Titi Hornet Postat Iunie 23, 2012 Share Postat Iunie 23, 2012 Ca a deranjat exprimarea cred ca te-au lamurit suficient cei care au postat inainte. Dragstarul e o motocicleta entry level. Adica pentru incepatori. Pentru mine a fost prima motocicleta si a fost ideala pentru ce mi-am dorit eu. Ca sa fiu sincer, as fi putut sa incep din start cu 1100, dar am citit prea mult pe forumul asta si am ascultat prea multe sfaturi ale unora care mai mult stau la calculator decat se dau cu motoarele si de aia mi-am luat 650. Acum nici nu imi pare foarte rau ca am ales asa. Sunt plusuri si minusuri. Uneori ma enerveaza ca nu are atata putere pe cat mi-as dori, de vre-o cateva ori era sa intru in belea ca m-am bagat in depasire si n-a tras destul de tare (a fost si vina mea ca m-am bagat desi stiam ce poate), dar au fost si cazuri in care lipsa de putere m-a facut sa stau cuminte si departe de probleme. Comparatii intre o vitezana si un dragstar nu se pot face in termeni de performanta, dar are si dragstarul atuurile sale: e o motocicleta foarte robusta (rar se strica ceva la ea), necesita o intretinere minima, are o durata de viata foarte mare (pentru ca motorul merge in turatii joase), este foarte confortabila si are un design foarte frumos (si pentru ca e ceva clasic nu se va demoda niciodata). Pentru toate astea valoarea motocicletei a scazut foarte putin in timp, in comparatie cu orice vitezana. Daca as fi ales dragstarul de 1100 probabil ca as fi ramas cu motocicleta aia toata viata. Asa, cu asta de 650 o sa o schimb la un moment dat. Am o mare problema in faptul ca imi place asa cum e si nu imi vine sa o dau. M-am hotarat pe jumatate cu ce o sa o schimb. In mod sigur o sa fie Road Star de 1700, dar inca oscilez daca sa iau modelul clasic (mai puturos, dar care arata bestial) sau Warrior (destul de nervoasa, dar care imi place doar pe jumatate ca aspect). Probabil o sa ma hotarasc peste un sezon sau doua, dar pana atunci o sa ma bucur la fel de mult de VStarul meu de 650 ca si pana acum. Power cruiser? Exista si din astea. Yamaha a scos VMax... 200HP, mai tare ca orice vitezana. Mi-as dori si eu una, dar nu ca prima motocicleta. Daca o sa castig la loto o sa imi iau vre-o 4-5 motociclete prin curte si in mod sigur una va fi VMax. Astept inspiratia pentru biletul norocos. Intalniri de dragstaristi au fost acum vre-o 2 ani. Eu nu am prea motociclit sezonul trecut, din motive personale. Nu stiu ce s-a mai intamplat. Anul asta am revenit pe 2 roti. Daca sunt doritori de intalniri eu voi fi prezent. Mi-ar face mare placere sa ma revad cu cei mai vechi si sa ii cunosc pe cei mai noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Eu am avut un Dragstar de 650 pana acum cateva luni. Am schimbat-o cu un Kawasaki VN1600. Dar tot ma gandesc la Dragstarul ala. Daca aveam destui bani o pastram si pe ea, asa de mult mi-a placut jucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 M-ati convins! Pacat ca in discutiile astea, ca pe tot forumul, trebuie sa apara si pareri exprimate poate prea plastic. In general imi place sa ascult pareri pro si contra, dar de la toate am pretentia sa respecte anumite limite. Adica sa nu fie nimeni deranjat de remarcile pe care le facem. Trecand insa peste micile derapaje, inerente in astfel de discutii, as mai avea o intrebare. Ma uitam pe bike shop si in paralel pe mobile.de Aveti idee de ce le vad pe cel de pe mobile muuult mai scumpe decat cele din Ro? Evident ca nu compar mere cu pere. Ma uitam la aceleasi cilindree, an, km si eventual accesorii. Am vazut ca in Ro un Dragstar bun zic eu il iei, functie de noroc, undeva intre 3500 si maximum 4000. La mobile.de majoritatea sunt la 4000 la care mai adaugi si 500 de euro transportul... Ma asteptam ca gele din Germania sa fie cu vreo 500 de euro mai ieftine decat cele de pe bike shop care sunt neinmatriculate si care sunt aduse tot de acolo Bafta si va multumesc pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 M-ati convins! Pacat ca in discutiile astea, ca pe tot forumul, trebuie sa apara si pareri exprimate poate prea plastic. In general imi place sa ascult pareri pro si contra, dar de la toate am pretentia sa respecte anumite limite. Adica sa nu fie nimeni deranjat de remarcile pe care le facem. Trecand insa peste micile derapaje, inerente in astfel de discutii, as mai avea o intrebare. Ma uitam pe bike shop si in paralel pe mobile.de Aveti idee de ce le vad pe cel de pe mobile muuult mai scumpe decat cele din Ro? Evident ca nu compar mere cu pere. Ma uitam la aceleasi cilindree, an, km si eventual accesorii. Am vazut ca in Ro un Dragstar bun zic eu il iei, functie de noroc, undeva intre 3500 si maximum 4000. La mobile.de majoritatea sunt la 4000 la care mai adaugi si 500 de euro transportul... Ma asteptam ca gele din Germania sa fie cu vreo 500 de euro mai ieftine decat cele de pe bike shop care sunt neinmatriculate si care sunt aduse tot de acolo Bafta si va multumesc pentru raspunsuri Pãi,e simplu...La noi,piatza de vânzãri-cumpãrãri,merge mult mai prost,nu se mai cumpãrã,si de-aia au cãzut pretzurile.Plus cã-n Germania,s-ar putea sã fie cotate mai sus,Dragstar-ele.Uite,de exemplu,acolo,sunt mult mai ieftine ca la noi,EN500-urile.Si mult mai multe,la vânzare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Pãi,e simplu...La noi,piatza de vânzãri-cumpãrãri,merge mult mai prost,nu se mai cumpãrã,si de-aia au cãzut pretzurile.Plus cã-n Germania,s-ar putea sã fie cotate mai sus,Dragstar-ele.Uite,de exemplu,acolo,sunt mult mai ieftine ca la noi,EN500-urile.Si mult mai multe,la vânzare... dar trebuie sa recunosti ca nu se compara cu dragstarul ca look vb... ca legat de performanta nu ma pot pronunta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Da, cum a zis si Darian, e chestie de cerere si oferta. In Germania preturile sunt mai mari pentru ca ei nu sunt in criza (sau o resimt in mai mica masura). Dar asta nu inseamna neaparat ca motocicletele care se vand in Romania sunt un chilipir. Nici pe departe. Pentru cine vrea sa cumpere chiar i-as atentiona sa fie cu bagare de seama si sa cumpaneasca bine. Chestia asta e valabila de altfel pentru toate tipurile de motocicleta nu numai pentru Dragstar. Anul trecut, ca tot nu m-am prea dat cu motorul, am zis sa o vand pe-a mea sa mai pun niste bani si sezonul asta sa iau una mai mare asa cum imi doream. Doar ca nu am vrut sa o dau chiar pe degeaba pentru ca motocicleta merge si arata foarte bine. Daca nu am putut sa obtin pretul corect am preferat sa o pastrez. Si uite ca merg cu ea acum si totul e ok. Dintre cei care m-au sunat sa ma intrebe de motocicleta, vre-o 3 m-au cautat dupa aceea sa ma intrebe daca nu stiu vre-un mecanic bun... Nu le-a placut motocicleta mea pentru ca au gasit ei ceva cu 2-300 euro mai ieftin, numai ca acele "chilipiruri" s-au dovedit tzepe si ulterior au bagat mult mai multi bani in reparatii decat daca ar fi luat una functionala, dar un pic mai scumpa (nu mai vorbesc de nervi si timp pierdut). Morala e urmatoarea: daca piata impune preturi mici, asta nu inseamna ca si raportul pret/calitate este mic. Au aparut in Romania tot felul de harburi aduse de samsari fara scrupule, motociclete obosite, motociclete implicate in accidente, un pic cosmetizate si vandute drept motociclete bune. La prima vedere si motoarele astea arata bine, iar daca il asculti pe samsari... toate au stat numai in garaj si inainte au fost in proprietatea unor babute care mai aveau de fapt inca vre-o 5 motociclete pe-acasa si nah, de aia au numai 10.000 km facuti in 20 de ani ca babutele le-au folosit doar pentru a merge la intalnirea anuala a celor care pun botul la povesti de genul asta. Motocicletele din Germania au fost intotdeauna mai scumpe decat cele din Italia (de exemplu) pentru ca nemtii sunt maniaci si le intretin ca la carte, in achimb italienii isi cam baga picioarele. Nici aici nu e 100% sigur, pentru ca si in Germania traiesc multi turci sau ucrainieni, dar in principiu e adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 (editat) btw exista cumva un service asa cum este autotestul din autovit dar pentru motociclete? Editat Iunie 25, 2012 de steliadis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 Dupa ce am citit ultimele 3 pagini sunt convins ca sunt un basinos decrepit si neajutorat. Poate inclusiv cocalar, mai stii? Daca tot nu pot pedala atat de repede incat sa depasesc un Logan... Eu de fata mea sunt multumit. Prin oras nu as avea nevoie de mai mult nici picat cu ceara, pe afara am mers cu 150 dar deja ma tineam de ghidon si picioarele mi se duceau de pe scarite. Dar mai putea inca duce, parerea mea. Daca ii pun un parbriz ar fi ok, dar imi place prea mult lookul. Cu puterea nu stiu, poate am eu noroc de un motor foarte bun, dar in momentul in care trag de acceleratie se duce. Nu ca o vitezana, normal, dar incomparabil cu o masina. Dragstarul mi se pare cea mai potrivita dintre cruisere/choppere luand in calcul pret, look si "abilitati". Look-ul e bestial, mai ales ca il poti modifica extrem de usor. Cel mai probabil o sa am 2 "kit-uri"> de oras si de afara - de oras cu aripa scurta si nr pe lateral, de afara cu sissy bar, coburi, bagaje si sotie... Sper ca moderatorii sa imi ierte aceste cuvinte basinoase. Numa bine, rau la nime. padre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 25, 2012 Share Postat Iunie 25, 2012 M-ati convins! Pacat ca in discutiile astea, ca pe tot forumul, trebuie sa apara si pareri exprimate poate prea plastic. In general imi place sa ascult pareri pro si contra, dar de la toate am pretentia sa respecte anumite limite. Adica sa nu fie nimeni deranjat de remarcile pe care le facem. Trecand insa peste micile derapaje, inerente in astfel de discutii, as mai avea o intrebare. Ma uitam pe bike shop si in paralel pe mobile.de Aveti idee de ce le vad pe cel de pe mobile muuult mai scumpe decat cele din Ro? Evident ca nu compar mere cu pere. Ma uitam la aceleasi cilindree, an, km si eventual accesorii. Am vazut ca in Ro un Dragstar bun zic eu il iei, functie de noroc, undeva intre 3500 si maximum 4000. La mobile.de majoritatea sunt la 4000 la care mai adaugi si 500 de euro transportul... Ma asteptam ca gele din Germania sa fie cu vreo 500 de euro mai ieftine decat cele de pe bike shop care sunt neinmatriculate si care sunt aduse tot de acolo Bafta si va multumesc pentru raspunsuri Prima mea motocicleta a fost un Virago 535 adus din Germania, avea toate detaliile de care aveam nevoie (Carte Service, in care vezi istoria motocicletei: propietarii in Germania, schimurile de ulei si filtre...etc) sa nu mai zic ca nemnti chiar sunt foarte grijuli de lucurile pe care le au si chiar a fost foarte bine intretinuta, m-a costat 3500 euro in 2007 si pe atunci era un pret decent (ulterior am bagat eu in ea vreo 1500 de euro modificari). Dar chiar de atunci visam la Dragstar macar de 650cc dar nu ma puteam atinge de ele erau de la 4300-4500 euro in sus cele de 650cc si mai mic nu vream, si in final nu mi-am permis sa-mi i-au. Virago-ul meu in 2007 in 2011 dupa vanzare la cerere A doua a fost Dragstar-ul de 1100 care era adus din Italia (Sicilia), pauza carte service, era intr-o stare jalnica pana si vopseaua era crapata pe el iar propietarul cerea pe ea 3500 euro l-am scos cu 3200 dupa ce i-am gasit niste bube (ulei in filtru de aer, cred-ca nu l-a schimbat niciodata filtrul, ceva zgarieturi pe esapament) partea buna era ca avea accesorii pe el care imi placeau. In 2010 cand l-am achizitionat orice dragstar de 1100 custom sub 4500 euro nu gaseai, si am stiut ca are ceva bube motorul dar mi-am asumat riscul si l-am luat. Prima buba pe care a trebuit sa o remediez a fost scurturi electrice in sistemul electric, era sa pierd si pompa de benzina din cauza lor, dupa aia releul de incarcare era dus. Le-am remediat si pe astea si m-am apucat de vopsit airbrush si mici modificari (stop led, taiat aripa spate, nr lateral, coburi...mici adaugari sa zic asa) iar costul total pana in momentul actual a ajuns undeva la 1500 de euro, in concluzie 3200 + 1500 4700 euro si sunt multumit de costurile ulterioare. Dar treaba mai complicata de abia acuma urmeaza ca am planuri mari pentru el si a-si avea nevoie de cel putin 1000 de euro ca sa-l aduc in starea pe care mi-o doresc: apehanger, modifcare aripi si lumini, suporturi custom pentru coburi, crashbar custom, esapament custom izolat cu banda ceramica, sisbar custom, o revopsire generala.......mult de munca. Dragstar-ul meu in 2010 in 2011 Airbrush in 2012 Numa bine si sanatate, sper ca va e de folos istoricul personal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 sincer eu am ramas fara cuvinte. Viroaga arata intr-un mare fel. De dragstar nu mai vorbesc... Marele tau avantaj este ca te pricepi si ca ai unde sa lucrezi la ele. Eu stau la bloc si sincer nici nu ma pricep. Asa ca TREBUIE sa cumpar unul bun in care sa nu mai umblu eu. Oricum lucrarile tale sunt lucrari de arta. Astept sa ma alaturi cat mai curand clubului DRAGSTARISTILOR sa aveti o zi faina... si asfalt uscat in ciuda norilor de afara :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 ...si eu stau la bloc, si totul e facut prin diferite garaje. Iar al doilea lucru e ca nu m-am nascut invatat,l-am prins din mers pe toate si desigur ca m-am si bagat cu curaj inainte. Plus am niste prieteni care ma ajuta in toate cele si desigur documentarea prealabila de pe net. Iti doresc succes in realizarea dorintelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 eu te sfatuiesc sa nu-ti iei 650... am avut Viroaga, am mers cu si 650, am avut si VN800. La banii aia oori iti iei un VN800 ori mai strangi din buci si sari la XV1100....sau, pori sa iei XV650 si sa fi dezamagit...sau nu. depinde. Cere si tu cuiva un VN800 si un XV650... sa vezi diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Eu am mers si cu 535 si cu Vn800 si cam fo 2 secunde si cu DragStar-ul 650. DS-ul este un pas inainte (chiar daca nu foarte mare) fata de 535 si pentru aer si cardan mai ca as da Vn-ul; dar in ce priveste manevrabilitatea mi se pare mai bun Vn-ul (DS-ul e un pic mai "chopper" avand unghi un pic mai mare la furca si garda mai mica la sol). Acum fiecare cu gusturile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 (editat) eu te sfatuiesc sa nu-ti iei 650... am avut Viroaga, am mers cu si 650, am avut si VN800. La banii aia oori iti iei un VN800 ori mai strangi din buci si sari la XV1100....sau, pori sa iei XV650 si sa fi dezamagit...sau nu. depinde. Cere si tu cuiva un VN800 si un XV650... sa vezi diferenta. asta ma bate gandul...sa ma duc pe 1100 e o diferenta cam de 1000 de euroi e prea frumos ca sa fie adevarat? - http://www.bikeshop....999-458064.html Editat Iunie 26, 2012 de steliadis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 asta ma bate gandul...sa ma duc pe 1100 e o diferenta cam de 1000 de euroi e prea frumos ca sa fie adevarat? - http://www.bikeshop....999-458064.html In poze arata excelent si merita pretul asta,dar trebuie sa fii atent sa nu fie probleme mecanice,electrice. Daca o sa ai curajul si fonduri pentru moto asta te ajut cu metode de al testa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Garcya Postat Iunie 26, 2012 Share Postat Iunie 26, 2012 Am pe stoc suportii pentru gentile laterale / coburi pentru yamaha drag star 650 classic. Le vand cu 90 lei. Sunt noi si nu au fost deloc montate. Link de pe ebay http://www.ebay.co.uk/itm/Vstar-400-650-dragstar-400-650-Custom-Saddlebag-Rail-Guard-bar-Yamaha-96-11-/260891812558 Trimit si in tara prin ramburs. 0761333491 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 In poze arata excelent si merita pretul asta,dar trebuie sa fii atent sa nu fie probleme mecanice,electrice. Daca o sa ai curajul si fonduri pentru moto asta te ajut cu metode de al testa. ce sa spun, esti un mare Lord :-). Joi am un client pentru viroaga, daca se concretizeaza tranzactia vineri sau sambata merg sa ma uit si sa o testez dupa metodele tale pe asta de 1100, daca este ok... o si cumpar. Dar totul depinde momentan de clientul de joi. Ne auzim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 e prea frumos ca sa fie adevarat? - http://www.bikeshop....999-458064.html Tot Alfa Motors... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Tot Alfa Motors... am sunat in dimineata asta, cica motorul e undeva pe la Doamna Ghica...ei sunt? A luat cineva teapa de la ei? ... ma rog dincolo de atitudinea care am inteles ca nu este una f prietenoasa. Desi am vb la tel cu un tip care parea super amabil... e drept ca aparentele pot inseala. Cred ca tu mi-ai sugerat la un moment dat sa ma uit si pe moto Louis, din pacate nu au "Dragstare" in stoc, am verificat. Una peste alta azi am vb cu potentialul meu client pentru viroaga si se pare ca joi bat palma cu el. Si vreau sa-mi iau un 1100. Asta vad ca arata destul de bine... o sa incerc sa vb si cu ICE LORD pentru ceva sfaturi dar poate reusesc sa dau si de un mecanic bun prin Buc cu care sa merg la fata locului. Hai ca am divagat. Intrebarea pe scurt era daca stii cumva sa fi luat cineva vreo teapa de la ei. Multumesc frumos ps- am mai vazut 1100 care sa arate ok dar sunt prin arad sau stiu eu pe unde mama naibi ...de fapt va multumesc tuturor pentru sugestii, suport, sprijin... Editat Iunie 27, 2012 de steliadis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Ahoi! Pai daca reusesti sa vinzi Virago-ul si te duci sa testezi dragstar-ul de 1100 te sfatuiesc sa faci urmatoarele treburi: 1. Te uiti daca a fost revopsit proaspat. 2. Il rogi sa faci un test de 10-15 km in care sa poti sa ajungi macar la 90-100 km/h (poate sa fac chiar el testul daca nu are incredere in tine, ii platesti benzina ca sa nu se traga pe poponeata), cand mergi pe el sa nu fie vibratii mult prea ciudate ca atunci inseamna ca e indoit cadrul si se poate sa fi fost accidentata. 3. Dupa ce ai facut testul de 10-15 km te uiti daca au aparut scurgeri de ulei pe la blocul motor,la furca(simeringuri), la cardan. 4. Masori voltajul: a.cand motorul e oprit 12.50 - 12.80 Volti b.cand e pornit la relanti sa fie aproximativ 14 Volti c.accelerezi chiar la maxim si sa vezi sa nu treaca de 14.20 Volti. (Daca voltajul la oprit e sub 12.50-12.80 e dusa bateria) (Daca voltajul trece de 14.20 Volti e dus releul de incarcare). 5. Daca a trecut de toate astea atunci poti negocia si bate palma (desigur te uiti sa fie actele in regula) Editat Iunie 27, 2012 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Ahoi! Pai daca reusesti sa vinzi Virago-ul si te duci sa testezi dragstar-ul de 1100 te sfatuiesc sa faci urmatoarele treburi: 1. Te uiti daca a fost revopsit proaspat. 2. Il rogi sa faci un test de 10-15 km in care sa poti sa ajungi macar la 90-100 km/h (poate sa fac chiar el testul daca nu are incredere in tine, ii platesti benzina ca sa nu se traga pe poponeata), cand mergi pe el sa nu fie vibratii mult prea ciudate ca atunci inseamna ca e indoit cadrul si se poate sa fi fost accidentata. 3. Dupa ce ai facut testul de 10-15 km te uiti daca au aparut scurgeri de ulei pe la blocul motor,la furca(simeringuri), la cardan. 4. Masori voltajul: a.cand motorul e oprit 12.50 - 12.80 Volti b.cand e pornit la relanti sa fie aproximativ 14 Volti c.accelerezi chiar la maxim si sa vezi sa nu treaca de 14.20 Volti. (Daca voltajul la oprit e sub 12.50-12.80 e dusa bateria) (Daca voltajul trece de 14.20 Volti e dus releul de incarcare). 5. Daca a trecut de toate astea atunci poti negocia si bate palma (desigur te uiti sa fie actele in regula) iti foarte multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
padre2211 Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Si vezi ca pretul urca daca iei cu tot ce vezi in poze. Scrie in descriere ca parbrizu e atata, proiectoarele atata etc. Deci la pretul respectiv nu iei tot ce vezi in poza :| Bafta si succes, sper sa ai noroc (desi pe forum am mai auzit de alfa motors...) Cel mai bine ar fi sa cauti un mecanic in zona si sa mergi sa ii faca o verificare full (aici in mures avem un service la care verificarea costa 100 lei - aici intra verificarea, completarea de lichid de frana, furca etc, apoi iti zice ce piese ar trebui schimbate, contracost ofcourse). Dar sa ai grija daca gasesti un mecanic in zona sa nu fie pe o mana cu ei Hai ca am zis prea multe. Numa bine rau la nime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 (editat) Si vezi ca pretul urca daca iei cu tot ce vezi in poze. Scrie in descriere ca parbrizu e atata, proiectoarele atata etc. Deci la pretul respectiv nu iei tot ce vezi in poza :| Bafta si succes, sper sa ai noroc (desi pe forum am mai auzit de alfa motors...) Cel mai bine ar fi sa cauti un mecanic in zona si sa mergi sa ii faca o verificare full (aici in mures avem un service la care verificarea costa 100 lei - aici intra verificarea, completarea de lichid de frana, furca etc, apoi iti zice ce piese ar trebui schimbate, contracost ofcourse). Dar sa ai grija daca gasesti un mecanic in zona sa nu fie pe o mana cu ei Hai ca am zis prea multe. Numa bine rau la nime. multam tare cu serviceul ar fi cel mai ok, prefer sa dau 100-150 sa stiu ca a trecut prin ea un ochi specializat Editat Iunie 27, 2012 de steliadis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 iti foarte multumesc Cu placinte, nu te mai complica cu service. Le faci pe astea pe care ti le-am zis si in principiu poti sa bagi benzina si sa ii dai bice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
steliadis Postat Iunie 27, 2012 Share Postat Iunie 27, 2012 Cu placinte, nu te mai complica cu service. Le faci pe astea pe care ti le-am zis si in principiu poti sa bagi benzina si sa ii dai bice! raman dator cu o bere cand ajung prin Gheorghieni am vandut viroaga... maine ma duc sa vad 3 dragstare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.