Kiki Postat Decembrie 27, 2006 Share Postat Decembrie 27, 2006 bai omul a luat teapa cu motorul asta e.acuma baga bani in el dar macar stie ce e in el si stie pe ce a dat banii.si oricum mie imi place motorasul deci parerea mea este ca nu are rost sa radeti de el.fiecare om greseste.asta e data viitoare va sti ce sa faca.bafta la repararea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 27, 2006 Autor Share Postat Decembrie 27, 2006 bai omul a luat teapa cu motorul asta e.acuma baga bani in el dar macar stie ce e in el si stie pe ce a dat banii.si oricum mie imi place motorasul deci parerea mea este ca nu are rost sa radeti de el.fiecare om greseste.asta e data viitoare va sti ce sa faca.bafta la repararea motorului. bai problema este ca povestesc tot. dar vreau sa invete si altii dupa mine ceva... asa cum eu am invatat de la altii de pe forum.. de aia povestesc fiecare reparatie in parte... numai ca lumea te ia de prost..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 28, 2006 Share Postat Decembrie 28, 2006 Belbody, nimeni nu te ia de prost daca gandesti de 2 ori inainte de a scrie. Eu cred ca esti baiat bun, dar tie cum iti trece ceva prin minte, pui si pe forum. Mai filtreaza-le Si acum on-topic: Cum stai cu reparatiile? Ai primit piesele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 28, 2006 Autor Share Postat Decembrie 28, 2006 Belbody, nimeni nu te ia de prost daca gandesti de 2 ori inainte de a scrie. Eu cred ca esti baiat bun, dar tie cum iti trece ceva prin minte, pui si pe forum. Mai filtreaza-le Si acum on-topic: Cum stai cu reparatiile? Ai primit piesele? da, am primit piesele... ieri am adus motocicleta de la Bacau de unde o lasasem. Azi sper sa ma apuc de ea. trebuie sa ridic piesele si imi trebuie cam 300 ron. Am vreo 60... Plec cu colindu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 29, 2006 Autor Share Postat Decembrie 29, 2006 am, pus totul cum trebuie, am reglat-o la "punct" si totusi nu porneste! Nu vrea si gata! da sa pornesca atunci cand ii dau spirturi de benzina la carb, porneste 1 sec apoi se opreste... ce are? Scanteie da sigur, am probat. Uneori fara sa pornesca da "pufneli" cu fum pe filtrul de aer. E normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 curata bine carburatorul si verifica sa etanseze bine pe flansa lui si socul sa fie functional. Verifica jocurile la supape pe evacuare(tine minte ce am spus pe pm, mai ales daca nu sunt piese noi si au ceva uzura pe suprafata nu poti face reglajul cu lera) - e posibil sa nu faca suficienta depresiune ca sa suga benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 29, 2006 Autor Share Postat Decembrie 29, 2006 curata bine carburatorul si verifica sa etanseze bine pe flansa lui si socul sa fie functional. Verifica jocurile la supape pe evacuare(tine minte ce am spus pe pm, mai ales daca nu sunt piese noi si au ceva uzura pe suprafata nu poti face reglajul cu lera) - e posibil sa nu faca suficienta depresiune ca sa suga benzina. motorul a mai mers cu axul asta fara probleme.. am schimbat doar lantul acum. suge benzina, pentru ca bujiile le gasesc ude... o sa verific nivelul in carb, poate e prea mic.. am dat carbul jos, sunt cu el pe masa... n-are nic, am marit un pic nivelul, am suflat pri toate alea... n-are nimic.. si fara benzina simt vaporii cand trag cu gura din el.. ultima oara cand a functionat, motorul era super-super incins,. Ce se putea phute atunci de la temperatura prea mare incat acum sa nu pornesca? ceva la carb? Bujiile stricate? Deci daca scuipai pe motor sfaraia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 daca motorul a mers foarte incins inseamna ca a avut amestecul sarac - adica carburatorul (jiglerele)era partial colmatat, numai cat sa porneasca la cald. Lasat pe bara 2 saptamani s-a mai uscat benzina in el, s-au intarit gumle din benzina pe canale, etc in functie de cat de incins a mers si cat timp a mers se puteau beli multe treburi: - izolatorul bujiilor (fisurat chiar daca nu e vizibil cu ochiul liber de la temperatura prea mare) - ars supapele de evacuare (se duce marginea talerului si nu mai etanseaza) - belit zona in care etanseaza chiulasa pe cilindru (ars garnitura daca are) in cazurile foarte grave. curata carbul si bune bujii bune si din alea care trebuie, apoi cauta topicul ala cu bujiile si nitel google dupa "reading sparkplugs" - lucru care o sa iti explice ce si cum cu amestecul aer/benzina, cum se citeste si se interpreteaza comportamentul motorului si ce tre sa faci de la caz la caz ca sa nu distrugi agregatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 29, 2006 Autor Share Postat Decembrie 29, 2006 am montat la loc carbul si nimic. pufneli in filtrul de aer cu fum. Atat Si eu ma gandesc ca totusi nu e la punct.. inainte o lua usor dupa ce umblam la axul cu came. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 Verifica etansarea supapelor. Ps Jocul il faci cu lera ,normal. adm.-0.1 ev-0.15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 29, 2006 Autor Share Postat Decembrie 29, 2006 a dracu, la punct se pune usor.. are un T pe rotor pe care il vezi pe o gaura cu surub din capacul motorului... si pe axul cu came are doua tesituri care trebuie sa fie in linie orizontal, de fapt cu capul pistonului... aliniezi T-ul si axul si gata... ianinte de manual habar nu aveam, il asezam cautand punctul mort cu surubelnita in capul pistonului si axul cum credeam eu ca va fi ordinea deschiderii supapelor si a dracu atunci o lua din prima,.... totusi cred ca s-a bulit altceva ca ultima oara inainte de bu;irea lantului am facut exact aceasta operatiune si a pornit imediat... acum e ceva putred in danemarca si nu-mi dau seama ce... maine o iau in spate si o duc la mecanic, ca nu mai pot, n-are decat sa il faca bucati bucatele, credeam ca scap niste bani, dar se pare ca nu! Blestemul o tine pana la capat..... adica prostia mea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiki Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 du-l la un mecanic care stie ce sa faca cu el pt ca e mult mai bine.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 mai verifica o treaba. nu te costa decat 10 minute pune un ap. de masura si vezi impedantza care iese de la bobinutza din capacul motorului si se duce spre cdi. e aceea mai mare decat celelalte si are circuit separat de generator.firele deobicei au culoarea maro si negru. trebuie sa aibe o valoare cuprinsa intre 200-300 ohmi. aceeasi bobina trebuie sa scoata minim 50-60 voltzi cand dai la pedala.daca nu te incadrezi in valorile astea nu ai suficienta scanteie pt. pornire, chiar daca o vezi cu ochiu'. mie mi-a mancat ficatzii vreo juma de an chestia asta pana mi-a zis un prieten sa o rebobinez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Decembrie 29, 2006 Share Postat Decembrie 29, 2006 acum e ceva putred in danemarca si nu-mi dau seama ce... maine o iau in spate si o duc la mecanic, ca nu mai pot, n-are decat sa il faca bucati bucatele, credeam ca scap niste bani, dar se pare ca nu! Blestemul o tine pana la capat..... adica prostia mea... Stai calm..Mai este timp pana la primavara.. Nu este prostia ta.. Parerea mea este ce ori ce motor sh mai ieftin are o mica/mare buba care trebuie rezolvata.. Ce crezi ca poate sa faca un mecanic mai mult decat tine?!? poate ca e o prostie..dar incerca sa pornesi fara carburator..doar cu o carpa imbibata bine in benzina...daca porneste putin cateva pufaituri..atunci e problema la carburator..daca nu...verifici restul.. Bafta!! Nu te lasa batut!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 30, 2006 Autor Share Postat Decembrie 30, 2006 va multumesc mult pentru sfaturi. Nu ma las. Problema sta in felul urmator. Am stat ieri, m-am gandit in fel si chip si am descoperit urmatorul lucru: supapele de admisie si cele de evacuare nu se deschid la fel de mult si cred ca ar trebui. Macar la modul vizibil cu ochiul liber. Supapele de evacuare se deschid de doua ori mai putin decat cele de admisie. Ce se intampla? Are loc admisia normal, compresia, arderea cu detenta, apoi pe evacuare supapele de evacuare se inchid mai repede decat ar trebui si raman gaze nearse in cilindru la urmatoarea admisie// motorul porneste 2-3 ture dupa care se ineaca automat sufocat de gaze.... asta sa fie chestia?... Poate nu se intampla chiar asa dar oricum ceva aiurea se intampla... V-am spus ca da pufneli cu fum pe admisie,... deci cam asta e tachetul de pe evacuare este f. uzat. si nu merge reglat mai mult de atat deoarece are pe el 2 tije de la decompresoare... acolo unde este tinut de tije nu are uzura si nu poate cobora mai mult de cat ii permit acele 2 tije... Cel de admisie este singur, si oricata uzura ar avea poate fi apasat de suruburi oricat de mult, pana se duce dracu talpicu de tot... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 n-am vazut asa uzura in viata mea....uleiu f prost sau ai ramas fara ulei? ma tu ziceai k ai pus axa cu came de 650? oare timingu' e la fel? cumpara culbutori noi ,nu te juca sa "umpli" cu nu's ce material acolo k ori se toceste inapoi repede sau toceste cama ... LA MULTI ANI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 ba tu nu ai pus pasta de slefuit in motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 nu, el punea ulei de vapor in motor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 30, 2006 Autor Share Postat Decembrie 30, 2006 n-am vazut asa uzura in viata mea....uleiu f prost sau ai ramas fara ulei? ma tu ziceai k ai pus axa cu came de 650? oare timingu' e la fel? cumpara culbutori noi ,nu te juca sa "umpli" cu nu's ce material acolo k ori se toceste inapoi repede sau toceste cama ... LA MULTI ANI! am mers fara ulei... nu axul e la fel. e de 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 am mers fara ulei... nu axul e la fel. e de 600. si eu am mers fara ulei da' parca nu s-a tocit in halul asta. eu tot nu pricep un lucru, daca ti s-au tocit toate piesele astea de ce nu le-ai schimbat pe toate de la inceput? am o pereche de culbutori in stare buna, cu tot cu capacul de la chiulasa tot pt. dr 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 dupa cum arata piesele alea s-a mers cu ea fara ulei de mai multe ori, nu numai o singura data. Schimba tot motorul, ia unul din dezmembrari si iesi mai ieftin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 30, 2006 Autor Share Postat Decembrie 30, 2006 dupa cum arata piesele alea s-a mers cu ea fara ulei de mai multe ori, nu numai o singura data.Schimba tot motorul, ia unul din dezmembrari si iesi mai ieftin piesele alea sunt din 1985. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 30, 2006 Share Postat Decembrie 30, 2006 piesele alea sunt din 1985. nenea fa-ti un bine si schimba tot ansamblul, si-a depasit de mult durata de viata, daca schimbi pe bucatele asta o sa tot faci la cateva sute de km. La cum arata e de multa vreme in zona in care materialul nu mai e tratat deloc. Importnta nu e numai deschiderea maxima a supapelor ci si gradul de deschidere al lor pe toata cursa pistonului (DIagrama de admisie) reglata din forma camei si a culbultorului. Cauta bine ca sigur mai ai uzuri in motor, vezi si boltul pistonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 31, 2006 Autor Share Postat Decembrie 31, 2006 nenea fa-ti un bine si schimba tot ansamblul, si-a depasit de mult durata de viata, daca schimbi pe bucatele asta o sa tot faci la cateva sute de km. La cum arata e de multa vreme in zona in care materialul nu mai e tratat deloc. Importnta nu e numai deschiderea maxima a supapelor ci si gradul de deschidere al lor pe toata cursa pistonului (DIagrama de admisie) reglata din forma camei si a culbultorului. Cauta bine ca sigur mai ai uzuri in motor, vezi si boltul pistonului ok, oricum schimb culbutorii, nu am cum sa merg cu ei asa, azi desfac si cilindrul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 31, 2006 Share Postat Decembrie 31, 2006 (editat) ok, oricum schimb culbutorii, nu am cum sa merg cu ei asa, azi desfac si cilindrul.. Este o uzura tipica la un Mono daca ramane fara ulei destul.Se uzeaza foarte tare ax cu came si culbutori,mai ales cel de evacuare datorita temperaturii mai mari.Dar asta nu inseamna ca tot motorul e varza din cauza unui astfel de incident.Am reparat demulte ori motoare in situatia asta care nu prezentau alte uzuri accentuate. Daca lagarele chiuloasei au scapat nu e o problema asa de mare.Schimbate culbutoarele ax cu came si binenteles verificate fantele segmentilor.Deoarece motorul a fost supraincalzit si f probabil are si un rulaj destul de mare se recomanda si shimbarea simeringurilorde la supape. Editat Decembrie 31, 2006 de karpatenwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.