Sari la conținut

Chiar da clasa bavarezul?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

DOT este un cod de identificare pentru cauciucuri

DOT aproved - inseamna ca acele cauciucuri indeplinesc un anumit standard de siguranta (si in principal e vorba de striatii - de capacitatea de a evacua apa si a nu produce acvaplanare)

 

Exista cauciucuri DOT aproved racing tyres - indeplinesc la minim standardele de siguranta - mai pe romaneste striatiile alea sunt suficiente cat sa nu iei amenda de la politie, dar o cam strangi in fund daca te prinde ploaia cu ele

 

Ce vina am eu ca superbec nu stie nici ce vorbeste. El a zis "nu DOTuri" adica mi-am inchipuit ca e vorba de cauciucuri slick.

 

Sunt foarte convins ca n-am gresit cu afirmatia mea. Reprezentanta e obligata sa-ti vanda motocicleta care sa poata fi inmatriculata, iar daca n-ar avea cauciucuri legale te-ar trimite acasa RARul.

Aa, poate daca dai comanda speciala sau mai stiu eu, dar motoarele expuse spre vanzare au caucioace regulamentare. Pirelli Diablo Supercorsa sunt cauciucuri DOT aproved asa ca nu vad care e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DOT este un cod de identificare pentru cauciucuri

DOT aproved - inseamna ca acele cauciucuri indeplinesc un anumit standard de siguranta (si in principal e vorba de striatii - de capacitatea de a evacua apa si a nu produce acvaplanare)

 

Exista cauciucuri DOT aproved racing tyres - indeplinesc la minim standardele de siguranta - mai pe romaneste striatiile alea sunt suficiente cat sa nu iei amenda de la politie, dar o cam strangi in fund daca te prinde ploaia cu ele

 

Ce vina am eu ca superbec nu stie nici ce vorbeste. El a zis "nu DOTuri" adica mi-am inchipuit ca e vorba de cauciucuri slick.

 

Sunt foarte convins ca n-am gresit cu afirmatia mea. Reprezentanta e obligata sa-ti vanda motocicleta care sa poata fi inmatriculata, iar daca n-ar avea cauciucuri legale te-ar trimite acasa RARul.

Aa, poate daca dai comanda speciala sau mai stiu eu, dar motoarele expuse spre vanzare au caucioace regulamentare. Pirelli Diablo Supercorsa sunt cauciucuri DOT aproved asa ca nu vad care e problema.

mah tu esti pe bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy-devil, una nu exclude pe alta.

 

E vorba de aderenta.

 

Cu cat cauciucul e de compozitie mai moale cu atat ofera o mai buna aderenta. Pana aici toata lumea e de acord, da?

 

Dar si stiatile de pe cauciuc conteaza pentru aderenta. Imagineaza-ti un cauciuc foarte moale, cel mai moale, dar care arata ca un cauciuc de off-road. Ce zici, te-ai descurca cu el pe un SS?

 

Eu n-am afirmat nico clipa ca un cauciuc sport n-ar fi moale, moale in comparatie cu ce folosesc eu - cauciucuri touring.

 

Era vorba despre "nu DOT"

Odata eram la granita dintre Germania si Elvetia. In fata noastra era un Lotus Elise cu numere de Elvetia. Si sa vezi faza. Granicerul nu-l lasa sa intre la el in tara. Meseriasul cu Lotus avea pe masina cauciucuri "DOT aproved racing tyres" si banuiesc ca fusese in Germania ca sa se dea tare pe autostrada. Doar ca s-a dat prea mult si i s-au tocit prea tare caucioacele. Vamesul, foarte scrupulos, i-a masurat adancimea santurilor, a vazut ca nu mai sunt in standardul minim si a decretat ca n-are voie sa intre cu masina in Elvetia. "nu DOT" nu Elvetia :)

Daca te opreste politia pe strada nu te intreaba cat de moale e cauciucul ci daca santurile corespund standardului (adica DOT). "nu DOT" iei amenda.

 

Adevarul e urmatorul.

Probabil in jargonul amatorilor de curse moto DOT se foloseste ca o prescurtare pentru DOT aproved racing tyres - cauciucuri racing legale pe strada.

Multi folosesc cuvintele fara sa le priceapa semnificatia ci pentru ca asa le-au prins ei dupa ureche - sa zicem ca te duci la vulcanizare si iti umfla ala cauciucurile 2.2 pe fata si 2.5 pe spate - nici habar nu are ce inseamna cifrele alea (ce unitati de masura reprezinta), dar stie ca asa e bine.

 

Am vrut sa-l incurc pe superbec pentru ca a avut o atitudine impertinenta si se da mare specialist cand de fapt nu e.

Cu multi care au postat aici m-am intersectat pe multe topicuri. Ca am fost de acord, ca n-am fost, imi place sa cred ca ne-am respectat reciproc. Dupa parerea mea, mistocarii astia care nu-si respecta partenerii de discutie merita sa li se dea peste nas atunci cand gresesc. Ceea ce am si facut. Altfel nu sunt genul care sa masoare cu sublerul fiecare cuvintel si sa numare toate virgulele.

 

E ok acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crazy-devil, una nu exclude pe alta.

 

E vorba de aderenta.

 

Cu cat cauciucul e de compozitie mai moale cu atat ofera o mai buna aderenta. Pana aici toata lumea e de acord, da?

 

Dar si stiatile de pe cauciuc conteaza pentru aderenta. Imagineaza-ti un cauciuc foarte moale, cel mai moale, dar care arata ca un cauciuc de off-road. Ce zici, te-ai descurca cu el pe un SS?

 

Eu n-am afirmat nico clipa ca un cauciuc sport n-ar fi moale, moale in comparatie cu ce folosesc eu - cauciucuri touring.

 

Era vorba despre "nu DOT"

Odata eram la granita dintre Germania si Elvetia. In fata noastra era un Lotus Elise cu numere de Elvetia. Si sa vezi faza. Granicerul nu-l lasa sa intre la el in tara. Meseriasul cu Lotus avea pe masina cauciucuri "DOT aproved racing tyres" si banuiesc ca fusese in Germania ca sa se dea tare pe autostrada. Doar ca s-a dat prea mult si i s-au tocit prea tare caucioacele. Vamesul, foarte scrupulos, i-a masurat adancimea santurilor, a vazut ca nu mai sunt in standardul minim si a decretat ca n-are voie sa intre cu masina in Elvetia. "nu DOT" nu Elvetia :)

Daca te opreste politia pe strada nu te intreaba cat de moale e cauciucul ci daca santurile corespund standardului (adica DOT). "nu DOT" iei amenda.

 

Adevarul e urmatorul.

Probabil in jargonul amatorilor de curse moto DOT se foloseste ca o prescurtare pentru DOT aproved racing tyres - cauciucuri racing legale pe strada. muhahahhahaha

Multi folosesc cuvintele fara sa le priceapa semnificatia ci pentru ca asa le-au prins ei dupa ureche - sa zicem ca te duci la vulcanizare si iti umfla ala cauciucurile 2.2 pe fata si 2.5 pe spate - nici habar nu are ce inseamna cifrele alea (ce unitati de masura reprezinta), dar stie ca asa e bine. muhahhahahahahahahh

 

Am vrut sa-l incurc pe superbec pentru ca a avut o atitudine impertinenta si se da mare specialist cand de fapt nu e.

Cu multi care au postat aici m-am intersectat pe multe topicuri. Ca am fost de acord, ca n-am fost, imi place sa cred ca ne-am respectat reciproc. Dupa parerea mea, mistocarii astia care nu-si respecta partenerii de discutie merita sa li se dea peste nas atunci cand gresesc. Ceea ce am si facut. Altfel nu sunt genul care sa masoare cu sublerul fiecare cuvintel si sa numare toate virgulele.

 

E ok acum?

 

 

incredibil, nu credeam ca exista personaje ca tine libere pe internet...esti clona lu alex_en?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

superbec o fi bulangiu el asa :) dar la faza cu S1000R cred ca te inseli DStar, omul chiar s-a dat cu ea (din cate stiu) si nu vorbeste din ''citite'' / ''auzite''....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, eu cred ca aveam dreptate si cu franele si cu caucioacele.

 

Dar acum imi dau seama ca am gresit insistand prosteste pe aceasta tema.

 

Imi cer scuze. Cateodata imi mai joaca si mie orgoliul feste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

incredibil, nu credeam ca exista personaje ca tine libere pe internet...esti clona lu alex_en?

 

nu e. nimeni nu poate fi la fel de varza ca si alex_en. garantat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ce pot sa zic , nu pot face comparatie cu o japoneza ca o japoneza nu am avut. Am 13000km pe strada, facuti intr-un an cu ea, pot spune ca nu m-a dezamagit pana acum ! Electronica in conditii de strada merita fiecare banut ,isi face treaba foarte bine si face pilotarea ei foarte usoara si mai ales SIGURA chiar si pentru cineva care nu are experienta de racer ( in anumite limite impuse de conditile de strada bineinteles ). Pe circuit nu am ajuns cu ea cu toate ca as fi vrut mult dar nu am reusit anul asta . singurele circuite pe care am fost anul asta sunt Anina ring, Transalpina Banatului, Meses, Tihuta, si mai cateva neinsemnate un fel de touring :) sau un fel de race pe strada :).A si modul RAIN e magnific pe ploaie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ce pot sa zic , nu pot face comparatie cu o japoneza ca o japoneza nu am avut. Am 13000km pe strada, facuti intr-un an cu ea, pot spune ca nu m-a dezamagit pana acum ! Electronica in conditii de strada merita fiecare banut ,isi face treaba foarte bine si face pilotarea ei foarte usoara si mai ales SIGURA chiar si pentru cineva care nu are experienta de racer ( in anumite limite impuse de conditile de strada bineinteles ). Pe circuit nu am ajuns cu ea cu toate ca as fi vrut mult dar nu am reusit anul asta . singurele circuite pe care am fost anul asta sunt Anina ring, Transalpina Banatului, Meses, Tihuta, si mai cateva neinsemnate un fel de touring :) sau un fel de race pe strada :).A si modul RAIN e magnific pe ploaie !

Norocosule! Un sincer bravo pt alegerea facuta.

» Post actualizat in 21 Oct 2014 17:48

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca modelul 2015 mai sare citiva pasi inaintea competitorilor din segment.

 

 

In cazul asta unde mai este indemanarea ? Skilul dobandit dupa lungi sesiuni de antrenamente ?

Acum poate si Ghita Ciobanul sa piloteze daca are niste notiuni de baza.

Poate sunt eu mai invechit (ca multi altii) cu toate ca am o varsta destul de mica, dar toate birbrizurile astea care gandesc in locul omului nu mi se par nimic spectaculos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta unde mai este indemanarea ? Skilul dobandit dupa lungi sesiuni de antrenamente ?

Acum poate si Ghita Ciobanul sa piloteze daca are niste notiuni de baza.

Poate sunt eu mai invechit (ca multi altii) cu toate ca am o varsta destul de mica, dar toate birbrizurile astea care gandesc in locul omului nu mi se par nimic spectaculos.

 

Ohooo... stai linistit ca nu se piloteaza singura. O avea motocicleta asta electronica sa ajute pilotul, dar asta nu inseamna ca un pilot talentat si experimentat care merge cu Fireblade spre exemplu, o sa fie batut pe circuit de un incepator pe S1000RR. Electronica te ajuta intr-o anumita masura, dar nu inlocuieste talentul pilotului si nici nu incalca legile fizicii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...