Bogmad Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 (editat) La cererea dvs. P.S. In pozele 2 si 3 publicul larg poate admira frumusetea peisajelor oferite de judetul tau, Ice-ule. Multumesc Philip. Citisem topicul respectiv, dar tot cu nelamuriri am ramas. In fine...mai vedem, mai studiem, mai intrebam. Editat Noiembrie 19, 2010 de Bogmad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 Pusesem mai demult un link la topicul cu Hyper cu instalarea pe un 650.Tot acolo sunt si poze cu Hyper-ul lui dooku. LE AICI Bag pixu' de nu la-si lua eu dar acuma bag banii in airbrush, dupa care urmeaza ape-ul si furtune si cabluri; si deocamdata sunt bani doar de airbrush. Mesaj completat La cererea dvs. P.S. In pozele 2 si 3 publicul larg poate admira frumusetea peisajelor oferite de judetul tau, Ice-ule. Multumesc Philip. Citisem topicul respectiv, dar tot cu nelamuriri am ramas. In fine...mai vedem, mai studiem, mai intrebam. Multumesc de compliment, chiar e un judet fain Harghita. Cu privire la ape', e mic si lat nu-i genul meu , important e sa-ti placa tie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnyebravo Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 caut parbriz Dragstar 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 28, 2010 Share Postat Noiembrie 28, 2010 caut parbriz Dragstar 650 Vorbeste cu @Bratyo are anunt aici /index.php?...561&st=3100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sarazin Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 salutare domnilor ... si doamnelor. se cauta 1 bucata sissybar dragstar 650, eventual chiar si cu suport bagaj,astept oferta ,sugestie sau indrumare. exclus Louis, sunt prea '' 'eftine '' ptr mine... respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dooku Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 (editat) Dook-ule, ai si Power Commander? Daca da, cu toate aceste schimbari, cu cat ti-a crescut puterea? Multam'. Scuze ca raspund asa de tarziu. Din pacate nu i-am pus si PowerCommander. Deh, bugetul cam subtire. Daca reusesc, la anul am sa-i montez un Competition Ignition Module, fabricat chiar de catre Yamaha, care ar trebui sa-i creasca pragul superior de turatie la 5500 si sa mai adauge cativa caluti - pe langa cresterea intensitatii scanteii la bujii. Desi feeling-ul de crestere a puterii este clar, nu as putea sa zic cu cat sa fi crescut, deoarece nu am pus-o pe Dyno. Nici nu cred ca avem in tara un Dyno pentru motociclete. Mesaj completat Ahoi! Poze ai? Cat a costat (a fost nou sau second)? Aveam pe undeva niste poze. Cred ca intre timp a pus cineva un link pana la postul in care le atasasem. L-am luat de la criusercustomizing.com, un site absolut dement unde gasesti pentru cruisere absolut tot ce iti trece sau nu iti trece prin cap, si la preturi foarte bune. Am prins atunci o oferta speciala, astfel incat a costat cam 310-320 USD pret final. Adica cu transport cu tot. Altfel este cam 300 si ceva fara transport, iar in Europa se vinde cu 300 si ceva de Euro. Deci diferenta reala de cost e foarte mare. Editat Decembrie 1, 2010 de dooku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Aveam pe undeva niste poze. Cred ca intre timp a pus cineva un link pana la postul in care le atasasem. L-am luat de la criusercustomizing.com, un site absolut dement unde gasesti pentru cruisere absolut tot ce iti trece sau nu iti trece prin cap, si la preturi foarte bune. Am prins atunci o oferta speciala, astfel incat a costat cam 310-320 USD pret final. Adica cu transport cu tot. Altfel este cam 300 si ceva fara transport, iar in Europa se vinde cu 300 si ceva de Euro. Deci diferenta reala de cost e foarte mare. Da e o diferenta la pret clara, oricum pe cand o sa am bani cred-ca imi comand si eu ca mie mai mult pentru look imi place decat pentru caluti! Tare fain ar fii daca ai posta un video cu el in functionare Multumesc de info! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dooku Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Da e o diferenta la pret clara, oricum pe cand o sa am bani cred-ca imi comand si eu ca mie mai mult pentru look imi place decat pentru caluti!Tare fain ar fii daca ai posta un video cu el in functionare Multumesc de info! Deocamdata e demontat de pe bike. Pana la primavara o sa-i iau un alt set de jeturi si o sa-l montez din nou. Setul de jeturi cu care vine, nu pare foarte atent calibrat, decat pentru anumite modele de evacuare de la Cobra, sau Vance & Hines. Probabil cele mai des folosite in US. Dupa o cercetare asidua pe naiba mai stie cate situri despre Road Star, am cam inteles ce valori ale jeturilor i s-ar potrivi mai bine. So, cu mare placere voi posta un filmuletz, dar peste ceva vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 Deocamdata e demontat de pe bike. Pana la primavara o sa-i iau un alt set de jeturi si o sa-l montez din nou. Setul de jeturi cu care vine, nu pare foarte atent calibrat, decat pentru anumite modele de evacuare de la Cobra, sau Vance & Hines. Probabil cele mai des folosite in US. Dupa o cercetare asidua pe naiba mai stie cate situri despre Road Star, am cam inteles ce valori ale jeturilor i s-ar potrivi mai bine. So, cu mare placere voi posta un filmuletz, dar peste ceva vreme. Am inteles, oricum trebuie sa ma bagi si pe mine in tema mai exact cum se face configurarea pentru ca principiul il stiu dar sunt la nivelul de privitor cand vine vorba de hypercharger! Oricum in momentul in care o sa am bani vreau sa-mi montez unu si motivul principal o sa fie look-ul! Numa bine si sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Salutare, Aseara mi-a facut catelul o bucurie si mi-a mancat furtunul de frana ce duce la etrirul dreapta. Daca stiti de unde pot cumpara unul va raman dator. Multam' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dooku Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 (editat) Am inteles, oricum trebuie sa ma bagi si pe mine in tema mai exact cum se face configurarea pentru ca principiul il stiu dar sunt la nivelul de privitor cand vine vorba de hypercharger! Oricum in momentul in care o sa am bani vreau sa-mi montez unu si motivul principal o sa fie look-ul!Numa bine si sanatate! Din pacate, doar lookul nu te ajuta fara re-jetting. Totusi este un filtru de aer care aduce un volum foarte mare de aer in motor. Astfel incat daca nu sunt instalate jeturile potrivite, risti sa mergi cu un amestec foarte sarac, adica mult aer, putina benzina, ceea ce, din cate am inteles, poate duce la o temperatura marita a gazelor evacuate, chestie care se pare ca nu prea face vreun bine motorului (garniturilor, uleiului, etc). Asta ar cere, teoretic, o evacuare ceva mai "libera" adica niste tobe mai goale, cum ar fi cele aftermarket: Cobra, Vance&Hines, etc. Toate au filtre minimale in tobe, nu ca cele stock. Nu sunt vreun expert, am aflat toate astea dupa ce am citit cativa "metri" de postari pe siturile dedicate Road Starului. Informatii de altfel foarte folositoare, venite de la cei care s-au lovit de astfel de probleme si le-au rezolvat. Editat Decembrie 3, 2010 de dooku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 (editat) Salutare, Aseara mi-a facut catelul o bucurie si mi-a mancat furtunul de frana ce duce la etrirul dreapta. Daca stiti de unde pot cumpara unul va raman dator. Multam' http://www.thunderbikes.ro/ ei fac furtune de frana! Mesaj completat Din pacate, doar lookul nu te ajuta fara re-jetting. Totusi este un filtru de aer care aduce un volum foarte mare de aer in motor. Astfel incat daca nu sunt instalate jeturile potrivite, risti sa mergi cu un amestec foarte sarac, adica mult aer, putina benzina, ceea ce, din cate am inteles, poate duce la o temperatura marita a gazelor evacuate, chestie care se pare ca nu prea face vreun bine motorului (garniturilor, uleiului, etc). Asta ar cere, teoretic, o evacuare ceva mai "libera" adica niste tobe mai goale, cum ar fi cele aftermarket: Cobra, Vance&Hines, etc. Toate au filtre minimale in tobe, nu ca cele stock. Nu sunt vreun expert, am aflat toate astea dupa ce am citit cativa "metri" de postari pe siturile dedicate Road Starului. Informatii de altfel foarte folositoare, venite de la cei care s-au lovit de astfel de probleme si le-au rezolvat. Esapamentul meu arata stock dar chiar nu e, are o smecherie foarte faina care il face street legal si care daca o pornesc devin goale tevile deci in concluzie evacoare sa face foarte rapid . Oricum trebuie sa ma uit de cine e facut esapamentul si sa dau mai multe detalii. Desigur ca vreau sa-l fac sa fie bine si nu strica cativa caluti in plus si un consum de combustibil mai redus ca un bonus la hypercharger, dar eu mai mult pentru felul cum arata ma-si bucura! Editat Decembrie 3, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Salutare, Aseara mi-a facut catelul o bucurie si mi-a mancat furtunul de frana ce duce la etrirul dreapta. Daca stiti de unde pot cumpara unul va raman dator. Multam' Pentru un furtun chiar nu are rost sa te complici prea tare. Fa comanda la Yamaha - vezi ca am pus mai sus datele de contact Catelul din poza de avatar e "impricinatul"? La ce moaca are nici nu ai cum sa te superii pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 Pentru un furtun chiar nu are rost sa te complici prea tare. Fa comanda la Yamaha - vezi ca am pus mai sus datele de contact Catelul din poza de avatar e "impricinatul"? La ce moaca are nici nu ai cum sa te superii pe el. Cel de la avatar din pacate mi-a murit de curand la varsta de 9 ani. Acum am altul identic doar ca are 6 luni si inca se tine de prostii. Multam', o sa incerc la Yamaha. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 3, 2010 Share Postat Decembrie 3, 2010 La 6 luni ar fi trebuit sa ii cam treaca pofta de rontait. In perioada in care isi schimba dintii au obiceiul asta. Mi-a zis cineva un truc - rezolvi simplu daca ii dai un bocanc vechi la mestecat. Bocancul are si talpa tare si fete mai moi deci poate sa rontaie pe alese. Bineinteles trebuie sa ii scoti siretul si capsele metalice daca are. Cu ale mele a functionat perfect. Nu mi-au ros nimic de prin casa. S-au multumit doar cu bocancul. Mesaj completat Sute de artisti de cel mai inalt nivel sunt alaturi de Yamaha si ne mandrim cu asta. Ei au treaba cu instrumentele muzicale, desigur, dar tot Yamaha sunt si alea si la fel ca si motocicletele, sunt cele mai bune din lume. Eton John este cel mai faimos dintre toti. Dar pe langa el mai sunt inca foarte multi alti artisti legendari. O parte din ei ii gasiti aici: Artists believe in Yamaha Artistii cred in Yamaa Mesaj completat si tot legat de muzica: o istorie foarte interesanta a 50 de ani Yamaha in USA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anatoi Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Dragstarul ala de 400,n-a fost al lui Madalina? Nop! Mada inca il are pe cel alb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anatoi Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 Dragstarul ala de 400,n-a fost al lui Madalina? Nop! Mada inca il are pe cel alb. Cel portocaliu era de 400. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 (editat) Dragstarul ala de 400,n-a fost al lui Madalina? Nop! Mada inca il are pe cel alb. Cel portocaliu era de 400. Da si vrea sa il vanda sper sa gaseasca un propietar care sa aiba grija de el pentru ca e un motor fain! Apropo cum de nu il iei tu de la ea? Oricum si al tau e foarte fain ingrijit cel de 250cc. Eu speram sa va vad pe amandoua intr-o calatorie mai lunga pe motoare! Editat Decembrie 7, 2010 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Decembrie 21, 2010 Share Postat Decembrie 21, 2010 UP Hai nene...nica nica???? Hai oameni buni...FAC REDUCERI.... De vanzare...pentru XVS 1100 1. Rezervor original- 100 euro 2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro 3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro 4. Comenzile originale complete-60 euro 5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro 6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro Pentru Dragstar 650 1. Tobe usor zgariate.... eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii.... Pt foto aici... /index.php?...t&p=2195698 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 24, 2010 Share Postat Decembrie 24, 2010 Sarbatori Fericite cu multa Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Cine ma poate ajuta cu inaltatoare de ghidon???....cele originale de Dragstar 650 sau 1100.. Sarbatori fericite pentru toata lumea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Decembrie 29, 2010 Share Postat Decembrie 29, 2010 Cine ma poate ajuta cu inaltatoare de ghidon???....cele originale de Dragstar 650 sau 1100.. Sarbatori fericite pentru toata lumea... Ahoi! Ti-ai masurat dimensiunea ghidonului? Eu l-am masurat cu sublerul si mi-a iesit 25,5! Pusca mea vreau sa-mi i-au un apehanger si nu stiu de care sa i-au 25 sau 26 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Va salut si am si eu o intrebare daca se poate....Vreau sa iau si eu un dragstar de 650 si am gasit unul aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-349647.html Daca se poate si puteti sa ma ajutati as vrea sa va dati si voi o parere si cam ce ar trebui sa verific daca o iau....Sunt incepator pe motoare,in sensul ca am A-ul de vreo 2 ani(si B-ul de vreo 13 ani),dar nu am decat vreo 10.000 de km si aia in proportie de 80% facuti numai cu maxiscutere.Sunt adeptul comfortului si a placerii de a merge cu un motor,nu a vitezei.Si inca o chestie,am 1.70cm inaltime,o sa stau bine pe ea?Pur si simplu dragstarul imi place cel mai mult,asa ca alte motoare ies din discutie....O sa ma duc si cu un mecanic daca o fii sa o iau,dar e alta cand primesti un sfat de la cineva care il are zi de zi....Nu stiu daca am pus intrebarea bine pe topicul asta,dar dupa vreo 50 de pagini citite am observat ca sunt foarte multi care stiu cu ce se "mananca" tipul asta de motor.... Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca am postat aiurea!! SI....LA MULTI ANI SI UN AN NOU FARA ACCIDENTE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Ahoi! Ti-ai masurat dimensiunea ghidonului? Eu l-am masurat cu sublerul si mi-a iesit 25,5! Pusca mea vreau sa-mi i-au un apehanger si nu stiu de care sa i-au 25 sau 26 ghidonul tau este de 1 inch adica 25,4mm, in standard ghidoanele sunt de 22mm si de 25mm. de 26mm nu o sa gasesti.un an nou fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.