RaduDaniel Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Buna ziua,la inceputul primului meu sezon de "motociclism" am reusit sa dau motorul pe o parte,ok,pana acum nimic neobisnuit,problema e ca am reusit sa indoi si rezervorul.Acum cu pauza asta nu pot sa nu mesteresc ceva la mobra..ce ziceti,cum as putea sa indrept cat de cat rezervorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduDaniel Postat Ianuarie 26, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2015 Salut,scuze,am uitat sa mentionez..as vrea o solutie mai la indemana..nu am la dispozitie sculele alea in garaj.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Se poate si cu o unealta comuna : Poti sa incerci . Macar mai reduci din suprafata indoita . Alta varianta este sa actionezi din interior , prin gaura de umplere , insa iti trebuie cateva scule speciale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SethRo Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Buna ziua,la inceputul primului meu sezon de "motociclism" am reusit sa dau motorul pe o parte,ok,pana acum nimic neobisnuit,problema e ca am reusit sa indoi si rezervorul.Acum cu pauza asta nu pot sa nu mesteresc ceva la mobra..ce ziceti,cum as putea sa indrept cat de cat rezervorul? Salut, Cu siguranta o sa ai nevoie si de o vopsire....dupa ce e curatat bine rezervorul si nu mai ai vapori de benzina in el....incalzesti locul cu o lampa cu flacara ...dupa care pui carpa de bumbac uda in locul unde s.a incalzit...stiinta pura:metalul se dilata de la caldura si se contracta cand se raceste,astfel revine la forma lui initiala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 e o scula de genul ala, dar mai mica, dai o gaura in rezervor, si in loc de ventuza aia ai un surub, infiletezi in gaura apoi faci cum face ala in clip. cred ca e usor de facut o astfel de scula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduDaniel Postat Ianuarie 26, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2015 Multumesc,am incercat cu scula de aia de prins geamurile..bineinteles ca nu am reusit..o sa incerc cu lampa si cu carpa de bumbac zilele urmatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Mergi omule la o tinichigerie auto, au scule pro si daca pot sa o scoata nu te costa mai mult de 50lei, depinde cat de gros e rezervorul. Te apuci sa dai gauri si alte minunatii.....Incearca variante simple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 (editat) exact cum spune si colegu dinaintea mea... mergi la tinichigiu k nu o poti scoate singur , scula care i.ti trebuie tie se numeste "extractor" si ajunge pe la 1000 de euro asa k.... (si eu am aceeasi problema la a mea dar o sa o las asa) Editat Ianuarie 26, 2015 de george blondu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaduDaniel Postat Ianuarie 26, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2015 Face mai mult scula ca si motoru ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cozmino Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Cauta pe FB "FaraIndoiala" . N-am nici o legatura cu oamenii de acolo, intamplator cautam saptamana trecuta o solutie tot ptr o infundatura (nu in rezervor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 la cum e indoit rezervorul il indrepti cu aer comprimat, daca ai compresor sa incerci sa-l umflii cand ai sub 2 bari in compresor, daca nu sare la 2 bari pornesti compresorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Multumesc,am incercat cu scula de aia de prins geamurile..bineinteles ca nu am reusit..o sa incerc cu lampa si cu carpa de bumbac zilele urmatoare nu face prostia asta ! Cald se da la tabla proasta (de ex Logan) care dupa ce o indrepti se trage inapoi imediat sau dupa 5 min. Du-te cu rezervorul intr-un service de tinichigerie si sa ti-l traga cu pointerul (bombita). E un fel de aparat de sudura care are un ciocan dinamic pe + . Este cea mai sigura treaba. Daca-l incalzesti mai mult decat trebuie, se va umfla ca dracu si nu-l mai scoti niciodata la adevar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnbv Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Eu as baga o camera de motocicleta in el si as incerca sa o umflu in asa fel incat sa impinga din interior spre exterior...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 ce ideie geniala, de ce nu sufli cu gura pana le indreapta? sau baga niste benzina si dai foc, de la explozie sigur se va umfla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 cate idei nastrusnice ) ... tot la tinichigiu ajungi , crede.ma , asta dak vrei sa faci treaba buna, daca vrei tiganie incearca modalitatile babesti. motorul meu este turtit sus, idiotu de la care l.am luat cica se dadea cu el pe o roata si trebuia sa stea cu fundul pe rezervor si a dat cu ciocanul in el pana sa ales prafu. nu mai exista nici o sansa de al indrepta, l.am tras putin si de restu chit k sa.i dau o fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 cu ventuze sau alte metode cu silicon merge pe suprafete mai drepte unde tabla e subtire, la rezervor este invers. iti spun sigur si din proprie experienta ca in acea zona a rezervorului cea mai buna metoda este bombita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 (editat) simplu , doape pt toate iesirile , dop pt buson gaurit si compresor , vezi sa nu bagi mai mult de 2,5 atmosfere , spor Editat Ianuarie 26, 2015 de med_tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 inainte sa dati sfaturi ati incercat aceste metode? Daca aerul acela ar avea putere sa umfle zona indoita ce te face sa crezi ca nu ar umfla si alte zone nedorite? Facem magie sau cum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 nu nu... k tipul a precizat sa se foloseask un compresor inteligent, el stie unde e problema si merge si indreapta situatia cat ai clipi...stii cum e ? exact k nurofenul ))))))))))))))) grija mare,decat 2,5 bari altfel dai calculatorul peste cap ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Da am incercat si merge f bn , raman doar nervurile care treb ciocanite , compresorul nu stie unde sa bage aer dar metalul are memorie , mai bn inaintea a comentati si sa faceti misto sa va documentati putin ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 si rezervorul meu de ce nu a fost la fel de inteligent sa.i spuna cretinului sa nu dea cu ciocanul k o sa iasa un rahat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 si rezervorul meu de ce nu a fost la fel de inteligent sa.i spuna cretinului sa nu dea cu ciocanul k o sa iasa un rahat ? Salut, as vrea sa va povestesc cum am indreptat eu un rezervor de IJ56 atunci cand romanii nu dispuneau de atata tehnologie. Am incalzit 3l apa pana la fierbere , am astupat gaurile rezervorului , am turnat apa fiarta, pus capac ,l-am zbatut de vreo doua ori si gata. Apoi am chituit micile cute ramase .Nu spun sa faci la fel deoarece nu este acelasii tabla la rezervor, a fost doar o aducere aminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 ma bucur k ai precizat singur k era alta tabla plus k infundatura la el e destul de accentuata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.