KINGS Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Salut, imi mai permit un mic sfat, poate e de ajutor : dupa pornire nu lasa Dragstarul prea mult (max. 1 minut) fara sa incepi deplasarea.Si cum ti-am spus, la peste + 10*C nu e cazul de soc. Fiecare Dragstar cu obiceiul lui............. Astazi am iesit sa ma plimb un pic,am pornit-o cu socul tras,dar l-am lasat cam mult vreo 5 minute. Toate bune,am iesit pe strada,dar am constatat o lipsa mare de putere,oare ce-o fi? Am mers vreo 15 km si degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Salut, imi mai permit un mic sfat, poate e de ajutor : dupa pornire nu lasa Dragstarul prea mult (max. 1 minut) fara sa incepi deplasarea.Si cum ti-am spus, la peste + 10*C nu e cazul de soc. Fiecare Dragstar cu obiceiul lui............. Ok,Luci,memorat....m-am obisnuit si cu tobele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Iunie 6, 2013 Share Postat Iunie 6, 2013 Salutare! Am un ghidon de Yamaha Dragstar 1100, cumparat din UK, fara zgarieturi si indoituri. L-am luat in speranta ca mi se potriveste pe Intruderul meu VL800, insa nu este asa. Daca are cineva nevoie il rog sa ma contacteze la 0740-000.404 sa ne intelegem la pret. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 (editat) Salut, Hai ca la a doua postare in forumul asta vin cu o belea... Am gasit..uite ca mkbra ta a fost vedeata... Am ceva probleme la motor, am ajuns cu ea la un mecanic care mi-a zis poate fi, ori de la CDI ori de la releul de incarcare. Am inteles ca CDI-ul costa ceva si mi-a sugerat sa gasesc pe cineva cu acelasi model si sa ii dau CDI-ul meu sa vada daca ii face si lui figuri, inainte sa ma apuc sa caut altu... Acum, eu stiu ca ceea ce zic pare de domeniul SF, dar din pacate chiar nu am nici o cunostinta cu acelasi model... Ar fi cineva (din Bucuresti) dispus sa incerce sa testeze piesa, va rog? Din nou, mi se pare putin mult si mie, dar aparent nu am alta solutie, daca nu vreau sa cumpar o piesa care merge... Multumesc! Am gasit..iti spuneam ca mobra ta a fost vedeata.. Editat Iunie 7, 2013 de xvs650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 Eu nu mai am Dragstarul. E la Bucuresti acum la userul six_6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Iunie 7, 2013 Share Postat Iunie 7, 2013 De vanzare Dragstar (V-Star) Custom 2008, 6000km, impecabil. Detalii aici: /index.php?/topic/697214-yamaha-dragstar-v-star-650-custom-2008-6000km/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Salutare! Am un ghidon de Yamaha Dragstar 1100, cumparat din UK, fara zgarieturi si indoituri. L-am luat in speranta ca mi se potriveste pe Intruderul meu VL800, insa nu este asa. Daca are cineva nevoie il rog sa ma contacteze la 0740-000.404 sa ne intelegem la pret. Hai norock! Poza? sa nu te mai deranjam cu telefoane inutile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaborotevici Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Salut!Vand ghidonul original de pe V-star 1100.150ron+transport.0720469964 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 Iarta-ne pacatele noastre, si fereste-ne de probleme la roata spate ca ne ies perii albe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 8, 2013 Share Postat Iunie 8, 2013 ma paste si pe mine schimbatul anvelopei spate! Mi-e groaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Dragstar 650, model american (V-Star Custom) 6000km and counting An: 2008 accesorii de peste 1000 eur (Crash Linbar original, passing light original, sissy, oglinzi etc) PRET: 5500 EURO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian M Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 + ITP facut azi, deci valabil pana in 10.06.2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Poza? sa nu te mai deranjam cu telefoane inutile. Salut! Am atasat o poza. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Da ce ai patit @Avent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 10, 2013 Share Postat Iunie 10, 2013 Da ce ai patit @Avent? Cauciucul de pe roata spate a fost montata invers (fata de directia de mers), si ca sa nu am surprize la RAR, ne-am pus sa-l schimbam. Acum mi-e frica doar de tobe. Daca baga baieti mana-n acceleratie - o sa le sparga geamurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 11, 2013 Share Postat Iunie 11, 2013 Cauciucul de pe roata spate a fost montata invers (fata de directia de mers), si ca sa nu am surprize la RAR, ne-am pus sa-l schimbam. Acum mi-e frica doar de tobe. Daca baga baieti mana-n acceleratie - o sa le sparga geamurile Da e o buba treaba cu anvelopa si categoric trebuie sa o pui corect pentru ca o sa ai probleme la mers pe ploaie, curbe, franare. Dar ce esapament ai de iti e frica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Este vreo diferenta intre furca de dragstar 650 an 1998 custom si cea din aceeasi generatie, dar clasic? intreb pentru ca am schimbat o data simeringurile de ulei pe motiv ca jamba dreapta curgea, iar dupa schimb se intampla acelasi lucru. poate fostul proprietar a schimbat furca originala cu una de clasic si nu se potrivesc simeringurile. nu stiu, apelez la cunostintele voastre. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 12, 2013 Share Postat Iunie 12, 2013 Eu stiu ca furcile sunt identice. La classic are un ornament pe deasupra, dar altfel sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iunie 14, 2013 Share Postat Iunie 14, 2013 De vanzare DRAGSTAR 650A Clasic. fabricat 1999 Provenienta Austria, cumparata direct de la proprietar, avand 26000km originali (specificati si in contractul dintre namt si mine) in 2011, luna August. Sunt unic Proprietar in tara. Moto nu are nicio defectiune, nu are avarii sau hibe ascunse, foarte bine intretinuta si ingrijita (pot atesta toate schimburile si interventiile efectuate cu fise Service si facturi ale lichidelor si consumabilelor). Placute fata 70%, tambur spate 90%. Anvelope bune (fata f buna, spatele mai putin bun) In prezent are doar 36000km, merge foarte bine, nu bate nu trancane... tinuta numai in garaj sub husa si cu maxim de ingrijire si atentie. Estetic 9,8 din 10. Vopsea originala. Pret 3650 euro usor negociabil, in pret intra toate accesoriile care le observati pe moto (coburi piele, parbriz, spatar, gratar ptr seaua spate, boxe conexiune MP3-Ipod, ceas in forma mot pe ghidon si in plus o anvelopa spate noua cu talon ALB) tot inclus in pret. Motivul vanzarii este acela ca plec din tara la munca in Anglia pe termen lung iar aici nimeni nu are ce face cu ea. Dragos 0726268102 sau 0760391978 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Avent Postat Iunie 15, 2013 Share Postat Iunie 15, 2013 (editat) Are cineva manualul de reparatie pt VStar 1100 (2002) riginalul ar fi misto, dar si varianta scanata e buna pt moment. Danke. Editat Iunie 15, 2013 de Avent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat Iunie 16, 2013 Share Postat Iunie 16, 2013 Aici manual pentru xvs 1100 dupa '99 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Aici manual pentru xvs 1100 dupa '99 . Ahoi! Noi ne-am intalnit la Gilau asa-i? De ce nu ai stat mai mult? Din cate imi aduc aminte ai plecat Sambata dupa masa sau seara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulycornel Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 Da ,eu sunt. Salut! Sincer ..... m-a speriat ploaia. Sambata dimineata am deschis magazinul si umblam ca "leul in cusca" vazand ca se deschide vremea. Dupa o ora fara niciun client, mi-am luat nevasta si am pornit spre Gilau. Nu am ramas pentru ca nu am cort . Mai sunt intalniri ,ne intalnim noi undeva la un coniac, o bere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lanfinal Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 daca este cineva intrs. de un schimb cu kawasaki z750 din 2006 sa imi trimita msj. pe privat asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 17, 2013 Share Postat Iunie 17, 2013 @ulycornel Apoi sper ca ne intalnim si cu alta ocazie. E posibil sa trec prin Bistrita ca vreau sa fac o tura pe Tihuta spre Suceava. Apoi sper ca rezolvi de cort, in caz ca esti la greu si am eu liber in cort poti veni linistit. Sper sa nu fie geloasa nevasta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.