Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Ai dreptate. Pînă la urmă ar fi mulţumitor să vedem curse.

Citind despre Marc mi-am dat seama că trăieşte fix drama unui prieten de-al meu care în urma unui accident moto în 2013 pe stradă la viteză relativ mică a fost operat la Lyon, i-au pus o tijă, au văzut că avea şi un pneumotorax, apoi tija s-a rupt dintr-o prostie(l-au pus pe un aparat automat de kineto la două zile după operaţie), apoi au repus tija dar s-a infectat(da, există şi la ăia nosocomiale), apoi l-au reoperat pt a curăţa osul, apoi antibiotice pt a fi reoperat cu grefă din şold. Finalmente după un şir de 14 operaţii făcute pe la clinici celebre din Lyon a rămas cu mîna strîmbă şi doar parţial funcţională.

Out of luck

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu cred că e atât de gravă treaba la Marches. E sportiv de performanță, are parte de cei mai buni medici și tratamente, este constant monitorizat, etc. Cred că va reveni și va mai concura ani întregi de acum încolo. La ce nivel, de văzut.

 

La fel ca la testele F1 care au început în Bahrain, a fost mult nisip pe circuit și-n Qatar.

 

image.thumb.png.e4286a3c40f18427571b692198f7a5e6.png 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, PzKpfW a spus:

Nu cred că e atât de gravă treaba la Marches. E sportiv de performanță, are parte de cei mai buni medici și tratamente, este constant monitorizat, etc. Cred că va reveni și va mai concura ani întregi de acum încolo. La ce nivel, de văzut.

 

La fel ca la testele F1 care au început în Bahrain, a fost mult nisip pe circuit și-n Qatar.

 

image.thumb.png.e4286a3c40f18427571b692198f7a5e6.png 

Asa e si la mine, in Popesti, pe Amurgului.

Daca ma-ntreaba cineva cum sunt soselele pe aici o sa zic "ca-n Qatar pe circuit".

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

image.thumb.png.1b1899b9f8ae1a82c00c48505e0264a5.png image.thumb.png.45b1f8d0664e76e4a66f234e903aac0e.png

Procedura de blocare a suspensiei pe față și spate înainte de start - Nakagami. 

 

Pare f rudimentar, daca am inteles bine din ce explicau colegii :)

pare ca nu vei putea seta fata la aceeasi inaltime constant.

Comprima furca "manual" si o blocheaza cand e jos,nu?

Spatele pare ceva mai precis si fara efort.

 

 

Sunt curios ce inseamna ca s-a chinuit MM cu viraje de dreapta. 

Nu le lua? Iesea larg 3/5 dati?

Vaga rau exprimarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@frigider

"Sunt curios ce inseamna ca s-a chinuit MM cu viraje de dreapta. 

Nu le lua? Iesea larg 3/5 dati?

Vaga rau exprimarea."

 

probabil nu se simte inca comfortabil ...cum ar trebui sa fie ...pe modelul ..are o jena :)))...probabill tre sa mai treaca ceva timp pana va fi 100%....dar va fi amuzant sa l vedem pe MM mielusel,precaut,calculat :)))...in momentul de fata nu isi permite riscuri sau greseli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, frigider said:

Pare f rudimentar, daca am inteles bine din ce explicau colegii :)

pare ca nu vei putea seta fata la aceeasi inaltime constant.

Comprima furca "manual" si o blocheaza cand e jos,nu?

Spatele pare ceva mai precis si fara efort.

 

Rudimentar este, pentru că nu ai voie cu dispozitive electrice/electronice. Trebuie să fie ceva simplu, ușor și în întregime mecanic. Sistemul se folosește de mult timp în motocross. Nu văd însă de ce nu s-ar bloca la aceeași înălțime/compresie de fiecare dată.

 

Spatele nu știu cum îl blochează. Dar sistemul pare să fie diferit la Honda față de Aprilia sau Ducati - acțiunea e mai rapidă/bruscă pe RC213V față de RS-GP/GPx.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

Nu văd însă de ce nu s-ar bloca la aceeași înălțime/compresie de fiecare dată.

Ziceam pt ca o comprima el, acum apasa mai tare, acum o idee mai putin /mult. In fine, cert e ca e mai jos.

Acum 12 ore, farfuridi a spus:

De aia o si ia asa catinel,catinel pe pocket bike ca la inceputuri.

Cica asa i-au sugerat, sa o ia usurel.

Cum zic baietii pe forum ; 125-500-600-1000 dar toti si-au luat ss din prima :D

Acum 11 ore, Buggy a spus:

pe pocket bike se antreneaza in mod regulat ...si nu numai el

Hmm esti sigur ca regulat?  Baga o sursa ceva.

Eu din auzite stiam de moto de off/supermoto  si .. Nu stiu ce altceva, moto de strada??

Zarco parca nu vroia moto de off ca vroia sa pastreze stilul "curat".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, frigider a spus:

Ziceam pt ca o comprima el, acum apasa mai tare, acum o idee mai putin /mult. In fine, cert e ca e mai jos.

Și coclenciu' ăla n-o intra și el într-o degajare? Care bănuiesc că e mereu în același loc. :moron:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, john17 a spus:

Și coclenciu' ăla n-o intra și el într-o degajare? Care bănuiesc că e mereu în același loc. :moron:

Asa da. My bad.

Acum 3 minute, farfuridi a spus:

Desi mi se intampla rar sa ratez vreo cursa de GP tot un neavizat raman,iar ce se afla in spatele cortinei, adevarat sau nu, aflu doar de aici sau din transmisiunile tv.😀

Nici eu nu stiu pt "asflat" cu ce se antreneaza. De-aia intreb. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, frigider said:

Ziceam pt ca o comprima el, acum apasa mai tare, acum o idee mai putin /mult. In fine, cert e ca e mai jos.

 

Doar impulsul se dă fizic de către pilot. Punctul de blocare este la același nivel. Explicație destul de clară aici (la cross) :

 

 

Dispozitivul (un dinte care intră într-un locaș) se "activează" manual printr-un buton sau o manetă. La mx îl folosesc doar la start, au un buton direct la nivelul dispozitivului pe care o a 2-a persoană apasă când furca este în compresie pentru a permite blocarea holeshot-ului. La MGP pilotul face toată treaba singur și apasă butonul "la distanță" printr-o manetă care trage de un cablu legat de blocator. Asta pentru că nu au posibilitatea de a primi ajutorul unei alte persoane (1) și pentru că folosesc sistemul și în timpul cursei, "on the fly" (2).

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, în timpul cursei mie ca profan mi se pare f tricky să blochezi furca, mai ales în acest mid în care coclenciul nu intră când acționează maneta ci când ajunge sustensia în punctul stabilit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, john17 a spus:

Mda, în timpul cursei mie ca profan mi se pare f tricky să blochezi furca, mai ales în acest mid în care coclenciul nu intră când acționează maneta ci când ajunge sustensia în punctul stabilit. 

Parca am auzit ca unii pot cobora moto gen si pe linii drepte, dar n-am vazut in nicio cursa asta. Sigur ar fi dat o reluare. Sau poate glumeau comentatorii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, john17 a spus:

putinicii?!? Ăia sunt mai pe ogor decât methodu' :lol:

haha nu, aia de la BTSports. 

image.png.fece9212809b60e44700fedbcd85e6cb.png

 

ce-i drept parca yama coboara singura si fata si spate, nu e nevoie sa se lase pe ea :D deci..ar fi posibil?

dar repet: nu am vazut asta si sigur dadeau reluare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, frigider said:

Parca am auzit ca unii pot cobora moto gen si pe linii drepte, dar n-am vazut in nicio cursa asta. Sigur ar fi dat o reluare. Sau poate glumeau comentatorii?

 

Februarie 2020:

 

Rins believes Ducati has already refined its system so riders can also compress the rear suspension on the straights, again to improve acceleration by reducing the tendency to wheelie.

"Already last year we saw a little bit something on the straight for the Ducati, that the rear part was going down… Let's see, we need to innovate!"

 

Sursă.

 

“At Sepang I was fighting with Miller for a few laps, we were really close and I could see his bike drop ride height on the straights. When he got to the corner, it lifted again.” - Rins.

 

Sursă.

 

Ducati is taking the tech one step further by giving the system a purpose in race conditions after Jack Miller’s Pramac Ducati was spotted lowering at the rear on the exit of corners during the Qatar MotoGP test, while images of the bike’s controls reveal new switches have indeed appeared on it.

 

Sursă.

 

Iulie 2020:

 

While other manufacturers are now introducing their own holeshot devices for one-off use at the start of a MotoGP race, Ducati's ride-height system remains a step clear by also being operational on other parts of the track.

 

"We use it many times per lap and many times per race. We are not talking about tenths or hundredths. It’s a very small improvement that we can use for attacking or defending the position. It gives you 30 milliseconds more so you can stay side-by-side with a bike and try to be more aggressive in braking," Petrucci revealed.

 

"It’s just two buttons, but you have to be really careful to use it. You have to switch it off on the part of the track you don’t need," Petrucci said. "Sometimes it’s quite difficult to use it because it’s maybe between two corners, and the bike is shaking or you have to brake hard, change direction, change gear and switch on the device. So you have to do a lot of things, but for myself it was not difficult to get used to them."

 

Sursă.

 

Cred că e destul de clar :) 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, PzKpfW a spus:

 

Februarie 2020:

 

Rins believes Ducati has already refined its system so riders can also compress the rear suspension on the straights, again to improve acceleration by reducing the tendency to wheelie.

"Already last year we saw a little bit something on the straight for the Ducati, that the rear part was going down… Let's see, we need to innovate!"

 

Sursă.

 

“At Sepang I was fighting with Miller for a few laps, we were really close and I could see his bike drop ride height on the straights. When he got to the corner, it lifted again.” - Rins.

 

Sursă.

 

Ducati is taking the tech one step further by giving the system a purpose in race conditions after Jack Miller’s Pramac Ducati was spotted lowering at the rear on the exit of corners during the Qatar MotoGP test, while images of the bike’s controls reveal new switches have indeed appeared on it.

 

Sursă.

 

Iulie 2020:

 

While other manufacturers are now introducing their own holeshot devices for one-off use at the start of a MotoGP race, Ducati's ride-height system remains a step clear by also being operational on other parts of the track.

 

"We use it many times per lap and many times per race. We are not talking about tenths or hundredths. It’s a very small improvement that we can use for attacking or defending the position. It gives you 30 milliseconds more so you can stay side-by-side with a bike and try to be more aggressive in braking," Petrucci revealed.

 

"It’s just two buttons, but you have to be really careful to use it. You have to switch it off on the part of the track you don’t need," Petrucci said. "Sometimes it’s quite difficult to use it because it’s maybe between two corners, and the bike is shaking or you have to brake hard, change direction, change gear and switch on the device. So you have to do a lot of things, but for myself it was not difficult to get used to them."

 

Sursă.

 

Cred că e destul de clar :) 

F clar. 

Dar voi ati vazut asta pe vreo reluare? 

Ciudat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, john17 said:

Deci nu blochează furca în mers, coboară spatele. 

 

Ca să clarificăm:

  • holeshot-ul pe față a început să fie folosit anul trecut de către Aprilia, apoi de către Suzuki. Anul ăsta este testat și de către Honda și Ducati.
  • holeshot-ul pe spate a început să fie folosit de către Ducati la început de 2019 pentru starturi și de la sfârșit de 2019 și în curse. În decursul anului trecut, cam toți constructorii au adoptat sistemul pentru spate.

Dacă sistemul pe față a fost folosit și în timpul curselor nu este clar încă.

 

18 minutes ago, frigider said:

Dar voi ati vazut asta pe vreo reluare? 

 

Este destul de subtil, dar se vede destul de bine aici pe motocicleta lui Miller (@0:55) :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, PzKpfW a spus:

 

Ca să clarificăm:

  • holeshot-ul pe față a început să fie folosit anul trecut de către Aprilia, apoi de către Suzuki. Anul ăsta este testat și de către Honda și Ducati.
  • holeshot-ul pe spate a început să fie folosit de către Ducati la început de 2019 pentru starturi și de la sfârșit de 2019 și în curse. În decursul anului trecut, cam toți constructorii au adoptat sistemul pentru spate.

Dacă sistemul pe față a fost folosit și în timpul curselor nu este clar încă.

 

 

Este destul de subtil, dar se vede destul de bine aici pe motocicleta lui Miller (@0:55) :

 

 

Dap, se vede.

Inca era inclinat cand a apasat butonu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carlo Pernat cred că e cea mai puțin fiabilă sursă de informații posibilă :)

 

Nici #93 probabil că nu știe când va reveni. Mai are aproape 2 săptămâni până la prima cursă. Va încerca. Dacă nu, va încerca la a 2-a cursă. Dacă nu, la Portimão. ș.a.m.d.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...