cmd Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 am impresia ca nu exista suficient loc de degajare daca se rateaza prima curba de dreapta ,cred ca o sa se ajunga "prin vecini" sau trebuie sa o culci imediat pe pietris daca ai ratat curba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mentalist Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 Eu zic ca ar fi important sa faca o parte de gard si macar o tribuna din aia metalica provizorie pentru spectatori. Cred ca multi vor veni doar sa caste gura primele dati, myself included. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denis_sbz Posted September 17, 2014 Author Share Posted September 17, 2014 am impresia ca nu exista suficient loc de degajare daca se rateaza prima curba de dreapta ,cred ca o sa se ajunga "prin vecini" sau trebuie sa o culci imediat pe pietris daca ai ratat curba Acolo se lucreaza cel mai intens. Zona de degajare e mare insa si vitezele sunt pe masura. De nivelat e nivelat, pietrisul s-a pus. Acum, preconizez ca pina la data desfasurarii primului trackday o sa fie completata si cu zid de cauciucuri. » Post actualizat in 17 Sep 2014 12:55 Cata alergatura o sa iasa acolo, mi-e frica de-acuma! La un moment dat, stind pe linia dreapta si cu gindul la ce va urma, mi s-a pus un mare nod in stomac de emotie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fatal Fury Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 Acolo se lucreaza cel mai intens. Zona de degajare e mare insa si vitezele sunt pe masura. De nivelat e nivelat, pietrisul s-a pus. Acum, preconizez ca pina la data desfasurarii primului trackday o sa fie completata si cu zid de cauciucuri. » Post actualizat in 17 Sep 2014 12:55 La un moment dat, stind pe linia dreapta si cu gindul la ce va urma, mi s-a pus un mare nod in stomac de emotie Foarte tare crcuitul virajele par fluente se va merge cu cotul pe jos ) Cat estimezi ca va fi top speed-ul pt un superbike pe cei 900 m ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denis_sbz Posted September 17, 2014 Author Share Posted September 17, 2014 Iesirea in linia dreapta se face in prima treapta ... 960 m ... intrarea in primul viraj, estimez un 100 -120 ... probabil ca viteza maxima va depinde cam de cit poate motorul, de indeminarea si curajul pilotului ... 290 - 300 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
catalin10 Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 Lucru nene......prezent si eu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2xghe Posted September 17, 2014 Share Posted September 17, 2014 O sa intru si eu duminica, daca se poate lua doar o zi . Sper sa nu incurc p'acolo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denis_sbz Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Nu vei incurca pe nimeni. Se va intra pe clase si, din cite am inteles, se ia in calcul posibilitatea ca cei care sunt pentru prima oara pe circuit, la primele intrari, sa beneficieze de indrumare. De acest lucru, urmind a se ocupa o mina de motociclisti experimentati. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
catalin10 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Nu vei incurca pe nimeni. Se va intra pe clase si, din cite am inteles, se ia in calcul posibilitatea ca cei care sunt pentru prima oara pe circuit, la primele intrari, sa beneficieze de indrumare. De acest lucru, urmind a se ocupa o mina de motociclisti experimentati. Asta cu indrumarea incepatorilor( pe un asa circuit) e un lucru minunat .....Respect pt baietii care s-au gandit la acest aspect.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denis_sbz Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Deocamdata sunt doar idei si discutii. Vom vedea la fata locului daca se va face ceva in sensul asta. p.s. eu n-am nicio implicare in acest demers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2xghe Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 D'abea astept! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Intrebare pt cei ce vor veni prima data pe un circuit mare: Cauciucuri de pista, performante, v-ati luat? Adancata nu-i Amckart! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
catalin10 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Intrebare pt cei ce vor veni prima data pe un circuit mare: Cauciucuri de pista, performante, v-ati luat? Adancata nu-i Amckart! Buna intrebarea ..... sfaturi ceva ? te rog . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denis_sbz Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Daca nu rezolvi pina la acea data cu cauciucurile, nu-ti face griji. La pista se vor gasi baieti care ( in functie de nevoi si experienta ) sa te indrume, cauciucuri noi, SH + posibilitate de montaj. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
catalin10 Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 buna si chestia asta ...dar..... as inclina spre ceva soft,dupa cum ai recomandat tu, montate deja de acasa , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Tin minte ca prima oara cind m-am dus la Serres, primavara, mi-am luat caucicuri noi, 2 spate medium, si 2 fete-1med si una soft. Eram speriat rau. Rideau ceilalti de mine la citi bani am bagat in anvelope.Nu-mi pare rau nici acum pt investitia aia. Un prieten al meu, fusese cu 7 luni inainte la Serres cu moto incaltata cu Pilot Power, a cazut de 2 ori, i-a alunecat spatele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mentalist Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Am intrebat si pe topicul de gume,dar poate se uita racerii mai mult pe aici: "Ma roade si pe mine o intrebare. Sa luam un tip de gume, Dunlop GPRacer. Cum se alege compozitia in functie de temperatura din zilele de circuit, cum se alege acel soft-medium-endurance? Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun? Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie? Eu un aspect pe care inca nu l-am inteles " Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cmd Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/Images/d212_compound_diagram_eu_tcm386-140667.png » Post actualizat in 18 Sep 2014 12:06sau http://www.motoforum.net/topic/84968-dunlop-compound-info/ » Post actualizat in 18 Sep 2014 12:08cumpara un "pistol" pt temperatura ,noi cand am fost acum in secuime am avut parte de 44 grade @ asfalt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cip M Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Daca afara sunt 15 grade si la asfalt sa zicem 22 de care se pun? - Medium sau Hard Daca sunt 38 afara si la asfalt 50 de care trebuie? - Soft Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theos_ Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Hm. Am aflat ceva bun astazi. Stiam gresit, puteam sa jur la la frig merg cel mai bine softurile. :| Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Mentalist Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Merci, exact asa credeam si eu, cu cat mai frig cu atat mai moale...din ce a pus cmd si din ce zice kyp se pare ca e invers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cip M Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Mai intervine in discutie si compozitia asfaltului » Post actualizat in 18 Sep 2014 13:18Pana la nivelul la care merg Mistode, Cazacu, Pascota, etc recomand sa mergi pe Medium ca e cel mai "sanatos". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denis_sbz Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 Referitor la cauciucuri ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted September 18, 2014 Share Posted September 18, 2014 Vedeti ca difera alegerea cauciucurilor race in functie de cauc fata sau spate. La frig fata se alege fata moale, spatele hard, la cald e invers: fata hard si spatele soft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denis_sbz Posted September 18, 2014 Author Share Posted September 18, 2014 buna si chestia asta ...dar..... as inclina spre ceva soft,dupa cum ai recomandat tu, montate deja de acasa , Poti lua legatura cu cei care au cauciucuri de vanzare, eventual ti le trimit la adresa. Referitor la partea cu recomandarea, era doar un gind spus cu voce tare. Personal, pentru trackday imi voi incalta motoreta cu niste sh-uri ( folosite la doua iesiri pe tg secuiesc ) sc2 ( fata/spate ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.