derkleine Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Dar cand mai ai vreme sa te uiti la toate? io zic sa cauti ceva care face bip bip cand e vre-o problema si sa le pui pe blutooth in casca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Pentru motoare moderne, eu consider ca presiune de ulei e cel mai important. Urmat de temperatura (apei). Voltmetru.. la coada undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Pentru motoare moderne, eu consider ca presiune de ulei e cel mai important. Urmat de temperatura (apei). Voltmetru.. la coada undeva. Nu contest! Insa asta e mai facil de procurat si montat si e totusi un accesoriu destul de util Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Dupa al doilea releu de incarcare fript am zis sa pun un cooler de procesor pe el, sa-l racoreasca putin. L-am pus, inca nu l-am probat. O sa revin si cu o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Problema e alta, nu (doar) racirea... vezi contacte oxidate, imperfecte, voltajul si infasurarile de la stator... Oricum, nu cred ca face mare lucru coolerul ala, mai curand il repozitionezi mai "in bataia vantului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 Sper sa fie aia pentru ca am luat toata instalatia la purecat-curatat-masurat-verificat si totul e in parametrii. Probabil am avut io ghinion cu regulatoarele dar de data asta am zis sa elimin macar o posibila cauza. Mai in bataia vantului nu prea vad unde l-as putea pune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 (editat) Disc Brembo Oro si placute sinter (rosii ca focul ) la submarinul de 1100. Plus curatate tijele de ghidare ale etrierului spate, care erau gripate bine si au blocat etrierul strans peste placute. Alta viata ! Editat Septembrie 5, 2014 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 montat voltmetru pe bord. conectat mansoanele incalzite... ca vine jafu de iarna... spalata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Demontat placute de frana fata, curatat, pus la cuptor, copt jumatate de ore, montat la loc. I can brake now. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Demontat placute de frana fata, curatat, pus la cuptor, copt jumatate de ore, montat la loc. I can brake now. Cum adica copt? Poti sa detaliezi, te rog? E prima data cand aud asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Era un experiment. Erau contaminate cu ulei de furca. Am remediat furca, am ramas fara frane.. Solutie de curatat nu a fost eficienta, si am citit undeva daca reusesti sa arzi uleiul din placutele, isi pierde proprietatiile de alunecare. A iesiti ceva fum din ele cat au stat in cuptor.. O sa merg cu mare grija, desi nu par sa fie deteriorate placutele, o sa fiu foarte atent daca nu se dezlipeste ferodo de pe suport.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 am mai auzit de "copt" placute... de fapt o faceam la bicicleta destul de des cand curgea lichid minaral pe ele... dotul... mai merge pe placute... dar uleiul mineral le murdareste rau de tot. asa ca le ardeam pe aragaz ca sa se duca "zeama" din ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 E solutia de a ”reactiva” placute contaminate. La temperatura mare se ard uleiurile sau alti contaminanti si ramane materialul de frictiune (mai) curat. Eu le puneam direct pe aragaz, pe o tabla; la o anumita temperatura incepe sa iasa fum din ele, semnalizand arderea uleiurilor. Le las pana se termina fumul care iese din placute. Oricum placutele sunt facute sa reziste la temperaturi inalte, deci no danger. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Nu m-am riscat cu flacera directa, am un cuptor electric cu un grill. Am pus placutele pe gratar cu material de frictiune spre grill. Era deja incalzit cuptorul, cam dupa 30 de minute nu a mai iesit fum din placutele. » Post actualizat in 09 Sep 2014 08:04Oricum placutele sunt facute sa reziste la temperaturi inalte, deci no danger. Asa ma gandeam si eu, dar ziceam ca le am fortat un pic peste domeniul lor de aplicatie. Om vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Cred ca rezista si daca le incalzesti pana la ”rosu”. Asta, evident, daca sunt niste placute bune, nu ieftinituri. Ieftinituri nu as risca sa le ard asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 Nu sunt chinezerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karate-kid Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 Din pacate le am bagat la iernat ... Am decis sa plec din tara si sunt nevoit sa inchei sezonul .. .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 La Kawa, curatat contacte din cutie de siguranta, si sugurante, si relee, pentru ca am observat ca palpaia bec de neutral. Am mai avut probmela asta, siguranta principala de 30A de calitatea slaba se incalzeste, are un contact mai putin bun. Oare unde gasesc sigurante mai bune, cele originale au piciorusele mai groase, stau mai fixe, se incalzesc mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 19, 2014 Share Postat Septembrie 19, 2014 I-am uns lantul, am verificat uleiul, am verificat/strans suruburi si m-am chinuit vreo 2 ore sa montez parbrizul... nu am reusit (adica sa si stea fix). La fel ca si multe altele de pe mobra asta, si parbrizul e o mizerie sinistra cu un mod de prindere prost. » Post actualizat in 21 Sep 2014 16:22Ieri m-a lasat semnalizarea dreapta spate (ceva "old school" wannabe, dar de calitate f proasta. mereu se slabesc din prindere, mai pierd contactul cu becul), in concluzie azi am iesit sa mesteresc iar la mobra si am pus niste saibe glover, am mai indoit un arculet, bla, bla... ca la final sa nu mearga nici o semnalizare ) Facuse scurt un fir si arsese siguranta. Schimbata cu rezerva, montat la loc tot... si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ieri i-am dat 360 de km. Azi i-am uns lantul si acum o scot la o plimbare in ploaie, sa o spal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Ieri i-am schimbat placutele de inmatriculare. Am schimbat cantonul. Apoi o tura scurta ca se lasa cu frig deja. 6 grade dimineata , 12 la amiaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pan_Ku Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Si eu la fel, astept ora de plecare de la birou pentru dusul de rigoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Si eu la fel, astept ora de plecare de la birou pentru dusul de rigoare Idem ) Dar inca mai sper ca se mai calmeaza ploaia pana plec... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IonitaDaniel Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Am mers pe ploaie, am udat filtrul de aer ) abea mai tragea ( filtru sport ) ! Ajung acasa fleasca la picioare, uscar filtru si pus un capac de plastic gen protectie ) si rezultatul : trage de 10 ori mai prost cu protectia .... iar fara rupe demarajul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Nu pot sa ai de toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.