Sari la conținut

Caut Ax Cu Came Cu Pinion Cu Tot


B.B.
 Share

Postări Recomandate

bai omul a luat teapa cu motorul asta e.acuma baga bani in el dar macar stie ce e in el si stie pe ce a dat banii.si oricum mie imi place motorasul deci parerea mea este ca nu are rost sa radeti de el.fiecare om greseste.asta e data viitoare va sti ce sa faca.bafta la repararea motorului. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bai omul a luat teapa cu motorul asta e.acuma baga bani in el dar macar stie ce e in el si stie pe ce a dat banii.si oricum mie imi place motorasul deci parerea mea este ca nu are rost sa radeti de el.fiecare om greseste.asta e data viitoare va sti ce sa faca.bafta la repararea motorului. :finger:

bai problema este ca povestesc tot. dar vreau sa invete si altii dupa mine ceva... asa cum eu am invatat de la altii de pe forum.. de aia povestesc fiecare reparatie in parte... numai ca lumea te ia de prost.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belbody, nimeni nu te ia de prost daca gandesti de 2 ori inainte de a scrie. Eu cred ca esti baiat bun, dar tie cum iti trece ceva prin minte, pui si pe forum. Mai filtreaza-le :finger:

Si acum on-topic: Cum stai cu reparatiile? Ai primit piesele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Belbody, nimeni nu te ia de prost daca gandesti de 2 ori inainte de a scrie. Eu cred ca esti baiat bun, dar tie cum iti trece ceva prin minte, pui si pe forum. Mai filtreaza-le :finger:

Si acum on-topic: Cum stai cu reparatiile? Ai primit piesele?

da, am primit piesele...

 

ieri am adus motocicleta de la Bacau de unde o lasasem. Azi sper sa ma apuc de ea. trebuie sa ridic piesele si imi trebuie cam 300 ron. Am vreo 60... Plec cu colindu..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am, pus totul cum trebuie, am reglat-o la "punct" si totusi nu porneste! Nu vrea si gata!

 

 

 

da sa pornesca atunci cand ii dau spirturi de benzina la carb, porneste 1 sec apoi se opreste...

 

 

 

ce are? Scanteie da sigur, am probat. Uneori fara sa pornesca da "pufneli" cu fum pe filtrul de aer. E normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curata bine carburatorul si verifica sa etanseze bine pe flansa lui si socul sa fie functional. Verifica jocurile la supape pe evacuare(tine minte ce am spus pe pm, mai ales daca nu sunt piese noi si au ceva uzura pe suprafata nu poti face reglajul cu lera) - e posibil sa nu faca suficienta depresiune ca sa suga benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curata bine carburatorul si verifica sa etanseze bine pe flansa lui si socul sa fie functional. Verifica jocurile la supape pe evacuare(tine minte ce am spus pe pm, mai ales daca nu sunt piese noi si au ceva uzura pe suprafata nu poti face reglajul cu lera) - e posibil sa nu faca suficienta depresiune ca sa suga benzina.

 

 

 

motorul a mai mers cu axul asta fara probleme.. am schimbat doar lantul acum.

 

 

 

suge benzina, pentru ca bujiile le gasesc ude... o sa verific nivelul in carb, poate e prea mic..

am dat carbul jos, sunt cu el pe masa... n-are nic, am marit un pic nivelul, am suflat pri toate alea... n-are nimic.. si fara benzina simt vaporii cand trag cu gura din el..

 

 

 

 

 

ultima oara cand a functionat, motorul era super-super incins,. Ce se putea phute atunci de la temperatura prea mare incat acum sa nu pornesca? ceva la carb? Bujiile stricate? Deci daca scuipai pe motor sfaraia..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca motorul a mers foarte incins inseamna ca a avut amestecul sarac - adica carburatorul (jiglerele)era partial colmatat, numai cat sa porneasca la cald. Lasat pe bara 2 saptamani s-a mai uscat benzina in el, s-au intarit gumle din benzina pe canale, etc

in functie de cat de incins a mers si cat timp a mers se puteau beli multe treburi:

- izolatorul bujiilor (fisurat chiar daca nu e vizibil cu ochiul liber de la temperatura prea mare)

- ars supapele de evacuare (se duce marginea talerului si nu mai etanseaza)

- belit zona in care etanseaza chiulasa pe cilindru (ars garnitura daca are) in cazurile foarte grave.

 

curata carbul si bune bujii bune si din alea care trebuie, apoi cauta topicul ala cu bujiile si nitel google dupa "reading sparkplugs" - lucru care o sa iti explice ce si cum cu amestecul aer/benzina, cum se citeste si se interpreteaza comportamentul motorului si ce tre sa faci de la caz la caz ca sa nu distrugi agregatul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am montat la loc carbul si nimic.

 

 

 

pufneli in filtrul de aer cu fum. Atat

 

 

 

Si eu ma gandesc ca totusi nu e la punct.. inainte o lua usor dupa ce umblam la axul cu came.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a dracu, la punct se pune usor.. are un T pe rotor pe care il vezi pe o gaura cu surub din capacul motorului...

 

si pe axul cu came are doua tesituri care trebuie sa fie in linie orizontal, de fapt cu capul pistonului...

 

 

 

aliniezi T-ul si axul si gata...

 

 

 

ianinte de manual habar nu aveam, il asezam cautand punctul mort cu surubelnita in capul pistonului si axul cum credeam eu ca va fi ordinea deschiderii supapelor si a dracu atunci o lua din prima,.... totusi cred ca s-a bulit altceva ca ultima oara inainte de bu;irea lantului am facut exact aceasta operatiune si a pornit imediat...

 

acum e ceva putred in danemarca si nu-mi dau seama ce...

 

 

 

maine o iau in spate si o duc la mecanic, ca nu mai pot, n-are decat sa il faca bucati bucatele, credeam ca scap niste bani, dar se pare ca nu! Blestemul o tine pana la capat..... adica prostia mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai verifica o treaba. nu te costa decat 10 minute

pune un ap. de masura si vezi impedantza care iese de la bobinutza din capacul motorului si se duce spre cdi. e aceea mai mare decat celelalte si are circuit separat de generator.firele deobicei au culoarea maro si negru.

trebuie sa aibe o valoare cuprinsa intre 200-300 ohmi. aceeasi bobina trebuie sa scoata minim 50-60 voltzi cand dai la pedala.daca nu te incadrezi in valorile astea nu ai suficienta scanteie pt. pornire, chiar daca o vezi cu ochiu'.

mie mi-a mancat ficatzii vreo juma de an chestia asta pana mi-a zis un prieten sa o rebobinez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

acum e ceva putred in danemarca si nu-mi dau seama ce...

maine o iau in spate si o duc la mecanic, ca nu mai pot, n-are decat sa il faca bucati bucatele, credeam ca scap niste bani, dar se pare ca nu! Blestemul o tine pana la capat..... adica prostia mea...

 

Stai calm..Mai este timp pana la primavara.. Nu este prostia ta.. Parerea mea este ce ori ce motor sh mai ieftin are o mica/mare buba care trebuie rezolvata.. Ce crezi ca poate sa faca un mecanic mai mult decat tine?!?

 

poate ca e o prostie..dar incerca sa pornesi fara carburator..doar cu o carpa imbibata bine in benzina...daca porneste putin cateva pufaituri..atunci e problema la carburator..daca nu...verifici restul..

 

Bafta!! Nu te lasa batut!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va multumesc mult pentru sfaturi. Nu ma las.

 

Problema sta in felul urmator. Am stat ieri, m-am gandit in fel si chip si am descoperit urmatorul lucru:

supapele de admisie si cele de evacuare nu se deschid la fel de mult si cred ca ar trebui. Macar la modul vizibil cu ochiul liber. Supapele de evacuare se deschid de doua ori mai putin decat cele de admisie.

 

Ce se intampla? Are loc admisia normal, compresia, arderea cu detenta, apoi pe evacuare supapele de evacuare se inchid mai repede decat ar trebui si raman gaze nearse in cilindru la urmatoarea admisie//

 

motorul porneste 2-3 ture dupa care se ineaca automat sufocat de gaze.... asta sa fie chestia?...

 

Poate nu se intampla chiar asa dar oricum ceva aiurea se intampla... V-am spus ca da pufneli cu fum pe admisie,... deci cam asta e

tachetul de pe evacuare este f. uzat. si nu merge reglat mai mult de atat deoarece are pe el 2 tije de la decompresoare... acolo unde este tinut de tije nu are uzura si nu poate cobora mai mult de cat ii permit acele 2 tije... Cel de admisie este singur, si oricata uzura ar avea poate fi apasat de suruburi oricat de mult, pana se duce dracu talpicu de tot...

post-7046-1167452877_thumb.jpgpost-7046-1167452897_thumb.jpg

:crack: :crack: post-7046-1167453532_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am vazut asa uzura in viata mea....uleiu f prost sau ai ramas fara ulei?

 

ma tu ziceai k ai pus axa cu came de 650? oare timingu' e la fel?

 

cumpara culbutori noi ,nu te juca sa "umpli" cu nu's ce material acolo k ori se toceste inapoi repede sau toceste cama ...

 

LA MULTI ANI! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am vazut asa uzura in viata mea....uleiu f prost sau ai ramas fara ulei?

 

ma tu ziceai k ai pus axa cu came de 650? oare timingu' e la fel?

 

cumpara culbutori noi ,nu te juca sa "umpli" cu nu's ce material acolo k ori se toceste inapoi repede sau toceste cama ...

 

LA MULTI ANI! :crack:

am mers fara ulei...

 

nu axul e la fel. e de 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers fara ulei...

 

nu axul e la fel. e de 600.

si eu am mers fara ulei da' parca nu s-a tocit in halul asta. eu tot nu pricep un lucru, daca ti s-au tocit toate piesele astea de ce nu le-ai schimbat pe toate de la inceput?

am o pereche de culbutori in stare buna, cu tot cu capacul de la chiulasa tot pt. dr 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum arata piesele alea s-a mers cu ea fara ulei de mai multe ori, nu numai o singura data.

Schimba tot motorul, ia unul din dezmembrari si iesi mai ieftin

piesele alea sunt din 1985.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piesele alea sunt din 1985.

nenea fa-ti un bine si schimba tot ansamblul, si-a depasit de mult durata de viata, daca schimbi pe bucatele asta o sa tot faci la cateva sute de km. La cum arata e de multa vreme in zona in care materialul nu mai e tratat deloc. Importnta nu e numai deschiderea maxima a supapelor ci si gradul de deschidere al lor pe toata cursa pistonului (DIagrama de admisie) reglata din forma camei si a culbultorului. Cauta bine ca sigur mai ai uzuri in motor, vezi si boltul pistonului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nenea fa-ti un bine si schimba tot ansamblul, si-a depasit de mult durata de viata, daca schimbi pe bucatele asta o sa tot faci la cateva sute de km. La cum arata e de multa vreme in zona in care materialul nu mai e tratat deloc. Importnta nu e numai deschiderea maxima a supapelor ci si gradul de deschidere al lor pe toata cursa pistonului (DIagrama de admisie) reglata din forma camei si a culbultorului. Cauta bine ca sigur mai ai uzuri in motor, vezi si boltul pistonului

 

ok, oricum schimb culbutorii, nu am cum sa merg cu ei asa, azi desfac si cilindrul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, oricum schimb culbutorii, nu am cum sa merg cu ei asa, azi desfac si cilindrul..

Este o uzura tipica la un Mono daca ramane fara ulei destul.Se uzeaza foarte tare ax cu came si culbutori,mai ales cel de evacuare datorita temperaturii mai mari.Dar asta nu inseamna ca tot motorul e varza din cauza unui astfel de incident.Am reparat demulte ori motoare in situatia asta care nu prezentau alte uzuri accentuate. Daca lagarele chiuloasei au scapat nu e o problema asa de mare.Schimbate culbutoarele ax cu came si binenteles verificate fantele segmentilor.Deoarece motorul a fost supraincalzit si f probabil are si un rulaj destul de mare se recomanda si shimbarea simeringurilorde la supape.

Editat de karpatenwolf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...