si intorcand ghidonul si ulterior comenzile si oglinzile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat,niciun efect de apropiere,poate doar daca era un ape,voi incerca cu riserele.

Vreau doar sa tin bratele un pic mai flexate

Editat de six_6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat,niciun efect de apropiere,poate doar daca era un ape,voi incerca cu riserele.

Vreau doar sa tin bratele un pic mai flexate

Ce intaltime ai? La ape deja iti trebuie modificari majore, nu stiu daca ai vazut-o pe a mea in poze da uite cum e cu ape - post-25613-0-44730600-1369310154_thumb.jpg

Eu am 1.73 si 68 de kg si cred-ma ca ma munceste dar imi place, m-am invatat cu ea din 2010. Am noroc ca fac sport ca altfel mi-ar fii mult mai greu, am prieteni care muncesc sa o ridice si se mira cate de grea e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f frumos cu ape,tii bratele flexate?...cum e la drum,amortesc umerii??

Am 178 si 74 kg,dar cu ghidonul stock nu pot sa mi sprijin spatele de spatarul seii

De muncit ma munceste si pe mine )),vin de pe un v-strom

Editat de six_6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata f frumos cu ape,tii bratele flexate?...cum e la drum,amortesc umerii??

Am 178 si 74 kg,dar cu ghidonul stock nu pot sa mi sprijin spatele de spatarul seii

De muncit ma munceste si pe mine )),vin de pe un v-strom

Ahoi!

Multumesc, nu tin bratele flexate, dupa 30 de km deja sunt obosit dar imi place ca ma chinuie, vreau sa simt ca am calarit ceva. Vreau sa fac un drum de 300-400 de km cel putin intr-o zi sa vad cum e, demult nu m-am dat cu ape la drum lung, din 2010 n-am mai facut drum lung cu ape, pe atunci aveam asta (cea alb albastra) - post-25613-0-28933100-1369334183_thumb.jpg si mi-a placut la nebunie desi ma obosea de numa la drumuri lungi.

 

Apoi cum de ai trecut de pe un v-storm pe un dragstar? Din cate stiu eu alea sunt mai confortabile si mai rapide.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi cum de ai trecut de pe un v-storm pe un dragstar? Din cate stiu eu alea sunt mai confortabile si mai rapide.

Corect,insa senzatia este alta pe cruiser,ideal ar fi fost sa am si un vstrom )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect,insa senzatia este alta pe cruiser,ideal ar fi fost sa am si un vstrom )

Am mers cu ceva motoare (R1, R6, Tunderace, Thundercat, CBR, Dyna de la HD, HD Sporster...etc) dar dragstarul cu ape e visul meu, poate mai incolo un HD Sporster 1200cc tot cu APE sau WildStar 1600cc tot cu APE si ultimul vis Indian cu APE!

 

Cu touringuri gen Vstorm n-am fost si nici nu-s curios, imi place ca dragstarul are centru de greutate jos si ai senzatia ca mergi cu poponeata pe drum si daca mai stai spanzurat pe un APE zici ca esti pe un rollercoster mai ales pe curbe!!! DRAGOSTE, IUBIRE...etc Le ma zic la domnisoare ca e mai fain ca sexul :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am iesit sa ma plimb un pic,am pornit-o cu socul tras,dar l-am lasat cam mult vreo 5 minute.

Toate bune,am iesit pe strada,dar am constatat o lipsa mare de putere,oare ce-o fi?

Am mers vreo 15 km si degeaba

Editat de six_6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am iesit sa ma plimb un pic,am pornit-o cu socul tras,dar l-am lasat cam mult vreo 5 minute.

Toate bune,am iesit pe strada,dar am constatat o lipsa mare de putere,oare ce-o fi?

Am mers vreo 15 km si degeaba

Poate un cilindru nu functiona datorita unei bujii, uita-te la bujii sa vezi cum sunt. Sau daca stii verifica daca merg ambele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu ceva motoare (R1, R6, Tunderace, Thundercat, CBR, Dyna de la HD, HD Sporster...etc) dar dragstarul cu ape e visul meu, poate mai incolo un HD Sporster 1200cc tot cu APE sau WildStar 1600cc tot cu APE si ultimul vis Indian cu APE!

 

Cu touringuri gen Vstorm n-am fost si nici nu-s curios, imi place ca dragstarul are centru de greutate jos si ai senzatia ca mergi cu poponeata pe drum si daca mai stai spanzurat pe un APE zici ca esti pe un rollercoster mai ales pe curbe!!! DRAGOSTE, IUBIRE...etc Le ma zic la domnisoare ca e mai fain ca sexul :crack:

 

he he he ... si ele te cred ? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate un cilindru nu functiona datorita unei bujii, uita-te la bujii sa vezi cum sunt. Sau daca stii verifica daca merg ambele :)

Am desfacut bujiile,una era neagra,am curatat-o bine.

Probabil ca am lasat socul prea mult,nu?Indradevar nu cred ca functiona un cilindru,n-am mai scos-o azi,dar a pornit frumos si acum cred ca este ok.

Ms IceLord

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he he ... si ele te cred ? :crack:

Da crezi ca stau sa le conving?!!!!

 

Am desfacut bujiile,una era neagra,am curatat-o bine.

Probabil ca am lasat socul prea mult,nu?Indradevar nu cred ca functiona un cilindru,n-am mai scos-o azi,dar a pornit frumos si acum cred ca este ok.

Ms IceLord

Iti recomand sa verifici daca ai scanteie la bujii , poate iti face figuri vreo fisa de la bujie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?/topic/696608-accident-frumusani/

 

Stie cineva ceva detalii despre asta?

Putem ajuta cu ceva?

Eu stiu un dragstar galben in Bucuresti, din cate stiu eu propietara la vandut... E asta cumva - post-25613-0-74735600-1369593159_thumb.jpg ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Hai ca la a doua postare in forumul asta vin cu o belea...

 

Am ceva probleme la motor, am ajuns cu ea la un mecanic care mi-a zis poate fi, ori de la CDI ori de la releul de incarcare.

 

Am inteles ca CDI-ul costa ceva si mi-a sugerat sa gasesc pe cineva cu acelasi model si sa ii dau CDI-ul meu sa vada daca ii face si lui figuri, inainte sa ma apuc sa caut altu...

 

Acum, eu stiu ca ceea ce zic pare de domeniul SF, dar din pacate chiar nu am nici o cunostinta cu acelasi model...

 

Ar fi cineva (din Bucuresti) dispus sa incerce sa testeze piesa, va rog?

 

Din nou, mi se pare putin mult si mie, dar aparent nu am alta solutie, daca nu vreau sa cumpar o piesa care merge...

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare ptr posesorii de Dstar. Am gasit un cauciuc 130/90 r16 de Harley, care este destinat rotii spate. Stie cineva daca exista probleme in ideea in care l-as instala pe roata fatA?! Pun aceasta intrebare ptr ca anvelopa respectiva este "for rear use" si vrea sa ma sfatuiti in legatura cu posibilele probleme ce ar putea sa apara daca il folosesc pe fata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vin si eu cu o intrebare ptr posesorii de Dstar. Am gasit un cauciuc 130/90 r16 de Harley, care este destinat rotii spate. Stie cineva daca exista probleme in ideea in care l-as instala pe roata fatA?! Pun aceasta intrebare ptr ca anvelopa respectiva este "for rear use" si vrea sa ma sfatuiti in legatura cu posibilele probleme ce ar putea sa apara daca il folosesc pe fata!

din cate am inteles eu astea de front arunca apa altfel decat cele de rear. ar fi stupid sa fie mai putin aderente. cu legea scapi cu 20lei revenire la itp in caz ca nu l ai trecut ca dimensiune in talon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am inteles eu astea de front arunca apa altfel decat cele de rear. ar fi stupid sa fie mai putin aderente. cu legea scapi cu 20lei revenire la itp in caz ca nu l ai trecut ca dimensiune in talon

Am inteles, acum se explica de ce desenul anvelopei fata este opus celui de pe anvelopa spate. Ce ma intriga este ca pe anvelope(majoritatea) scrie " Utilizare daor pentri fata/spate"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Hai ca la a doua postare in forumul asta vin cu o belea...

 

Am ceva probleme la motor, am ajuns cu ea la un mecanic care mi-a zis poate fi, ori de la CDI ori de la releul de incarcare.

 

Am inteles ca CDI-ul costa ceva si mi-a sugerat sa gasesc pe cineva cu acelasi model si sa ii dau CDI-ul meu sa vada daca ii face si lui figuri, inainte sa ma apuc sa caut altu...

 

Acum, eu stiu ca ceea ce zic pare de domeniul SF, dar din pacate chiar nu am nici o cunostinta cu acelasi model...

 

Ar fi cineva (din Bucuresti) dispus sa incerce sa testeze piesa, va rog?

 

Din nou, mi se pare putin mult si mie, dar aparent nu am alta solutie, daca nu vreau sa cumpar o piesa care merge...

 

Multumesc!

Omul are nevoie de ajutor..chiar nu se gaseste nimeni sa il ajute??

 

Dstar...am incredere in tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...