Sari la conținut

Postări Recomandate

Ahoi!

Clar e dus releul, nu mai porni motocicleta, o vei strica mai tare.

Nu o să îți ajungă cablul să repoziționezi releul în altă parte! La mine e tot acolo de ani buni și nu sunt probleme.

Cum ar trebui să ai voltaj sănătos:

1. Motocicleta oprită cam 12:50v - 12.80v

2. Cu motocicleta la relanti și far aprins 12.80v - 13.50v

3.Cu accelerația mare cam 14:20v - 14:50v.

 

Salut!

 

Am reusit sa schimb. Desi piesa nu imi inspira incredere.

Inca nu am bateria noua, asa ca am folosit-o pe cea veche sa testez, si nu a sarit de 14.5v.

 

De repozitionat as fi vrut dar nu e destul de lung cablul, si nu am avut cum sa prelungesc. Lacasul ala are ceva gauri pe interior, banuiesc ca este cat de cat ventilat. De asemenea, moto acum are peste 50.000km si piesa veche este OEM, banuiesc sa e bine acolo unde este daca a rezistat atat.

 

Acum urmeaza sa cumpar baterie, si sper sa fie ok, macar sezonul asta. Daca pica piesa din nou, o sa iau OEM.

 

Apropo... Voltmetru se conecteaza la borne?

post-70239-0-34900400-1495267945_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu mai inteleg nimic.... Ori sa iau, ori sa nu iau......Cred ca mai bine stau linistit si folosesc pe cele clasice....Nu as vrea sa am probleme cu moto din cauza unui amarat de filtru....

 

Probleme la motor nu o sa ai. Pe ala l-am folosit doi ani fara nici un reglaj la motor sau carburator.

 

Reglaje faci daca incepi sa dai gauri in toba, in cutia de aer, etc. Pana cand nu ai gauri, esti ok.

 

Eu zic ca merita investitia din plin si fara beneficiul economiei de benzina. Aia a fost cireasa de pe tort, cu o diferenta destul de mare, de vreo 20km in plus la un plin.

 

Filtre de hartie eu nu mai cumpar veci. Pentru tine nu stiu, tu decizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am reusit sa schimb. Desi piesa nu imi inspira incredere.

Inca nu am bateria noua, asa ca am folosit-o pe cea veche sa testez, si nu a sarit de 14.5v.

 

De repozitionat as fi vrut dar nu e destul de lung cablul, si nu am avut cum sa prelungesc. Lacasul ala are ceva gauri pe interior, banuiesc ca este cat de cat ventilat. De asemenea, moto acum are peste 50.000km si piesa veche este OEM, banuiesc sa e bine acolo unde este daca a rezistat atat.

 

Acum urmeaza sa cumpar baterie, si sper sa fie ok, macar sezonul asta. Daca pica piesa din nou, o sa iau OEM.

 

Apropo... Voltmetru se conecteaza la borne?

Ahoi!

Din cand in cand poti sa masori voltajul bateriei.

Da, se masoara pe bornele de la baterie.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum faceti voi pe curbe, dar eu cand i-am adus acasa motocicleta nevestei am atins dupa cativa km cu scaritele pe jos ...(are comenzi avansate si scarite largi unde pui tot piciorul, nu stiu denumirea exacta ) . Am observat ca pe spate guma se consuma cam 2/3 din total, deci pana in margine nu o sa ajunga niciodata din cauza scaritelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum faceti voi pe curbe, dar eu cand i-am adus acasa motocicleta nevestei am atins dupa cativa km cu scaritele pe jos ...(are comenzi avansate si scarite largi unde pui tot piciorul, nu stiu denumirea exacta ) . Am observat ca pe spate guma se consuma cam 2/3 din total, deci pana in margine nu o sa ajunga niciodata din cauza scaritelor.

 

Talpile alea sunt pentru americanii care se dau pe autostrazi. Eu le-am dat jos de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Daca intereseaza pe cineva de pe aici :

 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1432890500087092&id=529337983775686

 

In plus, fata de ce scrie acolo, motocicleta are revizie completa, frane, fluide, totul schimbat saptamana aceasta.

Anvelopele schimbate anul trecut si utilizate doar pana la mare.

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ahoi!

 

Va salut, pana la urma nu releul de pornire e problema, se pare ca un fir undeva e intrerupt la Dragstarul meu.

Dupa ce am schimbat 3 relee rezultatul e acelasi. In majoritatea cazurilor porneste, dar daca ma pun pe ea uneori nu porneste (nu conteaza ca e rece sau calda).

O misc usor si dupa un timp isi revine si porneste din prima. Undeva trebuie sa caut un fir care se pare ca ar fii intrerupt.

O sa revin cu detalii daca ii dau de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Am un Dragstar Classic de 650 din 1998 care pierde benzina pe la pompa. Am verificat racoduri si coliere, sunt ok. se pare ca scurgerea e de undeva din corpul pompei. Inca nu am dat jos pompa. Ceva sfaturi de la cei care se pricep sau au intampinat o astfel de problema sunt binevenite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un Dragstar Classic de 650 din 1998 care pierde benzina pe la pompa. Am verificat racoduri si coliere, sunt ok. se pare ca scurgerea e de undeva din corpul pompei. Inca nu am dat jos pompa. Ceva sfaturi de la cei care se pricep sau au intampinat o astfel de problema sunt binevenite.

 

am eu pompa din dezmebrari,ok,testata, daca nu rezolvi problema

 

0756235216

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

am eu pompa din dezmebrari,ok,testata, daca nu rezolvi problema

 

0756235216

Am rezolvat, mulțumesc oricum! Am dat pompa jos și am suflat pe furtune. Am vazut că pierde benzină pe la îmbinarea celor două părți. E capsulată înte-un fel... Clemele alea metalice se slăbiseră. Nu am scule dedicate, așa că am adoptat metoda empirică a ciocănelului. Știu că nu e indicat, dar a mers. Nu mai pișă iar mobra merge. Sper să țină.

post-95067-0-56870800-1499590490_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Colegi!

 

Nici nu stiu de unde sa incep!!!

 

Am cumparat un Dragstar de 650 de pe la jumatea lui martie, examenul la tarseu il am pe 26.07, pana aici toate bune, intre timp mi-am facut timp sa ajung sa inmatriculez dragstarul, la RAR au gasit oamenii cateva neconcordante, incepator fiind nu am gasit nici un mecanic in mom ala sa vina cu mine cand am luat motorul.

 

Toate au fost remediate cu o gramada de bani dar nu gasesc o pereche de tobe originale de Dragstar sa trec inspectia
de 4 zile am inceput sa ma interesez in directia asta ca nu mai am mom banii si timpul necesar sa imi cumpar o pereche de tobe cu tot cu galerii, ca bulangiul le-a sudat cap coada.

 

Am vb in SB, BV, AB, B, CT, Tulcea si un coleg de la Service a cautat in paralel si pana acum nici o sansa de nicaieri.

Adica momentan sunt cu caruta rupta in drum si nu am nici o sansa sa rezolv cumva.

 

Stiti cumva pe cineva care ar putea sa-mi vanda sau imprumute tobele cat imi rezolv RARul?
Contra cost fara nici o problema doar ca nu am resursele necesare sa-mi comand o pereche de tobe de pe e-bay la 300e si sa ajunga si in timp util.

 

Indiferent de situatie. orice mana de ajutor e bine-venita in momentul asta
Ms mult!

 

post-97412-0-48218700-1499618044_thumb.jpg

post-97412-0-06344800-1499618045_thumb.jpg

post-97412-0-60392000-1499618045_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Te salut @RaduM89, dacă ai fii fost în Harghita te ajutam cu plăcere. E vorba de RAR sau doar ITP?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Am reusit pentru a doua oara sa dau cu starul de pamant... de data asta ceva "light" rezultatul unei acvaplanari.

Idea e ca am spart stopul spate, si am comandat unul nou, dar nu stiu ce bec se potriveste.

 

Ma puteti ajuta?

 

Mersi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Poate cineva, cu mai multa experienta intr-ale starurilor decat mine, ma poate ajuta cu o problema.

 

Subsemnatul, posesor de Dragstar 650 Classic din 1998.

 

In mers, incepand cu 40 km/h, incepe o trepidatie constanta, simtita in ghidon si suportii de picioare.

Este ceva similar cu mersul pe un grilaj metalic.

 

S-a mai lovit cineva de aceste simptome si a gasit o solutie?

Precizez si: cauciuc fata nou, rulmentii de la roata noi, roata echilibrata.

 

Multumesc,
S.


» Post actualizat in 10 Aug 2017 09:46

Salutari,

 

Poate cineva, cu mai multa experienta intr-ale starurilor decat mine, ma poate ajuta cu o problema.

 

Subsemnatul, posesor de Dragstar 650 Classic din 1998.

 

In mers, incepand cu 40 km/h, incepe o trepidatie constanta, simtita in ghidon si suportii de picioare.

Este ceva similar cu mersul pe un grilaj metalic.

 

S-a mai lovit cineva de aceste simptome si a gasit o solutie?

Precizez si: cauciuc fata nou, rulmentii de la roata noi, roata echilibrata.

 

Multumesc,
S.

Edit: cu mentiunea ca trepidatia (vibratia) exista doar atunci cand motocicleta merge perfect drept. Pe viraj, oricat de usor, cand e putin inclinata, dispare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Poate cineva, cu mai multa experienta intr-ale starurilor decat mine, ma poate ajuta cu o problema.

 

Subsemnatul, posesor de Dragstar 650 Classic din 1998.

 

In mers, incepand cu 40 km/h, incepe o trepidatie constanta, simtita in ghidon si suportii de picioare.

Este ceva similar cu mersul pe un grilaj metalic.

 

S-a mai lovit cineva de aceste simptome si a gasit o solutie?

Precizez si: cauciuc fata nou, rulmentii de la roata noi, roata echilibrata.

 

Multumesc,

S.

» Post actualizat in 10 Aug 2017 09:46

Edit: cu mentiunea ca trepidatia (vibratia) exista doar atunci cand motocicleta merge perfect drept. Pe viraj, oricat de usor, cand e putin inclinata, dispare.

 

Eu am avut aceease problema timp de cateva luni. A trecut moto prin 3 "experti" fara nici un rezultat. Asta de cand am cumparat un set de gume noi si am facut o pana.

Ca idee, daca scazi presiunea din cauciuc o sa fie "mai bine" dar nu rezolva problema, creste riscul unu accident, si deformeaza guma.

 

In final am gasit un tip care construieste motoare de curse si are un om care se ocupa special de roti (dupa fiecare cursa trebuie indreptate, echilibrate etc..)

Tipul asta a re-echilibrat roata si mi-a spus ca nu se aseza cum trebuie cauciucul pe janta. Lucru de nici 20 minute.

 

Mentionez ca la montarea cauciucului a pus presiune de 5bar, sa se asigure ca se aseaza cum trebuie. De atunci nu am nici o problema!

Presiune normala 2.3bar pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am reusit pentru a doua oara sa dau cu starul de pamant... de data asta ceva "light" rezultatul unei acvaplanari.

Idea e ca am spart stopul spate, si am comandat unul nou, dar nu stiu ce bec se potriveste.

 

Ma puteti ajuta?

 

Mersi,

Ahoi!

 

Nasol moment, important sa nu fii patit tu ceva. Ce viteza ai avut cand ai trecut peste pelicula de apa?

Asteapta sa vina stopul nou, in mod normal ar trebui sa aiba becul in el.

» Post actualizat in 10 Aug 2017 10:26

Salutari,

 

Poate cineva, cu mai multa experienta intr-ale starurilor decat mine, ma poate ajuta cu o problema.

 

Subsemnatul, posesor de Dragstar 650 Classic din 1998.

 

In mers, incepand cu 40 km/h, incepe o trepidatie constanta, simtita in ghidon si suportii de picioare.

Este ceva similar cu mersul pe un grilaj metalic.

 

S-a mai lovit cineva de aceste simptome si a gasit o solutie?

Precizez si: cauciuc fata nou, rulmentii de la roata noi, roata echilibrata.

 

Multumesc,

S.

» Post actualizat in 10 Aug 2017 09:46

Edit: cu mentiunea ca trepidatia (vibratia) exista doar atunci cand motocicleta merge perfect drept. Pe viraj, oricat de usor, cand e putin inclinata, dispare.

Ahoi!

 

Unu la mana e bine sa verifici presiunea in anvelope si fata si spate, in manual e scris care e presiunea corecta dar din cate stiu eu 2.0 fata, 2.25 spate (fara pasager) trebuie sa fie specificat acolo clar ce si cum. Daca nici asta nu are efect, trebuie sa te duci la cineva care chiar stie sa echilibreze roti moto cu aparat de echilibrat roti moto si eventual sa se uite daca sunt deformari ale anvelopei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Nasol moment, important sa nu fii patit tu ceva. Ce viteza ai avut cand ai trecut peste pelicula de apa?

Asteapta sa vina stopul nou, in mod normal ar trebui sa aiba becul in el.

» Post actualizat in 10 Aug 2017 10:26

Ahoi!

 

Unu la mana e bine sa verifici presiunea in anvelope si fata si spate, in manual e scris care e presiunea corecta dar din cate stiu eu 2.0 fata, 2.25 spate (fara pasager) trebuie sa fie specificat acolo clar ce si cum. Daca nici asta nu are efect, trebuie sa te duci la cineva care chiar stie sa echilibreze roti moto cu aparat de echilibrat roti moto si eventual sa se uite daca sunt deformari ale anvelopei.

 

In jur de 60 aveam. S-a culcat si a alunecat pe dreapta (zgariat crashbar, tobe si atins cobul din dreapta), dar a iesit putin cu fundul pe contrases si a luat coltul spate la un autobuz, de aia am ramas fara stop si aripa ciobita :(

Eu nu am nimic, M-am rostogilit ca-n filme, nici cu casca nu am dat de asfalt, si m-am ales numai cu echipamentul ud.

 

Mi-a venit stopul ieri, era SH, si norocul meu a fost ca avea bec :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In jur de 60 aveam. S-a culcat si a alunecat pe dreapta (zgariat crashbar, tobe si atins cobul din dreapta), dar a iesit putin cu fundul pe contrases si a luat coltul spate la un autobuz, de aia am ramas fara stop si aripa ciobita :(

Eu nu am nimic, M-am rostogilit ca-n filme, nici cu casca nu am dat de asfalt, si m-am ales numai cu echipamentul ud.

 

Mi-a venit stopul ieri, era SH, si norocul meu a fost ca avea bec :D

Urat moment, e bine ca nu a fost mai grav, anvelopele ce marca sunt si ce nivel de uzura au?

Ma gandeam ca trebuie sa aiba becul in el, altfel era de rahat cel care l-a trimis.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...