R4DIKL Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Salutare. Va cer parerea si eventual o programare la un mecanic foarte bun pentru o problema cu care ma confrunt de cateva zile. Timp de 3 saptamani, motorul meu, o Honda Hornet PC34 din 2000, a stationat pur si simplu. Inainte de a pleca in concediu mergea perfect. Pornea la prima cheie, intra in ture fara probleme etc, etc. Dupa ce m-am intors am vrut sa ma plimb cu el. A pornit ok, l-am lasat sa se incalzeasca si am dat sa plec de pe loc. A inceput sa se miste dar, in mod cu totul ciudat, a intervenit un zgomot ca de scuter; ca sa fiu plastic in exprimare si pentru cine nu va rade prea tare, in loc sa faca vvvvvuuuummmmmm, facea trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ca si cum mergea in 3 pistoane. Stiu ca pare hilar dar alta comparatie nu am gasit. In loc de un sunet uniform si carnos are un sunet trepidant, iar asta se simte cel mai bine la ture mici, dupa plecarea de pe loc. Am fost cu el la doua service-uri, oameni experimentati care repara moto pentru doua cartiere bucurestene. L-a primul i-am schimbat bujiile cu iridium si i-am curatat carburatoarele iar la al doilea, pentru ca nu se schimbase nimic in bine, i-am facut sincronizare, i-am verificat aprinderea, i-am facut toate reglajele de aer/amestec, ma rog, tot tacamul care presupune alimentarea. Dupa a doua interventie parca, parca s-a mai imbunatatit comportamentul in ture mari. Dar, la plecarile de pe loc in trafic aglomerat tot are acel zgomot ciudat si senzatia de dat in balbaiala. Am suspectat inclusiv toba ca are pierderi de gaz, dar nu s-a confirmat. Ceea ce este sigur e ca motorul meu nu mai merge cum mergea, iar asta ma enerveaza la culme. Stiu ca pentru multi ar fi valabila solutia "frate, daca merge las-o asa, vezi tu mai incolo cand o sa mai cada ceva", dar pe mine ma irita foarte tare chestiunea asta. La concret, daca ati patit asa ceva (luand in calcul toate cele prezentate mai sus) va rog sa-mi dat si mie o sugestie despre ce ar fi vorba, iar daca stiti un mecanic pasionat si cu meseria la degetul mic va rog sa-mi recomandati si mie. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
middle_of_nowhere Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 (editat) Eu cred ca ar ajuta daca ai posta un filmulet, ceva... nu prea merge sa transcrii sunete... Editat Septembrie 17, 2014 de middle_of_nowhere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Compresia e ok? Pare a fi o supapă. » Post actualizat in 17 Sep 2014 17:59 La concret, daca ati patit asa ceva (luand in calcul toate cele prezentate mai sus) va rog sa-mi dat si mie o sugestie despre ce ar fi vorba, iar daca stiti un mecanic pasionat si cu meseria la degetul mic va rog sa-mi recomandati si mie. Toate bune. TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 17, 2014 Autor Share Postat Septembrie 17, 2014 Eu cred ca ar ajuta daca ai posta un filmulet, ceva... nu prea merge sa transcrii sunete... Ai dreptate, dar ar fi complicat. Din cauza asta am solicitat un expert. Ms. » Post actualizat in 17 Sep 2014 18:09 Compresia e ok? Pare a fi o supapă. » Post actualizat in 17 Sep 2014 17:59 TNG Nu stiu. Ar fi o pista de luat in considerare. Atunci cand se face sincronizare de carburatoare nu iese la iveala si compresia? Iarta-mi ignoranta, dar daca ma pricepeam nu apelam la voi. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdantx Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Ai dreptate, dar ar fi complicat. Din cauza asta am solicitat un expert. Ms. » Post actualizat in 17 Sep 2014 18:09 Nu stiu. Ar fi o pista de luat in considerare. Atunci cand se face sincronizare de carburatoare nu iese la iveala si compresia? Iarta-mi ignoranta, dar daca ma pricepeam nu apelam la voi. Multumesc. Nu. Compresia trebuie verificata separat cu un compresmetru pe fiecare piston. Probabil este o supapa asa cum a spus colegul. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 17, 2014 Autor Share Postat Septembrie 17, 2014 Nu. Compresia trebuie verificata separat cu un compresmetru pe fiecare piston. Probabil este o supapa asa cum a spus colegul. Bafta. Cunosti pe cineva dispus sa verifice compresia si eventual sa si intervina? Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Cunosti pe cineva dispus sa verifice compresia si eventual sa si intervina? Ms. Userul TNG e tata` lor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 verifica si fisele cine stie poate una nu da scanteie cum trb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdantx Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 La orice service moto se poate face operatiunea de verificare. Nu ti-as putea recomanda pe cineva anume. Despre TNG am auzit lucruri bune, Cezar si Adi de la GRG, SKR....etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 072MOTOARE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 17, 2014 Autor Share Postat Septembrie 17, 2014 verifica si fisele cine stie poate una nu da scanteie cum trb Verificat o data cu aprinderea. Bobine, fise, bujii. Ms. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imperion Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Verificat o data cu aprinderea. Bobine, fise, bujii. Ms. alta idee nu mai am:(,daca rezolvi posteaza si aici te rog chiar sunt curios ce are:).Bafta in rezolvarea prob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Ai dreptate, dar ar fi complicat. Din cauza asta am solicitat un expert. Ms. » Post actualizat in 17 Sep 2014 18:09 Nu stiu. Ar fi o pista de luat in considerare. Atunci cand se face sincronizare de carburatoare nu iese la iveala si compresia? Iarta-mi ignoranta, dar daca ma pricepeam nu apelam la voi. Multumesc. compresie si leak-down test ! hotaraste-te la un mecanic si nu-l mai schimba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan.Andrei Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Greu de identificat doar din descriere dar eu am avut o problema asemanatoare cand am curatat/sincornizat carburatoarele. Le-a facut baiatul luna si le-a reglat ''ca la carte'' ... lucru nu tocmai benefic pentru o motocicleta veche de 15 ani. Nu mai statea la relanti, abia plecam de pe loc cu ea balbaind, scotea sunete ciudate in ture joase, etc ... daca urcai in ture simteai cum isi revine si merge normal. Am primit tot felul de pareri (aprindere, compresie, ulei, pompa, ca sunt nebun si ca merge bine,etc.). Am facut si Transalpina cu ea asa ca nu ma credeau mecanicii ca s-a schimbat brusc. Cand am vazut consum de 3,7 cu pasager, bagaje, etc. am zic ''clar ceva nu e in regula'' ... Am ajuns in scurt timp la un baiat care in 20 minute mi-a umblat la carburator (doar reglat) si motocicleta a inviat. Mi-a zis ca un cilindru (jigleor) era aproape obturat, mai ales la turatii mici iar celelalte nu erau cu mult mai ok. Mi-a zis ca o motocicleta veche nu mai are aceleasi tolerante ca una noua cand vine vorba de reglaj si nici nu mai trebuie sa treaca teste de emisii ca sa folosesti valorile exagerate din manual. Ideea este ca motocicleta si-a revenit ca prin magie fara sa mai schimb ceva la ea ... as fi preferat sa ramana si consumul de 3,7 dar macar am auzit din nou motorul torcand cum trebuie sub mine. Nu stiu daca si la tine este cazul dar poate iti da vre-o idee si scapi de problema inainte sa te apuci sa bagi bani in tot felul de reparatii inutile. Multa bafta! P.S. verifica si fisele de la bujii ... la masina am schimbat si bujie si injector pe un cilindru ca in final sa aflu ca era de la o fisa de 2 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Daca ti-a mers bine inainte sa pleci,cam dubios sa faca figuri dintr-o data.Benzina de cand e in rezervor?Se poate sa ai si mizerie in rezervor si poti face n'spe mii de curatari-sincronizari,ca tot se va aduna mizerie acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Daca ti-a mers bine inainte sa pleci,cam dubios sa faca figuri dintr-o data.Benzina de cand e in rezervor?Se poate sa ai si mizerie in rezervor si poti face n'spe mii de curatari-sincronizari,ca tot se va aduna mizerie acolo gand la gand eu as face un full de benzina pe octane mari sau aditivi, as iesi pe A1 sau A2 si i-as da nitel jar. Stiu ca suna coca style dar poate benzina e veche/slaba/cu apa si impuritati, iar daca o alergi nitel exista si "riscul" de a arde calamina depusa pe vreo supapa si problema se rezolva de la sine. Totodata, eu as verifica si fiecare bujie in parte cum da scanteie, pentru ca nu mereu Iridium e Iridium sau NGK e chiar NGK Succes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abs1nt Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Asa am patit si eu acum 1 saptmana.....fisa 4 nu dadea scanteie....dar dak ai zis ca ai verificat si asta,nu stiu ce sa mai zic....cand o rezolvi baga un post...chiar sunt curios...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 18, 2014 Autor Share Postat Septembrie 18, 2014 L-am contactat pe TNG si astept sa vad daca ma primeste la o constatare. Gaz i-am dat destul iar benzina nu a stat decat perioada in care am fost plecat. Toate fisele dau scanteie si au fost verificate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Servus! Personal cind am avut o problema similara a fost cauzata de soricei care au ros ceva fire in timpul stationarii. Am un prieten a carui motor a avut probleme de carburatie dupa stationare dar in acel caz stationarea a fost de peste 4 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 Salutare din nou. Revin cu ultimele noutati despre problema mea care a devenit ... istorie, gratie lui TNG. Sa o luam sistematic. Mai intai va impartasesc prima impresie despre TNG. Am ajuns in preajma locatiei si el m-a preluat direct de pe sosea, catre garaj. Nu-l cunosteam, nu ma cunostea. M-a ascultat, mi-a pus cateva intrebari apoi s-a apucat de treaba si din acea clipa am vazut un adevarat profesionist in actiune. De la meticulozitatea cu care a abordat fiecare problema (ca erau muuuuuuuuulte) pana la standul de lucru, de la locul predefinit al fiecarei scule si pana la curatenia intretinuta chiar si in timpul interventiei, totul emana seriozitate si profesionalism. Sa nu credeti ca vreau sa-i fac un elogiu, dar omul chiar asa este, definitia seriozitatii si a profesionalismului. Ca bonus, in scurta interactiune m-am bucurat si de un interlocutor deosebit, cu o gramada de cunostinte in cvarii domenii, ceea ce a facut ca timpul scurs sa nu fie deloc plictisitor pentru mine (ca pentru el oricum nu era, din cauza problemelor). Poate cel mai mare castig a fost ca in timp ce lucra, omul imi explica, cu lux de amanunte si probe obiective, ce s-a intamplat la cutare component, de ce nu lucra la parametri corecti etc, etc. In sfarsit, sa revin la problema pe care am avut-o. Fratilor, exista carburatii si carburatii, ca interventie de service. Unii stiu sa o faca, altii poate stiu dar din comoditate evita anumite detalii, iar altii o fac dupa ureche. TNG a gasit in ansamblu carburator atatea probleme cate nu gasea la 5 motoare. De la mansoane nestranse la jiglere schimbate ca pozitie, de la suruburi sculptate cu dalta pana la mizerii ascunse intre canturi. Si ce sa vezi, mai imi rezolva si o problema de transmisie care nu era inclusa in problemele mele curente. Asadar, la sfarsit m-a invitat sa fac un drive test, dupa ce am exlus orice legatura a problemei mele cu aprinderea sau cu supapa vreunui piston. Nu va pot spune ce sentiment am avut cand am simtit torcand sub mine un motor ca nou, asa cum probabil nu a mers niciodata de cand il aveam, adica de 3 ani. La drept vorbind ma mir cum de s-a tinut in ture, saracul, la cat era de traumatizat. Mi-am luat la revedere de la TNG dupa ce l-am asigurat ca totul era super ok si am pornit catre casa, pret de vreo 40 km. O nebunie, o placere extrema sa simti ca orice comanda a ta se simte in reactia prompta a motorului. Concluzia este ca nu tot ce zboara se mananca si nici tot ce tine o surubelnita in mana se numeste mecanic. Aveti grija pe mana cui va lasati jucaria. TNG, multumesc foarte mult, si, la fel, multumesc tuturor celor care s-au pronuntat pe acest topic. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Esti foarte amabil si iti multumesc,dar nu trebuia atata text..o sa creada cei care citesc aici ca te-am amenintat cu arma sa-l scrii,pentru reclama Eu iti multumesc din nou pentru cuvintele frumoase, si iti doresc multa sanatate! Cu respect TNG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Salutare din nou. Revin cu ultimele noutati despre problema mea care a devenit ... istorie, gratie lui TNG. Sa o luam sistematic. Mai intai va impartasesc prima impresie despre TNG. Am ajuns in preajma locatiei si el m-a preluat direct de pe sosea, catre garaj. Nu-l cunosteam, nu ma cunostea. M-a ascultat, mi-a pus cateva intrebari apoi s-a apucat de treaba si din acea clipa am vazut un adevarat profesionist in actiune. De la meticulozitatea cu care a abordat fiecare problema (ca erau muuuuuuuuulte) pana la standul de lucru, de la locul predefinit al fiecarei scule si pana la curatenia intretinuta chiar si in timpul interventiei, totul emana seriozitate si profesionalism. Sa nu credeti ca vreau sa-i fac un elogiu, dar omul chiar asa este, definitia seriozitatii si a profesionalismului. Ca bonus, in scurta interactiune m-am bucurat si de un interlocutor deosebit, cu o gramada de cunostinte in cvarii domenii, ceea ce a facut ca timpul scurs sa nu fie deloc plictisitor pentru mine (ca pentru el oricum nu era, din cauza problemelor). Poate cel mai mare castig a fost ca in timp ce lucra, omul imi explica, cu lux de amanunte si probe obiective, ce s-a intamplat la cutare component, de ce nu lucra la parametri corecti etc, etc. In sfarsit, sa revin la problema pe care am avut-o. Fratilor, exista carburatii si carburatii, ca interventie de service. Unii stiu sa o faca, altii poate stiu dar din comoditate evita anumite detalii, iar altii o fac dupa ureche. TNG a gasit in ansamblu carburator atatea probleme cate nu gasea la 5 motoare. De la mansoane nestranse la jiglere schimbate ca pozitie, de la suruburi sculptate cu dalta pana la mizerii ascunse intre canturi. Si ce sa vezi, mai imi rezolva si o problema de transmisie care nu era inclusa in problemele mele curente. Asadar, la sfarsit m-a invitat sa fac un drive test, dupa ce am exlus orice legatura a problemei mele cu aprinderea sau cu supapa vreunui piston. Nu va pot spune ce sentiment am avut cand am simtit torcand sub mine un motor ca nou, asa cum probabil nu a mers niciodata de cand il aveam, adica de 3 ani. La drept vorbind ma mir cum de s-a tinut in ture, saracul, la cat era de traumatizat. Mi-am luat la revedere de la TNG dupa ce l-am asigurat ca totul era super ok si am pornit catre casa, pret de vreo 40 km. O nebunie, o placere extrema sa simti ca orice comanda a ta se simte in reactia prompta a motorului. Concluzia este ca nu tot ce zboara se mananca si nici tot ce tine o surubelnita in mana se numeste mecanic. Aveti grija pe mana cui va lasati jucaria. TNG, multumesc foarte mult, si, la fel, multumesc tuturor celor care s-au pronuntat pe acest topic. Toate bune. Scrie si numele "mecanicilor" la care ai fost.Nu de alta,dar asa poate sa afle lumea cine e mecanic si cine e amator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R4DIKL Postat Septembrie 19, 2014 Autor Share Postat Septembrie 19, 2014 Numele nu le pot face publice, dintr-un considerent f simplu. Poate ceilalti au avut experiente bune cu ei si atunci nu vreau sa le compromit imaginea. Eu privesc partea care conteaza, aceea ca problema mea s-a rezolvat pt ca un om de buna credinta m-a primit la el. Toate bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Eu aştept berea aia.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 Dupa postarile facute de-a lungul anilor si atelierul pe care-l detine, TNG cunoaste tainele meseriei..si ce este cel mai important, este " indragostit" de motociclete. Acesta este rezultatul final al pasiunii pentru un lucru bine facut . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.