ix.paul Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 MotoForumisti, am o intrebare care tare ma apasa n piept ... este normal sa porneasca mobra la rece fara soc ? ... porneste din prima la sfert ... din auzite am inteles c ar fi amestecul bogat si nu e prea bine ..este vorba de o Honda VTR1000f din '98 .. multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecscosmi Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 La mine porneste numai si numai cu soc (lucru care ma deranjeaza), si tu iti faci griji ca porneste fara soc? Altii au probleme la pornire si tie nu-ti comvine ca porneste la sfert Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 (editat) Da, e semn că amestecul e bogat. Normal e să "dea în nas" până pe la 50-60 de grade dacă accelerezi brusc în sarcină. Editat Septembrie 7, 2014 de Penetru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Porneste fara soc, dar probabil este lasat motorul sa functioneze 3-5 min pana la temperatura de regim/ incalzire, apoi intra in sarcina, adica la drum. Nu cred ca se urca pe motocicleta si la drum in primele secunde. Probabil pe la 5-6 grd afara, o sa folosesti soc-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 da... dupa ce o pornesc o las 3 - 4 -5 minute .. pana urca acul indicatorului de temperatura la prima liniuta ... nu stiu cum va porni cand o sa vina "iarna".. dar acum mi se pare suspect sa porneasca asa... chiar daca o las si cate 3 zile nepornita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Amestec bogat! Este ok pentru pornire,de aceea s-a inventat shocul mecanic, electric,termic..etc pentru ca motorul are nevoie de amestec bogat la rece,dar o data ce motorul se incalzeste acel amestec devine foarte bogat si nu este ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 Amestec bogat! Este ok pentru pornire,de aceea s-a inventat shocul mecanic, electric,termic..etc pentru ca motorul are nevoie de amestec bogat la rece,dar o data ce motorul se incalzeste acel amestec devine foarte bogat si nu este ok. .... si cum se poate rezolva asta ? ... presupun ca se regleaza din carburator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Da din suruburile de reglaj,dar trebuie verificat si daca socuk nu inchide corect,este blocat..etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 da... dupa ce o pornesc o las 3 - 4 -5 minute .. pana urca acul indicatorului de temperatura la prima liniuta ... nu stiu cum va porni cand o sa vina "iarna".. dar acum mi se pare suspect sa porneasca asa... chiar daca o las si cate 3 zile nepornita Care este turatia la ralanti dupa ce motorul este cald ? Daca este mai mare decat cel normal, posibil regaj amestec eronat sau soc inchis partial. De asemenea, consumul mediu iti poate da un raspuns util. O simpla verificare a pozitiei socu-lui o poti face si tu ! Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 la rece .. relatiul este undeva la 1000 rpm ... iar la cald undeva la 1300 +- 100 rpm asa cum se specifica in cartea tehnica ... socul este in pozitia inchis mereu ..iar cand il deschid nu prea vrea sa stea .. tinde sa se inchida incet incet ..trebuie sa tin de el ca sa stea deschis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Sa intelegem ca la tine soc-ul este inchis mereu ?? adica clapeta de soc inchisa, sau cum se spune cateodata soc TRAS?? Nu inteleg ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Sa intelegem ca la tine soc-ul este inchis mereu ?? adica clapeta de soc inchisa, sau cum se spune cateodata soc TRAS?? Nu inteleg ??Se refera la comanda de pe ghidon ca este inchis.Dar asta nu inseamna ca si in carburatoare se inchid pistonasele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 "socul este in pozitia inchis mereu" in sensul ca nu l folosesc ... iar cand am incercat sa l folosesc ... se tragea greu si nu prea statea in pozitia "on" .. trebuia sa l tin cu mana .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 ok , o expresie folosita in alt sens.. trebuie sa verifici cablul, cred ca cel care a avut motorul inainte, nu a folost soc-ul deloc, ..posibil intepetit cablul pe manson. Ce consum ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ix.paul Postat Septembrie 7, 2014 Autor Share Postat Septembrie 7, 2014 consum normal pentru vtr1000f .. cam 7 la suta afara .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Si mai curios, mie imi porneste la rece cu socu lasat (netras) si gazul tras o idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Nivel prea mare si/sau suruburi pilot prea deschise. La carburatoarele clasice nu exista carburatie perfecta, aceasta fiind influentata de multi factori variabili cum ar fi temperatura, presiunea atmosferica (altitudine), umididatea, etc. In general amestecul se regleaza o idee mai bogat deoarece cealalta extrema incinge motorul. Daca insa si la temperaturi scazute, sub 10-15 gr.C porneste usor fara soc atunci trebuie corectat, la lung amestecul prea bogat afecteaza ungerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 La mine dimineata, chiar si cand era cald afara, daca nu tin gazul putin tras nu vrea sa porneasca, iar dupa ce porneste trebuie sa il tin in continuare tras ca altfel nu sta la relanti si moare motorul. Dupa ce stau 1-2 minute cu acceleratia putin trasa (nu sar niciodata de 2000 RPM) si se mai incalzeste putin motorul, sta singura la relanti (1000 RPM), ce-i drept putin mai mic fata de cat sta atunci cand e motorul cald (1300 RPM). E normal sa faca asa un Bandit de 600 din '95? Carburatoarele au fost curatate si sincronizate la inceput de sezon si pana acum nu mi-am facut probleme, am crezut ca asa e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Un comportament de genul asta era mentionat in cartea mobrei la chinezul care l-am avut. Bujia era maronie, mobra mergea cum trebuie, singurul 'inconvenient' pe timp rece asta era, dar dupa cum am zis, modalitatea asta era specificata si in manual, iar carburiciul era ceva simplu, socul fiind de fapt o clapeta ce acoperea adimisia. La japoneze de genul asta, ca am tot avut vechituri, socul tras si fara alte giumbuslucuri, deci cred ca ceva nu e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bandit_Bora Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Cu socul tras nu am nici o problema la pornire. Nici fara soc nu am probleme, dar trebuie sa o tin eu din acceleratie pana se incalzeste putin. Daca ii trag socul comportamentul ei ar fi acelasi, doar ca in loc sa tin eu acceletatia, e socul care face asta pentru mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 (editat) Vara prefer sa o pornesc fara soc, cu un sprit de aceleratie, tinuta din acceleratie la apr. 1800 de turatii vreo 2 minute si gata, la drum. Si uit ca exista socul. La frig necesita soc. Mi se pare ca se abuzeaza de soc, la peste 25 de grade sa stai cu el pe jumatate deschis minute intregi nu cred ca e ok. La inceputuri am si mers vreo 25 de km cu el deschis aproape de maxim, de nu intelegeam de ce se comporta altfel Gs ul 500 ))))))) Editat Septembrie 8, 2014 de Kevinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Prima data verifici daca este blocat, in carburator, nu te iei dupa cablu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.