IULY M Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 fratilor am si eu o intrebare , nu stiu ce tre sa fac tre sa pun mastic siliconic la montarea unei garnituri noi de chiuloasa la un kawa de 900 , garnitura e de metal adica sant vre-o trei si nu stiu ce safac sa pun sau sa nu pun ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silraw Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 pai depinde de care garnitura e vb dc e cea dintre chiuloasa si cilindru, atunci nu se pune decat garnitura originala dc e la garnitura dintre chiuloasa si capacul ei, poti sa aplici un strat f subtire(0,1mm) de silicon negru. Atentie la strangere!!!! se urmaresc instructiunile din manualul de service. NU SE STRANGE LA MANA!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 pai depinde de care garnitura e vb dc e cea dintre chiuloasa si cilindru, atunci nu se pune decat garnitura originala dc e la garnitura dintre chiuloasa si capacul ei, poti sa aplici un strat f subtire(0,1mm) de silicon negru. Atentie la strangere!!!! se urmaresc instructiunile din manualul de service. NU SE STRANGE LA MANA!!!!!!! si de unde aflu eu cat de tare se strange ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 vezi manual au cuplurile de strangere, la garniturile intre cil si chiuloasa foloseste una noua daca ai de gand sa pui silicon pune numai sus la capac chiuloasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Vezi aici, e un manual de zx9r in germ. E cam mare (112 Mb parca). http://www.tanga-moteurs.ro/service/ Fa-ti rost de cheie dinamometrica, ia cuplul din manual si de asemenea secventa de stringere. Ai rabdare, citeste partea aia ca decit sa-l strici mai bine te documentezi un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 nu conteaza culoarea siliconului, doar sa fie pt. motoare (auto sau moto), recomand 2+2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 nu conteaza culoarea siliconului, doar sa fie pt. motoare (auto sau moto), recomand 2+2 deci pun sau nu pun pe garnitura inainte sa o strang si as mai dori cu ce forta se strange Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 fratilor am si eu o intrebare , nu stiu ce tre sa fac tre sa pun mastic siliconic la montarea unei garnituri noi de chiuloasa la un kawa de 900 , garnitura e de metal adica sant vre-o trei si nu stiu ce safac sa pun sau sa nu pun ???? nu se pune nimic,poti sa o ungi subtire cu vaselina,dar sfatul meu ar fi,deoarece nu sti un lucru atat de simplu sa nu te apuci tu de montat poti sa strici mult mai mult decat te-ar costa un mecanic bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Decembrie 11, 2006 Autor Share Postat Decembrie 11, 2006 nu se pune nimic,poti sa o ungi subtire cu vaselina,dar sfatul meu ar fi,deoarece nu sti un lucru atat de simplu sa nu te apuci tu de montat poti sa strici mult mai mult decat te-ar costa un mecanic bun. daca nu te superi recomandami tu un mecanic bun eu am mai desfacut la un dt 125 si am stras-o la mana si merge de rupe dar aici se pare ca e mai complicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 (editat) 1. un om inteligent este acela care invatza din greselile altora, un om normal e cel acre invata din greselile lui, iar prostul nici atat 2. eu as alege sa fiu inteligent, gen: du-te la cineva care a mai facut asta 3. raspunsul este NU. pe garnitura de chiulasa nu pui NIMIC. 4. UNEORI se pune silicon la garnitura de CAPAC, care insa NU ARE nici o LEGATURA cu ce ai intrebati tu. 5. CUPLUL de strangere al suruburilor este trecut in MANUALE, iar astfel de suruburi se strang cu CHEIA DINAMOMETRICA. (ti-a mai spus cineva pe aici) asa ca vezi pct 2. p.s. fi inteligent. p.p.s. btw se scrie Chiulasa. e din acelasi ciclu cu biela sau bieleta care nu au nici o legatura una cu alta diferentza fiind termenul "chiuloasa" nu insemna nimic ) eha hea lasa k nimeni nu s-a nascut invatzat dar oricum daca tot t gandeai sa o schimbi, macar ..sa ii sti cum ii zice.. Editat Decembrie 11, 2006 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 . 5. CUPLUL de strangere al suruburilor este trecut in MANUALE, iar astfel de suruburi se strang cu CHEIA MANOMETRICA. asa ca vezi pct 2. p.s. fi inteligent. si bine inteles intr-o anume ordine si nu cu ulei in capul suruburilor !! ai gija la supape sa nu indoi vreuna sau mai multe daca ai noroc succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 (editat) mai bine mergi la cineva care stie si lasa experimentele care pt 300 000 poti strica de 1 500 Euro Editat Decembrie 11, 2006 de Sinner- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 exact ce spuneam si eu. ia infrmatiile astea pentru cultura generala, nu pt repere astfel incat sa o faci tu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 1. un om inteligent este acela care invatza din greselile altora, un om normal e cel acre invata din greselile lui, iar prostul nici atat 2. eu as alege sa fiu inteligent, gen: du-te la cineva care a mai facut asta 3. raspunsul este NU. pe garnitura de chiulasa nu pui NIMIC. 4. UNEORI se pune silicon la garnitura de CAPAC, care insa NU ARE nici o LEGATURA cu ce ai intrebati tu. 5. CUPLUL de strangere al suruburilor este trecut in MANUALE, iar astfel de suruburi se strang cu CHEIA DINAMOMETRICA. (ti-a mai spus cineva pe aici) asa ca vezi pct 2. p.s. fi inteligent. p.p.s. btw se scrie Chiulasa. e din acelasi ciclu cu biela sau bieleta care nu au nici o legatura una cu alta diferentza fiind termenul "chiuloasa" nu insemna nimic ) eha hea lasa k nimeni nu s-a nascut invatzat dar oricum daca tot t gandeai sa o schimbi, macar ..sa ii sti cum ii zice.. p.s. Se scrie "fii inteligent" nu "fi inteligent". p.p.s. Se scrie "sa stii cum ii zice" nu "sa ii sti cum ii zice", se scrie "ca" nu "k" etc. Rade ciob de oala sparta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 p.s. Se scrie "fii inteligent" nu "fi inteligent". p.p.s. Se scrie "sa stii cum ii zice" nu "sa ii sti cum ii zice", se scrie "ca" nu "k" etc. Rade ciob de oala sparta Nu ca vreau sa corectez, ci doar vreau sa zic: sa scrii "sa ii sti cum ii zice", mi se pare a fi o greseala de tastare, "ca" nu "k"- asta este o prescurtare f des folosita de chatter-i sau SMS-isti, dar ca sa spui chiuloasa, cand ea se numeste chiulasa si sa mai fii si barbat si motociclist si si....., mi se pare ceva mai grav.Nu acuz pe nimeni si nu corectez pe nimeni, doar ca deunazi, motociclistii faceau misto de motocicliste ca nu se pricep sa-si bage mainile in motor.Si ma simt o fericita ca imi permit sa-mi duc motorul la service, cand si daca e cazul, dar, in schimb, stiu ca se spune chiulasa si nu chiuloasa, desi sunt fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IULY M Postat Decembrie 12, 2006 Autor Share Postat Decembrie 12, 2006 fratilor v-am cerut doar un sfat, ce se face ,si cum se face , ca doar nu am citit tot dictionaru sa stiu fiecare cuvant cum se scrie si nici nu stiu germana ca sa imi traduc singur din manualul tehnic al motocicletei , si la urma daca esti pasionat de mecanica nu e tare greu sa iti repari singur motocicleta '' eu am stricat-o eu o repar '' ca tot de oameni este facuta , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 (editat) ...Sorry!!! 'bea2000', pentru greseli orthographice, nu este o scuza, dar sunt plecat de peste douazeci de ani nin Romania si intradever ma straduiesc sa ma exprim cit posibil romaneste. Toate cele bune. ...am corectat greselile, sper ca nu mai sunt si altele. Ba mai sunt! Crede-ma, este corect, nu credema! Iar "curbutorii" sunt de fapt, culbutoare (element al mecanismului de distribuție, format dintr-o pârghie articulată care transmite miÂşcarea de la arborele cu came la supapele unui motor cu ardere internă). Am facut o facultate tehnica, asta e explicatia, ca daca vorbeam de medicina,poate ca nu m-as fi bagat.Si mai sunt ceva mici greseli pe-acolo, dar sigur sunt greseli de tastare.Astea ne scapa la toti, intr-o masura mai mare, sau mai mica. Apreciez ca inca te straduiesti sa scrii si sa vorbesti romaneste dupa 20 de ani.Chiar apreciez.Sincer.Bravo tie!Sunt foarte multi care-si uita limba dupa o luna; dupa 20 de ani deja, uita si de unde au plecat. Salutari. fratilor v-am cerut doar un sfat, ce se face ,si cum se face , ca doar nu am citit tot dictionaru sa stiu fiecare cuvant cum se scrie si nici nu stiu germana ca sa imi traduc singur din manualul tehnic al motocicletei , si la urma daca esti pasionat de mecanica nu e tare greu sa iti repari singur motocicleta '' eu am stricat-o eu o repar '' ca tot de oameni este facuta , Eu nu sunt in masura sa iti dau sfaturi, dar daca tu esti atat de convins ca vrei s-o faci cu mana ta, desi e o treaba extrem de delicata (ca mai sunt si altele pe care le faci cu propria mana, dar nu presupun atatea riscuri), merita sa incerci.Spun sa incerci, pt ca, cel mai probabil, nu vei si reusi, dar macar inveti.Ce conteaza, acolo, un motor! Hai, bafta multa! Si sincer iti dorec sa-ti iasa, ca sa ne dai la toti peste nas. Editat Decembrie 12, 2006 de bea2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 Mai, sincer, cred ca ar trebui sa te uiti in manual. Eu l-am adus, si din manualul de zx9r reiese ca: Cele 10 suruburi de 10mm se string in ordinea: 8 4 2 6 10 7 3 1 5 9 Unde lantul de distributie e in dreptul perechii 9-10. (Nu prea inteleg bine din poza, dar pe partea cu 7-3-1-5-9 par a fi evacuarile, oricum fanta pe unde e lantul de distributie e pe dreapta). Initial se string la 20Nm (in secventa) iar apoi : Daca ai suruburi noi, se string la 54Nm (tot in secventa))iar daca le refolosesti pe cele vechi, la 49 Nm. Apoi se string cele 2 suruburi de 6mm la 12Nm. Ti-am facut din nou poza, si cu cele 2 suruburi de 6mm (11 si 12) iar cu "|" am marcat lantul de distributie. 8 4 2 6 10 | 12 7 3 1 5 9 | 11 Oricum ideea e ca in "stinga" sint cele de 10 iar in dreapta cele de 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
doarerau Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 dute la un mecamic moto sau macar ia langa tine pe cineva care a mai facut asa ceva ,ca daca gresesti si cel mai mic detaliu reparatia te va costa mult prea scump, o spun din experienta,ori cum bafta si sa-ti iasa cat mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.