Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

post-73223-0-74371600-1372413401_thumb.jpg

 

Individul din imagine este noul meu prieten si il cheama, nu intamplator, Elvis.
Pentru a intelege mai bine, va recomand sa vedeti

fragment din True Romance, sau de ce nu? tot filmul.

Subtitrare nu este, dar o parte din dialog o puteti descira aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut domnilor.

 

Sunt si eu interesat de DragStar si am in vizor unul de 1100 si altul de 650. Eu il folosesc si in oras destul de mult (defapt pana acum cu motorul am fost cam 90% oras-10% afara) dar vreau sa ies si eu mai des la ture lungi.

Va rog sa imi spuneti daca ma intind prea tare mergand pe varianta 1100, in sensul de consum. Sunt curios ce consum aveti voi la dragstarul de 650 si la cel de 1100.

 

Multumesc de informatii, asfalt uscat va doresc! Tudor. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Cel de 1100 (al meu) in ritmul meu de mers consuma 4,5-5L/100Km. Eu cam 90% il folosesc inafara. Se descurca si in oras dar se incalzeste si se duce uleiul mult mai repede. Succes in a alege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri, credeam ca la cel de 1100 i-au facut racirea pe apa. Acum sa vad si ce preturi gasesc. O zi buna sa aveti! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifDSC_0758.jpg

 

Individul din imagine este noul meu prieten si il cheama, nu intamplator, Elvis.

Pentru a intelege mai bine, va recomand sa vedeti

fragment din True Romance, sau de ce nu? tot filmul.

Subtitrare nu este, dar o parte din dialog o puteti descira aici.

 

Ai rebotezat-o?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti, caut si eu un bloc de lumini pentru yamaha Dragstar de 650 classic, eu am probleme cu butonul de faza lunga-scurta si stiu ca nu gasesc separat



De vanzare o guma spate de la dragstar 650 dot 02/2012 ,cam 1000 km 95 % bun

dimensiuni 170/80/15 indice viteza 77 H Metzeler pret 270 ron

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Cel de 1100 (al meu) in ritmul meu de mers consuma 4,5-5L/100Km. Eu cam 90% il folosesc inafara. Se descurca si in oras dar se incalzeste si se duce uleiul mult mai repede. Succes in a alege.

Orice motor se incalzeste,cat despre consumul de ulei,fie e neschimbat la timp,fie nu e cel recomandat,fie uzuri sarite din parametri normali la segmenti,supape,etc.Virago si Drag nu sunt considerate ca fiind halitoare de ulei...

 

 

 

Multumesc de raspunsuri, credeam ca la cel de 1100 i-au facut racirea pe apa. Acum sa vad si ce preturi gasesc. O zi buna sa aveti! :peace:

Vezi anuntul de mai sus.Motorul ala merita vazut.Sclipeste peste tot si rugina sau crom bulit...zero.Unde mai pui ca are sub 8000 km.Individul cere 4500,dar avand in vedere ca nu e chiar muritor de foame(sta binisor cu cashul) cred ca poti barbieri ceva din pret.El l-a adus din Germania anul trecut,parca,la vreo 6000 de euro si nu cred sa fi facut mai mult de 1500 km.Nu mi-a spus motivul vanzarii dar se vede clar ca nu e un motociclist convins.L-o fi luat asa,de fitze....Nu stiu daca a pus anunturi pe site-uri de vanzari,in schimb ne-am intalnit intamplator si m-a intrebat daca nu stiu pe cineva amator de asa ceva.Pe cuvant ca motorul arata trasnet...Pacat ca nu am banii astia!Il luam fara sa clipesc,desi eu am o DL 1000 K8.Eu zic sa iei in considerare chestia asta,daca iti doresti o scula pe cinste....Desi nu am numarul de telefon al individului, pot sa il gasesc la magazinul lui cu haine de fitze si alte marafeturi.Sau pe la nu stiu ce cafenele mai are el prin oras...Numai bine!

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi voie sa ma alatur grupului Dragstar de pe acest forum. Cu mare bucurie va anunt ca sunt proaspatul posesor al unui minunat Dragstar 1100 din 2005 cu 17500 km. Impecabila, motivul vanzarii a fost lipsa de folosire datorita existenta unei speedane de 1000 cmc in posesia vanzatorului, motocicleta preferata de acesta in schimbul dragstarului, asa ca dragstarul la scos la vanzare. Pretul cerut initial era de 5700 euro, eu am fost vineri prin Bucuresti sa vad niste dragstaruri de la un domn si i-am dat si tipului asta un telefon zicandu-i "domnule eu am la mine 4100 euro, spune-mi daca are rost sa discutam sa nu vin degeaba pana acolo". Am ajuns sa il cunosc pe domn si sa realizez ca 4000-10000 de euro pt el e egal cu 0, pentru el a fost o fita cand a luat-o si a realizat ca mai mult ii place viteza asa ca a pasato cuiva sa o vanda.

Oricum sa scurtez povestea, ideea e ca tipul nu a mai pornit-o de cam 2 luni cand i-a facut rar itp asigurare si inmatriculare. Cand am mers sa o vedem am incercat sa o pornim si invartea putin dar nu suficient cat sa porneasca asa ca am impins-o putin si a pornit imediat, am lasat-o putin pornita sa se incarce bateria apoi am oprit-o si pornit-o de cateva ori cu succes, pornea la sfert de buton. Era destul de clar ca e de la baterie cum nu a pornit-o de 2 luni. Am batut palma, am facut actele, si urmeaza sa imi trimita fiscalul pe luni/marti.

Acum problema sta in felul urmator, azi dimineata (tot in Bucuresti fiind) a pornit foarte bine, fara sa comenteze, am mai admirat si noi Bucurestiul ne-am mai invartit si am pornit catre casa, (cu escala la Valcea de unde scriu acum si maine catre Cluj). Am mers pe autostrada, merge foarte multumitor, am atins si 160 dar chiar ca vibeaza de iti scoate dintii, toate bune si frumoase pana opresc undeva la 50 km de Valcea sa alimentez. Dau sa o pornesc si....fanu' ca nu mai vrea nici macar sa o invarta o dara, caraie doar si nimic mai mult. Acum intrebarea mea oare am probleme cu bateria va trebui sa o schimb, sau ma uit la ceva probleme mai serioase. Maine o sa o imping iar si sper ca o sa o pot porni si cand ajung la Cluj o bag la o revizie, Dar pana atunci va rog sa imi dati cateva pareri daca e ceva ingrijorator sau nu. Am ajuns aici si iar am incercat sa o pornesc si acelasi carait vioi dar nimic sa invarta. Mi se pare ciudat ca dupa 200 km sa mai fie probleme cu bateria.

 

Va multumesc de raspunsuri si ma bucur sa fiu printre voi. Sa ne vedem cu bine si asfalt uscat va doresc! :peace:



Acum vad ca am scris un roman, scuze dar chiar sunt foarte fericit :) uite si o poza.

 

Nah, nu ma lasa sa pun poze nici cum, lasa ca o dibuiesc eu si pe asta si pun de la Cluj.

Linkul de vanzare a motorului.

Editat de dark1tdr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, multumesc :). Asta ,a gandeam si eu, voi schimba bateria cand ajung acasa. Dar mi se pare ciudat ca dupa ce am pornit-o acolo si s-a incarcat, pornea foarte bine cat am fost prin Buc. dar apoi dupa drumul lung nu a mai pornit. Am incercat acum iar sa o pornesc si a pornit fara probleme.Deci se pare ca problema e dupa un drum lung, cand se incalzeste. Oare ce piesa poate sa fie care reactioneaza asa cand se incalzeste. Sper sa nu fie ceva probleme grave precum cdi-ul sau mai stiu eu ce :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motor, se pare ca ti-ai crescut bugetul fata de cat ziceai.

 

Eu nu pot zice ca ma pricep la mecanica, dar la cum zici ca face, sau ai probleme cu incarcarea, sau cu electromotorul(daca zici ca caraie) sau chiar e gata bateria, desi zici ca in Bucuresti s-a incarcat destul cat sa poti porni de cateva ori. Depinde cum caraie. Dar l-ai luat la un pret bun, asa ca nu fii suparat.

 

Acuma e randul tau sa ma lasi o tura, sa vad cum merge motorul de 1100, asa ca astept invitatia, dupa ce ii rezolvi problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motor, se pare ca ti-ai crescut bugetul fata de cat ziceai.

 

Eu nu pot zice ca ma pricep la mecanica, dar la cum zici ca face, sau ai probleme cu incarcarea, sau cu electromotorul(daca zici ca caraie) sau chiar e gata bateria, desi zici ca in Bucuresti s-a incarcat destul cat sa poti porni de cateva ori. Depinde cum caraie. Dar l-ai luat la un pret bun, asa ca nu fii suparat.

 

Acuma e randul tau sa ma lasi o tura, sa vad cum merge motorul de 1100, asa ca astept invitatia, dupa ce ii rezolvi problema.

Da, mi-a crescut ce-i drept bugetul, au intrat ceva bani si m-am putut folosi de ei, sunt foarte bucuros, iti dai seama. Dupa mine (la fel, destul de nepriceput cu mecanica de motoare) par destul de ciudate simtomele. Sa vedem ce parere au cei mai priceputi de aici.

Cat despre tura de schimb, cu cea mai mare placere, vin, ii rezolv problemele si propun o iesire iar cu lumea buna si facem schimb atunci. :peace:

Editat de dark1tdr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi voie sa ma alatur grupului Dragstar de pe acest forum...

 

...Am mers pe autostrada, merge foarte multumitor, am atins si 160 dar chiar ca vibeaza de iti scoate dintii...

Splendid, Tudore, felicitari! Abia astept sa vad bestia!

Trebuie sa masori incarcarea, sa vezi daca bateria nu-i sulfatata si doar dupa aceea sa te gandesti la alte

probleme, oricum la 17.500 km n-ar trebui sa apara uzuri in zona electromotorului...

Suna-ma oricand, pot sa te ajut!

Vibratii n-ar trebui sa simti nici la 160 km/h (vajaitul vantului da, dar vibratii nu), trebuie verificata echilibrarea si presiunea

anvelopelor, rulmentii de jug poate ar trebui stransi...

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Mai e posibil ca baterie sa fie buba in sensul ca daca e pe acid atunci se poate ca s-a evaporat/scurs din lichid si poti completa cu apa distilata. Daca e pe gel bateria atunci trebuie schimbata.

Daca ai probleme cu incarcarea (releu de incarcare) iti sar sigurantele, se ard becuri, iasa fum din vitezometru, se topesc cabluri electrice...etc

 

Dar sa nu te speriu prea tare iti recomand sa faci o masurare la voltaj pe baterie cand e oprit motorul, dupa ce il pornesti, si cand il accelerezi.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Splendid, Tudore, felicitari! Abia astept sa vad bestia!

Trebuie sa masori incarcarea, sa vezi daca bateria nu-i sulfatata si doar dupa aceea sa te gandesti la alte

probleme, oricum la 17.500 km n-ar trebui sa apara uzuri in zona electromotorului...

Suna-ma oricand, pot sa te ajut!

Vibratii n-ar trebui sa simti nici la 160 km/h (vajaitul vantului da, dar vibratii nu), trebuie verificata echilibrarea si presiunea

anvelopelor, rulmentii de jug poate ar trebui stransi...

Hai norock!

Multumesc, vin, vin la o tura :)

Ahoi!

Mai e posibil ca baterie sa fie buba in sensul ca daca e pe acid atunci se poate ca s-a evaporat/scurs din lichid si poti completa cu apa distilata. Daca e pe gel bateria atunci trebuie schimbata.

Daca ai probleme cu incarcarea (releu de incarcare) iti sar sigurantele, se ard becuri, iasa fum din vitezometru, se topesc cabluri electrice...etc

 

Dar sa nu te speriu prea tare iti recomand sa faci o masurare la voltaj pe baterie cand e oprit motorul, dupa ce il pornesti, si cand il accelerezi.

 

Pe drum de la Valcea la Cluj nu am mai avut nici o problema, a pornit dimineata, si apoi ori de cate ori pe drum faceam o scurta pauza o lasam in panta in caz ca nu vrea sa mai porneasca, dar nu avea treaba, o lua la prima apasare pe buton.

Acum ma gandesc ce poate sa fie, ca daca se comporta acum asa bine banuiesc ca nu-i de vina bateria sau incarcarea. Pe drumul Bucuresti-Valcea, pe autostrada i-am dat constant 140 cu scurte reprize de 160 km/h si cand m-am oprit, termometrul de ulei indica in jur de 100 de grade, acum ma gandesc: oare nu o fi o problema de la supra incalzire? (repet problema: am mers 200 km constant, am oprit sa alimentez ~10 min si cand sa o pornesc nu invartea de loc doar caraia alert)

 

O chestie iar ciudata mi s-a parut consumul. Pe drumul Buc-Vl am avut 7% eram cu sotia in spate, 2 coburi si un rucsac de munte, pe Vl-Cj 5%, cu sotia si doar cele 2 coburi. Motocicleta mai are si un parbriz (micut zic eu). E in limite normale consumul la incarcarea asta?

 

Ce ma pune iar pe ganduri e ce a zis "stcimponeriu" despre vibratii. La peste 130-140 km/h vibra de imi tremura vederea si incepea sa ma doara capul. Venind de pe EN 500 ma gandeam ca poate asa fac toate motoarele in V dar daca e nefiresc atunci iar nu-i bine.

 

A mai patit cineva una din cele 2 probleme care la intampin eu?

 

Va multumesc mult pt raspunsuri :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...