Sari la conținut

Pornire la rece fara soc


ix.paul
 Share

Postări Recomandate

MotoForumisti, am o intrebare care tare ma apasa n piept ... este normal sa porneasca mobra la rece fara soc ? ... porneste din prima la sfert ... din auzite am inteles c ar fi amestecul bogat si nu e prea bine ..este vorba de o Honda VTR1000f din '98 .. multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Porneste fara soc, dar probabil este lasat motorul sa functioneze 3-5 min pana la temperatura de regim/ incalzire, apoi intra in sarcina, adica la drum. Nu cred ca se urca pe motocicleta si la drum in primele secunde. Probabil pe la 5-6 grd afara, o sa folosesti soc-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da... dupa ce o pornesc o las 3 - 4 -5 minute .. pana urca acul indicatorului de temperatura la prima liniuta ... nu stiu cum va porni cand o sa vina "iarna".. dar acum mi se pare suspect sa porneasca asa... chiar daca o las si cate 3 zile nepornita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestec bogat!

Este ok pentru pornire,de aceea s-a inventat shocul mecanic, electric,termic..etc pentru ca motorul are nevoie de amestec bogat la rece,dar o data ce motorul se incalzeste acel amestec devine foarte bogat si nu este ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestec bogat!

Este ok pentru pornire,de aceea s-a inventat shocul mecanic, electric,termic..etc pentru ca motorul are nevoie de amestec bogat la rece,dar o data ce motorul se incalzeste acel amestec devine foarte bogat si nu este ok.

.... si cum se poate rezolva asta ? ... presupun ca se regleaza din carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da... dupa ce o pornesc o las 3 - 4 -5 minute .. pana urca acul indicatorului de temperatura la prima liniuta ... nu stiu cum va porni cand o sa vina "iarna".. dar acum mi se pare suspect sa porneasca asa... chiar daca o las si cate 3 zile nepornita

Care este turatia la ralanti dupa ce motorul este cald ? Daca este mai mare decat cel normal, posibil regaj amestec eronat sau soc inchis partial. De asemenea, consumul mediu iti poate da un raspuns util. O simpla verificare a pozitiei socu-lui o poti face si tu !

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la rece .. relatiul este undeva la 1000 rpm ... iar la cald undeva la 1300 +- 100 rpm asa cum se specifica in cartea tehnica ... socul este in pozitia inchis mereu ..iar cand il deschid nu prea vrea sa stea .. tinde sa se inchida incet incet ..trebuie sa tin de el ca sa stea deschis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca la tine soc-ul este inchis mereu ?? adica clapeta de soc inchisa, sau cum se spune cateodata soc TRAS?? Nu inteleg ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem ca la tine soc-ul este inchis mereu ?? adica clapeta de soc inchisa, sau cum se spune cateodata soc TRAS?? Nu inteleg ??

Se refera la comanda de pe ghidon ca este inchis.

Dar asta nu inseamna ca si in carburatoare se inchid pistonasele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok , o expresie folosita in alt sens.. trebuie sa verifici cablul, cred ca cel care a avut motorul inainte, nu a folost soc-ul deloc, ..posibil intepetit cablul pe manson. Ce consum ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivel prea mare si/sau suruburi pilot prea deschise. La carburatoarele clasice nu exista carburatie perfecta, aceasta fiind influentata de multi factori variabili cum ar fi temperatura, presiunea atmosferica (altitudine), umididatea, etc. In general amestecul se regleaza o idee mai bogat deoarece cealalta extrema incinge motorul. Daca insa si la temperaturi scazute, sub 10-15 gr.C porneste usor fara soc atunci trebuie corectat, la lung amestecul prea bogat afecteaza ungerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine dimineata, chiar si cand era cald afara, daca nu tin gazul putin tras nu vrea sa porneasca, iar dupa ce porneste trebuie sa il tin in continuare tras ca altfel nu sta la relanti si moare motorul. Dupa ce stau 1-2 minute cu acceleratia putin trasa (nu sar niciodata de 2000 RPM) si se mai incalzeste putin motorul, sta singura la relanti (1000 RPM), ce-i drept putin mai mic fata de cat sta atunci cand e motorul cald (1300 RPM).

E normal sa faca asa un Bandit de 600 din '95? Carburatoarele au fost curatate si sincronizate la inceput de sezon si pana acum nu mi-am facut probleme, am crezut ca asa e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un comportament de genul asta era mentionat in cartea mobrei la chinezul care l-am avut. Bujia era maronie, mobra mergea cum trebuie, singurul 'inconvenient' pe timp rece asta era, dar dupa cum am zis, modalitatea asta era specificata si in manual, iar carburiciul era ceva simplu, socul fiind de fapt o clapeta ce acoperea adimisia. La japoneze de genul asta, ca am tot avut vechituri, socul tras si fara alte giumbuslucuri, deci cred ca ceva nu e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu socul tras nu am nici o problema la pornire. Nici fara soc nu am probleme, dar trebuie sa o tin eu din acceleratie pana se incalzeste putin. Daca ii trag socul comportamentul ei ar fi acelasi, doar ca in loc sa tin eu acceletatia, e socul care face asta pentru mine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vara prefer sa o pornesc fara soc, cu un sprit de aceleratie, tinuta din acceleratie la apr. 1800 de turatii vreo 2 minute si gata, la drum. Si uit ca exista socul.

La frig necesita soc.

Mi se pare ca se abuzeaza de soc, la peste 25 de grade sa stai cu el pe jumatate deschis minute intregi nu cred ca e ok. La inceputuri am si mers vreo 25 de km cu el deschis aproape de maxim, de nu intelegeam de ce se comporta altfel Gs ul 500 :))))))))

Editat de Kevinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...