G B V Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Habar n-am. Pare un inox, dar mai galbejit. Nu sunt ruginite sau altceva, insa si-au cam pierdut din luciu. Ceva de genul: Merge atunci.Spor la frecat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Habar n-am. Pare un inox, dar mai galbejit. Nu sunt ruginite sau altceva, insa si-au cam pierdut din luciu. Ceva de genul: Cah! Ai forjat-o? Cred ca merge ok cu Autosol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Pai stiu ca mere, ca am mai facut treaba asta odata, cu 'siretul'. Dar nu am insistat si a si trecut ceva timp de atunci. @vlad. Nu e a mea galeria,e de pe net. La asta nu am demontat mai departe de carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Comandat filtru de aer.mâine comand tobele. Când vin o să-i fac și revizia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 Habar n-am. Pare un inox, dar mai galbejit. Nu sunt ruginite sau altceva, insa si-au cam pierdut din luciu. Ceva de genul: Sunt de inox, dar de ce iti bati capu , nu se vad , sunt acoperite de carena de sub, la prima ploaie mizeria tot acolo se va duce de la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 23, 2015 Share Postat Martie 23, 2015 (editat) hmmm... eu ma chinui la o minune cu doua conducte, am gasit o tevusca la un frigider vechi si vreau sa ung ambele parti este suficient pe o parte dar colier de plastic care atinge permanent si uleiul are cadere, al meu are 30 mii km cu electrovalva de Audi. PS- azi Motorex 10W si SKF» Post actualizat in 23 Mar 2015 18:27 Habar n-am. Pare un inox, dar mai galbejit. Nu sunt ruginite sau altceva, insa si-au cam pierdut din luciu. Ceva de genul: este un inox supranumit "titan", dar cred ca-i un otel ca se sudeaza cu fier Editat Martie 23, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Martie 24, 2015 Share Postat Martie 24, 2015 In seara asta i-am montat anvelopa fata, nu am poze facute la ea, am pus tank bag-ul si banda cromata pe marginea rezervorului..... Maine vine anvelopa spate si apoi asigurarea si mai sunt destule de facut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs! » Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56???????????????????????????????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Mesteresc sa pun doua proiectoare pe led.Nu au suporti si tb sa i fac, dupa vopsea electrostatic si legaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Schimbat placute frana spate si uns lantul :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs! » Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56 ???????????????????????????????????????????????? Banuiesc ca ai robinet de benzina. Pe ce pozitie a fost pusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 exact cum a fost si inainte cand am dus-o la garaj,adica cu sageata injos,e bine?am vazut ca azi dupa ce am fost cu ea nu a mai curs! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 exact cum a fost si inainte cand am dus-o la garaj,adica cu sageata injos,e bine?am vazut ca azi dupa ce am fost cu ea nu a mai curs! Posibil sa se fi uscat membrana din interiorul robinetului. Teoretic tre sa aibe un furtunas care creaza vacum si cum a stat degeaba o perioada de timp... Daca acum iti merge bine,nu e stres.Drum intins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs! » Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56 ???????????????????????????????????????????????? cuiul poantou probabil are varf de cauciuc , dar daca si-a revenit este ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 M-am apucat sa reglez supapele la scuter ca sa nu zic ca l-am uitat. Treaba de 30 de min. Nu am mai gasit lerele, asa ca am abandonat, ma intorc maine daca am timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Pai normal ca razi, ca tu te-ai plimbat pe caldura. In mine a inghetat si sufletul la 13 grade... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Nu esti singurul exemplu, ii spun unui vecin azi sa vina si el, nu ca imi schimb parbrizu la r1 e triple bubble si e prea tare, da-l drac ii zic, vin-o ca nu mai prinzi vreme asa buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Pauza de tigare din complexul proces de a monta roata spate la viroguta... Am pus roata pe pozitie, montat axul, reglat lantul, acum ma apuc sa caut in manual cuplul de strangere pt ax. Ce viata cu mobra usoara... 145 kg plina, am ridicat-o de spate cu o mana, ca sa scot capra de sub bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Pauza de tigare din complexul proces de a monta roata spate la viroguta... Am pus roata pe pozitie, montat axul, reglat lantul, acum ma apuc sa caut in manual cuplul de strangere pt ax. Ce viata cu mobra usoara... 145 kg plina, am ridicat-o de spate cu o mana, ca sa scot capra de sub bascula. Cu treaba asta ma-i dat pe spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Cu treaba asta ma-i dat pe spate Si pe mine, m-am dat singur ) Am zis sa fac "ca la carte"... bai nene, dar japonezu' nu e intreg la cap, 104 Nm nu e ok. L-am strans pe la 90, mi-a fost frica sa trag mai mult. Da, stiu,, "stie japonezu' mai bine" bla, bla... prefer sa nu mai insist ca stramb bascula. Am montat final roata spate, totusi ma deranjeaza ceva... se aude un pacanit cand invart de roata, din zona foii spate. La fiecare 8-10 zale face un zgomot, sa fie de la lant? Ca fara el nu se aude nimic si pare aliniat bine. Pacanitul asta il auzeam si anul trecut, dar l-am pus pe seama rulmentilor... acum sunt toti noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) Si pe mine, m-am dat singur ) Am zis sa fac "ca la carte"... bai nene, dar japonezu' nu e intreg la cap, 104 Nm nu e ok. L-am strans pe la 90, mi-a fost frica sa trag mai mult. Da, stiu,, "stie japonezu' mai bine" bla, bla... prefer sa nu mai insist ca stramb bascula. Am montat final roata spate, totusi ma deranjeaza ceva... se aude un pacanit cand invart de roata, din zona foii spate. La fiecare 8-10 zale face un zgomot, sa fie de la lant? Ca fara el nu se aude nimic si pare aliniat bine. Pacanitul asta il auzeam si anul trecut, dar l-am pus pe seama rulmentilor... acum sunt toti noi. 40kgf la o cheie cu brat de 25cm nu mi se pare exagerat. Pacanitul ala iti vine de la cuplajele dintre foaie si roata, si a mea, la aia de125, pacanea la fel, i-am mai adaugat niscaiva adaosuri (banda izolatoare) si pacanitul a incetat, a aparut din nou cand s-au mai stroflocit alea. Editat Martie 26, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Aha, atunci ma calmez Banuiesc ca te referi la tampoanele alea de cauciuc... pareau ok, destul de fixe, dar cine stie... merci de sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 (editat) salutare,astazi am scos mobra de la iernat si iam schimbat bujiile,am pus bateria,am pornit-o si la scurt timp a inceput sa curga pe furtunul care este pozitionat in partea de jos al cutiei de la filtru de aer si coboara sub motocicleta jos ceva lichid,nu este benzina dar miroase a benzina,este ceva condens?este normal sa curga asa?dupa ce am facut o tura si sa incalzit nu a mai curs! » Post actualizat in 25 Mar 2015 18:56 ???????????????????????????????????????????????? daca vorbim de furtunul de drenaj(cel negru) care coboara din cutia filtrului de aer,este normal;din ciclul "asa face toate".toate dar absolut toate kle-urile ,indiferent de an de fabricatie,"buiesc" pe acolo...chiar se recomanda sa mai strangi extremitatea furtunului pt a-l goli daca te referi la furtunul galben ce pleaca din bateria de carburatoare,atunci este foarte probabil sa ti fi ramas un cui deschis;daca nu mai curge este ok exact cum a fost si inainte cand am dus-o la garaj,adica cu sageata injos,e bine?am vazut ca azi dupa ce am fost cu ea nu a mai curs! pozitiile robinetului sunt urmatoarele: 1-cu sageata spre stanga,spre roata fata-ON;in momentul in care ramai fara benzina comuti in pozitia 2 2-sageata spre dreapta(roata spate) -REZ-rezerva ceea ce se traduce prin 3litri benzina in rezervor 3-cu sageata in jos este PRI,cadere libera;practic va trage toata benzina din rezervor (nu recomand aceasta pozitie),fara sa stii in niciun moment cata benzina mai ai. -dupa fiecare alimentare,orientezi robinetul in pozitia 1 Editat Martie 26, 2015 de kappy666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusutul Postat Martie 27, 2015 Share Postat Martie 27, 2015 da este vorba despre acel furtun negru care pleaca din cutia filtrului de aer,multumesc pentru invataturi nu am stiut asta cu robinetu,peste rezervor pe parti am lipite niste folii verzi asa am cumparat-o si de asta nu se vede nimik cum ar fi trebuit sa fie robinetu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.