Jump to content
Sign in to follow this  
StefanCX

Honda CX 500 / 650

Recommended Posts

Salutare,

 

Din cand in cand mai caut pe forum chestii legate de CX uri si gasesc cam greu.

Cel mai greu e cand am nevoie de o parere personala a cuiva care detine.

Prin acest topic incerc sa creez un loc unde sa stii ca poti gasi un asemenea cineva, unde poti sa te interesezi de vreo piese sau sa spui ca ai una in plus, etc.

 

Incep cu mine:

Ea e a mea, CX500 A din '80, am luat-o acum 3 ani din Cluj de la cineva de pe forum care a stiut sa o aprecieze si intretina.

Inafara de consumabile nu a cerut nimic pana anul trecut cand a cedat sistemul de de incarcare si a trebuit sa schimb alternatorul.

Cu ocazia asta i-am invatat o buna parte din sistemul electric, cum sa dau jos motorul si cum sa imi fac singur garniturile necesare.

Am si ceva piese extra dar o sa postez separat lista.

 

Sper la prezenta cat mai multor fosti sau actuali detinatori.

 

post-77533-0-30126800-1422363917_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos motor! Unul dintre preferatele mele.

 

Sa te poarte sanatos si fara incidente!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Din cand in cand mai caut pe forum chestii legate de CX uri si gasesc cam greu.

Cel mai greu e cand am nevoie de o parere personala a cuiva care detine.

Prin acest topic incerc sa creez un loc unde sa stii ca poti gasi un asemenea cineva, unde poti sa te interesezi de vreo piese sau sa spui ca ai una in plus, etc.

 

Incep cu mine:

Ea e a mea, CX500 A din '80, am luat-o acum 3 ani din Cluj de la cineva de pe forum care a stiut sa o aprecieze si intretina.

Inafara de consumabile nu a cerut nimic pana anul trecut cand a cedat sistemul de de incarcare si a trebuit sa schimb alternatorul.

Cu ocazia asta i-am invatat o buna parte din sistemul electric, cum sa dau jos motorul si cum sa imi fac singur garniturile necesare.

Am si ceva piese extra dar o sa postez separat lista.

 

Sper la prezenta cat mai multor fosti sau actuali detinatori.

 

Inca una, de la Focsani

post-47416-0-40593700-1422371210_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai e un domn pe la unirii care are un CX 500 la care mai repara din cand in cand. Intotdeauna m-a interesat modelul, dar nu prea sunt genul care se baga in seamna pe strada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

arata bine tare moto. ce as face un café racer din el :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit si prin zona noastra una...la o intrunire pe la Vilcea...este in link:

https://picasaweb.google.com/115535409735507317956/Horezu2014#6056059132617682578

Frumoase motoare si parca destul de rare pe la noi. :ChopperEmo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

parca exista si varianta cu turbo (stock)?

 

post-882-0-96236300-1422378225_thumb.jpg

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/honda/honda_cx650_turbo%2081.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frumos motor! Unul dintre preferatele mele.

 

Sa te poarte sanatos si fara incidente!

 

multam Mihai. Lafel si tie.

 

parca exista si varianta cu turbo (stock)?

 

Exista, in '82 a aparut 500 torbo, prima moto de serie cu turbo. Apoi au aparut pe 650cc. Tare mi-ar placea sa aflu ca exista si pe la noi.

 

Inca una, de la Focsani

 

A ta? A vreunui cunoscut? Spune-i sa dea un semn si pe aici.

 

Mai e un domn pe la unirii care are un CX 500 la care mai repara din cand in cand. Intotdeauna m-a interesat modelul, dar nu prea sunt genul care se baga in seamna pe strada.

 

Interesant. Daca ajungeti sa faceti cunostinta spune-i si de topicul asta. Poate gaseste ceva solutii la ce probleme are.

 

arata bine tare moto. ce as face un café racer din el :D

 

Sunt unele motociclete care se impaca bine cu stilul cafe dar CX ul nu e una din ele. In orice caz nu sunt deacord cu transformarile ireversibile ale motocicletelor rare sau clasice prefect functionale si in mare parte in stare originala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... e o motocicleta clasica la care nu vad utilitatea folosirii unei turbosuflante care, dupa parerea mea, transforma plimbarea intr o cursa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta este motocicleta mea. post-66405-0-08579600-1422470651_thumb.j post-66405-0-15651700-1422470566_thumb.j post-66405-0-29744500-1422470510_thumb.j

Ce placere sa revad fotografia cu nea Victor, bravo Lolo!

 

 

post-66405-0-29744500-1422470510_thumb.jpg

post-66405-0-15651700-1422470566_thumb.jpg

post-66405-0-08579600-1422470651_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ta? A vreunui cunoscut? Spune-i sa dea un semn si pe aici.

 

 

Asta este motocicleta mea. post-66405-0-08579600-1422470651_thumb.j post-66405-0-15651700-1422470566_thumb.j post-66405-0-29744500-1422470510_thumb.j

Ce placere sa revad fotografia cu nea Victor, bravo Lolo!

 

cristi74 "ai legatura"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Cristi si multam Lolo! Ma bucur ca deja se strange lume. Mai este si bogdanawo care ni se va alatura imediat ce va putea, sunt sigur.

Cristi, cu ce ti cureti motorul ca tare mai luce. L-ai sablat cumva/lustruit de curand?


» Post actualizat in 28 Jan 2015 23:53
Am cateva chestii de care ma pot desparti daca cineva are nevoie.
-unitate redresor/regulator ( cunoscut si sub numele de "releu" de incarcare ) - l-am montat acum 2 ani, o singura data, timp de 10 minute, cat sa imi dau seama ca cel vechi nu el era sursa problemei si de atunci sta in cutie. probabil merge si pe alte modele/marci care folosesc sistemul cu 3 fire. este cumparat de pe wemoto.com si m-a costat cam 350 cu tot cu transport. pret 250 RON
-lant distributie - a venit la pachet cu motocicleta si din cate mi s-a spus a fost schimbat mai mult din convenienta faptului ca se mesterea oricum prin zona, la presetupa. estimativ ar fi pe la jumatatea vietii. cui are nevoie, il donez
-alternator - si-a dat duhul si face scurt circuit pe toate 3 fazele. pentru cine are nevoie si doreste sa-l rebobineze, il donez
-stop - starea lui este.. "utilizabil". are o crapatura si garnitura dintre lentila si suport s-a pietrifiat. in rest pare bun. pret 45 RON
-garnitura capac spate athena - am luat-o sperand ca o pot folosi macar drept matrita pentru a-mi face singur garnituri din alt material. stiam ca e de 0.5 mm grosime si recomandarea este de minim 0.6 mm. nu mi-a fost de folos nici ca forma pentru ca nu este precisa si trebuia sa cam trag de unele colturi ca sa ajunga pe unde era nevoie. daca cineva stie ca se poate folosi de ea, pret 25 RON

post-77533-0-95229200-1422487369_thumb.jpg

post-77533-0-35302700-1422487413_thumb.jpg

post-77533-0-26176800-1422487424_thumb.jpg

post-77533-0-69199500-1422487430_thumb.jpg

post-77533-0-80972400-1422487447_thumb.jpg

post-77533-0-51632000-1422487454_thumb.jpg

post-77533-0-95020000-1422487459_thumb.jpg

Edited by StefanCX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Motocicleta am cumparato in iulie 2014 din italia de la un colectionar, am inmatriculato in august 2014, motocicleta este originala si nu a fost umblat in ea. Eu nu i-am facut nimic la motor sa luceasca, asa a fost, cred ca a fost data cu ceva de intretinut motorul sa fie curat, ca nu se lipeste asa usor praful. Sunt multumit de ea.

 

Lantul il vreau eu, daca nu este dat. Multimesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles. Lantul nu e dat si ti-l trimit cu cea mai mare placere desi sugerez sa nu il folosesti decat daca este o urgenta si nu ai timp sa astepti unul nou. Mai ales cand e vorba de o motocicleta in stare atat de buna precum a ta. Lasa-mi pm si stabilim cum facem sa ajuna la tine.

 

Daca umbli pe la distributie cel mai probabil o sa ai nevoie de garnitura de capac. Recomand OEM ul daca te poti impaca cu pretul sau gasesti o oferta buna. In vara cei de la kawamotors mi-au cerut 193 RON pe garnitura mare si 80 RON pe garnitura mica de la capacelul sistemului de aprindere. Inca nu inteleg de ce pentru ca am mai luat piese prin ei si pretul a fost corect dar in cazul asta era dublu fata de referinta.

Am ales sa imi cumpar foaie de clingherit de la o firma romaneasca, Fermit le spune si sa imi fac singur garnitura. Am pus mana pe ultima coala de 0.8 mm pe care o aveau in stoc anul trecut. Garniturile aftermarket sunt riscante pentru ca majoritatea sunt de 0.5 mm grosime si daca le folosesti risti sa ti se intepeneasca schimbatorul la prima schimbare. Grosimea garniturii de capac e foarte importanta la motoarele astea. Nici de 1 mm nu e bine pentru ca risti sa atinga rotorul de la pompa de apa.

La sfarsit, pe bani mult mai putini dar ceva lucru manual am ajuns sa am garnituri de calitate OEM pentru CX + inca vreo 2 garnituri pentru un zzr250 si sa raman si cu 1.5x1 metri de material din cei 1.5x1.5 metri initiali. Am cat sa imi ajunga mult si bine si impart si cu cine mai are nevoie.

 

Cand am facut garnitura de capac mi-am trasat 2 extra pe principiul "sa fie.. sa nu trebuiasca" :)

post-77533-0-01076200-1422568313_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

. Recomand OEM ul daca te poti impaca cu pretul sau gasesti o oferta buna. In vara cei de la kawamotors mi-au cerut 193 RON pe garnitura mare si 80 RON pe garnitura mica de la capacelul sistemului de aprindere. Inca nu inteleg de ce pentru ca am mai luat piese prin ei si pretul a fost corect dar in cazul asta era dublu fata de referinta.

Am ales sa imi cumpar foaie de clingherit de la o firma romaneasca, Fermit le spune si sa imi fac singur garnitura. Am pus mana pe ultima coala de 0.8 mm pe care o aveau in stoc anul trecut.

Pe CMSNL.com sau la David Silver nu ai gasit OEM?

 

http://www.cmsnl.com/honda-cx500a-1980england_model16465/11394-449-306-gasket_11394415010/#.VMq5PGiUe5g

 

https://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/hpart_11394415010/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit. CMSNL este reperul meu dar n-am incercat vreodata sa iau direct de pe site. Am luat mereu prin cei de la kawamotors si erau preturile cu 2-3 euro mai mult decat pe site asa ca nu m-am complicat. Intre timp am aflat ca si mexykanu de pe forum aduce piese OEM si cred ca voi continua cu el treaba . Dar in cazul garniturilor e mai bine ca s-a intamplat asa. Pot sa spun ca la capitolul asta sunt autonom. Baietii de la Fermit sunt aproape, calitatea e buna si preturile lafel. Singura "problema" este ca ei nu vand decat la coala intreaga de 1.5x1.5 si daca dau de o situatie unde sa nu pot folosi 0.8 ul pe care il am o sa apara inca un sul de "musama" prin casa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intre timp am aflat ca si mexykanu de pe forum aduce piese OEM si cred ca voi continua cu el treaba . Dar in cazul garniturilor e mai bine ca s-a intamplat asa. Pot sa spun ca la capitolul asta sunt autonom. Baietii de la Fermit sunt aproape, calitatea e buna si preturile lafel. Singura "problema" este ca ei nu vand decat la coala intreaga de 1.5x1.5 si daca dau de o situatie unde sa nu pot folosi 0.8 ul pe care il am o sa apara inca un sul de "musama" prin casa. :)

Il recomand si eu pe daniel (mexykanu) pentru piese.

Unde au sediul cei de la Fermit? Am vazut pe site ca sunt prin Ramnicu Sarat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Robert, chipesa roscata. Pare tare confortabila la drum lung. Cand ai schimbat evacuarea ai umblat si la carburatoare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut si eu una din asta. Ultima data cand am vazut-o, asa arata:

post-11450-0-01498600-1422711634_thumb.jpgpost-11450-0-13219500-1422711651_thumb.jpg

Sper sa nu fi ramas in stadiul asta.

Mi-a mai ramas in lada canapelei o sea originala de CX de care m-as despati. Tot asa mi-a ramas un electroventilator de la ceva Kawa si termostat motabil pe exteriorul radiatorului pentru cineva care doreste sa modifice un CX pe ventilator electric. Toata procedura e descrisa pe ceva forum cu exact aceste piese. Daca e cineva interesat, detalii in PM.

post-11450-0-58265100-1422711868_thumb.jpgpost-11450-0-69574400-1422711907_thumb.jpgpost-11450-0-98945100-1422711951_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa stii ca i-a placut calatoria cu masina. Se vede pe fata ei. Tot drumul n-a sezut locului nici macar o clipa. Se tot uita in stanga si in dreapta. :))

 

post-77533-0-74277900-1422713934_thumb.jpg

 

La vara sunt sanse mari sa avem dum pe acolo. Poate ne sincronizam si ne vedem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...