Sari la conținut

Postări Recomandate

Pe mine m-au intrebat aia de la Yamaha ce capacitate cilindrica are motocicleta, ce an, cati chilometri si ma gandesc ca au si astea de spus ceva inainte de a-ti alege uleiul. Al meu vad ca e 20W50 o fi bun o fi rau....... asta mi-a recomandat ala asta l-am luat si eu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am pus Yamalube.... l-am aruncat imediat... am pus Motorex..... iar l-am aruncat.... am pus Motul 7100... Best Of Oil!!!

Motul raceste bine si repede nu se incalzeste ca celalate marcii de ulei (Yamalube si Motorex)

 

ii cunosc pe cei de la Yamaha.. am fost client fidel... mecanicu de la Yamaha mi a recomandat Motul

 

 

PS: am pus Motul si la Bizonu meu.... se impaca foarte bine si se comporta mai bine (inainte era Repsol... in oras zici ca faci o ciorba buna pe motor)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat toate consumabilele acum 2 saptamani si am bagat MOtul 5100 10w40 si pana acum merge foarte ok. Mult mai bine decat cu yamalube. Prefer sa ii iau 5100 pentru ca este la jumatate de pret fata de 7100 si il schimb de 2 ori pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca la prima intalnire au fost 6 motoare iar la a doua 12 + 2 vitezane, la a treia intalnire cate vor fi? ce ziceti, ne dublam iar?

 

discutii despre ulei cred ca au mai tot fost si pe acest thred si pe forumul mare.

eu pana acum i-am pus Castrol Actievo 4t 20w40, cumparat din Germania (Louis). A mers brici, in toate conditiile - de la vreme rece la caldura sufocanta, de la mers ca melcul prin oras pana la blana pe autostrada. Anul asta am cumparat si eu YamaLube sa vad ce e de capul lui. In cartea tehnica recomanda YamaLube asa ca nah... daca ziceati dinainte ca nu e bun as fi cumparat tot Castrol si tot din Germania (in Romania am auzit ca exista prostul obicei de a se falsifica uleiul, mai ales astea mai scumpe gen Motul sau Castrol asa ca aveti grija de pe unde il luati)

 

eu sincer recomand un singur ulei: Motul 300V!

e cam 60 ron/l dar stii ca nu te doare capul deloc!

e si in varianta 10w40 si 15w50! :)

Oricum... 300W e un ulei excelent si la turarii mari si constante!

 

nu ma pricep prea bine dar mie imi suna a ulei racing. asta poate o fi bun pentru vitezane dar dragstarul nu merge in turatii mari. din ce am inteles eu pentru dragstar se potriveste ulei mineral sau semisintetic nu ulei sintetic.

 

am o mare rugaminte - cine are un filtru de ulei pentru dragstarul de 650 poate il aduce martea viitoare la intalnire. eu am cumparat un filtru HifloFiltro dar parca parca nu seamana cu ce am pus anul trecut. As vrea sa vad daca am luat ce trebuie sau sa ma duc sa caut altul ca nu am chef sa schimb uleiul si sa vad pe urma ca nu mi se potriveste filtrul si sa raman cu motocicleta pe butuci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o mare rugaminte - cine are un filtru de ulei pentru dragstarul de 650 poate il aduce martea viitoare la intalnire. eu am cumparat un filtru HifloFiltro dar parca parca nu seamana cu ce am pus anul trecut. As vrea sa vad daca am luat ce trebuie sau sa ma duc sa caut altul ca nu am chef sa schimb uleiul si sa vad pe urma ca nu mi se potriveste filtrul si sa raman cu motocicleta pe butuci.

 

ce scrie pe cutie... codul .. poate reusesc sa gasesc datele produsului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am unul pe care inca nu am ajuns sa-l pun, daca nu schimb uleiul saptamana asta il aduc sambata, poate reusesc sa ajung, sau saptamana viitoare. Cel putin daca vrei il aduc si pe cel uzat, ca nu isi schimba forma :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sunt toate sansele pentru ca daca merge vorba asa din om in om.. iata ca incet incet o sa ajunga la toti posesoryy de drag star din bucuresti si ilfov si vom face o reala comunitate...

 

 

 

 

 

 

posesorul YAMAHA DRAG STAR XVS 65o CLASIC cu nr IF - 18 - RYO va saluta pe voi toti dragi detinatori de cel mai adevarat Chopper

Editat de Roseryo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt:

 

In majoritatea tarilor dezvoltate din lume, clasificarea uleiurilor de motor in functie de viscozitate, folosita uzual, este cea stabilita de SAE (Societatea americana a inginerilor de automobile) in standardul SAE J300 DEC 99, care a intrat in vigoare in luna august 2001.

Aceasta clasificare cuprinde 11 clase; 6 de iarna - 0w, 5w, 10w, 15w, 20w, 25w (w - winter, iarna) si 5 de vara - 20, 30, 40, 50, 60.

 

Pentru uleiurile multigrad se foloseste notarea dubla cu cratima, prima notare indica clasa de iarna (cu indicele w), iar a doua notare indica clasa de vara, de ex. SAE 5w-40, SAE 10w-30 etc.

Uleiurile de vara sunt caracterizate de 2 valori maxime de vascozitate la temperaturi scazute (dinamica) si valoarea minima a vascozitatii cinematice la 100°C. Uleiurile de vara sunt caracterizate de limitele vascozitatii cinematice la 100°C, de asemenea valoarea minima a vascozitatii dinamice la temperatura ridicata ( 150°C) si gradientul vitezei de circulatie 106 c-1.

 

 

Concluzie:

-cu cat este mai mica cifra din fata literei "W" (SAE), cu atat este mai mica vascozitatea uleiului la temperatura scazuta si, respectiv, pornirea la rece a motorului este mai usoara.

-cu cat este mai mare cifra care se afla dupa cratima (SAE), cu atat este mai mare vascozitatea uleiului la temperatura ridicata si mai sigura ungerea motorului la temperaturi ridicate ale mediului (vara, canicula etc).

 

Si concluzia finala: Trebuie mereu sa ai uleiul la limita la rece si pana la urma fiecare va considera ca cel mai bun ulei e cel cu care se simte cel mai bine mobra lui! :)

 

Gata cu polemicile pe tema uleiului!

Asfalt uscat si fir intins! haaaaa

kid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe scurt:

 

In majoritatea tarilor dezvoltate din lume, clasificarea uleiurilor de motor in functie de viscozitate, folosita uzual, este cea stabilita de SAE (Societatea americana a inginerilor de automobile) in standardul SAE J300 DEC 99, care a intrat in vigoare in luna august 2001.

Aceasta clasificare cuprinde 11 clase; 6 de iarna - 0w, 5w, 10w, 15w, 20w, 25w (w - winter, iarna) si 5 de vara - 20, 30, 40, 50, 60.

 

Pentru uleiurile multigrad se foloseste notarea dubla cu cratima, prima notare indica clasa de iarna (cu indicele w), iar a doua notare indica clasa de vara, de ex. SAE 5w-40, SAE 10w-30 etc.

Uleiurile de vara sunt caracterizate de 2 valori maxime de vascozitate la temperaturi scazute (dinamica) si valoarea minima a vascozitatii cinematice la 100°C. Uleiurile de vara sunt caracterizate de limitele vascozitatii cinematice la 100°C, de asemenea valoarea minima a vascozitatii dinamice la temperatura ridicata ( 150°C) si gradientul vitezei de circulatie 106 c-1.

 

 

Concluzie:

-cu cat este mai mica cifra din fata literei "W" (SAE), cu atat este mai mica vascozitatea uleiului la temperatura scazuta si, respectiv, pornirea la rece a motorului este mai usoara.

-cu cat este mai mare cifra care se afla dupa cratima (SAE), cu atat este mai mare vascozitatea uleiului la temperatura ridicata si mai sigura ungerea motorului la temperaturi ridicate ale mediului (vara, canicula etc).

 

Si concluzia finala: Trebuie mereu sa ai uleiul la limita la rece si pana la urma fiecare va considera ca cel mai bun ulei e cel cu care se simte cel mai bine mobra lui! :P

 

Gata cu polemicile pe tema uleiului!

Asfalt uscat si fir intins! haaaaa

kid

 

 

Bravo..asta da om documentat, dar pune si tu toate detaliile ca sa aiba lumea obiect de studiu...uite..

 

 

http://www.lukoil.ro/produse/despreUleiuriMotor.php

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, una peste alta, acum ca am clarificat situatia cu uleiul, cine vine spre vama de 1 mai?

A facut un topic special StarGirl, la intaniri si plecari... cine se baga?

 

Se merge in zig zag, nu foarte tare si singura regula e: Voie buna! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal`tare Dragstaristilor..... :love:

 

sper sa nu va suparati pe mine.... cand am fost cu voi la o mica plimbare in oras .. am fost putin ingrijorat ca unii nu au experienta in mersul in grup....

o sa va dau un link sa studiati http://www.chopperacademy.ro/vizionati.html la MERSUL in GRUP MOTO (primul video sus)

 

in legatura cu 1 Mai.. cam greu :love: .. ca pe 1 Mai e intrunire moto la Veliko Tarnovo... iar tot pe 1 Mai inca o intrunire moto la Mamaia ... etc etc... mai e pana atunci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ffff misto filmuletul!!!!!

 

mersi mult! il mai studiez maine si o sa-l pun si pe topicul cu plecarea!!

 

cheers :love:

Mesaj completat

Sal`tare Dragstaristilor..... :)

 

sper sa nu va suparati pe mine.... cand am fost cu voi la o mica plimbare in oras .. am fost putin ingrijorat ca unii nu au experienta in mersul in grup....

o sa va dau un link sa studiati http://www.chopperacademy.ro/vizionati.html la MERSUL in GRUP MOTO (primul video sus)

 

in legatura cu 1 Mai.. cam greu :love: .. ca pe 1 Mai e intrunire moto la Veliko Tarnovo... iar tot pe 1 Mai inca o intrunire moto la Mamaia ... etc etc... mai e pana atunci

 

 

 

 

Pai poate mergem impreuna pe drum.... :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul ulei de dragstar model hiflo este HF145.

Mesaj completat

Azi facut ITP pe preciziei la Inscut. 60 ron taxa, merge repede depinde cati prinzi inainte. Recomand.

 

Citind cele de mai sus ma duc repejor de dimineata pe la 11 :D sa-mi fac asiguare si fuga fuga la INSCUT SA de pe B-dul Preciziei sa-mi fac ITP. Dupa o mica invarteala ca nu gaseam NR 11 ajung sa stau de vorba cu "nu stiu cum il cheama", asta pe la ora 13. "Mai sunt vre-o 3 camioane o duba si un Mercedes" imi spune el, "mai dureaza daca vrei sa astepti sau sa vii mai in colo pe la 15", Ok zic eu ca tot am treaba ne vedem pe la 3. Toate bune si frumoase imi rezolv problemele + una de ultima ora, nu-mi mai mergeau semnalele de la buton, slava Domnului ca erau doar suruburile slabe, stai de vorba cu trecatorii "Taica yo in 46 cand avream Triumf dala jmecher nu era multe pa strazile noastre" ajung la 15 fix :love: la INSCUT, si-l intreb : "am venit mai devreme sau mai tarziu ?" RASPUNS : "Pai nu stiu ce sa-ti spun mai am un Taxi, un camion si un autobuz", "Pai sa vin mai in colo ?" "Pai daca vii intr-o ora s-ar putea sa nu ma mai gasesti asa ca daca vrei astepti !". Am zis e la-s ca nu-i bai cat sa dureze la 3 masini......... SI A DURAT !!! ca au trecut alea si au mai venit altele, si asa a trecut ora a mai trecut alta ora si a mai trecut inca o jumate din alta ora :love: .

Ce vreau sa spun, DUPA CE MI-AM FIERT LA PROPRIU CELE DOUA "CORCODUSE" :),ca aveam pantalonii moto cu tot cu mesada 2 ORE JUMATE ignorat si lasat intr-un colt trebuia sa-i las spaga pe langa ceilalti 60 ron care a costat taxa ? Nu de alta dar sa uitat cam lung la ei, iar eu am constiinta incarcata acum :love:.

P.S. Astept parerile voastre. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu si mada sigur venim, poate ne vedem acolo cat mai multi sa stabilim detaliile pentru plecarea la mare, de 1 mai.

 

ne vedem acolo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citind cele de mai sus ma duc repejor de dimineata pe la 11 :D sa-mi fac asiguare si fuga fuga la INSCUT SA de pe B-dul Preciziei sa-mi fac ITP. Dupa o mica invarteala ca nu gaseam NR 11 ajung sa stau de vorba cu "nu stiu cum il cheama", asta pe la ora 13. "Mai sunt vre-o 3 camioane o duba si un Mercedes" imi spune el, "mai dureaza daca vrei sa astepti sau sa vii mai in colo pe la 15", Ok zic eu ca tot am treaba ne vedem pe la 3. Toate bune si frumoase imi rezolv problemele + una de ultima ora, nu-mi mai mergeau semnalele de la buton, slava Domnului ca erau doar suruburile slabe, stai de vorba cu trecatorii "Taica yo in 46 cand avream Triumf dala jmecher nu era multe pa strazile noastre" ajung la 15 fix :love: la INSCUT, si-l intreb : "am venit mai devreme sau mai tarziu ?" RASPUNS : "Pai nu stiu ce sa-ti spun mai am un Taxi, un camion si un autobuz", "Pai sa vin mai in colo ?" "Pai daca vii intr-o ora s-ar putea sa nu ma mai gasesti asa ca daca vrei astepti !". Am zis e la-s ca nu-i bai cat sa dureze la 3 masini......... SI A DURAT !!! ca au trecut alea si au mai venit altele, si asa a trecut ora a mai trecut alta ora si a mai trecut inca o jumate din alta ora :love: .

Ce vreau sa spun, DUPA CE MI-AM FIERT LA PROPRIU CELE DOUA "CORCODUSE" :),ca aveam pantalonii moto cu tot cu mesada 2 ORE JUMATE ignorat si lasat intr-un colt trebuia sa-i las spaga pe langa ceilalti 60 ron care a costat taxa ? Nu de alta dar sa uitat cam lung la ei, iar eu am constiinta incarcata acum :love:.

P.S. Astept parerile voastre. Multumesc

 

 

Ai avut ghinion.

La mine povestea sta in felul urmator:

Ajung pe la 13 il intreb de itp la mobra imi spune ca mai are 3 camioane si o motocicleta. La fiecare dureaza 30 minute ca atat este aplicatia RAR si nu o poate inchide mai devreme si nici mai tarziu. Ii zic ca ma intorc in 2 ore, ma duc rezolv alte treburi incepe si ploaia. Pe la 3 si ceva dupa ce se opreste ploaia ma introc. Era in pauza de masa. Astept vreo 10 minute si vine. Imi spune ca mai are un cimentruc o skoda octavia si un focus apoi ma baga pe mine. Termina repede camionul skoda nu era in baza de date a rar-ului baga focusul apoi eu. In total am mai stat cam o ora. Eu am lasat 100, ca daca se lua de mine cu tobele taiate, semnalizatoare nichelate , proiectoare cu becuri albastre si numar lateral ma trimitea acasa, asa ca timpul care il pierdeam sa schimb tobele semnazilatoarele si sa pun numarul la loc era mai mare. Eu am stat cu mecanicul la palavre mi-a oferit si un scaun si o cafea la tonomat.

Pana la urma am stat doar o ora jumate. Eu sunt multumit. In politehnica am inteles ca iti cere 150 ron si daca mergi la fundeni faci o ora pe drum dus si una intors si daca mai pui si benzina nu mai renteaza. Eu stau in dr. taberei si fac 5 minute pana acolo.

Cu lasatul 'spagii' daca nu aveai ceva probleme adica tobe galagioase nu trebuia sa lasi nimic.

Cum am scris si in postul de mai sus 'depinde cati prinzi inainte'.

Si tinanad cont ca te mai duci peste 2 ani este ok. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai oameni buni...FAC REDUCERI....

De vanzare...pentru XVS 1100

 

1. Rezervor original- 150 euro

2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP si semnale- 130 euro

3. Tobe Originale+ finale goale- 200 euro

4. Comenzile originale complete-90 euro

5. Sa artizanala doua locuri - 100 euro

6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 70 euro

 

Pentru Dragstar 650

1. Tobe usor zgariate....

 

eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii....

Pt foto aici...

 

/index.php?...t&p=2195698

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Referitor la anuntul tau pe mine ma intereseaza aripa spate simpla fara stop si semnale. Un pret si o poza daca ai ar fii bine venite.

 

 

Ai PM...a intrebat cineva de stop separat dar nu mai stiu cine....poate vede si revine cu intrebarea...

Mesaj completat

Hai oameni buni...FAC REDUCERI....

De vanzare...pentru XVS 1100

 

1. Rezervor original- 150 euro

2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP si semnale- 130 euro

3. Tobe Originale+ finale goale- 200 euro

4. Comenzile originale complete-90 euro

5. Sa artizanala doua locuri - 100 euro

6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 70 euro

 

Pentru Dragstar 650

1. Tobe usor zgariate....

 

eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii....

Pt foto aici...

 

/index.php?...t&p=2195698

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...