Sari la conținut

Postări Recomandate

am tot verificat...nu stiu ce sa caut mai exact

» Post actualizat in 18 Apr 2017 13:15

am tot verificat...nu stiu ce sa caut mai exact

multimetru, scoti cablul de minus de la baterie si verifici intre borna de minus si cablul daca ai curent parazit. ( Toate astea le faci cu motorul oprit si fara contactul pus )

 

multimetrul sa fie pe amperi si incepi cu setarea cea mai ridicata (10A-20A) si ajustezi dupa. O valoare mica e normala ( ~30 miliamperi ) dar daca ai 200 sau mai mult inseamna ca ai un consumator aiurea.

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari Ionut,

 

Intrebare intrebatoare: ti-ai verificat incarcarea?

Mergi pe fir in jos; intai releul - preferabil sa-l incerci pe alt motor.

Daca releul e ok,mergi mai jos...statorul.

Daca si ala e ok,atunci ai noroc,poate de doar un consummator aiuea.

 

Bafta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ionut in mod sigur ai un consumator parazit, asta pentru ca ai specificat ca-ti moare bateria daca sta trei zile in rest e ok, cel putin asa se intelege.

Deci masoara asa cum ti s-a explicat curentul rezidual.

Ai alarma sau telecomanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea

Domnilor, poate stie cineva, ce discuri de ambreiaj folositi la xvs 650?

Sa cumpar doar discurile de frictiune sau sa le iau si pe celelalte? Arcurile oricum le cumpar.

Se pare ca placile mele de ambreiaj trebuiesc schimbate. Sa cumpar OEM sau sa caut altceva? Am gasit Lucas si EBC. OEM-urile sunt la 300 roni, celelalte pe la 270-280roni. Care sunt mai bune, tin mai mult?

Cu stima

O zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partea cu butonul de pornire am patit-o si eu, uneori pornea doar cand avea chef, dupa ce am desfacut comanda si am curatat contactele de la butonul de pornire nu au mai fost probleme.

La mine butonul nu are nici o problema, l-am verificat.

» Post actualizat in 19 Apr 2017 11:14

Cand se aude tic tic nu inseamna neaparat ca releul e bun ci ca primeste comanda, anclanseaza dar contactul de putere poate nu se face(am patit-o), asta excluzand o baterie descarcata sau un contact imperfect la baterie, contactele de putere de la starter si electromotor. Ti-am zis cea mai rapida determinare cand iti face asa e sa suntezi releul cu o sarma, porneste nu e din electromotor.

Ahoi!

 

Se pare ca am gasit buba, e un releu de pornire. Sunt doua relee inauntru pentru pornire si le-am dus la verificat la un electricean auto si el a zis ca asta e dus si nu mai functioneaza.

 

In Romania unde as putea sa gasesc acest releu - post-25613-0-00324600-1492600407_thumb.jpgpost-25613-0-00275200-1492600409_thumb.jpgpost-25613-0-89511200-1492600410_thumb.jpgpost-25613-0-75622000-1492600412_thumb.jpg

Pe ebay l-am gasit si e undeva la 60-70 $ cu transport.

 

Ma puteti ajuta cu informatii unde as putea sa-l gasesc la noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine butonul nu are nici o problema, l-am verificat.

» Post actualizat in 19 Apr 2017 11:14

Ahoi!

 

Se pare ca am gasit buba, e un releu de pornire. Sunt doua relee inauntru pentru pornire si le-am dus la verificat la un electricean auto si el a zis ca asta e dus si nu mai functioneaza.

 

In Romania unde as putea sa gasesc acest releu - attachicon.gif2017-04-18 18.57.01.jpgattachicon.gif2017-04-18 18.57.09.jpgattachicon.gif2017-04-18 18.57.16.jpgattachicon.gif2017-04-18 18.57.21.jpg

Pe ebay l-am gasit si e undeva la 60-70 $ cu transport.

 

Ma puteti ajuta cu informatii unde as putea sa-l gasesc la noi?

 

am eu de pe virago. PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@IceLord

Poti pune un releu de faza lunga, iesi mult mai ieftin si are fix-pix aceeasi functionalitate, vorbeste cu electricianul respectiv.

Asta inseamna sa modific contactele, mufele si suportul? Ai facut asa ceva?

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna sa modific contactele, mufele si suportul? Ai facut asa ceva?

Multumesc anticipat!

Modificarea asta nu alte multe da, de aia ti-am zis de electricianul auto ca el poate s-o faca, cine stie e om strangator si are de la dezmembrari mufa si releu sau poate face rost (in ultima instanta il poate papuci sau lipi si nu mai ai nevoie de mufa). Ca prindere, marimea releelor nu diferea asa mult, poti lua un clips de prins foi (din ala negru de otel) la care scoti sarmele apoi il lipesti cu rasina de releu.

Oricum daca era releul asta pe mana mea il decapsulam si il reparam la scorul ce se cere pe el, din ala de lumini gasesti si pana in 20lei

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te cred, dar nu e exclus ca pe interior să aibă eventual un cip suplimentar pentru altceva? Eu sincer să fiu nu contest aptitudinile tale, dar prin 2011 cineva mi-a făcut-o de oaie, mi-a ars pe dragstar bordul, mi-a explodat bateria nouă în carcasă, mi-a ars releul de încărcare și ceva fire s-au topit, așa că prefer să pun originale pentru că sunt calculate pentru motocicletă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag mana in foc ca inauntru e o bobina chioara si un contact normal deschis, acest releu este pus sa inverseze logica de la blocul de relee (care cumuleaza probabil mai multe conditii cum ar fi ca nu ai voie sa pornesti cu ea in viteza si pe stand etc) ce da comanda aducand masa iar la solenoidul de pornire (asa cum e notat pe schema releul ) vrea un +12v. Facuta curat si ingrijit nu are ce sa se intample. Ala de ti-a ars toata instalatia era cioban rau de tot, instalatiile sunt destul de protejate prin sigurante, sa ajungi sa topesti fire cere "arta".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag mana in foc ca inauntru e o bobina chioara si un contact normal deschis,

Poti sa bagi mana in foc linistit. La Piaggio am releu de pornire d-ala patrat cu carcasa galbena, a facut vreo 2 figuri de-a lungul timpului. L-am desfacut si i-am curatat contactul, de atunci n-a mai marait nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag mana in foc ca inauntru e o bobina chioara si un contact normal deschis, acest releu este pus sa inverseze logica de la blocul de relee (care cumuleaza probabil mai multe conditii cum ar fi ca nu ai voie sa pornesti cu ea in viteza si pe stand etc) ce da comanda aducand masa iar la solenoidul de pornire (asa cum e notat pe schema releul ) vrea un +12v. Facuta curat si ingrijit nu are ce sa se intample. Ala de ti-a ars toata instalatia era cioban rau de tot, instalatiile sunt destul de protejate prin sigurante, sa ajungi sa topesti fire cere "arta".

Ahoi!

 

Nu te contrazic, daca te-ai ocupat cu asa ceva inseamna ca stii cu ce se mananca.

Speta pe care eu am patit-o e mai complicata, si e vorba cu un releu de incarcare si legaturi aiurea iar releul prea mic, rezultatul a fost ca dintr-o data am avut supra incarcare si mi-a ars toata instalatia (bateria cu gel NOUA a explodat in carcasa ei)

In 2011 a fost o paguba de aproximativ 1000-1500 de lei, crede-ma ca imi venea sa-l strang pe gat pe respectivul.

 

Uite ce am gasit si nu stiu ce sa fac.

https://www.okazii.ro/releu-pornire-yamaha-a154543133

http://www.motopiese.ro/ro/produse/1999-2002-4181

 

Ma gandesc sa-l i-au pe cel de pe okazii.ro si sa ma risc cu el.

» Post actualizat in 20 Apr 2017 21:52

Poti sa bagi mana in foc linistit. La Piaggio am releu de pornire d-ala patrat cu carcasa galbena, a facut vreo 2 figuri de-a lungul timpului. L-am desfacut si i-am curatat contactul, de atunci n-a mai marait nimic.

Ma bucur pentru dumneata, eu vreau sa ma documentez inainte de a face vreo prostie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am gasit si nu stiu ce sa fac.

https://www.okazii.ro/releu-pornire-yamaha-a154543133

Ma gandesc sa-l i-au pe cel de pe okazii.ro si sa ma risc cu el.

La o prima privire s-ar cam potrivi la soclu desi ala de pe okazii are o catare in plus.

Ca sa nu te mai duci pana la electrician poti sa-l verifici si singur. Cu un ohmetru masori facand permutari de 4 luate cate doua si determini pe ce ploturi ai bobina, trebuie sa ai o rezistenta de ordinul sutelor de ohmi, automat celelalte 2 sunt contactul care la masuratoare trebuie sa aiba rezistenta infinit.

Verifici daca si la cel original ai bobina pe aceleasi contacte (bobina ar trebui sa fie ok pentru ca auzeai releul anclansand).

Ca sa-l verifici si functional ori il bagi in mobra si daca nu era defectul din alta parte si releul cumparat e bun, porneste, ori il alimentezi pe bobina cu 12V(nu conteaza polaritatea) si cu ohmetrul vezi daca ai rezistenta 0 intre ploturile contactului.

 

Succes

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La o prima privire s-ar cam potrivi la soclu desi ala de pe okazii are o catare in plus.

Ca sa nu te mai duci pana la electrician poti sa-l verifici si singur. Cu un ohmetru masori facand permutari de 4 luate cate doua si determini pe ce ploturi ai bobina, trebuie sa ai o rezistenta de ordinul sutelor de ohmi, automat celelalte 2 sunt contactul care la masuratoare trebuie sa aiba rezistenta infinit.

Verifici daca si la cel original ai bobina pe aceleasi contacte (bobina ar trebui sa fie ok pentru ca auzeai releul anclansand).

Ca sa-l verifici si functional ori il bagi in mobra si daca nu era defectul din alta parte si releul cumparat e bun, porneste, ori il alimentezi pe bobina cu 12V(nu conteaza polaritatea) si cu ohmetrul vezi daca ai rezistenta 0 intre ploturile contactului.

 

Succes

Ahoi!

 

Am facut comanda la cel de pe okazii.ro, nu plang pentru 41 de lei cu tot cu livrare, sper sa se potriveasca.

Nu mai am la indemana vechiul releu momentan, e la cineva de la care tot astept oferta de pret de 3-4 zile.

Oricum multumesc de info si cum imi ajunge in mana am sa il verific!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

A ajuns releul, momentan a mers la câteva porniri. Dacă face figuri vă zic, sunt curios dacă o să țină!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur ca merge chiar ma intrebam de dimineata ce ai rezolvat.

Ahoi!

Se pare că e ceva contact imperfect, uneori pornește, uneori nu! Ca să fie treaba bună s-a aprins și martorul de ulei și nu se stinge, trebuie să îl verific și pe acela. Nivelul de ulei e ok, se măsoară când stă pe cric parcă?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Se pare că e ceva contact imperfect, uneori pornește, uneori nu! Ca să fie treaba bună s-a aprins și martorul de ulei și nu se stinge, trebuie să îl verific și pe acela. Nivelul de ulei e ok, se măsoară când stă pe cric parcă?!

Aha ai avut parte de alt electrician iscusit de ti-a zis ca ai releul defect.

Nu stiu cum se masoara la Dragstar dar presupun ca la fel ca la virago cu ea pe teren orizontal si in pozitie verticala, pozitia asta nu prea o obtii cu ea pe cric. Cum masori tu zice ca are prea mult ulei dar nu e asa (cred ca la cricul lateral te-ai referit ).

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha ai avut parte de alt electrician iscusit de ti-a zis ca ai releul defect.

Nu stiu cum se masoara la Dragstar dar presupun ca la fel ca la virago cu ea pe teren orizontal si in pozitie verticala, pozitia asta nu prea o obtii cu ea pe cric. Cum masori tu zice ca are prea mult ulei dar nu e asa (cred ca la cricul lateral te-ai referit ).

Trebuie să verific orice contact, releul precedent sigur e dus că oricum nu a mai pornit! Pentru că și acela făcea figurile astea până în momentul în care nu a mai făcut nimic, iar cu acesta a pornit de câteva ori și acuma iarăși când vrea când nu. După logica nea poate e întrerupt un fir, sau un contact problematic. Când vine vorba de ulei trebuie să studiez un manual și problema se rezolvă!

» Post actualizat in 28 Apr 2017 07:06

Deci:

http://fixandsolved.blogspot.ro/2014/02/how-to-check-oil-in-my-yamaha-v-star.html?m=1

 

În concluzie se măsoară în poziție verticală stând pe ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, cumpar roata fata janta+anvelopa model drag star classic 130/90-16 sau eventual daca e cineva interesat de schimb cu a mea 110/90/18 cu anvelopa noua. tel 0741.795.419

Editat de sdr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1Trebuie să verific orice contact, releul precedent sigur e dus că oricum nu a mai pornit!

 

2În concluzie se măsoară în poziție verticală stând pe ea!

1 Cand nu porneste incearca pe direct scurcircuitand contactele de putere al celuilalt releu ca de obicei ala ba vrea ba nu vrea, si cu ocazia asta elimini si carbunii de la electromotor.

2. Am citit si eu nu stiu de unde ai scos chestia cu stat pe ea, o pui pe cric pe un teren orizontal, treci pe stanga, te apleci sa vezi gemuletul, si cu dreapta pe ghidon aduci mobra la verticala, vezi daca ai uleiul intre repere. Sau chemi pe cineva s-o tina verticala cat faci tu citirea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Cand nu porneste incearca pe direct scurcircuitand contactele de putere al celuilalt releu ca de obicei ala ba vrea ba nu vrea, si cu ocazia asta elimini si carbunii de la electromotor.

2. Am citit si eu nu stiu de unde ai scos chestia cu stat pe ea, o pui pe cric pe un teren orizontal, treci pe stanga, te apleci sa vezi gemuletul, si cu dreapta pe ghidon aduci mobra la verticala, vezi daca ai uleiul intre repere. Sau chemi pe cineva s-o tina verticala cat faci tu citirea.

Ahoi!

Am observat ca daca dau jos releul si il pun la loc porneste, am verificat firele si racordurile din mufa si totul e ok. In concluzie releul e de proasta calitate!

La punctul 4 din linkul pe care l-am postat scrie acest lucru. "Bring the bike to a vertical position, to ensure an accurate reading. While the motorcycle is straight up, look at the glass and determine where the oil falls in relation to the two marks"

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...