pHa_King Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 beton! 20k mile = aprox 38k km... nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmonica Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 Salutare Interesant Marauder-ul ! Comenzile avansate sunt super, sunt curios de pozitia in condus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Pozitia la condus este buna pana dai in groapa. Tinand cont ca am 1.90 si circul aproape numai cu pasager e ok. Deocamdata. Dar uneori imi doresc o Africa Twin. Si da, cam 36 000 Km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pHa_King Postat Martie 31, 2009 Share Postat Martie 31, 2009 mno ni ce am ieri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 (editat) salt baieti.am si eu ontrebare.vara trecuta am vut o viraga de 500 si acum ma cam bate gindu la un marauder custom .am si gasit unu superb.puteti sa imi spuneti si mie cam la ce sa ma uit cind il cumpar.multumesc.si inca ceva de ce roata pe fata e asa de groasa.frineaza mai bine?ia curbele mai greu?inca ceva . viraga era cam mica de mica,asta e mai mare?adica pe intruderu ala nou stau perfect.nu am vazut pina acum nici unu live de 800.eu am vreo 115 kg si 190mm.multumesc anticipat. Editat Aprilie 24, 2009 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 salt baieti.am si eu ontrebare.vara trecuta am vut o viraga de 500 si acum ma cam bate gindu la un marauder custom .am si gasit unu superb.puteti sa imi spuneti si mie cam la ce sa ma uit cind il cumpar.multumesc.si inca ceva de ce roata pe fata e asa de groasa.frineaza mai bine?ia curbele mai greu?multumesc anticipat. cu roata nu vei avea probleme....e asa pt ca asa a fost gandita sa fie, in legatura cu uitatul\ascultatul, cel mai bine ar fi sa iei un mecanic moto cu tine sa vada\auda motorul sau un prieten foarte bun in domeniu, multe lucruri s-ar putea sa nu le vezi sau sa le auzi din lipsa de experienta.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 salut! sunt si eu proaspat posesor al unui marauder am avut viroaga si acolo nu avean stresu sata. zi si mie cum a fost trecerea, se simte diferenta mare la cum trage? dar manevrabilitate, fiabilitate etc.... piese, vizite la mecanic, surubarit la ea...etc. stiu ca marauderu are 53 cai....viraoaga are 46, cuplu la fel... e mai mare la marauder + transimisa pe lant... vand viroaga sa trec la ceva mai mare si Marauderu e si el in carti . si ma intereseaza cam cat fuge maxim....cap (nu ca ar conta f mult dar asa, sa-mi satisfac o curiozitate, o singura data am dus viroaga la maxim cu gazu - 165-ish km/h, vreo 10 secunde, caci cruiserele nu-s de fuga si cel mai mult le place la 90-110 kmh ) bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 (editat) fuge cam la fel .. cel putin a meu tot pe la 165 ... merge tzinut constant la 140 destul de bine, nu o sa ai probleme cu gropile zic eu, e facut destul de solid foarte buna furca upside down, si desi pare mare e destul de usurel, are mult plastic, numa rezervoru e metal, da asta inseamna mai putina rugina, greutate redusa (parerea unui speedar .. 'e mai manevrabila decat pare') si la 220 kile fata de 196 cat are viroaga .. nu ai sa simtzi decat placere la schimbare, unii mai zic ca are ghidonu prea stramt ... dar zic eu e foarte comod la drumuri mai lungi si poti conduce si un pic mai 'agresiv/sportiv' daca vrei ca fiabilitate in 9000km nu am schimbat decat kitu de lantz decat cand l-am luat, in rest 2 schimburi de ulei ... unu cand l-am luat si unu acu vreo 3000km, in rest ce sa zic ... nimic .. strans un pic suruburi la tobe ca de cand am scos filtre .. vibreaza mai tare un pic (si daca faci trecere de la cardan la lantz... nush daca o sa iti placa .. tre sa bibilesti un pic lantzu .. curatzat uns .. bla ) Editat Aprilie 26, 2009 de ioan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminvaida Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 zi si mie cum a fost trecerea, se simte diferenta mare la cum trage? dar manevrabilitate, fiabilitate etc.... piese, vizite la mecanic, surubarit la ea...etc. stiu ca marauderu are 53 cai....viraoaga are 46, cuplu la fel... e mai mare la marauder + transimisa pe lant... vand viroaga sa trec la ceva mai mare si Marauderu e si el in carti . salut!! pff cata lume a mai sctis pe topicul asta, pana acuma era pustiu! ce sa zic diferenta foarte mare nu este atat doar ca ii mai greu si ai o altfel de pozitie decat pe viroaga, trage un pic mai bine si duce pana pe la 165 dar dupa 140 mi-se pare ca e cam turat. sincer eu cu viroaga nu am ajuns la viteza asta colosala, nu am trecut de 150si un pic dar eu sunt de parere ca este o motocicleta super ok, eu sunt fff multumit de ea, nu am avut nici o problema in afara faptului ca ma dat de asfalt o data fata de viroaga care ma facut sa fiu si mecanic! de manevrat e usor la a mea e un pic mai greu ca e putin customizata, adica are schimbate jugurile si roata e putin mai in fata. si la doctor inca nu a fost! numa' bine! si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminvaida Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 a da stie careva ce rota mai lata ar merge pe spate? sau un kit ceva? sfat, pret, aadresa ceva ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdark Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 salutare,am si eu un maruder de 800 si mai nou aud un zgomot parca in rezervor,ca si cum ar face bulbuci,sau mai bine zis un bulbuc,fara sa afecteze functionarea motorului,si indiferent de turatie,are acelasi ritm,nu am gasit nici scurgeri de benzina ,si in momentul cand opresc motorul nu se mai aude.zgomotul asta aparenumai cateodata,nu este permanent. poate sa fie ca am alimentat de la alta benzinarie decat de obicei?astept sfaturi.merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminvaida Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 salutare,am si eu un maruder de 800 si mai nou aud un zgomot parca in rezervor,ca si cum ar face bulbuci,sau mai bine zis un bulbuc,fara sa afecteze functionarea motorului,si indiferent de turatie,are acelasi ritm,nu am gasit nici scurgeri de benzina ,si in momentul cand opresc motorul nu se mai aude.zgomotul asta aparenumai cateodata,nu este permanent. poate sa fie ca am alimentat de la alta benzinarie decat de obicei?astept sfaturi.merci eu nu stiu ce sa zic de bulbuci tai dar pune si tu niste poze cu bestia ta, ca asa se cuvine, sa venem si noi ce minunatie ai! cel putin pe aiciea sa le vedem ca pe sosele sunt cam rare! salut si numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioan Postat Aprilie 30, 2009 Share Postat Aprilie 30, 2009 (editat) salutare,am si eu un maruder de 800 si mai nou aud un zgomot parca in rezervor,ca si cum ar face bulbuci,sau mai bine zis un bulbuc,fara sa afecteze functionarea motorului,si indiferent de turatie,are acelasi ritm,nu am gasit nici scurgeri de benzina ,si in momentul cand opresc motorul nu se mai aude.zgomotul asta aparenumai cateodata,nu este permanent. poate sa fie ca am alimentat de la alta benzinarie decat de obicei?astept sfaturi.merci da jos rezervor si uita-te sa nu fie vreo mufa din aia mama tata mai desprinsa si sa iti bata .. ca suna ciudat alea (nu stiu cum auzi tu bulbuci cand e pornit motoru ) Editat Aprilie 30, 2009 de ioan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdark Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 ok,zgomotul era de la benzina,schimbat si s-a rezolvat,si chiar auzeam bulbucii si acum sosesc si 2 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminvaida Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 ok,zgomotul era de la benzina,schimbat si s-a rezolvat,si chiar auzeam bulbucii si acum sosesc si 2 poze misto jucariile astea felicitari zi-mi si mie te rog ce este in 'cutia' aia de sub rezervor, din dreapta! eu cand am cumparat motorul era data jos si am primito si pe ea la pachet dar e pur si simplu o cutie goala! asa trebuie?, asa e si la voi? numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slowmotion Postat Mai 11, 2009 Share Postat Mai 11, 2009 ok,zgomotul era de la benzina,schimbat si s-a rezolvat,si chiar auzeam bulbucii si acum sosesc si 2 poze misto jucariile astea felicitari zi-mi si mie te rog ce este in 'cutia' aia de sub rezervor, din dreapta! eu cand am cumparat motorul era data jos si am primito si pe ea la pachet dar e pur si simplu o cutie goala! asa trebuie?, asa e si la voi? numa' bine! daca am inteles eu bine acolo ar trebui sa fie filtru de aer cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladdark Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 nu este pt filtru de aer,filtrele sint sub rezervor,cutia aia efectiv,ii acolo pt design,asa tre sa fie goala,iibuna sa tina sandwiciurile calde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cichician Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 nu este pt filtru de aer,filtrele sint sub rezervor,cutia aia efectiv,ii acolo pt design,asa tre sa fie goala,iibuna sa tina sandwiciurile calde Ezact, acolo aveam eu o alta treaba de design, un hypercharger nefunctional din cauza carburatoarelor imprastiate prin motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminvaida Postat Mai 12, 2009 Share Postat Mai 12, 2009 Ezact, acolo aveam eu o alta treaba de design, un hypercharger nefunctional din cauza carburatoarelor imprastiate prin motoreta. ms mult! ma gandeam eu ca eara numai de design ca nu prea ar fi avut cum sa fie filtru de aer in ea ca nu are nici o gaura! eu mi-am montat chilometraju in gaurile alea! numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminvaida Postat Mai 18, 2009 Share Postat Mai 18, 2009 inca o intrebare! imi sunt cam slabite telescoapel pe spate stie cineva daca se pote face ceva sau trebuiesc schimbate? multumesc anticipat! numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lordofchoppers Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 inca o intrebare! imi sunt cam slabite telescoapel pe spate stie cineva daca se pote face ceva sau trebuiesc schimbate? multumesc anticipat! numa' bine telescoapele pe spate,de la marauder,alea de fabrica ma refer,sunt de unica flosinta.adica schimbale. daca gasesti HAGON sau KONI .personal nu am folosit dar stiu multe motoare cu asa ceav.au un rapotr pret calitate f bun si unde mai pui ca le poti pretensiona foarte tari.aproape rigid. asta inseamna ca marauderu tau va lua aripi. atentie la demarajele in tromba. vei derapa in nestire. salut numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminvaida Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 telescoapele pe spate,de la marauder,alea de fabrica ma refer,sunt de unica flosinta.adica schimbale. daca gasesti HAGON sau KONI .personal nu am folosit dar stiu multe motoare cu asa ceav.au un rapotr pret calitate f bun si unde mai pui ca le poti pretensiona foarte tari.aproape rigid. asta inseamna ca marauderu tau va lua aripi. atentie la demarajele in tromba. vei derapa in nestire. salut numa bine. merci my lord! da sti tu unde gasesc asa ceva? eu am cautat dar nu am gasit! daca sti dami te rog o adresa sau in link sau un pret ceva, te rog! merci si numa' bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pHa_King Postat Mai 19, 2009 Share Postat Mai 19, 2009 mno drajii miei, niom vidia la oras la Seth on Fire.... ca vad ca v-ati ascuns bine de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pHa_King Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 (editat) am stiri proate, mi-am culcat bijuteria... intr-o intersectie locala, semaforizata, de pe drumul prioritar am virat pe verde intermitent la dreapta. intre timp de pe coltul strazii a coborat in viteza de pe trotuar (sa nu zic ca a sarit) un tzaran de a vrut sa treaca pe rosu, sau ce (cuvant urat) mea, eu eram inclinat deja si ca sa-l evit am piscat frana. mno noroc ca aveam o viteza de viraj de vreo 15 km/h, dar suza o zis ca mno ashe nu, si asa l-am culcat si neavand crash-bar, s-a intalnit ghidonul cu geografia locala... rezultat: - suport faruri indoit... - rezervorul un pic indoit... - toba superioara zgariata... poi cam atat, si tocmai ce comandasem crash-bar Editat Mai 21, 2009 de pHa_King Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pHa_King Postat Mai 22, 2009 Share Postat Mai 22, 2009 Scuzati prostia mea personala, dar la cat ii de mare forumul cesta, n-am vazut de ochi topicul asta si m-o mancat sa fac eu unul aici. Mno in fine... Ideea e ca din septembrie am si io un fier d'asta, mai albastru... e din 2001, l-am luat cu 14800 km, amu are in plus cu aprox +/- 4000, si tocmai vorbeam singur ca ieri mi s-a intalnit ghidonul cu geografia ... poi cam atat... momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.