IceLord Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Ahoi! Daca tot vrei sa faci km la moto, te astept prin zona cu @nemeti_huni ca si el e din tg mures doar ca sta in Tarnaveni. Tin sa precizez ca eu o sa fiu plecat sf.asta de saptamana! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xzmeu Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Yamaha dragstar 1100 , an 2000 , pret 4500 . mai multe detalii aici: http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=456199 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 Urgent...anunt valabil pana miercuri 20.06.2012. Stare perfect, foarte multe imbunatatiri, janta spate mai lata, crash bar, hypercharger kuryakyn cu filtru si set Jiglere, tobe Highway Hawk, comenzi avansate Highway Hawk, rezervor picatura, aripa spate schimbata, furci inaltate si multe altele...custom de aprox. 2500euro. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=456355&selpic=2&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Iunie 20, 2012 Share Postat Iunie 20, 2012 No, dragilor, am nevoie de help în legătură cu 2 subiecte: 1. AÂş cam vrea să îmi găuresc tobele. Problema este că ceea ce văd eu în capătul tobelor nu seamănă cu ceea ce am văzut pe net. În loc să fie conic, cu vârful spre interior, la mine este o țeavă subțire în mijloc. Deci cum mama naibii se face? 2. Vreau să dau jos Âşeaua spate, sissybarul, suporții de coburi Âşi să schimb aripa, adică să fie scurtă, cât să nu stropească.... Bineînțeles Âşi număr pe lateral. Pentru aripa nouă cum ar trebui să fac? Cumpăr una Âşi o tai sau fac una de la zero? (adică să vorbesc cu cineva să o facă - my experience in metal bending=0)... No, mulțam fain Âşi vă doresc vreme cât mai bună că eu tot weekendul am stat la geam Âşi m-am uitat cum plouă. Numa bine rău la nime. padre Eu am taiat tabla din jurul tevii aleia subtiri cu o dalta mai lunga si cu ciocanul. Vezi ca-s 2 table de astea ..una mai in interior si una aproape de iesire. Faci rost de o dalta lunga, o ascuti bine la polizor si cu un pic de rabdare o tai de jur imprejur. Se aude f fain cu tevile stock goale. Dupa aia e recomandat sa faci ceva si cu admisia de aer si un jet kit. Dca mai ai nedumeriri vezi ca e un site http://www.650ccnd.com/ unde gasesti cam tot ce-ti trebuie pt modificat Dragstarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 (editat) salutare, ... am si eu o intrebare. Am o Yamaha Virago 535 pe care vreau sa o vand ca sa-mi iau un Dragstar (asta am mai povestit si in posturile trecute). Insa avand mai multe discutii cu diversi motociclisti trag concluzia ca parerile sunt impartite vis a vis de acest up grade. Asa ca decizia trebuie sa o iau singur printr-un drive test. Prin urmare unde credeti ca as putea sa ma urc si eu pe un dragstar sa fac o tura sa vad cum se simte, cum stau in el etc. Stati nu dati cu pietre... era doar o intrebare btw sunt din Buc Am redus pretul la drag star de la 3.000 la 2700. Detalii in semnatura nu se vede nimic in semnatura... sau nu vad eu Editat Iunie 21, 2012 de steliadis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 salutare, ... am si eu o intrebare. Am o Yamaha Virago 535 pe care vreau sa o vand ca sa-mi iau un Dragstar (asta am mai povestit si in posturile trecute). Insa avand mai multe discutii cu diversi motociclisti trag concluzia ca parerile sunt impartite vis a vis de acest up grade. Asa ca decizia trebuie sa o iau singur printr-un drive test. Prin urmare unde credeti ca as putea sa ma urc si eu pe un dragstar sa fac o tura sa vad cum se simte, cum stau in el etc. Stati nu dati cu pietre... era doar o intrebare btw sunt din Buc Pai e destul de simplu. Daca in principiu vrei sa iei un Dragstar si ai banii pregatiti, cauti unul de vanzare si cand te duci sa cumperi faci si drive-test. Discutiile cu alti motociclisti sunt mai putin relevante. Fiecare isi lauda motocicleta pe care o are si, prin extensie, le considera pe toate celelalte naspa. Poti sa iti faci un checklist si sa vezi daca un Dragstar se incadreaza in criteriile tale. De ex. - vreau cu cardan ca e mai usor de intretinut cheked - vreau un motor care sa arate bine cheked - vrau sa aiba ceva putere cheked (daca iei de 1100) - vreau sa fie manevrabila cheked - vreau sa mearga cu gpl si sa consume foarte putin not cheked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Pai e destul de simplu. Daca in principiu vrei sa iei un Dragstar si ai banii pregatiti, cauti unul de vanzare si cand te duci sa cumperi faci si drive-test. Discutiile cu alti motociclisti sunt mai putin relevante. Fiecare isi lauda motocicleta pe care o are si, prin extensie, le considera pe toate celelalte naspa. Poti sa iti faci un checklist si sa vezi daca un Dragstar se incadreaza in criteriile tale. De ex. - vreau cu cardan ca e mai usor de intretinut cheked - vreau un motor care sa arate bine cheked - vrau sa aiba ceva putere cheked (daca iei de 1100) - vreau sa fie manevrabila cheked - vreau sa mearga cu gpl si sa consume foarte putin not cheked chiar astea au fost criteriile pe care le-am bifat si eu... nu ma intereseaza consumul nu ca as fi nabab, dar la 2-3 litri la 100 diferenta intre motoare sa fim seriosi. In rest exact asta am urmarit cardan - sa nu stau sa curat lantul toata ziua aspect - ori la capitolul asta Dragstarul primeste 10+ manevrabilitate - asta imi doresc sa vad putere - eu vizam un 650... dar multi mi-au spus ca este f putturos 650 chiar mai puturos ca viroaga mea de 535, iarasi as fi vrut sa o simt cat despre bani am o viroaga si 1500 de euro... adica zic eu vreo 3500 de euroi dupa ce vand viroaga, suma care poate fi suplimentata cu 2-3 sute de euro maximum si viroaga - http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-virago-din-1996-457680.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 De fapt termenul manevrabilitate e un pic discutabil. In sens strict al manevrarii motocicletei dragstarul e foarte manevrabil. Eu m-am mai jucat in poligon cu a mea dupa ce am luat-o si am facut jaloanele si 8urile cu o singura mana. Instructorii de pe acolo pot sa faca acelasi lucru cu 2 degete. Daca te referi la strecuratul prin oras, atunci nu mai e asa de manevrabila pentru ca e o motocicleta mare. Legat de putere... un dragstar de 650 are performantele unei Dacia Logan. Accelereaza mai repede, ce-i drept. In majoritatea timpului este foarte ok. Simti nevoia de mai multa putere doar in situatia in care vrei sa faci o depasire la "mustata" si simti ca nu trage. In comparatie cu celelalte modele de cruiser entry-level sta la fel de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 putere - eu vizam un 650... dar multi mi-au spus ca este f putturos 650 chiar mai puturos ca viroaga mea de 535 Viroaga are catziva cai in plus, respectiv 46 la 7500rpm. DragStar-ul are 34 la 6000, infige i un modul Dyna3000 shi seteaza i turatia pe 8000-8500 shi vezi ce se intampla . Normal, umb;la umpic si pe la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 21, 2012 Share Postat Iunie 21, 2012 Am mers cu ambele Virago 535 si Dragstar 650 si Virago e mult mai naravasa, in primul rand de la kg dragstarul de 650cc mai greu ca viroaga 535 in al II-lea rand puterea. Manevrabilitatea e mai mica la Dragstar 650cc fata de Virago 535cc. Dar dragstar-ul de 650cc e mult mai confortabil, mult mai bun la drum lung si in plus arata si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Fratilor! DragStar-ul are 40Cp/6500rpm si un cuplu de 50Nm/5100rpm, pe cand Virago are 46Cp/7500rpm si un cuplu de 47Nm/6000rpm. Sigur, asteptarile fiecaruia depinde si de temperament si de stilul de condus, dar pe mine DragStar-ul ma multumeste, chiar si intr-a 5-a, daca bagi mana in gaz simti cum pleaca. De fapt aspectul lat, lung, jos si gros m-a determinat sa-l cumpar Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasi71 Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) stcimponeriu si DStar au perfecta dreptate.Cine vrea putere,sa caute o vitezana de 150 de caluti...hai sa fim realisti, trecerea de la viroaga la dragstar (fie el ,,puturos " de 650)este un upgrade serios.Eu sunt foarte multumit de cei 40 de cai. Editat Iunie 22, 2012 de vasi71 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Cat de ingusti pot fi unii. Cine vrea vitezana , isi ia vitezana. Daca ar fi sa ne luam dupa 2-3 de genul asta, ar trebui casate toate mobrele peste 50 de cai (50 nu sunt prea multi, nu? ). Am mers cu Dragstar 650 si c hiar este o basina. E mult mai slaba decat amaratul ala de shadow 600. M-am chinuit sa depasesc un Logan, si asta in oras. Daca esti genul care are mobra numai pt Duminica si basini, merge.Daca esti incepator merge. Daca esti pensionar, merge. Daca ai nevoie constant de ea, stii ce vrei si mai bagi si cate o tura pe afara, ti se taie repede cheful si cauti una de 1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 M-am chinuit sa depasesc un Logan, si asta in oras. Genial.... Asta pe langa c am aflat ca ma dau c o bashina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 M-am chinuit sa depasesc un Logan, si asta in oras. De ce era blocata cutia in prima treapta? Daca tot te saturi repede de ce sa nu iei una de 1800 sau si mai bine direct unu de 2300? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 (editat) Pai e destul de simplu. Daca in principiu vrei sa iei un Dragstar si ai banii pregatiti, cauti unul de vanzare si cand te duci sa cumperi faci si drive-test. Discutiile cu alti motociclisti sunt mai putin relevante. Fiecare isi lauda motocicleta pe care o are si, prin extensie, le considera pe toate celelalte naspa. Poti sa iti faci un checklist si sa vezi daca un Dragstar se incadreaza in criteriile tale. De ex. - vreau cu cardan ca e mai usor de intretinut cheked - vreau un motor care sa arate bine cheked - vrau sa aiba ceva putere cheked (daca iei de 1100) - vreau sa fie manevrabila cheked - vreau sa mearga cu gpl si sa consume foarte putin not cheked Cat de ingusti pot fi unii. Cine vrea vitezana , isi ia vitezana. Daca ar fi sa ne luam dupa 2-3 de genul asta, ar trebui casate toate mobrele peste 50 de cai (50 nu sunt prea multi, nu? ). Am mers cu Dragstar 650 si c hiar este o basina. E mult mai slaba decat amaratul ala de shadow 600. M-am chinuit sa depasesc un Logan, si asta in oras. Daca esti genul care are mobra numai pt Duminica si basini, merge.Daca esti incepator merge. Daca esti pensionar, merge. Daca ai nevoie constant de ea, stii ce vrei si mai bagi si cate o tura pe afara, ti se taie repede cheful si cauti una de 1100. e o basina misto, multumim Editat Iunie 22, 2012 de Titi Hornet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Cat de ingusti pot fi unii. Cine vrea vitezana , isi ia vitezana. Daca ar fi sa ne luam dupa 2-3 de genul asta, ar trebui casate toate mobrele peste 50 de cai (50 nu sunt prea multi, nu? ). Am mers cu Dragstar 650 si c hiar este o basina. E mult mai slaba decat amaratul ala de shadow 600. M-am chinuit sa depasesc un Logan, si asta in oras. Daca esti genul care are mobra numai pt Duminica si basini, merge.Daca esti incepator merge. Daca esti pensionar, merge. Daca ai nevoie constant de ea, stii ce vrei si mai bagi si cate o tura pe afara, ti se taie repede cheful si cauti una de 1100. Tu esti moderator??? Cred ca te-ai ratacit pe forum. Pe aici noi nu ne dam mari cu viteza si cu cat de motociclisti suntem noi in comparatie cu altii. Discutam mai mult de cum sa ne infrumusetam motocicletele (de care suntem foarte mandri) si o facem pe un ton civilizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Tu esti moderator??? Cred ca te-ai ratacit pe forum. Pe aici noi nu ne dam mari cu viteza si cu cat de motociclisti suntem noi in comparatie cu altii. Discutam mai mult de cum sa ne infrumusetam motocicletele (de care suntem foarte mandri) si o facem pe un ton civilizat. asa e nene....bine zici.... treaba cu basina este cam dictatoriala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 O besina in orice caz nu e, e un motor fain si care pe mine m-a impresionat mai ales ca am incercat motoare cu multi cai (R1,Thunderace,CBR,GSXR....polizoare,adidasi,zum zum...etc mai pe scurt motoare pentru oameni cu mentalitate Kamikaze, care chiar au putina lucie merg la Buno in Cehia.Poate ca acolo ma-si da cu un R6,R1,CBR doar de placere,dar nu pe sosele). Un dragstar e perfect pt.calatorii lungi,consum decent,loc de pus accesorii si bagaje plus nevasta,prietena....si fara apucaturi de kamikaze pe el eu zic ca e chiar placut.Eu pot sa zic ca e unul dintre cele mai faine japoneaze in V (parere personala). Tu esti moderator??? Cred ca te-ai ratacit pe forum. Pe aici noi nu ne dam mari cu viteza si cu cat de motociclisti suntem noi in comparatie cu altii. Discutam mai mult de cum sa ne infrumusetam motocicletele (de care suntem foarte mandri) si o facem pe un ton civilizat. Deacord cu cele spuse de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titi Hornet Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 O besina in orice caz nu e, e un motor fain si care pe mine m-a impresionat mai ales ca am incercat motoare cu multi cai (R1,Thunderace,CBR,GSXR....polizoare,adidasi,zum zum...etc mai pe scurt motoare pentru oameni cu mentalitate Kamikaze, care chiar au putina lucie merg la Buno in Cehia.Poate ca acolo ma-si da cu un R6,R1,CBR doar de placere,dar nu pe sosele). Un dragstar e perfect pt.calatorii lungi,consum decent,loc de pus accesorii si bagaje plus nevasta,prietena....si fara apucaturi de kamikaze pe el eu zic ca e chiar placut.Eu pot sa zic ca e unul dintre cele mai faine japoneaze in V (parere personala). Deacord cu cele spuse de tine. sorry, nu pot sa ma abtin......super ok..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 sorry, nu pot sa ma abtin......super ok..... oameni buni, vad ca sunteti din BUC, voi aveti vreo zi de intalnire. De ex noi in sectorul 3 ne intalnim vinerea seara... "dragstaristi"i au vreun loc, zi, ora etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Pe www.star.forumers.ro era candva ceva miscare cu intalnirea posesorilor de star din diferite regiuni ale tarii si o intalnire generala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iunie 22, 2012 Share Postat Iunie 22, 2012 Ce legatura are "statutul" de moderator cu exprimarea unei opinii personale? De la acest exces de mandrie a pornit totul "stcimponeriu si DStar au perfecta dreptate.Cine vrea putere,sa caute o vitezana de 150 de caluti...hai sa fim realisti" Adica n-am voie sa imi doresc mai mult de 40 de cai si un cruiser in acelasi timp? Puteti sa faceti hora unirii in continuare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Ce legatura are "statutul" de moderator cu exprimarea unei opinii personale? Ai perfecta dreptate, n-are nicio legatura; are insa o mare legatura cu felul in care iti exprimi aceasta opinie. Opinia asta, sincer, ti -ai exprimat-o cu gratia unui elefant pe poante. De la acest exces de mandrie a pornit totul "stcimponeriu si DStar au perfecta dreptate.Cine vrea putere,sa caute o vitezana de 150 de caluti...hai sa fim realisti" Omu' n-a facut alceva decat sa-si exprime o opinie, ca si tine de altfel insa in comparatie cu tine, a facut-o fara sa jigneasca pe nimeni. Adica n-am voie sa imi doresc mai mult de 40 de cai si un cruiser in acelasi timp? Cred ca cu totii ne dorim mai multi cai, eu unul insa ii vreau pe dragstar, in ciuda faptului ca ma dau mai mult in we-uri (cum era aia...basinos de uichend?) seara sau in concedii (cand am parte). Puteti sa faceti hora unirii in continuare... Imi pare ca ai o problema muuult mai mare decat neputinta de a depasi un Logan - una de perceptie ; in caz ca nu ti ai dat seama esti pe sectiunea intitulata Yamaha Dragstar, adica aici sunt aia care detin DragStar-uri, cei carora tocmai le-ai spus ca mobrele lor sunt niste basini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 (editat) Ce legatura are "statutul" de moderator cu exprimarea unei opinii personale? De la acest exces de mandrie a pornit totul "stcimponeriu si DStar au perfecta dreptate.Cine vrea putere,sa caute o vitezana de 150 de caluti...hai sa fim realisti" Adica n-am voie sa imi doresc mai mult de 40 de cai si un cruiser in acelasi timp? Puteti sa faceti hora unirii in continuare... Ca a deranjat exprimarea cred ca te-au lamurit suficient cei care au postat inainte. Dragstarul e o motocicleta entry level. Adica pentru incepatori. Pentru mine a fost prima motocicleta si a fost ideala pentru ce mi-am dorit eu. Ca sa fiu sincer, as fi putut sa incep din start cu 1100, dar am citit prea mult pe forumul asta si am ascultat prea multe sfaturi ale unora care mai mult stau la calculator decat se dau cu motoarele si de aia mi-am luat 650. Acum nici nu imi pare foarte rau ca am ales asa. Sunt plusuri si minusuri. Uneori ma enerveaza ca nu are atata putere pe cat mi-as dori, de vre-o cateva ori era sa intru in belea ca m-am bagat in depasire si n-a tras destul de tare (a fost si vina mea ca m-am bagat desi stiam ce poate), dar au fost si cazuri in care lipsa de putere m-a facut sa stau cuminte si departe de probleme. Comparatii intre o vitezana si un dragstar nu se pot face in termeni de performanta, dar are si dragstarul atuurile sale: e o motocicleta foarte robusta (rar se strica ceva la ea), necesita o intretinere minima, are o durata de viata foarte mare (pentru ca motorul merge in turatii joase), este foarte confortabila si are un design foarte frumos (si pentru ca e ceva clasic nu se va demoda niciodata). Pentru toate astea valoarea motocicletei a scazut foarte putin in timp, in comparatie cu orice vitezana. Daca as fi ales dragstarul de 1100 probabil ca as fi ramas cu motocicleta aia toata viata. Asa, cu asta de 650 o sa o schimb la un moment dat. Am o mare problema in faptul ca imi place asa cum e si nu imi vine sa o dau. M-am hotarat pe jumatate cu ce o sa o schimb. In mod sigur o sa fie Road Star de 1700, dar inca oscilez daca sa iau modelul clasic (mai puturos, dar care arata bestial) sau Warrior (destul de nervoasa, dar care imi place doar pe jumatate ca aspect). Probabil o sa ma hotarasc peste un sezon sau doua, dar pana atunci o sa ma bucur la fel de mult de VStarul meu de 650 ca si pana acum. Power cruiser? Exista si din astea. Yamaha a scos VMax... 200HP, mai tare ca orice vitezana. Mi-as dori si eu una, dar nu ca prima motocicleta. Daca o sa castig la loto o sa imi iau vre-o 4-5 motociclete prin curte si in mod sigur una va fi VMax. Astept inspiratia pentru biletul norocos. Intalniri de dragstaristi au fost acum vre-o 2 ani. Eu nu am prea motociclit sezonul trecut, din motive personale. Nu stiu ce s-a mai intamplat. Anul asta am revenit pe 2 roti. Daca sunt doritori de intalniri eu voi fi prezent. Mi-ar face mare placere sa ma revad cu cei mai vechi si sa ii cunosc pe cei mai noi. Editat Iunie 23, 2012 de DStar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.