Jump to content
Sign in to follow this  
Denis_sbz

Ture pe MotorPark Adancata

Recommended Posts

Pai da, daca vorbim de cursa. Dar la track day parca nu iti vine sa dai 3-400 lei doar pe taxa de participare ca sa te dai cel mult 4 sesiuni. Mai ales cand te dai de ieri si stai doar o zi :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine nu e vorba de curse. Pur si simplu am vrut sa imi testez nivelul si sa vad cat am progresat dupa inca un an de motociclism. Unde mai pun ca oricum am ajuns tarziu si am avut doar 4 intrari :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat si eu asta cand am mers cate doua zile la Secuiesc. Sambata bagam 5-6-7 intrari (mai lungi sau mai scurte) si duminica abia mai intelegeam ce se intampla cu mine. Cert e ca nu sunt de dat exemplu pentru nivelul meu de fitness, dar e foarte intelept sa nu se traga mai mult decat e safe. Atunci apar greselile care pot duce la accidente. Prefer sa 'pierd' o intrare intr-o zi si sa fiu safe si fresh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Off:acum vreo 5 ani am mers la Hungaro, am achitat taxa si am facut 8 intrari. Era prima experienta pe un circuit mare. La sfarsit de zi eram high, adrenalina isi spunea cuvantul. Am tras toate intrarile cat m-a dus fizicul(stateam si inca stau f bine cu conditia fizica). Nimic iesit din comun. A doua zi dimineata aveam de urcat la drum spre casa. Zero, nada, canci! L-am lasat pe amicul cu care am fost acoli sa conduca. Nu e pont sa rupi norma/zi daca trebuie sa mergi si a doua zi, cu atat mai mult daca esti relativ "nou".

Edited by george05

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gata, au trecut repede cele 3 zile !
Prima zi a fost de acomodare, mergeam cam incordat.

A doua zi am inceput sa-mi dau drumul si aveam ca target 2:00. Din pacate am ajuns doar pana la 2:02 sperand ca in cursa sa scad mai mult. Cursa de la rookies 600 a avut 2 steaguri rosii si a fost anulata.
Mi-a parut atat de rau ca s-a oprit cursa dar m-am consolat ca plec acasa pe picioare si cu motocicleta intreaga.

Felicitari Gabi si Cata pentru podiumuri !

 

 

 

post-45009-0-65627500-1504509802_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru noi weekend-ul asta a fost catastrofal.

Bilantul : 3 motoare din 4 ajunse acasa praf

2 dintre noi am plecat cu amenzi de la politia locala si unul fara permis(stiau ca avem buletinele lasate garantie si erau pusi pe dat amenzi pentru lipsa de documente)

1 un os rupt la un picor - ghips pentru o luna

1 deget polizat pe asfalt pana in carne.

 

Totul a inceput cu organizarea dezastruoasa. Este clar ca cei doi organizatori nu prea au comunicat intre ei ,iar catre noi deloc.Am fost mutati la alta clasa fara sa fim anuntati .Ne-am trezit intorsi inapoi de la intrare si normal ca am piedut o intrare aiurea.La etapele precedente nu s-a pus problema de a lega cricul lateral dar de data asta am fost intorsi inapoi si pentru asta.Doua motoare au fost distruse in urma cazatrilor , la unul a cedat ceva in interior.

Unul din noi a fugit la spital cu cel cu piciorul rupt fara sa se gandeasca la acte si alte rahaturi si cand s-a intors inapoi s-a trezit cu amenda pt ca nu avea talonul si buletinul la el .Fiind plin de spume a protestat si s-a trezit si fara permis.

Duminica am plecat de acasa asa de scarbit si lipsit de vlaga ca nu mi-am mai luat nici echipamentul dupa mine.Cand am ajuns acolo am aflat ca eram in pole pt cursa hobby...Multumesc organizatorilor,ati fost beton!


» Post actualizat in 04 Sep 2017 08:34

Motorul care a cedat nu a apucat sa faca nici macar o tura completa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

otul a inceput cu organizarea dezastruoasa.

Subscriu. Vineri s-au inceput inscrierile foarte tarziu, iar la inspectia tehnica s-au miscat lucrurile ff greu si a fost coada pana la ora 11. Nu ne-a zis nimeni la ce grupa sa intram, sambata a fost schimbat programul fara sa ne anunte nimeni de vineri (eu am tot cautat pe pagina/eventul celor de la MotoRC un program pt acest weekend. dar n-au afisat nimic).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Iaco

 

Am uitat de tine,m-am concentrat doar pe motoarele pe care le-am carat eu cu trailerul si am vrut sa fiu cat succint.


» Post actualizat in 04 Sep 2017 09:26

Imi caut alte distractii pt restul concediului.Nu cred ca o sa mai trec pe acolo foarte curand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar Goe are dreptate, pentru noi a fost groaznic weekendul asta, un weekend plin de ghinioane.

Indiferent cat efort am fi depus pe problema ulterior aparea alta drept pentru care niciunul din nou nu s-a mai dat duminica cu toate ca din 4 motorete doar una a mai ramas intreaga. Slava Domnului si de aia.

Eu sambata in loc sa ma dau am facut mecanica, apoi am spart motorul la intrarea pe circuit. N-am apucat nici macar 1 lap sa fac.

 

Organizarea a lasat de dorit etapa asta din cauza lipsei de comunicare dintre organizatorii celor 2 competitii RoSBK respectiv MotoRC.

 

@kitty, nu e bine sa iti fortezi organismul daca nu esti obisnuita cu astfel de efort, risti sa platesti mai scump decat taxa pe o zi, oase rupte, daune mari la motor etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacat de atatea accidente si motoare distruse. Sper ca acest lucru sa nu descurajeze pilotii actuali sau viitoarii piloti. Daca au fost atatea probleme organizatorice, spec sa se tina cont de acest lucru la urmatoarele evenimente.

 

Legat de efort, in iulie pe cannicula de 40-42 grade am reusit sa fac cu adevarat prima experienta completa pe circuit. Vineri - Sambata - Duminica. Am avut 8 intrari in prima zi, 7 in a doua si 4 in duminica (2 antrenamente, warm-up si cursa). Am vrut sa profit la maxim de intrari si am reusit sa progresez de la sesiune la sesiune. 3 cauciucuri spate distruse. Am scazut de la 2:20 la 2;05. Efort a fost....dar nu mai mare decat 2 zile pe secuiesc (8-10 intrari).

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2011, ROSBK-ul a inchiriat Pannoniaring-ul pt 3 zile. Din cauza ca nemtii, austriecii care veneau de regula pe Pannonia, s-au dus la alte evenimente, etapa a fost spre 90% romaneasca. Inchipuiti-va ca 1/3 din motorete erau avariate dupa 3 zile, including me.Dorinta prea mare de a performa duce la greseli. Nimic nu suplineste orele de pilotat.Ori, sa obtii un timp propus venind de 4-5 ori la aceeasi pista in doar o iesire, asta duce la greseli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In 2017 ,evenimentul de pe 1-2-3 sep s-a cazut mai mult de frustrare care a dus la lipsa de concentrare .La cursa de rookies 600 se putea vedea de pe grila cine va produce ambuscada .Dupa 15 minute de stat pe loc in grila pt procedura de rahat ,turcaletele mai avea putin si facea tumbe pe acolo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-adevar Goe are dreptate, pentru noi a fost groaznic weekendul asta, un weekend plin de ghinioane.

Indiferent cat efort am fi depus pe problema ulterior aparea alta drept pentru care niciunul din nou nu s-a mai dat duminica cu toate ca din 4 motorete doar una a mai ramas intreaga. Slava Domnului si de aia.

Eu sambata in loc sa ma dau am facut mecanica, apoi am spart motorul la intrarea pe circuit. N-am apucat nici macar 1 lap sa fac.

 

Organizarea a lasat de dorit etapa asta din cauza lipsei de comunicare dintre organizatorii celor 2 competitii RoSBK respectiv MotoRC.

 

@kitty, nu e bine sa iti fortezi organismul daca nu esti obisnuita cu astfel de efort, risti sa platesti mai scump decat taxa pe o zi, oase rupte, daune mari la motor etc.

 

Imi pare rau sa aud de problemele legate de organizare. Intotdeauna au fost probleme dar parca nu asa multe. Sa speram ca din greseli se invata.

 

Din punctul meu de vedere nu am fortat niciodata :) Cand simt ca obosesc ori inchei sesiunea, ori ziua. Ma mira doar faptul ca e indicat sa participi la maxim 4 sesiuni.. Eu dupa 4 sesiuni ma simt cel mai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei sa risti putin atunci progresezi treptat, creste viteza fara sa simti.

Daca vrei sa progresezi repede, incepi sa simti viteza in plus si reflexele raman in urma. Scazi repede timpi (10 secunde pe we) dar risti sa rupi motorul. Fiti constienti ca e circuit iar vitezele sunt mari.

Edited by Legnakrad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau sa aud de problemele legate de organizare. Intotdeauna au fost probleme dar parca nu asa multe. Sa speram ca din greseli se invata.

 

Din punctul meu de vedere nu am fortat niciodata :) Cand simt ca obosesc ori inchei sesiunea, ori ziua. Ma mira doar faptul ca e indicat sa participi la maxim 4 sesiuni.. Eu dupa 4 sesiuni ma simt cel mai bine.

Depinde foarte mult de conditia fizica treaba asta, daca esti persoana hiperactiva cred ca e posibil sa poti face mai multe sesiuni dar desigur mai depinde si de starea de sanatate din ziua respectiva, emotii and shit like that care influenteaza comportamentul, concentrarea etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau sa aud de problemele legate de organizare. Intotdeauna au fost probleme dar parca nu asa multe. Sa speram ca din greseli se invata.

 

Din punctul meu de vedere nu am fortat niciodata :) Cand simt ca obosesc ori inchei sesiunea, ori ziua. Ma mira doar faptul ca e indicat sa participi la maxim 4 sesiuni.. Eu dupa 4 sesiuni ma simt cel mai bine.

Depinde si cit de repede mergi. Eu, daca nu ies prea mult de pe mobra, daca iau mina din gaz devreme ca sa nu frinez puternic, daca deschid gazul mai lent la iesirea din viraj , nu obosesc deloc. Sau, daca in loc sa retrogradez in treapta a doua din a 3-a, mentin tot in treapta a 3-a, economisesc multa energie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si cit de repede mergi. Eu, daca nu ies prea mult de pe mobra, daca iau mina din gaz devreme ca sa nu frinez puternic, daca deschid gazul mai lent la iesirea din viraj , nu obosesc deloc. Sau, daca in loc sa retrogradez in treapta a doua din a 3-a, mentin tot in treapta a 3-a, economisesc multa energie.

 

O fac si eu pe aia cu a 3-a pentru a economisi energie dar trebuie sa pun -1 cu +2 . Acum am rapoartele stock si ma cam rugam de ea la iesire din viraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si cit de repede mergi. Eu, daca nu ies prea mult de pe mobra, daca iau mina din gaz devreme ca sa nu frinez puternic, daca deschid gazul mai lent la iesirea din viraj , nu obosesc deloc. Sau, daca in loc sa retrogradez in treapta a doua din a 3-a, mentin tot in treapta a 3-a, economisesc multa energie.

 

Pai no, cam asta ziceam si eu.. Nu e o reteta. In functie de persoana se poate intra mai multe sau mai putine sesiuni, ideea era ca rar se intampla sa fie nevoie mai mult de 6 sesiuni pe zi.

 

E mai ieftin si dpdv al bugetului si al energiei sa mergi incet :D In schimb, eu cand mergeam foarte incet mai pateam sa mi se incinga cizmele si sa trebuiasca sa ies dupa 2-3 tururi.. deci nici cum nu e bine :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Printr-un concurs de imprejurari, vinerea viitoare trebuie sa fiu la o sesiune Bmw Track Days la circuit, dar nu imi dau seama din descrierea locatiei cum pot ajunge acolo. O rugaminte la cei care ati fost: avand in vedere ca evenimentul incepe la ora 09.00, ca este vineri si eu stau in cealalta parte a Bucurestiului - Crangasi - ce drum aleg si la ce ora ar trebui sa plec de acasa? Pe google maps imi apare traseul de mai jos, este ok?

 

Untitled.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traseul e bun, dar si cel cu gri e in regula. Nu stiu cat faci pina la Piata Scanteii dimineata, insa de acolo va fi liber, poate un mic dop de 5 minute pe centura la sensul giratoriu de la BMW. Eu as pleca la 7,30 de acasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LUV, dupa ce ajungi la intrarea din Stefanesti, din Centura, o iei spre Fierbinti Tirg, e cel mai rapid traseu, radare, politie lipsesc. Cum ajungi la Stefanesti, depinde de tine, ori tai prin Centru capitala ori folosesti Centura prin nord. Dupa ce parasesti Centura, ai cam 35-45minute, depinde cum ii dai talpa sau nu, pina ajungi la circuit.


» Post actualizat in 26 May 2018 18:36

Dupa o pauza de 10 luni, am ajuns si eu azi pe Adancata, a fost zi de track day. M a impresionat placut reasfaltarea fara cusur a liniei drepte, acum se poate merge cu amortizorul de directie setat si pe pozitia 2, inainte de reasfaltare trebuia setat pe pozitia 7-8, nu mai vobleaza deloc. A disparut si denivelarea mare de la apexul ultimului viraj.


» Post actualizat in 29 May 2018 04:14

Duminica, 27 mai am intrat in curba a 12-a ceva mai tare, la iesirea din viraj m-a scos de pe asfalt. Viteza nu era prea mare dar am avut surpriza sa vad ca acolo sint mici bolovanasi rezultati in urma trecerii unui utilaj care a discuit terenul pt a-l indrepta. Am avut noroc ca nu am cazut dar sansele sa cad au fost mari. Mai trebuie sa treaca ceva saptamini, sa ploua pt a se tasa natural terenul, care sa recunoastem, e drept acum.Daca solul era imbibat cu apa, afinat cum era, faceam o superbaie de namol. Deci, mare atentie cum fortati la intrarea in viraj, daca gresiti, aveti sanse spre 100% sa cadeti imediat cum intrati pe pamint.

Edited by JAGI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...