IonitaDaniel Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Am deschis acest topic in scopul prevenirii altor rideri care nu se pricep ( incepatori ca si mine ). De cand am schimbat setul am schimbat complet si uleiul ( MOTUL 710 FULL SYNTETIC ) ! De atunci mobra merge perfect, Bujia arsa corespunzator, in gatul tobei este funingina si nu ulei ! Azi de dimineata am verificat uleiul si mai aveam putin pe fund, ca sa nu stric mobra am completat cu ulei de la tata ( 10 lei din bazar ) cand am ajuns la servici aveam tot uleiul scuipat pe toba... FRATILOR ! CUMPARATI ULEI DE CALITATE chiar daca, costa mai mult. Altfel bagati la bani in mobre din cauza unui ulei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Eu în locul tău nu scriam despre prostia făcută prin completarea uleiului de calitate cu ulei " bunica" . Ce ai avut în cap? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Eu în locul tău nu scriam despre prostia făcută prin completarea uleiului de calitate cu ulei " bunica" . Ce ai avut în cap? Omul a explicat cu exemplu din propria viata de ce nu e ok ! Cat despre initiator....Banuiesc ca mbra e ceva 2t nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Daca ai gasit si ceva ulei in toba nu inseamna ca motorul nu s-a uns. Da, 710 de la Motul e un ulei bun, dar poti gasi si uleiuri mai ieftine la fel de bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 (editat) O aprilia RS50 se pare, cel putin la 2T se simte diferenta dintre uleiuri si e recomandat sa folositi ceva sintetic sau cel putin semisintetic. Editat Octombrie 10, 2014 de The One. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Si eu am patit la fel, si s-a oprit scuterul in drum, bujia era plina de ulei ieftin. Asa ca,are dreptate initiatorul topicului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Am deschis acest topic in scopul prevenirii altor rideri care nu se pricep ( incepatori ca si mine ). De cand am schimbat setul am schimbat complet si uleiul ( MOTUL 710 FULL SYNTETIC ) ! De atunci mobra merge perfect, Bujia arsa corespunzator, in gatul tobei este funingina si nu ulei ! Azi de dimineata am verificat uleiul si mai aveam putin pe fund, ca sa nu stric mobra am completat cu ulei de la tata ( 10 lei din bazar ) cand am ajuns la servici aveam tot uleiul scuipat pe toba... FRATILOR ! CUMPARATI ULEI DE CALITATE chiar daca, costa mai mult. Altfel bagati la bani in mobre din cauza unui ulei ! Esti sigur ca uleiul e de vina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Cand completezi ulei, TOT TIMPUL completezi cu exact acelasi tip de ulei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 La 2T nu conteaza. La 4T, la fel, nu conteaza. Uleiurile sunt facute sa fie compatibile intre ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 eu cand "eram mai tanar" si umblam cu scuteru ( un booster next generation ) am pus ulei arol de la mol mi s-a incins motorul ( la 5-10 minute dupa ce am plecat de la mol si sa blocat roata spate ! Adica sa calat motorul norocul meu e ca a fost doar o supraincingere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian-Yamaha Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Eu bag doar Motorex si Yacco. I'm so proud of green Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat Octombrie 10, 2014 Autor Share Postat Octombrie 10, 2014 cu Uleiul MOTUL 710 am facut 800km si totul era perfect in regula ( bujie si toba care era uscata uscata ) ! De dimineata am pus 500ml ulei la 10LEI peste cei 10ml ULEI MOTUL pe care ii mai avea. Cand am ajuns la servici toba era plina de ulei. Abea astept sa ajung acasa mai repede sa scot pompa de ulei care vad ca o ia razna si sa-i fac eu amestecul. Acum mi-am cumparat ulei MOTUL 710 si nu o sa mai repet greseala facuta. Am deschis acest topic sa prezint si altora greseala mea ca ei sa nu o repete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Io cumpar din targul de vechituri, vine un mosh cu ulei in sticla de cola, cred ca face rost de pe undeva de el, dar zice ca e "de drujba"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat Octombrie 10, 2014 Autor Share Postat Octombrie 10, 2014 O aprilia RS50 se pare, cel putin la 2T se simte diferenta dintre uleiuri si e recomandat sa folositi ceva sintetic sau cel putin semisintetic. chiar se simte. Trage putin mai greu cu uleiul de floarea soarelui. Omul a explicat cu exemplu din propria viata de ce nu e ok ! Cat despre initiator....Banuiesc ca mbra e ceva 2t nu ? +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 cu Uleiul MOTUL 710 am facut 800km si totul era perfect in regula ( bujie si toba care era uscata uscata ) ! De dimineata am pus 500ml ulei la 10LEI peste cei 10ml ULEI MOTUL pe care ii mai avea. Cand am ajuns la servici toba era plina de ulei. Abea astept sa ajung acasa mai repede sa scot pompa de ulei care vad ca o ia razna si sa-i fac eu amestecul. Acum mi-am cumparat ulei MOTUL 710 si nu o sa mai repet greseala facuta. Am deschis acest topic sa prezint si altora greseala mea ca ei sa nu o repete. Nu are nimic pompa de ulei. Doar ca uleiul de 10 lei este mult mai prost decat 710 si nu arde asa de bine, nu curata la fel de bine, etc. Lasa pompa, scoate uleiul ala ieftin si pune ulei bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat Octombrie 10, 2014 Autor Share Postat Octombrie 10, 2014 multi mi-au zis ca la un moment dat pompa poate ceda. Si merg putin cu frica sa nu se duca si eu sa nu-mi dau seama.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Indiferent ce cumperi pe lumea asta,de cele mai multe ori zicala "Cat dai ,atata face" este adevarata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Da, se poate intampla sa cedeze pompa. In cazul asta cel mai sigur este ca amestecul sa-l faci manual. Dar.... exista si un dezavantaj. Amestecul de ulei/carburant, in cazul in care se face manual, este fix, 25ml/litru, de exemplu. Pompa de ulei iti baga ulei, dar nu liniar, ci in functie de turata motorului, ceea ce inseamna o fiabilitate crescuta a motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mogaandrei Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 ulei de calitate? am folosit tot timpul la mombra mea,doar mobil super 2000,sa ceva de genu, 24 de lei litru direct din depozit.am zis da incerc ceva mai "bun" si am bagat motul 5100,pana la urmatorul schimb mi-a mancat aproape 1L;acum am un castrol racing full sintetic si nici de acesta nu sunt foarte multumit!o sa raman la mobil,mobra mea se comporta perfect cu acel ulei,cu pretul pe jumate fata de alte uleiuri de "calitate". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Eu bag doar Motorex si Yacco. I'm so proud of green Yacco-Paine....... Si ramai la Motorex si Motul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 ulei de calitate? am folosit tot timpul la mombra mea,doar mobil super 2000,sa ceva de genu, 24 de lei litru direct din depozit.am zis da incerc ceva mai "bun" si am bagat motul 5100,pana la urmatorul schimb mi-a mancat aproape 1L;acum am un castrol racing full sintetic si nici de acesta nu sunt foarte multumit!o sa raman la mobil,mobra mea se comporta perfect cu acel ulei,cu pretul pe jumate fata de alte uleiuri de "calitate". Dubios ca iti consuma ulei.Eu am mers 21000 km cu fostul srad de 600 in care bagam 7100.De la schimb la schimb(max 5000 km) nu consuma gram.Cui ziceam asta,nu ma credea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat Octombrie 10, 2014 Autor Share Postat Octombrie 10, 2014 ce parere aveti despre CASTROL 2T ? ( pentru cei care au incercat pe 50/80/125 CC ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 ce parere aveti despre CASTROL 2T ? ( pentru cei care au incercat pe 50/80/125 CC ) E bun.Eu numai dasta foloseam cand aveam scutere de 49(vreo 12 la numar) si nu aveam nici-o problema.In schimb,la toate le debitam pompa ca sa bage mai mult ulei decat normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat Octombrie 10, 2014 Autor Share Postat Octombrie 10, 2014 de ex la mine cu motul 710 am bujia perfecta. Cu ulei de bazar la 10 lei cum a fost azi aveam bujia neagra si tot uleiul aruncat pe toba ) din criza de bani ca abea a trecut salariul am luat castrol desta rosu sa vedem cum se comporta cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Octombrie 11, 2014 Share Postat Octombrie 11, 2014 Nu conteaza ce ulei pui in motor atata timp cat respecti certificarea ceruta in manual... Toate uleiurile au o "nota" data de o autoritate tertiera in domeniu de ex: API, ISO. In cazul tau "ISO-L-ETC++, API TC++" sau in cazul meu de exemplu, "Honda GN4 or HP4 or API SF, SG or higher". Voi chiar credeti ca toti producatorii de ulei de motor/transmisie au rafinariile lor proprii (ma refer la uleiuri non-sintetice) ? Ce ulei e in Motul e posibil sa fie acelas ulei si in Mobil1, Liqui Moly si Repsol. Singura diferenta fiind ambalajul. Acum da, sunt deacord cu majoritatea cand zic ca e mai bine sa pui un ulei mai de renume decat un no-name. De ce ? pentru ca ala cu renume are toate certificarile alea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.