Sari la conținut

Honda CX 500 / 650


StefanCX
 Share

Postări Recomandate

apropo seful meu are undeva la 60 motociclete...toata colectia mz...este nebun dupa ele...colectia ij...2 harley...o honda din 71 cb450 twin.....si cateva honda...un norton...multe di un bmw din 1946..

 

Poze cu BMW-ul se poate? Bineinteles, nici restul nu ne deranjeaza vizual daca le postezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 98
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

dap despre el vorbim..este seful meu ....


» Post actualizat in 10 May 2016 20:06

dap am sa fac si cu el ...toate sunt functionale ,...daca ati auzi acel bmw ...din 49...am sa pun mai multe foto zilele acestea..


» Post actualizat in 10 May 2016 20:09

din 49 sai 46..nici eu nu le mai stiu..pff am sa vad

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptiu, și când mă gândesc că în urmă cu vreo 20 de ani și eu am vrut să mă apuc de vândut carne de porc. Acum regret, iată ce-am pierdut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ptiu, și când mă gândesc că în urmă cu vreo 20 de ani și eu am vrut să mă apuc de vândut carne de porc. Acum regret, iată ce-am pierdut.

ahahahaa :10: Nu-i timpul trecut prietene. La cata carne de porc exista in guvern, recuperezi repede terenul pierdut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Una din neajunsurile acestui model de Honda este ventilatorul mecanic, care si nou (cumparat si trimis inapoi de mine personal) are fisuri in plastic in jurul conului metalic cucare vine fixat pe ax cu came. Din acest motiv se dezintegreaza cateodata cu consecinte destul de nasoale. Rezolvarea cea mai practica este montarea unui ventilator electric, care are mutiple avantaje, atat in sezonul rece, cat si in cel cald. Vrand sa fac o asemenea conversie, am luat pe vremuri un electroventilator de Kawasaki ZX6R 98-02 (cel mai adecvat pentru aceasta conversie datorita dimesiunilor reduse) si 2 termostaturi de 85 de grade (N/O). Am dat peste ele in fundul unui dulap si m-as cam desparti de ele. 2 x termostat + ventilator ZX6R = 60 de lei + taxe de transport.

 

Detalii legate de montaj se gases pe diverse forumuri pe afara:

http://cx500forum.com/forum/technical-help-forum/1296-electric-fan-conversion-data-faq-thread.html

http://cx500forum.com/forum/cx-customization-modifications/4353-electric-fan-conversions-1.html

http://globalcxglvtwins.forumlaunch.net/viewtopic.php?f=6&t=209


» Post actualizat in 10 Oct 2016 19:16

termostate, pardon

post-11450-0-11237800-1476126121_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Salut.

De curând mi-am cumpãrat un cx500c din '81, motocicleta era stată de vreo 3-4ani, adusă din germania. Zilele astea ii fac rar-ul si sa o inscriu dupã care mã apuc de modificarea ei intr-un cafe racer.

Aş vrea sa o desfac pe toatã şi sã ii schimb rulmenți, semeringuri, o servisare mai generala. Dupa care sa o sablez si vopsit electrostatic.

Voi cei cu cx-uri de unde va procurati piese? site-uri ceva, site-uri piese custom - oglinzi stop far semnale mansoane etc?

Si daca as vrea sa schimb discurile si etrierii fata de la ce modele moto s-ar mai potrivii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...

Salutare, cred ca e vechi topicul, ma numesc Doru si am cumparat de putin timp un CX500C din 1981 si as vrea sa-l fac un fel de Bobber. 

As avea cateva intrebari de pus daca mai sunt detinatori care au avut probleme cu motorul si cateva sfaturi m-ar ajuta. 

Sunt in punctul in care este demontata toata, a trebuit pusa camasa la un cilindru. Am gasit distributia dusa asa ca am comandat cam tot ce trebuie sa schimb dar am gasit si axa cu came la una dintre came tocita foarte tare si culbutorul de la aceeasi cama. Eu cred ca nu a fost ungere suficienta acolo, stiti cumva de vreo probleme de genul la ele? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut Doru. Ai insirat niste probleme serioase. Din ce stiu eu motorul nu are probleme cu ungerea. Daca a fost abuzat si prost intretinut se poate ajunge usor la uzura de genul asta. Poti verifica toate caile de ungere ca sa te asigur ca nu s-a blocat vreuna. poti gasi pe net manualul de servis care include si schema sistemului de ungere. Cu piesele uzate e nasol dar am vazut pe OLX ca se dezmembreaza motoare de 500. Poate ai noroc si gasesti acolo. S-ar putea sa iti fie greu sa gasesti cuzineti. Parca si cu garniturile de chiulasa era criza. OEM nu mai gasesti si cele aftermarket nu au reputatie stralucita. De unde esti? As vrea sa stiu unde ai reusit sa ii pui camasa pe cilindru. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 2 years later...

Salutare. Si eu sunt proaspat posesor de CX500 din 79 . Si am ceva probleme la motor, nu stiu exact ce, dar nu se aude prea bine(ceva zgomot metalic parca zici ca e o bucatica metalica care se tot aude pe acolo prin interior). Am mai verificat rezistenta la alternator(stator) si pare ca sunt niste valori care arata ca nu functioneaza cum trebuie, Si regulatorul de tensiune de 12V (rectifier-ul) s-a defectat si el(verificat cu multimetru). Nu ma pricep prea mult pe mecanica si ma intreb daca stiti pe cineva care a mai desfacut motorul la cx500 sau stie ce face, sa se uite si la motorul meu.Tot caut pe cineva in Bucuresti sau ploiesti sau imprejurimi care sa se uite la ea si nu am ajuns la nimeni pana acum. Orice sfat e bine venit. Multumesc

IMG_6111.jpg

8395EC7E-C065-42B2-A31D-529C52440AA7.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
La 02.08.2022 la 20:03, RaduA a spus:

Salutare. Si eu sunt proaspat posesor de CX500 din 79 . Si am ceva probleme la motor, nu stiu exact ce, dar nu se aude prea bine(ceva zgomot metalic parca zici ca e o bucatica metalica care se tot aude pe acolo prin interior). Am mai verificat rezistenta la alternator(stator) si pare ca sunt niste valori care arata ca nu functioneaza cum trebuie, Si regulatorul de tensiune de 12V (rectifier-ul) s-a defectat si el(verificat cu multimetru). Nu ma pricep prea mult pe mecanica si ma intreb daca stiti pe cineva care a mai desfacut motorul la cx500 sau stie ce face, sa se uite si la motorul meu.Tot caut pe cineva in Bucuresti sau ploiesti sau imprejurimi care sa se uite la ea si nu am ajuns la nimeni pana acum. Orice sfat e bine venit. Multumesc

 

Pentru sursa zgomotului metalic iti sugerez sa te uiti la lantul de distributie - au fost ceva probleme la modelele de dinainte de 1980 

 

Surse bune pentru solutii tehnice sunt site-urile astea (cel putin din ce am frunzarit eu internetul) 

 

1. https://motofaction.org/motorcycles/honda-cx-gl/a-honda-cx500-recall-information-cam-chain-guide-plate-tensioner-1978/ 

 

2. https://www.cx500forum.com/ 

 

Spor la documentat! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...