Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 titlul spune tot... yamaha 2002 gp bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 Cati cilindri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 (editat) 4 in v! ce naiba.... toate de gp sunt asa... dar stress, sunt mobre de gp care au depasit 200! vi cu stiri de`astea vechi... Editat Decembrie 11, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Decembrie 11, 2006 Share Postat Decembrie 11, 2006 titlul spune tot... yamaha 2002 gp bike Mai corect spus Yamaha 2001 GP bike (YZR500). Din 2002 au bagat YZR-M1. 4 in v! ce naiba.... toate de gp sunt asa... dar stress, sunt mobre de gp care au depasit 200! vi cu stiri de`astea vechi... De pe Wikipedia: "One of the main challenges that confronts a MotoGP motorcycle rider and designer is how to translate the machine's enormous power - over 240 horsepower (179 kW), through a single tyre-contact patch roughly the size of a human hand. For comparison, Formula 1 cars produce up to 750 bhp (560 kW) from their 2.4 litre engines, but have 10 times the tyre-contact surface. Due to this difficulty, MotoGP is perhaps unique in modern motor sport in that teams will often deliberately detune their engines to allow their riders a chance to control them. In the two-stroke era, many of the 500 cc machines were not making more than the 180 to 190 bhp (135 to 140 kW) although their maximum potential power output was higher. In recent times this has begun to change with the advent of traction control. Part of the rider compromise, significantly affected by ECU (Engine Control Unit) technology, is that explosive torque at lower RPM may cause the rear tyre to spin unless modulated, causing riders to use higher RPM where torque changes are less severe. This consideration also affects gear selection for the individual circuit, which comprises an essential element in setup before and during practice and qualification." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Wanderer Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 titlul spune tot... yamaha 2002 gp bike Pai si ce-i asa senzational? Daca mergi la dealership si iei o Ninja ZX10R are 175kg si 175CP. Direct scoasa din cutie si fara nici o modificare. Asa ca nu vad nimic senzational ca o motocicleta din MotoGP sa scoata 180CP si sa aiba numai 130kg. Cat despre 2T contra 4T, oricine stie ca un motor in 2T are nevoie de numai aproximativ jumatate din capacitatea cilindrica a unui motor in 4T ca sa scoata aceeasi putere. Din cauza asta au si fost limitate la 500CC iar cele in 4T la 990CC. Oricum asta a fost anul asta, pt. ca in 2007 nu vor mai fi 2T. Sorry pt. fanii 2T, dar motoarele astea incep sa fie deja parte din istoria motociclismului. iata ce zice in regulamentul FIM: Motogp Over 350cc up to 500cc (2 strokes) – Maximum four cylinders Over 350cc up to 990cc (4 strokes) – Unlimited cylinders As from January 1st, 2007, the maximum engine size capacity will be 800cc and 2-stroke engines will not be allowed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Decembrie 12, 2006 Share Postat Decembrie 12, 2006 Cum ramane cu uzura la 2T?Auzisem pe undeva ca astia schimbau motorul dupa fiecare cursa, ori in conditiile stradale de la noi cat credeti ca ar rezista un motor din asta?Ca sa nu mai zic ca n-au demaror. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grid927 Postat Decembrie 13, 2006 Share Postat Decembrie 13, 2006 tu te referi in general la motoarele in 2T? ca daca da atunci intrebarea nu prea isi are rostu. Sunt destul de multe RS-uri si Enduro-uri pe strazi care merg mult si bine. Daca te referi la cat ar rezista un GPMoto din asta pe strazile noastre ... cam 10 min. (asta daca nu se invarte in juru' casei poporului ca acolo rezista mai mult ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 tu te referi in general la motoarele in 2T? ca daca da atunci intrebarea nu prea isi are rostu. Sunt destul de multe RS-uri si Enduro-uri pe strazi care merg mult si bine. Daca te referi la cat ar rezista un GPMoto din asta pe strazile noastre ... cam 10 min. (asta daca nu se invarte in juru' casei poporului ca acolo rezista mai mult ) Da sunt rs-uri,dar la care se RECOMANDA pe la 10000 o "mica" reparatie. Oare de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Da sunt rs-uri,dar la care se RECOMANDA pe la 10000 o "mica" reparatie. Oare de ce? la 16000km se recomanda o segmentare, dar asta depinde foarte mult de cum a fost folosit, eu de ex. am 17.000 si cica mai merge foarte bine cel putin 5000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladi Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Le turati, le segmentati . Simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 la 16000km se recomanda o segmentare, dar asta depinde foarte mult de cum a fost folosit, eu de ex. am 17.000 si cica mai merge foarte bine cel putin 5000km. Exact ,dar la un 4 timpi(de ex cbr125) ,de ce NU se recomanda nici o segmentare??? .Oricum sunt recunoscute pt fiabilitatea precara motoarele in 2 timpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 (editat) silviu, cum naiba poti spune asa ceva? cum la cbr nu se recomanda segmentare? dar cum e?...pot merge la infinit cu ea? ))) si de ce va sperie aceasta segmentare? crezi ca te costa asa mult? daca o faci in service autorizat maxim 200 - 250 E... nu inteleg..daca iti eprmiti o mobrta iti permiti si o astfel de cheltuiala la cativa ani... succes hai sa inchidem acest topic. e aceeasi discutie de f mult timp, s-au schimbat doar userii care scriu pe aici.. ne facem de rusine...parca abia acum am descoperit motorul in 2t... Editat Decembrie 14, 2006 de GSK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Orice motor se duce naibii odata si odata ,dar depinde CAT DE REPEDE se duce naibii,aici e problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexyz2006 Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Cica in 2007,motoarele 2t nu o sa dispara,dar o sa dispuna de injectie directa de ulei.,si vor respecta normele de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Poate sa le faca orice ,ca fiabilitate vor fi mult sub 4timpi ,dar binenteles ca putere vor fi peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 motoarele civile 2t nu sunt "mult" sub 4t ca fiabilitate... in plus cu un alt sistem de ungere sunt sigur ca o sa scapam de 4t-urile astea fara rost! mari, grele, ture putine... bleah! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 motoarele civile 2t nu sunt "mult" sub 4t ca fiabilitate... in plus cu un alt sistem de ungere sunt sigur ca o sa scapam de 4t-urile astea fara rost! mari, grele, ture putine... bleah! te laudai prin ceva topic cu un avion d zx7...o mai aparut fotografiile cu fiara aia???da un link daca da...ca parea interesant subiectu`...mai ales ca mergea in tr 3 p o roata...din cate tin minte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 @crysssz: zx-ul ala mere si in a 6-a pe o roata, dar pacat ca numa impins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 vezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 bine mai pinochio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Decembrie 16, 2006 Share Postat Decembrie 16, 2006 Vedeti un reportaj din moto-life de anu trecut sau aacu 2 ani(nu mai tin minte exact)si uitati-va putin sa vedeti cifrele de la motoarele in 2 timpi cu injectie direct,si va asigur ca o sa fiti surprinsi. La motoarele de curse ce fiabilitate vreti fratilor?poa sa fie si in 6 timpi ca oricum le schimba dupa fiecare cursa chiar daca uzura aia este infima,si influenteaza cu cateva sutimi de secunda(desii nu e chiar asa) dar acolo conteaza fiecare zecime de clipa. Motoarele stradale in 2 timpi ce pot spune,pentru performanta trebuie sa se faca un compromis(in cazul RS-ului fiabilitatea),asta pana nu o sa se puna in practica ceva inovator,dar intotdeauna vor exista discutii de genul asta care nu isi au rostul,fratilor sunt motoare care functioneaza pe principii DIFERITE,fiecare tip de motor se adreseaza unui anumit segment dintre motociclisti.Daca erau asa de proaste nu se cumparau si faceau RS in 4 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.