Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Problema e alta, nu (doar) racirea... vezi contacte oxidate, imperfecte, voltajul si infasurarile de la stator...

Oricum, nu cred ca face mare lucru coolerul ala, mai curand il repozitionezi mai "in bataia vantului"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sper sa fie aia pentru ca am luat toata instalatia la purecat-curatat-masurat-verificat si totul e in parametrii.

Probabil am avut io ghinion cu regulatoarele dar de data asta am zis sa elimin macar o posibila cauza. Mai in bataia vantului nu prea vad unde l-as putea pune...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Disc Brembo Oro si placute sinter (rosii ca focul :bounce:) la submarinul de 1100.

Plus curatate tijele de ghidare ale etrierului spate, care erau gripate bine si au blocat etrierul strans peste placute.

Alta viata :hug: :peace: !

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demontat placute de frana fata, curatat, pus la cuptor, copt jumatate de ore, montat la loc. I can brake now.

 

Cum adica copt? Poti sa detaliezi, te rog? E prima data cand aud asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un experiment.

Erau contaminate cu ulei de furca. Am remediat furca, am ramas fara frane..

Solutie de curatat nu a fost eficienta, si am citit undeva daca reusesti sa arzi uleiul din placutele, isi pierde proprietatiile de alunecare.

A iesiti ceva fum din ele cat au stat in cuptor..

 

O sa merg cu mare grija, desi nu par sa fie deteriorate placutele, o sa fiu foarte atent daca nu se dezlipeste ferodo de pe suport..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai auzit de "copt" placute...

 

de fapt o faceam la bicicleta destul de des cand curgea lichid minaral pe ele...

dotul... mai merge pe placute... dar uleiul mineral le murdareste rau de tot.

asa ca le ardeam pe aragaz ca sa se duca "zeama" din ele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E solutia de a ”reactiva” placute contaminate. La temperatura mare se ard uleiurile sau alti contaminanti si ramane materialul de frictiune (mai) curat.

Eu le puneam direct pe aragaz, pe o tabla; la o anumita temperatura incepe sa iasa fum din ele, semnalizand arderea uleiurilor. Le las pana se termina fumul care iese din placute. Oricum placutele sunt facute sa reziste la temperaturi inalte, deci no danger.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am riscat cu flacera directa, am un cuptor electric cu un grill. Am pus placutele pe gratar cu material de frictiune spre grill. Era deja incalzit cuptorul, cam dupa 30 de minute nu a mai iesit fum din placutele.

post-46304-0-61740800-1410249730_thumb.jpg


» Post actualizat in 09 Sep 2014 08:04

Oricum placutele sunt facute sa reziste la temperaturi inalte, deci no danger.

Asa ma gandeam si eu, dar ziceam ca le am fortat un pic peste domeniul lor de aplicatie. Om vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca rezista si daca le incalzesti pana la ”rosu”. Asta, evident, daca sunt niste placute bune, nu ieftinituri. Ieftinituri nu as risca sa le ard asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

La Kawa, curatat contacte din cutie de siguranta, si sugurante, si relee, pentru ca am observat ca palpaia bec de neutral. Am mai avut probmela asta, siguranta principala de 30A de calitatea slaba se incalzeste, are un contact mai putin bun.

Oare unde gasesc sigurante mai bune, cele originale au piciorusele mai groase, stau mai fixe, se incalzesc mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am uns lantul, am verificat uleiul, am verificat/strans suruburi si m-am chinuit vreo 2 ore sa montez parbrizul... nu am reusit (adica sa si stea fix). La fel ca si multe altele de pe mobra asta, si parbrizul e o mizerie sinistra cu un mod de prindere prost.


» Post actualizat in 21 Sep 2014 16:22

Ieri m-a lasat semnalizarea dreapta spate (ceva "old school" wannabe, dar de calitate f proasta. mereu se slabesc din prindere, mai pierd contactul cu becul), in concluzie azi am iesit sa mesteresc iar la mobra si am pus niste saibe glover, am mai indoit un arculet, bla, bla... ca la final sa nu mearga nici o semnalizare :)) Facuse scurt un fir si arsese siguranta. Schimbata cu rezerva, montat la loc tot... si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu i am facut nimic azi,dar ma duc sa vad cat ma costa sa i vopsesc cadrul,jantele..etc. :)

Daca vrei sa faci asta pentru SV650 eu zic sa o lasi balta, ai sa te saturi de motor si nu ai sa scoti banii investiti niciodata. mai bine puii banii aia la saltea si ori faci un upgrade si schimbi motocicleta ori bagi benzina si vezi lumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu i am facut nimic azi,dar ma duc sa vad cat ma costa sa i vopsesc cadrul,jantele..etc. :)

 

In Timisoara, pentru aceleasi operatiuni la trotineta mea, oferta era de aprox. 200 euro. Am zis pas. Am mobra pentru plimbare, nu pentru show-off. Părerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...