Gnraloo Postat August 31, 2014 Share Postat August 31, 2014 Salutare, Sunt atatea si atatea service-uri moto care se lauda cu cateva servicii printre care sincronizare carburatoare, service furci etc., exista vreunul care sa aiba dispozitiv optic pentru reglarea farurilor? Stiu povestile cu zidul, cu distanta fata de mobra, sa pice la o anumita distanta de centru fasciculul bla bla...nu vreau sa aud. Ma intereseaza doar ceva profi. Astept recomandari. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Orice service auto care face itp iti poate face asta,de ce nu apelezi la unul dintre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Stiu povestile cu zidul, cu distanta fata de mobra, sa pice la o anumita distanta de centru fasciculul bla bla...nu vreau sa aud. Nu sunt povesti, ci e realitatea. Doar ca e mai migalos sa stai sa faci masuratori, si iti trebuie si un teren drept cu un perete in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 1, 2014 Autor Share Postat Septembrie 1, 2014 (editat) Nu sunt povesti, ci e realitatea. Doar ca e mai migalos sa stai sa faci masuratori, si iti trebuie si un teren drept cu un perete in fata. Stiu cum se face reglajul la zid, l-am incercat. Problema e ca sunt induse multe erori din cauza terenului, diferentei de nivel etc. Pe zid poate sa arate bine pozitionat fasciculul iar pe strada nu. Mai ales in plan orizontal (stanga-dreapta). Orice service auto care face itp iti poate face asta,de ce nu apelezi la unul dintre ele? Nu sunt sigur ca farurile moto pot fi reglate pe acelasi stand cu cele auto, d-asta as fi cautat un service moto dedicat si care sa aiba asa ceva in dotare. La cele 2 ITP-uri prinse ca si motociclist nu mi le-au verificat niciodata cu aparatul. Editat Septembrie 1, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Ce s-a domnit motociclistu` din ziua de azi! Verificarea calității snopului am făcut-o mereu în fața unui zid (poziția corectă a becului în far), orientarea- noapte, pe un drum pustiu. Asta presupune să cunoști locurile unde sunt reglajele.... pentru asta s-au inventat manualele de service. Cam atât! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Si eu mi-am pus aceeasi intrebare mult timp in urma... adica la omologare RAR te respinge din start daca motocicleta provine din UK (sau alta tara cu circulatia pe partea stanga) din cauza farului dar in fapt nu exista nici un stand oficial de verificare/reglare a farurilor. Sau cel putin, eu unul nu am auzit. Si nu, nu mi se pare ca e vorba de nici o "domneala", dupa parerea mea ar trebui ca aceasta operatiune sa fie facuta obligatoriu de catre ateliere specializate si atestate oficial iar dupa aceea accesul la reglaje sigilat. M-am saturat sa tot fiu orbit de toti manelistii care si-au pus chinezarii de HID-uri reglate dupa ureche... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Si daca eu ma dau singur 99% dar daca plec la drum intins cu pasager si bagaje sa platesc firma sa rupa sigiliul si sa aduc chilotii si tricourile la atelier sa imi regleze farul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 Si daca eu ma dau singur 99% dar daca plec la drum intins cu pasager si bagaje sa platesc firma sa rupa sigiliul si sa aduc chilotii si tricourile la atelier sa imi regleze farul? » Post actualizat in 01 Sep 2014 15:25 Nu sunt sigur ca farurile moto pot fi reglate pe acelasi stand cu cele auto, d-asta as fi cautat un service moto dedicat si care sa aiba asa ceva in dotare. La cele 2 ITP-uri prinse ca si motociclist nu mi le-au verificat niciodata cu aparatul. Farul moto este tot un far! Si la masina se verifica/regleaza pe rand cate un far. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 1, 2014 Share Postat Septembrie 1, 2014 (editat) Si daca eu ma dau singur 99% dar daca plec la drum intins cu pasager si bagaje sa platesc firma sa rupa sigiliul si sa aduc chilotii si tricourile la atelier sa imi regleze farul? Interesant punct de vedere dar adevarul e ca mai simplu se regleaza farurile decat suspensiile... Iar chestia cu sigiliul era mai mult o figura de stil, o forma de protest. » Post actualizat in 01 Sep 2014 17:50 Farul moto este tot un far! Si la masina se verifica/regleaza pe rand cate un far. Eu am intrebat la mai multe service-uri auto din C-ta si am fost refuzat. De ce? Habar n-am insa chiar as fi curios daca cu saracia aia de aparat merge si la moto ? Editat Septembrie 1, 2014 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 1, 2014 Autor Share Postat Septembrie 1, 2014 (editat) Ce s-a domnit motociclistu` din ziua de azi! Verificarea calității snopului am făcut-o mereu în fața unui zid (poziția corectă a becului în far), orientarea- noapte, pe un drum pustiu. Asta presupune să cunoști locurile unde sunt reglajele.... pentru asta s-au inventat manualele de service. Cam atât! Stiu unde sunt reglajele, le-am si incercat. 1. In zona mea nu prea am gasit zone neiluminate cu ziduri la 90 grd cu drumul (fara borduri sau diferente de nivel) pt a masura corect inaltimea de bataie corelata cu cea a farului, stiu raportul distanta zid-linie-proiectie lumina 2. Mi se pare o tampenie sa ma plimb in cautarea unui zid care sa indeplineasca conditiile ideale cu cheia si cu surubelnita dupa mine 3. Ajung pe un drum pustiu sa verific si constat (90%) ca mai am de facut ajustari, asa ca trag pe dreapta si tin minte ca trebuia sa bata putin mai sus si inspre dreapta, deci trebuie sa combin dupa cum simt 2 reglaje (apropo, unul dintre ele e oblic si trebuie compensat cu celalalt). Incalec inapoi, constat ca tot nu-mi place si repet figura, tot asa din 50 in 50 m (asta in cazul bun in care chiar trec putine alte masini pe acolo) 4. De ce sa nu-mi rezolve cineva problema asta in 10 min? 5. Un far reglat corect nu are nevoie de xenoane din targ si nici de becuri de raliu. 6. Imi place mie sa fie totul ca la carte, e mobra mea, siguranta mea si a altora din trafic. » Post actualizat in 01 Sep 2014 18:13 » Post actualizat in 01 Sep 2014 15:25 Farul moto este tot un far! Si la masina se verifica/regleaza pe rand cate un far. Multumesc pentru sugestie, o sa intreb. Editat Septembrie 1, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Septembrie 3, 2014 Share Postat Septembrie 3, 2014 orice parcare subterana are sufient intuneric cit sa vezi unde bate farul si ziduri cu gramada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 sau parcare de la lidl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 5. Un far reglat corect nu are nevoie de xenoane din targ si nici de becuri de raliu. nu-i intotdeauna adevarat. sunt faruri care de noi sunt proaste si la auto si la moto. matiz, suzuki rf, katana, etc. degeaba le pui xenoane sau becuri de raliu, in fata vor lumina marginal mai bine dar in schimb ii vor orbi pe ceilalti. in aceste cazuri de rahan xenoanele cu lupe sunt singura solutie. incearca la service-urile auto mai intai. daca nu, la troacele mele am folosit cu succes o nivela, bucati de parchet (sau orice sa pui sub roata) si doua rulete... stiu pe unu' mai diliu care si-a notat 4 setari diferite pe un carnetel, solo, cu pasager, solo cu bagaje, cu pasager si bagaje. avantajul lui e ca ia in proportie de 90% aceleasi bagaje... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Eu am intrebat la mai multe service-uri auto din C-ta si am fost refuzat. De ce? Habar n-am insa chiar as fi curios daca cu saracia aia de aparat merge si la moto Daca merge la un camion, merge si la moto. » Post actualizat in 04 Sep 2014 09:02 daca nu, la troacele mele am folosit cu succes o nivela, bucati de parchet (sau orice sa pui sub roata) si doua rulete... Sa ma scuzi, eu nu mai cred ca esti femeie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 loool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 » Post actualizat in 04 Sep 2014 09:02 Sa ma scuzi, eu nu mai cred ca esti femeie de Dr. Ciomu ai auzit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Da, sfasiatorul de carnati, eram deja in Romania atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Se pare ca am fost prea subtil... Incercati sa reglati SUSPENSIILE, respectiv sag-ul static pentru diferitele situatii, cu pasager/bagaje, etc. in acest fel nu numai ca farurile vor bate cum trebuie (daca au fost reglate bine initial) ci motorul isi va pastra geometria si comportamentul dinamic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Cati crezi ca va sta cu cheia de comprimat arcul spate dupa ei sa faca reglajul pe greutate cu sau fara pasager? Este clar ca reglajul farului este un mic compromis pentru moto. Daca il reglezi corect fara pasager intodeauna o sa lumineze mai sus cand vei avea pasager si bagaje... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Eu nu ma refer la o tura in jurul blocului ci la drumuri mai lungi, inainte de care e obligatorie (si) reajustarea suspensiilor la conditiile specifice. Ca foarte putini o si fac... asta e cu totul o alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 hai, sag-ul ca sag-ul, il masori in functie de pasager si bagaje. dar amortizarea si revenirea? chiar si 5 kile fac diferenta, nu mai spun de pozitionarea lor pe motocicleta. pleci cu pasager si bagaje 2-300 de km, 4-600 in total, stai sa tot setezi suspensiile? daca mergi sa te dai singur si "reising" da, o fac si eu dar in rest? e mai simplu sa misti farul zic eu, chiar si la motocicletele cu acces "imposibil" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Cati crezi ca va sta cu cheia de comprimat arcul spate dupa ei sa faca reglajul pe greutate cu sau fara pasager? Este clar ca reglajul farului este un mic compromis pentru moto. Daca il reglezi corect fara pasager intodeauna o sa lumineze mai sus cand vei avea pasager si bagaje... Eu de exemplu, ca tot am loc pentru trusa de scule iar cheia e home made dintr-o platbanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 la tine e simplu, ai 2 amortizoare pe exterior si fara alte reglaje. pe fata banuiesc ca n-ai. deci oricum e un compromis. dar e vorba de un cruiser deci nu e mare problema. gandeste-te la aia care au amortizor central... mare veselie pe capul lor! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 la tine e simplu, ai 2 amortizoare pe exterior si fara alte reglaje. pe fata banuiesc ca n-ai. deci oricum e un compromis. dar e vorba de un cruiser deci nu e mare problema. gandeste-te la aia care au amortizor central... mare veselie pe capul lor! ) Si la virago 500 ai amortizor central si tot cu cheie se ajusteaza, nu stiu pozitia daca e peste mana sau nu, dar daca sunt facute sa fie reglate atunci musai sa ai niscaiva acces. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 acces ai la oricare. nu la toate e simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.