B.B. Postat Ianuarie 4, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2007 am scos ala... a iesit pana la urma... si nu era miscat de pe punct... l-am scos degeaba... am dus motocicleta la mecanic... i-a facut cateva reglaje (la tacheti) si motocicleta a pornit... gata the end... gata.. chiar merge... si ce merge..... de data asta am bagat ulei de tractor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 4, 2007 Share Postat Ianuarie 4, 2007 gata.. chiar merge... si ce merge..... de data asta am bagat ulei de tractor.... bravo ma!diesel power! bine k merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 5, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2007 bravo ma!diesel power! bine k merge... poate dau o tura pana la Mangalia, cunosc un baiat acolo tot de pe forum, am vb de multe ori cu el pe mess, e marinar... si ne-ntalnim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 5, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2007 cine ma ajuta si pe mine? cum sa fac un cablu la decompresor? S-a rupt! cum se poate face un cablu indistructibil? solid? e al 3-lea pe care il schimb... cand s-a rupt tija decompresorului s-a dat peste cap si s-a oprit motoru... m-am speriat am crezut ca iar a crapat ceva pe-acolo pe la chestiile alea din capacul chiulasei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Frate tare ghinionist esti cu motorul asta, am tot citit posturile tale, cheama un preot sa iti faca o slujba la ea poate nu mai crapa asa des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 fatalitate... motorul asta parca e blestemat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Nu are nici o legatura motorul cu blestemele,Daca ar fi al meu l-as demonta de tot si l-as reconstrui.Trebuie facuta o inspectie amanuntita si remediat toate defectele chiar si cele care par minore. Belbody-Iei un cablu de bita de frana nou ,sa aiba lungimea si sa se potriveasca ori la mot. ori la maneta,iei un fiu de 6,iidai o gaura de 1,5 mm perpendicular,intr-o parte ii faci un zenk,pentru a pute dupa lipire sa desfaci cablu ,pentru ai mari rez la tractiune,il cositoresti la lungimea dorita,probezi daca corespunde la lungime,,tai surplusul de cablu,turtesti bucata de cablu ,pe care ai lasat-o intentionat sa iasa din fiu(~2mm),mai topesti odata ,apoi ajustezi cu o pila.Executat corect tine ca original.Binenteles ca la sfarsit gresezi cablul.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 5, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2007 da.. da cred ca o sa iau de ala de frana de IJ de la russi. pe vremea asta pe ce poz se pune acul de dozaj la carb? Acuma e pe mijloc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 da.. da cred ca o sa iau de ala de frana de IJ de la russi. pe vremea asta pe ce poz se pune acul de dozaj la carb? Acuma e pe mijloc.. ma io am facut cablu de decompresor dintr-unu de acceleratie de renault pt k era gros,acoperit cu teflon dinala pt reduverea frecarii ,foarte moale nu batzos k alea rusesti si am folosit si camasa lui care si ea avea teflon pe interior...calumea...l-am schimbat pt k ala veki era uzat ,mai mergea da nu mi-a convenit. decompresoru nu are cum sa se dea peste cap daca se rupe cablu sau daca tragi prea tare.. daca se rupe cablu revine la 0 singur si nu mai poti da "peste cap" motoru....poti da mai greu. daca tragi prea tare ajunge la capatul cursei pirghiei care trebuie sa corespunda si cu blocajul supapelor de evac...acolo unde iti ramine tras singur decompresoru. pai acu de dozaj dal si tu in jos ...IN JOS,urca siguranta in sus pina vezi k nu mai mere motoru si dai una in jos si gata ....daca nu iti place cum trage ,k s-ar putea sa fie mai puturos ,ridici cuiu unde iti place. acum intervine si uzura jiglerelor si a cuiului,s-ar pute sa ajungi la ultima crestatura de sus si el sa tot mearga bine ..iti poti face comanda de kit de reparatie pt carb si va fi k nou. ai carburator cu spritz ,nu? cum pornesti tu mot de obicei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 6, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2007 ai carburator cu spritz ,nu? cum pornesti tu mot de obicei? pai dau 2-34 sprituri din carb... dau 3-4 pedale si porneste - asta la rece dimineata... cand apas pedala: dau prima data usor pana face click decomp, ridic la maxim, mai aps un pic, ridic si o trosnesc... decompresorul de mana nu il folosesc. in rest... normal. o pedala maxim 2 si gata.. eventual un spritz daca sta mai mult.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 6, 2007 Share Postat Ianuarie 6, 2007 asa asa cu decompresoru... e cel mai simplu trag de el,se blocheaza tras ,dau usor de pedala pina sare singur la loc,ridic pedala la maxim si dau tare .. asta toamna m-am intilnit in Onesti cu un tip care se chiniua sa porneasca un dr 600.am trecut pe linga el si mi-am dat seama k nu stie sa porneasca sau are probleme.am intors si ma uitam la el cum se cocosa pe pedala aia ...muream de ris. el zicea k se chinue f mult sa il porneasca kiar cind e si cald. da el nu folosea deloc decompresoru...ba chiar era blocat putin cablu pe camasa daca nu era fol deloc...dupa ce a vazut cum se porneste il tot pornea si oprea sa se minuma ce usor porneste... io zic k la al tau cu spritzu ala la carb ar trebui sa o ia din prima..cald sau rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 6, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2007 asa este cu spritzu... dar eu nu reusesc din prima sa o trag destul de pine... uneori cursa libera fara compresie este prea lunga si cu motorul rece nu o pacalesti. cu motorul cald o ia si daca dai pedala din prima fara sa faci nimic... adica fara sa pregatesti pozitia cu efect maxim... e foarte simplu... haha... eu n-as putea sa pornesc fara decompresor... abia il rotesc cu toata greutatea mea pe el.... am 53kg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 8, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2007 ce ulei imi recomandati pentru motor? 10W40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 Putoline Off road . Poate ti se pare scump dar nu o sa-ti para rau . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 ce ulei imi recomandati pentru motor? 10W40 nu de tractor sau vapor! semisintetic sa fie k deja cu sinteticu te c**i pe tine... succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 8, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2007 ba.. iar va plictisesc da' mai am o dilema... motorul merge perfect, porneste usor, chiar mai bine decat inainte, dar ... nu fuge... mai mult de 110 - 120 nu vrea... cu a 4-a ma duc pana aproape de 90-100 iar cu a 5-a canci... fenomen... daca scot o fisa unei bujii nu se intampla nimic. - bujia din margine.. ca la cealalta nu ajung in mers si mi-e frica de electrosocuri care ar degenera in buf! ce sa fie? jocul la tacheti prea mare? bobina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 8, 2007 Share Postat Ianuarie 8, 2007 cred ca mai degraba jocul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 cred k carbu e. asa facea si a lui un preten d-acilea..nu tragea in a5a.. desfacut,suflat.."aranjat"...mere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 9, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2007 cred k carbu e.asa facea si a lui un preten d-acilea..nu tragea in a5a.. desfacut,suflat.."aranjat"...mere. carbul este rassusflat! am masurat o cama... avea 33,5 mm si trebuie sa aiba 36,4 mmm acum le-am ridicat si astept rezultatele. cum le-am ridicat? cu sudura! si le-am calit cu cementatoru made in aragaz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 carbul este rassusflat! am masurat o cama... avea 33,5 mm si trebuie sa aiba 36,4 mmm acum le-am ridicat si astept rezultatele. cum le-am ridicat? cu sudura! si le-am calit cu cementatoru made in aragaz! intradevar ai facut bine .....sa-mi spui cat te-a tinut....daaa??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 bai frate, citesc si ma crucesc..numai carpeli... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 9, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2007 intradevar ai facut bine .....sa-mi spui cat te-a tinut....daaa??? pai asta si vreau sa vad... hahah... daca tot comentati atat, mai bine ati face cheta si mi-ati da 600 ron sa cumpar piese noi... sunteti multumiti asa?? nu inteleg care-i treaba, e motocicleta mea, fac ce vreau cu ea.... daca torn benzina pe ea si filmez si postez aici filmul, ce mai aveti de comentat fratilor? ce nu va convine? vreti sa scriu mare "NU FACETI CA MINE". CE PLM ATATEA COMENTARII? DACA VRETI CITITI, DACA NU NU... eu scriu pentru cei care mai au DR si vor sa vada ce contine motorul, cum se poate repara, ce se face si ce nu se face... CHIAR CREDETI CA MIE IMI PLACE SA UMBLU CU CARPELI? CHIAR CREZI CA NU AS INLOCUI ORICE ESTE UZAT DACA AS AVEA BANI DE PIESE NOI? PROBLEMA SUNT BANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII bai frate, citesc si ma crucesc..numai carpeli... SI? NU MAI CITI TE ROG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cici Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 esti super tare!da-i inainte!ce stiu ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 (editat) pai asta si vreau sa vad... hahah... daca tot comentati atat, mai bine ati face cheta si mi-ati da 600 ron sa cumpar piese noi... sunteti multumiti asa?? nu inteleg care-i treaba, e motocicleta mea, fac ce vreau cu ea.... daca torn benzina pe ea si filmez si postez aici filmul, ce mai aveti de comentat fratilor? ce nu va convine? vreti sa scriu mare "NU FACETI CA MINE". CE PLM ATATEA COMENTARII? DACA VRETI CITITI, DACA NU NU... eu scriu pentru cei care mai au DR si vor sa vada ce contine motorul, cum se poate repara, ce se face si ce nu se face... CHIAR CREDETI CA MIE IMI PLACE SA UMBLU CU CARPELI? CHIAR CREZI CA NU AS INLOCUI ORICE ESTE UZAT DACA AS AVEA BANI DE PIESE NOI? PROBLEMA SUNT BANIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII SI? NU MAI CITI TE ROG! Daca nu ai bani de ce este asa urgent sa repari motorul?!? astepti si tu o luna, doua, ...jumatate de an....Dar faci motorul sa mearga.. 600 ron nu e lumea.... decat sa-l strici mai rau Se vede ca ai trecut de la minsk la japo...Inainte nu ar fi stricat sa ai un ETZ, JAWA sa vezi cat costa o reparatie si la ce pret pot sa ajunga piesele.... apropo... Ia zi Belbody este mai fiabil un motor 4T decat un motor in 2T ?!? Editat Ianuarie 9, 2007 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 10, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2007 Daca nu ai bani de ce este asa urgent sa repari motorul?!? astepti si tu o luna, doua, ...jumatate de an....Dar faci motorul sa mearga.. 600 ron nu e lumea.... decat sa-l strici mai rau Se vede ca ai trecut de la minsk la japo...Inainte nu ar fi stricat sa ai un ETZ, JAWA sa vezi cat costa o reparatie si la ce pret pot sa ajunga piesele.... apropo... Ia zi Belbody este mai fiabil un motor 4T decat un motor in 2T ?!? motorul 2T e mai simplu... la ala pica segmentii mai des... la 4T nu pica segmentii sau setul in sine, pica restul de piese de pe langa el.. pai motorul merge... chiar destul de bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.