Sari la conținut

Caut Ax Cu Came Cu Pinion Cu Tot


B.B.
 Share

Postări Recomandate

am scos ala... a iesit pana la urma... si nu era miscat de pe punct... l-am scos degeaba...

 

 

 

am dus motocicleta la mecanic... i-a facut cateva reglaje (la tacheti) si motocicleta a pornit... gata

 

the end...

 

 

gata.. chiar merge... si ce merge..... de data asta am bagat ulei de tractor.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 224
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bravo ma!diesel power! :crack:

bine k merge... :crack:

 

poate dau o tura pana la Mangalia, cunosc un baiat acolo tot de pe forum, am vb de multe ori cu el pe mess, e marinar... si ne-ntalnim :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine ma ajuta si pe mine?

 

 

 

cum sa fac un cablu la decompresor? S-a rupt! cum se poate face un cablu indistructibil? solid? e al 3-lea pe care il schimb...

cand s-a rupt tija decompresorului s-a dat peste cap si s-a oprit motoru... m-am speriat am crezut ca iar a crapat ceva pe-acolo pe la chestiile alea din capacul chiulasei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici o legatura motorul cu blestemele,Daca ar fi al meu l-as demonta de tot si l-as reconstrui.Trebuie facuta o inspectie amanuntita si remediat toate defectele chiar si cele care par minore.

Belbody-Iei un cablu de bita de frana nou ,sa aiba lungimea si sa se potriveasca ori la mot. ori la maneta,iei un fiu de 6,iidai o gaura de 1,5 mm perpendicular,intr-o parte ii faci un zenk,pentru a pute dupa lipire sa desfaci cablu ,pentru ai mari rez la tractiune,il cositoresti la lungimea dorita,probezi daca corespunde la lungime,,tai surplusul de cablu,turtesti bucata de cablu ,pe care ai lasat-o intentionat sa iasa din fiu(~2mm),mai topesti odata ,apoi ajustezi cu o pila.Executat corect tine ca original.Binenteles ca la sfarsit gresezi cablul.Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.. da cred ca o sa iau de ala de frana de IJ de la russi.

 

 

pe vremea asta pe ce poz se pune acul de dozaj la carb? Acuma e pe mijloc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da.. da cred ca o sa iau de ala de frana de IJ de la russi.

pe vremea asta pe ce poz se pune acul de dozaj la carb? Acuma e pe mijloc..

ma io am facut cablu de decompresor dintr-unu de acceleratie de renault pt k era gros,acoperit cu teflon dinala pt reduverea frecarii ,foarte moale nu batzos k alea rusesti si am folosit si camasa lui care si ea avea teflon pe interior...calumea...l-am schimbat pt k ala veki era uzat ,mai mergea da nu mi-a convenit.

decompresoru nu are cum sa se dea peste cap daca se rupe cablu sau daca tragi prea tare..

daca se rupe cablu revine la 0 singur si nu mai poti da "peste cap" motoru....poti da mai greu.

daca tragi prea tare ajunge la capatul cursei pirghiei care trebuie sa corespunda si cu blocajul supapelor de evac...acolo unde iti ramine tras singur decompresoru.

 

pai acu de dozaj dal si tu in jos ...IN JOS,urca siguranta in sus :crack: pina vezi k nu mai mere motoru si dai una in jos si gata ....daca nu iti place cum trage ,k s-ar putea sa fie mai puturos ,ridici cuiu unde iti place.

acum intervine si uzura jiglerelor si a cuiului,s-ar pute sa ajungi la ultima crestatura de sus si el sa tot mearga bine :crack: ..iti poti face comanda de kit de reparatie pt carb si va fi k nou.

 

ai carburator cu spritz ,nu?

 

cum pornesti tu mot de obicei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

ai carburator cu spritz ,nu?

 

 

 

cum pornesti tu mot de obicei?

 

 

 

pai dau 2-34 sprituri din carb... dau 3-4 pedale si porneste - asta la rece dimineata...

 

cand apas pedala: dau prima data usor pana face click decomp, ridic la maxim, mai aps un pic, ridic si o trosnesc... decompresorul de mana nu il folosesc.

 

 

 

in rest... normal. o pedala maxim 2 si gata.. eventual un spritz daca sta mai mult..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa asa cu decompresoru...

e cel mai simplu

trag de el,se blocheaza tras ,dau usor de pedala pina sare singur la loc,ridic pedala la maxim si dau tare ..

 

asta toamna m-am intilnit in Onesti cu un tip care se chiniua sa porneasca un dr 600.am trecut pe linga el si mi-am dat seama k nu stie sa porneasca sau are probleme.am intors si ma uitam la el cum se cocosa pe pedala aia ...muream de ris.

el zicea k se chinue f mult sa il porneasca kiar cind e si cald.

da el nu folosea deloc decompresoru...ba chiar era blocat putin cablu pe camasa daca nu era fol deloc...dupa ce a vazut cum se porneste il tot pornea si oprea sa se minuma ce usor porneste...

 

io zic k la al tau cu spritzu ala la carb ar trebui sa o ia din prima..cald sau rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa este cu spritzu... dar eu nu reusesc din prima sa o trag destul de pine...

uneori cursa libera fara compresie este prea lunga si cu motorul rece nu o pacalesti.

cu motorul cald o ia si daca dai pedala din prima fara sa faci nimic... adica fara sa pregatesti pozitia cu efect maxim...

 

e foarte simplu... haha... eu n-as putea sa pornesc fara decompresor... abia il rotesc cu toata greutatea mea pe el.... am 53kg :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba.. iar va plictisesc da' mai am o dilema...

 

 

 

motorul merge perfect, porneste usor, chiar mai bine decat inainte, dar ... nu fuge...

 

 

 

mai mult de 110 - 120 nu vrea... cu a 4-a ma duc pana aproape de 90-100 iar cu a 5-a canci...

 

fenomen... daca scot o fisa unei bujii nu se intampla nimic. - bujia din margine.. ca la cealalta nu ajung in mers si mi-e frica de electrosocuri care ar degenera in buf!

 

ce sa fie? jocul la tacheti prea mare? bobina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred k carbu e.

asa facea si a lui un preten d-acilea..nu tragea in a5a..

desfacut,suflat.."aranjat"...mere.

carbul este rassusflat!

 

am masurat o cama... avea 33,5 mm si trebuie sa aiba 36,4 mmm

 

acum le-am ridicat si astept rezultatele. cum le-am ridicat? cu sudura! si le-am calit cu cementatoru made in aragaz!

post-7046-1168355381_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carbul este rassusflat!

 

am masurat o cama... avea 33,5 mm si trebuie sa aiba 36,4 mmm

 

acum le-am ridicat si astept rezultatele. cum le-am ridicat? cu sudura! si le-am calit cu cementatoru made in aragaz!

:cheers: :lol: intradevar ai facut bine .....sa-mi spui cat te-a tinut....daaa???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: :lol: intradevar ai facut bine .....sa-mi spui cat te-a tinut....daaa???

pai asta si vreau sa vad...

 

hahah... daca tot comentati atat, mai bine ati face cheta si mi-ati da 600 ron sa cumpar piese noi... sunteti multumiti asa??

 

nu inteleg care-i treaba, e motocicleta mea, fac ce vreau cu ea.... daca torn benzina pe ea si filmez si postez aici filmul, ce mai aveti de comentat fratilor? ce nu va convine? vreti sa scriu mare "NU FACETI CA MINE".

 

CE PLM ATATEA COMENTARII? DACA VRETI CITITI, DACA NU NU... eu scriu pentru cei care mai au DR si vor sa vada ce contine motorul, cum se poate repara, ce se face si ce nu se face...

 

 

 

 

CHIAR CREDETI CA MIE IMI PLACE SA UMBLU CU CARPELI? CHIAR CREZI CA NU AS INLOCUI ORICE ESTE UZAT DACA AS AVEA BANI DE PIESE NOI? PROBLEMA SUNT BANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

 

bai frate, citesc si ma crucesc..numai carpeli...

SI? NU MAI CITI TE ROG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta si vreau sa vad...

 

hahah... daca tot comentati atat, mai bine ati face cheta si mi-ati da 600 ron sa cumpar piese noi... sunteti multumiti asa??

 

nu inteleg care-i treaba, e motocicleta mea, fac ce vreau cu ea.... daca torn benzina pe ea si filmez si postez aici filmul, ce mai aveti de comentat fratilor? ce nu va convine? vreti sa scriu mare "NU FACETI CA MINE".

 

CE PLM ATATEA COMENTARII? DACA VRETI CITITI, DACA NU NU... eu scriu pentru cei care mai au DR si vor sa vada ce contine motorul, cum se poate repara, ce se face si ce nu se face...

CHIAR CREDETI CA MIE IMI PLACE SA UMBLU CU CARPELI? CHIAR CREZI CA NU AS INLOCUI ORICE ESTE UZAT DACA AS AVEA BANI DE PIESE NOI? PROBLEMA SUNT BANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

SI? NU MAI CITI TE ROG!

 

 

Daca nu ai bani de ce este asa urgent sa repari motorul?!? astepti si tu o luna, doua, ...jumatate de an....Dar faci motorul sa mearga.. 600 ron nu e lumea.... decat sa-l strici mai rau :cheers:

Se vede ca ai trecut de la minsk la japo...Inainte nu ar fi stricat sa ai un ETZ, JAWA sa vezi cat costa o reparatie si la ce pret pot sa ajunga piesele....

 

apropo...

 

 

Ia zi Belbody este mai fiabil un motor 4T decat un motor in 2T ?!? :lol:

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Daca nu ai bani de ce este asa urgent sa repari motorul?!? astepti si tu o luna, doua, ...jumatate de an....Dar faci motorul sa mearga.. 600 ron nu e lumea.... decat sa-l strici mai rau :cheers:

Se vede ca ai trecut de la minsk la japo...Inainte nu ar fi stricat sa ai un ETZ, JAWA sa vezi cat costa o reparatie si la ce pret pot sa ajunga piesele....

 

apropo...

 

 

Ia zi Belbody este mai fiabil un motor 4T decat un motor in 2T ?!? :lol:

 

motorul 2T e mai simplu... la ala pica segmentii mai des... la 4T nu pica segmentii sau setul in sine, pica restul de piese de pe langa el..

pai motorul merge... chiar destul de bine..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...